Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilvi Manchesterben I.rész

Szilvi Manchesterben (1. rész Szilvi & Enikő & Tequila)

Szilvi 18 éves volt. Nem tudott semmit a felnőtt életről mégis neki vágott a nagy kalandnak. Elvégezte a gimnáziumot és neki vágott. Szülei féltették egy szem lányukat, hogy olyan messzire megy otthonától, de jól tudták: az ő Szilviük kirepült a fészekből. Gyakran járt a fejükben, nem korai-e még, hisz más lányok huszon éves korukra vállnak némileg függetlenné, de bíztak a lányukban. Jól tudták talpra esett lány, boldogulni fog a messzi Angliában. Szilvinek két dolog járt a fejében: az egyik hogy jól megjegyezze a címet ahol nagynénje lakott, hiszen egy pár hónapig ez lesz az otthona, a másik dolog ami a fejében motoszkált az Zsolti volt. Vajon megérte-e itt hagyni őt? Igaz jól megvoltak de csak ennyi, Szilvi többre vágyott. Hiába próbálta rá venni Zsoltit, hogy pezsegjen vele a bulikon, ő csak folyton beszélgetett, azt sosem tudta megérteni, hogy Zsolti miért nem tud felszabadultan szórakozni.

Nem az volt a baj, hogy beszélgetett másokkal a partykon, hanem hogy Szilvit levegőnek nézte, nem foglalkozott vele, mintha szégyellte volna. Mindig játszotta a komoly felnőttet, pedig csak 2 évvel volt idősebb nála. Az igaz, hogy Szilviben megmaradt néhány dolog a gyermekkorból, de ami fontos, hogy a gyermeki bűbáj és optimizmus csillogott szemében, ezt nem vette észre sose Zsolti. Valahogy sosem nézett a szemébe, még szeretkezés közben sem, pedig Szilvi sok mindent meg tett érte, megérdemelt volna egy hálás pillantást. Így hát annyira nem volt nehéz a szakítás, de mégis csak 2 éve voltak együtt. És bár ritkább ilyen fiatal korban az ilyen hosszú távú kapcsolat, mégis jól meg voltak egymással, de csak ennyi, szerette őt hiszen ő volt neki az első. Amikor Pesten felszállt a Párizsba tartó vonatra erősebben vert a szíve. Egy fél másodperc alatt végig pergett az agyán: négy hónap Angliában?

De fog hiányozni ez a lüktető város, de fognak hiányozni anyuék, de fognak hiányozni a barátok. Viszlát eddigi életem. Azzal fellépett egy fokot a lépcsőn, majd egy újabbat. Nézte a lépcsőfokok között a betont és arra gondolt, hogy bele kell vágnia. Nem volt zsúfolt a vonat, annak ellenére sem, hogy délután indult a fővárosból. És hogy miért pont Anglia? Mielőtt letette az érettségit, mint minden normális diák tovább tanulási lehetőséget keresett és ekkor jött a nagynénje telefonja. Eszto néni Manchesterben lakott, Angliában. Régóta ott élt mégis ragaszkodott ahhoz, hogy a magyarul Eszto néni jóvoltából pár mondatot tudó hentes, zöldséges, újság árus igenis magyarul köszönje meg a vásárlást. Furcsa nő volt, de tele volt jó indulattal. És nagyon szeretett élni, de amit még az életnél is jobban szeretett az Szilvi volt.

Mindig karácsonykor szokott telefonálni, ezért is lepődött meg Szilvi, hogy nyár elején, az ő hangját hallja a telefonban. Rövid protokoláris mondat váltás után-ami kb. abból állt, hogy hogy vagy én is jól és a szüleid ők is jól… stb. Eszto néni rátért a lényegre.
- Nincs kedved a nyáron kiugrani hozzám? Mindent fizetek. Szilvi minden vágya volt, hogy külföldre mehessen egyszer. Igaz volt már Bécsben a szafari parkban, de az nem egy távolság. Így hát örömtől remegő hangon válaszolta:
- Igen...igen persze, hogy van kedvem.
- Akkor add anyádat egy kicsit megbeszélem vele a részleteket. Miután átadta a kagylót egy szorongással teli fél óra telt el. Szilvi nézte anyja arcát édes anyja meg az övét. Anyukája csak fél mondatokat mondott:
- Igen, rendben de honnan lesz rá pénze? Végül elköszönt és letette a kagylót.

Oda fordult egy szem lányához és elkezdte:
- Ide figyelj kis bogaram! - ekkor könnyes lett a szeme-jól gondold meg a döntésedet, mert a jövőd is múlhat rajta. Nagynénéd felajánlotta, hogy menj ki hozzá Manchesterbe. De nem teljesen nyaralás lenne. Mivel tudja, hogy elvégezted ezt a sulit, és tudja, hogy értesz a gyerekekhez felajánlotta, hogy szerez neked egy babysitter állást. A nyáron ezt csinálhatod és hogyha jól megy-mert miért ne menne jól-kint maradhatsz vele...
- Örökre? - szakította félbe édesanyját Szilvi gyermekded kérdésével.
- Ha nem is örökre de ameddig akarsz. Nem muszáj ezt csinálnod, mert Eszto mesélte, hogy nyílt mellettük egy ovi féleség-bár ez ha jól tudom odakint másként van- ott is dolgozhatsz.
- Adj időt nekem kérlek, át kell gondolnom.
- Gondold csak át kicsim és feltétlenül beszélj Zsoltival meg a bagázzsal is, biztos nehéz lesz nekik elfogadniuk, hogy itt hagyod őket.

Amikor anyukája ki mondta ezt a három szót, hogy "itt hagyod őket" Szilvinek könny szaladt a szemébe.
- Kicsit olyan mintha meghalnék nekik, igaz?
- Nem kicsim, te sosem fogsz nekik meghalni és a két könnyes szemű nő átölelte egymást. Szilvi kinyitotta a szemét, már közel voltak az osztrák határhoz. Ahogy visszagondolt az előző pár nap eseményére ismét megkönnyezte a történteket. A vele szemben lévő ülés fölé nézett a csomagjára. Fekete filccel barátai alá írták és ez a szöveg állt ott:
"Ne felejts el minket, mi sem felejtünk
Nézz a Holdra néha és mi is felnézünk" Ezt a pár sort Peti költötte neki, de a társaságból mindenki bele egyezett hogy ez kerüljön a táskára. Bár Peti testvére Gábor méltatlankodott egy sort, de mikor nem csinálták ezt.

Ahogy Szilvi visszaemlékezett a búcsúzáskor is civakodó két srácra elmosolyodott.
- Jaj de fognak hiányozni-sóhajtotta
- Nekem is hiányozni fog ez a táj, még szerencse, hogy néhány hét és haza jövök-szólt egy lágy női hang. Szilvi hirtelen összerezzent. Remélte, hogy nem lesz úti társa még egy jó darabig. Lassan felnézett és döbbenten látta, hogy tőle egy méterre egy huszon éves nő áll és épp a táskáját tuszkolja fel, az egyik ülés fölé.
- Ö..ö.. ne haragudj nem vettelek észre-szólt zavartan.
- Semmi baj a barátaim cic-micnek hívnak, mert olyan halkan tudok lopakodni, mármint hogy nem akartalak meglesni, vagy megijeszteni...vagy ilyesmi-a lány is egy kicsit zavarban volt.

Nagy nehezen feltuszkolta a táskáját és lehuppant Szilvi mellé.
- Egyébként Enikő vagyok és Angliába tartok. - Szilvire nézett és felé nyújtotta a kezét.
- Én meg Szilvi vagyok és szintén Angliába tartok - mosolygott és ő is a kezét nyújtotta. Ekkor Enikő mélyen a szemébe nézett. Szilvin valami furcsa érzés lett úrrá. Mintha megszorította volna a lelkét. Enikő helyes lány volt, és ez egy kicsit zavarta is Szilvit mivel roppant hiú volt. Gyorsan elengedte Enikő kezét és kibambult az ablakon.
- Remélem nem bánod ha levedlek magamról néhány cuccot, nagyon meleg van itt. - nézett rá Enikő kérdően
- Nem nyugodtan. - válaszolt Szilvi unottan, mivel erősödött benne a tudat, hogy Enikő egyes részleteiben csinosabb nála és ezt nagyon nehezen tűrte.

Ilyenkor igyekezett ő is mindig megfelelni, nagyon utált második lenni.
- És ha nem vagyok indiszkrét, Anglia mely táját fogod felkeresni? – kérdezett Enikő, miközben levette kissé gyűrött rövid ujjú ingét és így felül már csak egy top volt rajta, alul pedig átvette a sok lány által kedvelt otthoni fetrengő rövid gatyáját, amit minden férfi kedvel, mert kiemeli a lábakat és a formás popsit. Szilvi kicsit meglepődött, hogy 10 másodpercnyi ismeretség után előtte öltözött át, de leplezve zavarát határozottan válaszolt.
- Manchesterbe tartok a nagynénémhez, hát te?
- Én-bármily meglepő-szintén Manchesterbe tartok! És örülök, hogy nem kell egyedül utaznom.
- Hogyan lehetséges ez? - kérdezte félig dünnyögve magában Szilvi, mekkora az esélye-gondolta magában-hogy két lány aki Angliába tart találkozik a vonaton?

Aztán rájött, hogy azért nem olyan ritka dolog, hogy valaki Angliába utazik. Csak neki volt furcsa érzés. Ausztrián kívül nem sok helyen járt, ráadásul Anglia...Mindig is irigyelte egy kicsit azokat, akik járnak-kelnek a nagyvilágban. És ő még csak repülőn sem utazott.
- Utaztál már repülővel? - kérdezte Szilvi mély kíváncsisággal.
- Ez most hogy jutott az eszedbe? - kérdezte Enikő meghökkenve.
- Á...hagyjuk. - és ezzel jópár órára befejezték a beszélgetést. Este felé lehetett már amikor Enikő a könyvéből felnézve rápillantott Szilvire aki a telefonjával játszott.
- Van egy ötletem. Szereted a tequilát? - kérdezte lelkesen
- Ami azt illeti a kedvenc piám, miért? Ezzel Enikő már el is viharzott a kabinból. "Ez megzakkant."-gondolta magában Szilvi és megcsóválta a fejét.

Alig telt el 10 perc és Enikő már vissza is tért két üveggel.
- Na? Gold vagy Silver? - nézett Szilvire Enikő kajánul
- Legyen a Gold, de nincs hozzá...
- Se fahéj, se narancs. Se só, se citrom. Most így is jó lesz hidd csak el. Szilvi-bár nem volt nagy arisztokrata fajta- szeretett ragaszkodni az olyan apró hagyományokhoz, mint a tequila ivás szertartása. Talán azért is, mert még fiatal volt, nem volt túl sok múltja. Nem voltak olyan szokásai, amit évtizedek óta csinált volna, mint például az apjának, aki minden évben formálisan elvette az anyukáját. Ez így ment már 19 éve. Végül ki tudja miért, még is csak bele ment:
- Végül is leszűkített környezetben vagyunk, örüljünk, hogy ez van. - mondta egy kicsit tudományos éllel. Mindig így adott magyarázatot olyan dolgokra, amiket ő sem tudja miért tesz. Pedig a belsője mást mond, ő még is bele vág. Enikő egy kicsit furcsán is nézett rá:
- Fura lány vagy te, hallod-e? De azért úgy érzem jól ki jövünk majd.

Enikő töltött mind kettőjüknek, koccintottak és lehúzták. Majd Enikő újra töltött és újra koccintottak és újra lehúzták.
- Lassítsunk egy kicsit, mert még a végén spiccesek leszünk. - mondta egy kicsit keserű tekintettel Szilvi. Enikő mélyen a szemébe nézett és búgó hangon mondta:
- Nem hiszem, hogy az ma este zavarni fog minket. Egy kis szünet után tovább ittak. Lassan Szilviben is oldódtak a gátlások és elkezdtek kötetlenül beszélgetni. Szóba kerültek a barátok, a család és bizony egy pár pohárka után szóba kerültek a pasik is. Szilvi mesélt a barátjáról, mármint az ex-barátjáról. Enikő is mesélt a párjáról, de Szilvinek feltűnt, hogy nem konkrét az a srác akiről Enikő beszél.

Furcsa érzése támadt és mivel már eléggé spicces volt rögtön ki is mondta:
- Fura. Olyan mintha nem is egy pasiról beszélnél, hanem mit tudom én...
- Nem is egy pasiról beszélek.
- Ja ja tudom ő nem csak egy pasi hanem A pasi. - Szilvi próbálta menteni a helyzetét, mert azt gondolta egy kicsit rossz útra tévedt. Igaza volt, de nem is sejtette, hogy merre visz a rossz út.
- Nem. Nem érted. - mondta komolyan Enikő
- De tudom. Tudod, meséltem a Zsoltit illetve A Zsoltit. Nahát ő volt az álom pasim, csak hogy én hülye inkább megyek a kocka fejű angolok közé...- Enikő érezte, hogy Szilvi eljutott egy olyan szintre, hogy be nem áll a szája ezért félbe szakította az üres locsogást:
- Nem. Várj! Én nem egy pasiról beszéltem - Szilvi döbbenten nézett rá, tudta, hogy most valami durva következik - én egy csajsziról beszéltem! Én leszbikus vagyok. - mondta Enikő, és maga elé nézett
- Nem baj. Illetve bocs, hogy bunkó voltam, nem vágtam le...
- Én voltam két értelmű -vágott közbe Enikő

Pár perc néma csönd után Szilvi szólalt meg először:
- És milyen? - kérdezte kizárólag azzal a céllal, hogy megtörje a csendet, sem hogy valamelyest érdeklődött volna
- Tényleg érdekel? Szilvi életében most érezte először, hogy tényleg érdekli a téma. Egyrészt úgy érezte tartozik ennyivel, hogy meghallgatja, másfelől érdekesnek találta a szitut, hogy egy leszbikussal piázgat. Ezt azonban, már a tequila hozta ki belőle.
- Tényleg. - mondta Szilvi és nyelt egyet.
- Tudod-kezdte Enikő - nekem sosem volt pasim. A nővérem-aki most kint él Angliában, tudod meséltem, hogy hozzá megyek ki - leszbikus párkapcsolatban él mind a mai napig. Amikor felcseperedtem és lassan felfedeztem a testem volt egy kellemetlen szexuális élményem...
- Mi volt az? - szakította félbe Szilvi
- Az apám meg akart erőszakolni.

Gyengédségre vágytam és megértésre és ezt csak a nőktől kaptam meg.
- Ki volt az első partnered? - érdeklődött egyre jobban Szilvi.
- A nővérem. Ne ijedj meg nem vagyok aberrált, de ő tanított meg maszturbálni. Így végül is ő volt az első ember akivel együtt szexeltem.
- És ki volt az első akivel tényleg?
-A nővérem akkori barátnője. Én 16 voltam ő meg 21.
- Úristen. És most mennyi idős vagy?
- 22 éves vagyok. Te?
- Én 18.
- És volt már...
- Nem voltam még lánnyal, eddig nem is érdekelt a téma.
- Hogy érted azt hogy eddig?
- Nem úgy értem, csak azt akartam ezzel mondani, hogy eddig még csak nem is beszéltem erről. Szó szerint hidegen hagyott.
- Furcsa. Mert majd minden 16-18 éves lány kacérkodik a dologgal.
- Én nem.
- Kérsz még?

Teljesen feloldódtam és gátlások nélkül beszélgettünk a témáról.
- Töltsél légyszi. És milyen? Úgy értem milyen érzés? Anyukádék mit szólnak hozzá?
- Apámat leszarom...már bocsánat, anyukám elfogadja, a nővérem meg élvezi. - válaszolta magabiztosan Enikő, egy kis mosollyal az arcán
- Engem tuti kinyírnának...
- Az attól függ milyen nyílt vagy a szüleiddel.
- És milyen érzés egy másik lánnyal?
- Ja ezt már az előbb is kérdezted, bocs hogy akkor nem válaszoltam. Hogy milyen? Hát először nagyon furcsa volt. Bár nem voltam még fiúval. Nagyon érzéki, röviden ennyit tudok mondani. Az elkövetkező egy óra szokványos női locsogással telt. Enikő látta Szilvin, hogy a leszbikus témát pihentetni kell nála, mert egy kicsit sok volt ez így elsőre. Átterelte a szót a családra. Azonban nem várt sebet tépett fel.

Elmesélte, hogy a nagymamájáék Debrecenben laknak és nagyon élvezik, hogy távol vannak a fővárostól. Ekkor azonban látta, hogy az eddig nagyon vidám Szilvi elszomorodik.
- Mi a baj? - kérdezte Enikő
- Semmi. Csak szembe jutott a nagymamám. Pár hónapja halt meg. Szinte ő nevelt fel, olyan sokat voltam nála nyaranta. Nagyon szerettem... Enikő látta hogy már görbül Szilvi szája, gyengéden megsimogatta az arcát, erre Szilvi átölelte.
- Nincs semmi baj duruzsolta Szilvi fülébe. Cirógatta az arcát és egyszer csak arra lett figyelmes, hogy Szilvi egyre jobban hozzá bújik. Megcirógatta a buksiját és adott rá egy puszit. Hirtelen fura érzése támadt. "Nem, nem hiszem hogy vele. "- gondolta és lassan tolta el magától. Nagyon nem kellet tolnia, mert valószínűleg Szilvinek ugyan ez az érzése támadhatott és magától is eltávolodott.

Szilvi kibámult az ablakon és a nagymamájáról eszébe jutó emlékeket idézte fel. Enikő meredten figyelte és érezte, hogy kezdi megkedvelni Szilvit. Szívbe markoló volt, ahogyan szeretett nagymamájáról beszélt. Szilvi magától áttért más témára, az állatokról beszélt, Enikő meg csak hallgatta. Mesélt Chips nevű bulldogjáról, aki bármit képes volt megtenni egy falatka csokoládéért. Aztán Szilvi visszatért egy rég elfeledett témára, a szexre. Ismét mesélt neki Zsoltiról. Egyszer csak mélyen Enikő szemébe nézett és ezt mondta:
- Ha te tényleg leszbi vagy akkor tudod, hogy mi kell egy nőnek igaz?
- Ez így van, de ezt most miért mondod?
- Mert Zsolt nem igazán tudta, de erre csak mostanában jöttem rá.
- Olyan partnerem még nem volt, aki nem élvezett volna mellettem.
- Valóban? Hát engem nem tudnál felizgatni, ha nem akarnám.

Enikő kinézett a fülke ablakán, konstatálta, hogy amióta felszálltak azóta nem járt erre senki.
- Biztos vagy te ebben? - kérdezte határozottan Enikő.
- Teljes mértékben-azzal fel pattant, behúzta a fülke ablakain lévő függönyöket, bezárta a fülke ajtaját. Levette a pulcsiját, Enikő ekkor látta meg Szilvinek csodás teste volt. Nem az a tipikus tökéletes test, de rendkívül erotikusak voltak a vonalai. Kicsit furcsálta, hogy a lány hirtelen ilyen lelkes lett.
- Jól figyelj rám - kezdte Enikő-nem akarom, hogy később megbánd, biztosan ezt akarod?
- Te is jól figyelj rám pici Enikő - mondta Szilvi azt a határozott véleményt kialakítva magáról, hogy már elég részeg - mivel ketten majdnem teljesen megittuk ezt a tequilát én úgy érzem, hogy most ez a legrosszabb szó amit kiejthetsz a szádon hogy "komolyan".
- Ez nem játék. - mondta sértődötten Enikő-nekem ez az életem, ha nem gondolod komolyan akkor hagyjuk.
- Ajánlok egy fogadást: Ha fel tudsz izgatni úgy hogy én nem akarom, akkor veszek neked egy üveg tequilát amikor megérkezünk Angliába.
- Elfogadom. Ekkor Szilvi leült és csak ennyit mondott:
- Csak kézzel és nyelvvel érhetsz hozzám, viszont nem csókolhatsz meg! - mondta ellent mondást nem tűrő hangon, "Úgy sem fog sikerülni neki"-motyogta magában
- Készen állsz? - kérdezte Enikő
- Készen.

Közben jobb keze Szilvi bal mellére tévedt. Enikő hüvelyk és mutató ujjaival Szilvi mellének két oldalát cirógatta. Érezte, ahogy egyre mélyebb levegőt vesznek mind a ketten. Szájával lassan a torka felé haladt.

Ahogy elérte azt egy hosszú nyalintó mozdulattal nyalta végig Szilvi nyakát a torkától az álláig, nem volt nehéz dolga, mivel Szilvi készségesen nyújtotta ki nyakát még mindig csukott szemmel. Kicsit felegyenesedett és az arcát nézte, elmosolyodott és adott neki egy puszit.
- E..ennyi? - kérdezte Szilvi-máris feladod?
- Mi az hogy feladom? Megnyertem a fogadást! Szilvi kinyitotta a szemét és látta, hogy mellbimbói kőkemények lettek. Érezte, hogy bugyija sem éppen a legszárazabb.
- Bámulatos, úgy izgattál fel, hogy közben észre sem vettem. Igyunk még tequliát! - mondta lelkesen. Enikő egy kicsit elkeseredett, mert azt gondolta fojtathatja, amit elkezdett. Kitöltötték a maradék tequliát és az üvegben már csak egy pohárnyi maradt. Lehúzták az egy-egy poharat és mind ketten az üvegre néztek.
- Neked jutott elég az élvezetekből mára - mondta Enikő kapzsi hangon-az utolsó pohár az enyém.

Kiöntötte magának, de talán lelki ismeret furdalása volt, mert nem öntötte torkára rögtön. Ismét elkezdtek beszélgetni. Szilvit nagyon felingerelte Enikő kedveskedése és ha lehet még érdeklődőbb volt:
- A smárolás mennyiben másabb, ha lánnyal csinálod?
- Az az igazság, hogy mindig azzal a legjobb csókolózni, akit a legjobban szeretsz, úgyhogy csak annyi a pikantériája a dolognak, hogy nem csak a te melledet fogdossák, hanem te is fogdoshatod az ő mellét.
- Kipróbálnám...- mondta Szilvi elhaló hangon
- Mit mondtál? - kérdezett vissza Enikő mivel Szilvi olyan halkan mondta, hogy alig lehetett érteni.
- Rájöttem, hogyan oldjuk meg a tequila gondunkat.
- Ha arra gondolsz, hogy bontsuk fel a másikat, rossz gondolat, mert azt holnapra tesszük el - mondta ellent mondást nem tűrő hangon Enikő.
- Nem. Én arra gondoltam, hogy te lehúzod az utolsó pohár lötyit, utána csókolózunk, így én is kapok valamennyit és még a csókolózást is kipróbálhatom.

Enikő határozatlan volt, de fölöslegesnek érezte megint megkérdezni, hogy komolyan gondolja-e ezt az egészet. Látta, hogy csak a részegség beszél belőle, de mivel ő is az volt ezért nem foglalkozott vele.
- Rendben .- ezzel lehúzta a tequilát. Majd Szilvire nézett ő meg vissza rá. Egyre közelebb hajoltak egymáshoz és végül elcsattant egy szájra puszi.
- Na ebből nem sok tequilát kaptál. Engedd hogy én irányítsak - mondta Enikő és következő pillanatban Szilvi ölébe pattant. Szilvi egy kicsit megrémült, és csak pislogni tudott. Enikő orrát Szilvijéhez érintette és félig kinyitotta a száját. Mivel Szilvi is így tett egymás leheletéből lélegeztek. Enikő lassan bekapta Szilvi alsó ajkát és elkezdte szopogatni. Szilvi egyre gyorsabban vette a levegőt és bekapta Enikő felső ajkát. Így felváltva szopogatták egymás ajkát, majd szépen lassan a nyelvek is kibújtak a kéjtől izzó ajkak közül és vad táncot jártak. Nyalták, falták egymás száját mind a ketten kizárták a külvilágot. Enikő lassan cirógatni kezdte Szilvi melleit, majd lesegítette róla topját.

Szilvi behunyta szemét és átadta magát az élvezetnek. Szépen lassan körözött a nyelvével Enikő, közben gyúrta mind két mellet. Szilvi meg simogatta Enikő fejét, aki szépen lassan egyre lejjebb haladt. Szilvi kibújt a szoknyájából, Enikő meg felnézett rá. Levette a topját és ismét az ölébe ült. Megint forró csókot váltottak de most Szilvi következett. Bátortalanul cirógatta Enikő melleit, aki türelmesen pislogott és cirógatta Szilvi arcát. Aztán varázsütésre Szilvi bekapta Enikő jobb mellbimbóját, aki felnyögött a kéjtől. Enikőben óriási szexuális feszültség szabadult fel, látva hogy Szilvi bizonytalan egy kicsit hátára döntötte az ülésen. Szilvi felhúzta lábait, Enikő meg ráfeküdt. Vad smárolásba kezdtek. Szilvi kidugta a nyelvét Enikő meg elkezdte szopogatni, de úgy mint amikor a pálcáról szopod le a maradék jégrémet. Először mohón az egészet bekapta, majd nyelve hegyével a jobb, majd a bal oldalát is végig cirógatta. Nyalogatták egymás száját, majd Enikő elkezdte puszilgatni Szilvi nyakát, aki ettől végkép libabőrős lett.

Ezután a formás mellek következtek, Szilvi egyre jobban zihált, már szinte alig látott a kéjtől. Egymás után szopogatta a mellbimbóit olyan ütemben, hogy minden egyes cuppanásnál Szilvi halkan felnyögött. Enikő felnézett rá. Látta, hogy Szilvi félig nyitott szájjal, hátra döntött fejjel élvezi ahogy kényeztetik.
- Na kérsz még a tequilámból? - kérdezte Enikő kajánul
- Aaadj innom...- .mondta Szilvi elhaló hangon. Enikő elmosolyodott és puszilgatni kezdte Szilvi hasát. Körözött egyet a köldöke körül és hatalmas puszikat nyomott rá. Azután megfogta Szilvi bal lábát és kinyújtotta a saját jobb válla felett. Jobb vállára tette a lábát és a bokájához dörgölte arcát. Enikő félig behunyta a szemét és saját belső combját kezdte el cirógatni. Szilvi felnézett és látta, ahogy Enikő milyen kéjesen izgatja magát. Ő sem volt rest és jobb kezével benyúlt a bugyijába. Enikő kinyitotta a szemét, felállt hogy levegye a nadrágját, majd visszatérdelt az előző pózba.

Percekig maszturbáltak úgy hogy közben mélyen egymás szemébe néztek és ritmikusan egyszerre nyögtek. Ekkor Enikő már nem bírva tovább behajolt Szilvi lábai közé. Elkezdte puszilgatni a belső combját, néha nyalt rajta egyet, ilyenkor Szilvi összerándult és a lehető legmélyebbeket sóhajtott. Az eddig a bugyijában lévő kezét maga mellé tette és átadta magát Enikőnek, aki kínzó lassúsággal haladt testének kincse felé. Amikor végre elérte azt, mélyen beleszagolt, végig futott rajta a hideg. Bugyin keresztül kezdte el nyalni Szilvit, aki halkan nyöszörgött. Ízlelgette középpontját, nyelvével játszott nagyajkaival a bugyin keresztül. Szilvi vékony kis féltangája Enikő nyálától és saját nedveitől teljesen átázott. Enikő lassan, de mégis határozottan lesegítette róla, majd visszatért az előző művelethez.

Szilvi már ficánkolt formás kis fenekével a gyönyörtől, ahogy Enikő egyre közelebb jutatta a kéj csúcsához. Mindketten ziháltak, mert Enikő bal kezével mélyen saját bugyijában járt. Ő előbb ment el mint Szilvi, hisz sokkal rutinosabb volt. De amikor érezte, hogy Szilvin a sor, bedugta jobb kezének középső ujját Szilvi puncijába, csípőjével befeküdt Szilvi lábai közé, mint egy férfi és egy hosszú és forró csókot lehelt Szilvi vágytól duzzadt ajkaira. Ebben a pillanatban Szilvi óriásit élvezett és egy hatalmasat nyögött. Az izzadságtól csúszós testük most összeért. Hosszasan smároltak még és egymást cirógatták. Amikor kéjtől felhevült testük kezdett lehülni, csak akkor jöttek rá, hogy beesteledett és nem ártana harapni is valamit a másik mellbimbóján kívül. Teljesen egymásba feledkeztek. miután ettek valamit, ölelkezve tértek nyugovóra.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szalai ·
Tulajdonképpen én sem szeretem túlzottan a leszbiket, de mindentöl függetlenül nagyon tetszik az anyag. Várom a többi részt.

Botond ·
Robin! Bár a szóhasználatoddal nem értek egyet, abban igazad van, hogy célszerú lenne jelezni a történet ilyetén jellegét a hasonló kellemetlenségek elkerülése végett.... bár nekem csak két férfiú kapcsolata az, ami teljesen érdeklödési körön kívül esik :)

myrtill ·
Olyan csúnya szó ez a smárolás :(

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: