Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszteri orgia!

Szilveszterkor kezdődött minden, azt hittem, hogy ez a házi buli nem lesz valami nagy szám, mert nem jól indult az egész, lapos volt a hangulat, a fiúk elfoglaltan külön sarokba voltak és a lányok is. Majd körbe ültünk és üvegeztünk, jó, tudom, egy kicsit égés, de ekkor indult be a buli igazán.

A lány, ha lányra, ha fiúra pörgetett le kellett smárolnia, nem volt mese, és ez vonatkozott a fiúkra is. Egészen jól mentek a dolgok, mindenki dőlt a röhögéstől, amikor csöngettek. - Ki a fene lehet az? - gondoltam magamban. - Már mindenki itt van, aki számít. Kinyitottam az ajtót, és két észvesztő hapsi támolygott be rajta, azt mondták, hogy meghallották a nevetést és a zenét, gondolták jöhetnek ők is. Kifogásom nem volt. Felhangosítottuk a zenét, villany leolt, disco fények be kapcs, és ment a buli.

Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy két csaj eltűnt, de hova, és hová lett a két hapsi. Ekkor lentebb vettük a zenét, és hallottuk, hogy oda fent nagyon megy valami. Halkan felosontunk páran és leültünk a félig nyitott ajtó elé. Az egyik lány Gabi a férfi faszát a szájába vette és húzogatta ki-be. Andi se volt rest, szájába kapta ő is a másik faszt és szopni kezdte, mi először csak figyeltünk, de minket is elkapott ez a baszni akarunk láz, ezért vissza mentünk a nagy szobába, ahol azt hittük, hogy megy a tánc, de tévedtünk még mekkorát. Minden hapsi egy csaj pinájában volt a lányok pedig egy fasszal volt tömve szájuk.

Egymásra néztünk, és rajtam kívül mindenki berohant a szobába, hogy csatlakozzon a többiekhez. Ekkor megint csöngettek, Péter volt az a barátom, úgy volt, hogy nem jön, mert elutazik. Alig ért be, meghallotta a hangokat, nem volt rest és azonnal a falhoz szorított. Már majdnem tépte rólam a ruhát, annyira kívánt. Letérdeltem és szopni kezdtem izmos farkát. Mikor már a számba élvezett, felállított, a falhoz szorította mellemet, és miközben gyűrkölészte őket, mohón nyalta pinámat, nem tudom hány orgazmust éltem át, de fantasztikus volt.

Majd éreztem, hogy a gyengédség elmúlik és hatalmas szerszámját behelyezi a helyére. Először csak lassan csinálta majd teljesen belelendült, és egyszerre élveztünk el. A buli végeztével mindenki megköszönte, ezt a csodás estét, és megkérték, hogy többször csináljunk ilyen összejövetelt. Mikor már mindenki távozott, Péter megint oroszlánnak érezte magát, ezért a hajnalt az ágyban töltöttem el a barátommal, akit még most is nagyon szeretek.
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kritisch ·
Gyenge, minden értelemben. Nyelvileg, esztétikailag nem ér el egy olyan szintet, hogy méásokkal megoszd.

Kismacska ·
Ehhez még én is ideírom hogy szar... Kedves Diána! Mondd láttál te már igazából faszt? :)
No0oB ·
mikor írta még mit sem sejtő 16 éves kislány lehetett, most meg 22 éves fiatal feleség akár he

No0oB ·
lassan 6 éves lesz a történet

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: