Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszteri móka

A történet most szilveszterkor történt. A Rózsadombon voltam egy házibuliba. Rengeteg ismeretlen arc volt, de ennek nagyon örültem, mert ez azt jelenti, hogy rengeteg olyan pasi van, akit nem ismerek, és ők se engem. Boldog voltam, és úgy mentem el, hogy most majd jól bepasizok. A barátnőim is így gondolkodtak, úgyhogy elindultunk lőcsvadászatra.

Már javában tartott a buli, amikor 11 körül elkezdtem szemezni egy jóképű sráccal. 10 perc után odajött hozzám, és elkezdtünk beszélgetni. M. Zsoltnak hívták, és nagyon cuki volt. Amikor odajött, átölelt, és megkérdezte, hogy zavar-e engem. Erre természetesen nemleges választ adtam. Egyre jobban közeledtünk egymáshoz, és egy idő után észrevettük, hogy a Bognár Brigi nevű barátnőm eltűnt a Zsolti barátjával, akit Vasadi Szabolcsnak hívnak. Erre Zsolt megkérdezte, hogy nem tűnünk-e el mi is. Mivel ezt a pillanatot vártam, rögtön igennel válaszoltam, felálltam, megfogtam Zsolti kezét, és elvittem az egyik üres szobába. Amikor becsukódott mögöttünk az ajtó, rögtön kölcsönösen elkezdtük egymást vetkőztetni.

Kiszabadult kerek melleimet egyből elkezdte gyengéden szívogatni, harapdálni. Egyből éreztem, hogy nedves leszek deréktájban. Ezután finoman meglöktem jelezve azt, hogy feküdjön le az ágyra. Kőkeményen égnek álló falloszát egyből elkezdtem nyalogatni és szívogatni, melyet diszkrét nyögésekkel nyugtázott. Mindketten pucéran voltunk az ágyban, és épp azon voltunk, hogy ő elégítsen ki a szájával, amikor hirtelen kinyílt az ajtó, és belépett rajta Brigi és Szabi. Megkérdezték, hogy nagy baj-e, ha ők is a szobában vannak, mert már sehol nincs hely. Én benne voltam, hiszen Szabi is nagyon bejött nekem, Zsolti meg úgyszintén pozitívan nyugtázta, hogy még 1 pucér csaj van a szobában.

Épp folytattuk a dolgot, amikor látjuk, hogy Szabiék egyből a tárgyra térnek, és Szabi kb. 14 centis lőcsét egyenesen bedugta Brigi formás fenekébe. Úgy csattogtak, hogy az már kezdett idegesítő lenni. Mi sem bírtuk tovább, és Zsolti is gyorsan belém hatolt, de ő a már nagyon lucskos puncimat választotta. Tíz percig csináltuk, miközben Szabiék pózt váltottak. Szinte egyszerre mentek el a fiúk, és nedvüket Brigire és rám eresztették, melyet utána kölcsönösen lenyaltunk egymásról. Fincsi meleg volt. A fiúk tetszésüknek kimutatására tapsoltak, és hatalmas ujjaikkal gyorsan kielégítettek.

Hát, így telt a szilveszterem. Azóta is van, hogy 4esben csináljuk, de azt majd egy másik történetben...

Írjátok meg véleményeteket!!!
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
Panda! szia:))

Meglehet tévedsz, igenis létezhet - már - tizenéves leánykáknak rétege, kiknek így megy a szex. A lényeg: legyen jó autó, kéró, máris tuti a szerelem. (itt is a Rózsadomb lehetett a motiváció szerintem, ha valós a rege).De ezek a kapcsolatok tiszavirágosak.

Tudod, kinek a pap, kinek a paplan...:))))

Dark Archon ·
Hegylakó, te melyik hegylakó vagy?? :-))

HOZ_hun ·
:)))))

Bognár Brigi és Vasadi Szabolcs biztos örül, hogy fel írtad öket a netre. Be kell látnom M. Zsolttal figyelmesen bántál (M. Zsolt, kicsit kékfény-es nem?).

Ja a történet, hát valaki azt írta "aranyos". Khm. Biztos bevettél valami "fogalmazás gátlót". Szókincs bugyrot is szüken mérik nálatok.

Szegény Vasadi Szabolcs és M. Zsolt. Azért van egy teljesítményük. Kemény 10 perc! Király! Az azért már valami. Szabinál az elöjáték meg hülyeség. Írigylem a nöidet.

Inkább nem pontozom le (de fel sem!).

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: