Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szexbuli

Egyszer a neten épp a partnerkeresőt böngésztem, mikor egy számomra érdekes hirdetésre akadtam: „SZEXBULI! Olyan nőket és férfiakat keresünk férjemmel együtt, akik nem félnek bulizás közben egymás vágyait kielégíteni. Homo kizárva! Jelentkezzetek gyorsan, mert a maximális korlát 8 fő. Belépő 10.000 Ft. …”. Még az e-mail cím és a jelentkezési határidő szerepelt a hirdetésben. Kapva kaptam az alkalmon, írtam egy levelet, benne az intim adataimmal, csatoltam egy fényképet, amin ruhában voltam, aktfotót még nem állt módomban készíteni. Az igazat megvallva nem is akartam, mert sajnos nem én álltam modellt az ókori görög szobrászoknak.

Másnap már jött is a válasz, benne az, hogy én vagyok a szerencsés hetedik, a négy férfi közül a második, a pontos cím és az időpont, ameddig még volt öt napom. Azt is közölték, hogy semmit sem kell vinnem, étel, ital, óvszer benne foglaltatik a belépő árában. Már csak az a fránya várakozás volt hátra. Esténként elalvás előtt mindig fantáziáltam egy kicsit a buliról, igazából még egyszer sem voltam ilyen jellegű összejövetelen.

Végre eljött a nagy nap. Nem csíptem ki magam, csak úgy hétköznapiasan öltöztem fel. A buli este kilenckor kezdődött, de én már – hála a tömegközlekedésnek – fél kilencre odaértem. Egy harminc körüli hölgy nyitott ajtót. Bemutatkoztam, erre ő beengedett. Bevezetett a nappaliba, ahol az ablakok előtt sötét függöny lógott. Középen egy dohányzóasztal állt, körülötte három ággyá alakítható ülőgarnitúra. Az egyikről a házigazda állt fel, kézfogással üdvözölve engem. Még csak hárman voltunk. Átadtam a belépődíjat, aztán beszélgetés és egy kis falatozás közepette vártuk a további vendégeket, akik kilencre meg is érkeztek.
- Remek! – kezdte a háziúr – Mivel mindenki megérkezett, kezdődhet a buli!

Én akárhogy is számoltam, csak heten voltunk. Négy nő és velem együtt három férfi. Épp rá akartam kérdezni, mikor bejelentették, hogy nem akadt elfogadható nyolcadik, ezért két férfinek meg kell osztoznia egyetlen hölgyön. Én nem bántam. A házigazda előállt a szabályokkal: Az első három órát kettesével fogjuk eltölteni, sorsolás alapján, majd utána egy óra szünet következik, azután jöhet a csoportos együttlét. Hogy szerencse, vagy sem, én kerültem be az egyik párba harmadikként.

Megtudtam, hogy ez a ház szándékosan ilyen rendezvényekre volt kialakítva, az emeleten volt négy szoba, mindegyikhez tartozott egy picike fürdőszoba. Mindenki elvonult a szobákba. Nagyon örültem annak, hogy a mi kis csoportunk hölgytagja a részemről majdnem tökéletes nők közé tartozott.
A szobánkban egy ágy volt, mellette egy éjjeliszekrény, rajta dobozzal. A másik férfi, nevezzük Balázsnak, kinyitotta, és kivette belőle az együttlétünkhöz kellő kellékeket. Volt benne műpénisz – hüvelybe és fenékbe való is –, óvszer minden mennyiségben – normál és anál –, síkosítók, érzéstelenítők, meg valami más eszköz is, amit én nem tudtam, mire való. Elmondta, hogy ő már több ilyen bulin is volt már, otthonosan mozog errefelé. Mint kiderült, a hölgy is volt már itt, nevezzük őt Zitának.
- Felőlem kezdhetünk. – jelentette be Zita.

Mi nem ellenkeztünk. Nekiestünk mindketten a lenge öltözékben lévő, vágyainkat megtestesítő nőnek. Balázs hevesen csókolózott vele, nyelveik úgy tekergőztek egymás körül, mint két kígyó. Én a melleit simogattam, gyengéden. Ruháján keresztül izgattam nyelvemmel mellbimbóit. Hol az egyiket, hol a másikat, közben tenyeremmel markolásztam. Mikor nyálamtól már teljesen átázott vékony felsőrésze, és mellbimbói keményen meredtek fölfelé, szinte leszaggattam róla a ruhát, majd mindent folytattam ugyanúgy, mikor még ruha takarta formás kebleit. Nem tudtam eldönteni, hogy valódiak voltak-e. Ilyen formás, feszes mellet teremthet-e orvoson kívül más?

Annyira belemerültem mellbimbói izgatásába, hogy mikor feleszméltem, Balázs feje alig látszott ki Zita hosszú, vékony combjai közül, a lány pedig halkan nyöszörgött az élvezetektől. Balázs felállt, levette nadrágját, félig-meddig megmerevedett férfiasságát Zita érzékien kinyitott szájába tolta, aki először lágyan cirógatta nyelvével, majd hevesen szívni kezdte, mintha szívószállal inna egy pohárból. Mondanom sem kell, hogy a szívószálnál most egy kicsit vastagabb szerszámot tartott a szájában. Megpróbálta minél mélyebbre nyelni, Balázs hímvesszejéből egyre több tűnt el a lány feneketlen torkában. Közben kezével a heréit masszírozta. Én átvettem Balázs régebbi helyét, elindultam felfedezni Vénusz mesés dombjait, völgyeit és barlangjait. Kezeimmel lassacskán szétfeszítettem sima combjait. A látvány teljesen magával ragadott. Simára borotvált nemi szerve mágnesként vonzotta nyelvemet, de nem estem bele a csapdába. Combjai belső részét kezdtem nyelvemmel végigsimítani, alig hozzáérve feszes bőréhez. Kezeim formás popsiját simogatták, néha felkúsztak még mindig nedves melleihez is.

Kis idő elteltével nyelvemmel feltártam a nagyajkai alatt rejtőző csiklóját. Mikor lágyan megnyaltam, egész testében megrázkódott az érzékeny szervét ért kényeztetéstől. Én persze nem hagytam ennyiben, körkörös mozdulatokkal izgattam tovább megduzzadt csiklóját. Volt, mikor az egészet a számba vettem, és erőteljesen szívni kezdtem, máskor bal kezem két ujja közé fogtam, s jobb kezem mutatóujjával kicsi, enyhe csapásokat mértem rá. Kitartó munkám eredményeként teste megremegett, megfeszült, s apró sikolyokkal adta tudomásunkra, hogy első orgazmusa megtörtént. Ekkorra hímvesszőm már annyira merev volt, hogy nem bírtam a már feszülő nadrágomban tartani. Megszabadultam farmeremtől és boxeralsómtól. Balázs megkért, hogy cseréljünk helyet. Zita fejéhez léptem, most rajta volt a sor, hogy nemi szervemet kényeztesse.

Balázs feltépett egy óvszert, vigyázva felhúzta kőkeményre duzzadt férfiasságára, és ujjai tágító munkája nélkül lassan, fokozatosan behelyezte Zita nedves hüvelyébe. A férfi nemi szerve elég vastag volt ahhoz, hogy ez ne menjen zökkenőmentesen. Láttam a lány arcán, hogy ez a művelet élvezettel teli volt számára, hiába szisszent fel a fájdalom jeleként. Azért Balázs vigyázott arra, hogy ne legyen túl durva, csak addig ment el, ami neki is és partnerének is élvezetet okozott. Nem telt el sok idő, és a hatalmas hímtag úgy siklott ki és be a kitágult hüvelyben, mint kés a vajban. Engem annyira felizgatott a lány nyelvmunkája, Balázs férfiasságának ütemes mozgása a gyönyörűen kitárult női nemi szervben, és Zita testének hullámzása, hogy szégyen, nem szégyen nem bírtam tovább. Ki akartam vonni fickándozó nyelve gyűrűjéből hímvesszőmet, mire ő megérezvén végemet, megmarkolta a fenekemet, és szorosan az arcához húzta testemet, nem hagyván, hogy tüzelésre kész fegyverem elhagyja nyálával teli száját.

Értettem a testbeszédét, és hatalmas nyögések közepette szájába ürítettem férfiasságom utolsó cseppjeit is. Nyelvével szétkente spermámat a hímvesszőmön, ezzel fokozva gyönyörömet. Mikor végeztem, széttárt karokkal elterültem Zita mellett az ágyon. Balázs egyre gyorsabban folytatta, testük találkozásakor hallható cuppogó hang teljesen felizgatta mindkettőjüket. A férfi kihúzta szerszámát a vágyak barlangjából, sebesen letaszigálta róla az óvszert, két térdével a lány hasa köré térdelt, hímvesszőjét a két csodás mell közé helyezte, a melleket két kezével szorosan a férfiassága köré szorította, s gyors előre-hátra mozgásokkal Zita nyakára spriccelte ondóját. A lány kislányos sértődöttséget színlelve vont kérdőre minket, hogy a popóját miért nem tömtük be. Balázs azt válaszolta neki, hogy minden jónak eljön az ideje. Pihenünk egy kicsit, aztán kitisztítjuk a szűk kis barlangot. Ez utóbbi megjegyzést nem nagyon értettem, de nem is kérdeztem rá.

Tizenöt perc pihenés és beszélgetés után Balázs felállt, felhúzta Zitát, aki kezét nyújtotta felé.
- Na, gyere kislány, megyünk tisztogatni! – Odasétált a dobozhoz, kivette belőle a számomra ismeretlen eszközt, és elindultak a fürdőszoba felé. Közben felém fordult. – Jöhetsz nézni, ha akarod!
Kíváncsi voltam, így hát mentem. Meg amúgy is le kellett mosnom magamról a combjaimra is folyt spermámat. A fürdőszobában csak egy zuhanytálca volt, meg egy mosdókagyló. Alig fértünk el hárman. Balázs felszerelte az eszközt a tusolóra, beállította a víz hőmérsékletét és nyomását, majd megkérte Zitát, hogy álljon a tálcába négykézláb. Most már sejtettem, mire való az eszköz. Hoztam egy kis anális síkosítót, Balázs rákente az eszközre, egy kicsit az ujjaira is. Gyengéden felhelyezte ujját a lány végbélnyílásán. Mikor már akadály nélkül mozgott, másik ujjával is tágította. Hamarosan ujjai helyett a vizet spriccelőt dugta fel. A többire már nem voltam kíváncsi, kimentem. Mikor végeztek, letusoltunk mindhárman egyszerre, Balázs és én Zitát simogatva közben.

Zita az ágy mellett térdelt, mi ketten a két oldalán álltunk. Mindkettőnk hímvesszőjét egyszerre vette a szájába. Nyelve hihetetlenül ügyes volt. Míg egyikünk férfiasságát a szájában próbálta felduzzasztani, addig a másikét a kezével izgatta. Pár perc múlva Balázs lefeküdt az ágyra, Zita négykézláb helyezkedett, feje pont a férfi öle fölött volt, s máris bekapta a már majdnem teljesen merev hímtagot. Megkértek, hogy tágítsak. Persze ez nem azt jelentette, hogy tűnjek el. A lány kissé terpeszben volt, így könnyen csiklójához fértem. Nyalogattam egy kicsit, míg úgy nem tűnt, kellőképpen felizgult. Ekkor az ánuszát kezdem ostrom alá venni. Először nyelvemmel nyalogattam körbe, kellő mennyiségű nyálat folyattam a helyszínre. Mivel ki lett mosva, nem volt semmilyen rossz íze. Nyelvemmel kezdtem a tágítást. Egyre mélyebbre próbáltam tolni. Mikor már nem ment tovább, elővettem a síkosítót. Kentem a popsinyílására és az ujjaimra is. Középső ujjamat használtam. Enyhe, kis nyomásokkal haladtam egyre mélyebbre. Kis idő után már két ujjam mozgott nyílásában könnyedén.

Ekkor rámszólt, hogy most már tegyem be. Kibontottam egy anális közösülésre való óvszert. A korábbiakra tekintettel kentem egy kis érzéstelenítőt a makkomra, nehogy idő előtt elélvezzek. Felhelyeztem az óvszert, s Zita feneke mögé álltam. Még sosem csináltam ilyet, az izgalomtól péniszem kőkemény volt. Végét a nyíláshoz érintettem, mikor eszembe jutott, hogy kenek rá síkosítót. Megtettem. Nagyon óvatosan próbáltam egyre beljebb erőszakolni vesszőmet. Kis nyomással be, aztán ki. Következőre beljebb próbáltam nyomni. Addig-addig nyomkodtam, hogy végre tövig benne volt. Tudtam, hogy csak kb. tíz centiig szabad betenni, de az a három-négy centi nem sok vizet zavart. Az óvszer majdnem lecsúszott rólam, annyira szűk volt a popsi, a kenőcs meg belülről tette síkossá. Azért megoldottam a helyzetet.

Mire kellőképpen kitágult, mire zökkenőmentesen járt ki-be a hímvesszőm, érzéstelenítő ide vagy oda, majdnem elélveztem. Ekkor Balázs kérdezte, mit szólnék egy jó szendvicshez. Attól, hogy még nem csináltam, azért tudtam, hogy mit jelent. Beleegyeztem, de csak úgy, hogy én leszek alul. Lefeküdtem az ágyra, óvszert cseréltem, majd Zita lágyan beleült férfiasságomba. Hüvelye már olyan nedves volt, hogy ez nem jelentett problémát. Lovagolt kicsit, én pedig a melleit gyúrogattam tenyereimmel. Lassan rámhajolt és vad csókolózásba kezdtünk. Ekkor lépett a színre Balázs. Óvszerbe burkolt péniszével kezelésbe vette a már szűkülő végbélnyílást. Mindketten a lányban voltunk. Én az alsó, ő a felső nyílásban. Felváltva toltuk-húztuk hímtagjainkat. Zita a mennyekben járt. Akkorát sikoltott orgazmusa közben, hogy biztosan hallotta az egész vendégsereg. De ez minket cseppet sem zavart. Mondanom sem kell, hogy megint én élveztem el előbb a két férfi közül. Bent a hüvelyben. Mámorító érzés volt lankadó férfiasságomat még mindig hüvelyében tartani. Balázs sem tett másképp, ő is benne élvezett el.

Lezuhanyoztunk. Volt még egy óránk a szünetig. Beállítottuk az ébresztőórát, aztán mindhárman bebújtunk az ágyba, és elaludtunk…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Nekem bejött, szívesen olvasnék hasonlókat....

pingvin ·
logika?

"Én akárhogy is számoltam, csak heten voltunk. NÉGY nő és velem együtt HÁROM férfi. Épp rá akartam kérdezni, mikor bejelentették, hogy nem akadt elfogadható nyolcadik, ezért KÉT férfinek meg kell osztoznia egyetlen hölgyön."

nnna, én akárhogy számolom ha négy nő van meg három férfi és két férfi megosztozik egy nőn, akkor két nő még marad bónuszban
nem fordítva volt (?) az?

:innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: