Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex iskolaköpenyben

Megismerkedésem Ágival a véletlen műve volt. Akkoriban a vasútnál dolgoztam, mint pályakezdő és az egyik áprilisi reggelen felfigyeltem egy alacsony, de kimondottan szép lányra. Nagyon izgatta a fantáziámat, mert ettől kezdve minden nap rendszeresen figyelemmel kísérhettem indulását, illetve megérkezését, mert bejáró középiskolás volt a szomszéd városba. Törtem is a fejem, hogyan kerülhetnék vele közelebbi ismeretségbe, ekkor pont magányos voltam és ebből a lányból sugárzott valami olyan egyszerű szépség, ami a többiekből nem. Sokkal csinosabban öltözködött, mint a barátnői, szép hosszú haját változatosan hordta és kissé ki is volt már sminkelve.

Azután az egyik hétvégi DISCO alkalmából az egyik haverom által megismerkedtem Ancsával, aki a falu egyik legszebb lánya volt (ezért eleve úgy gondoltam semmi esélyem nála), viszont azzal akit én kiszemeltem magamnak egy iskolába járt. Kaptam az alkalmon, és óvatosan kiszedtem az engem érdeklő információkat ebből a szőke szépségből. Ekkor tudtam meg a nevét, hol lakik, azt hogy 16 éves és valószínűleg még szűz. Mindennel, amit hallottam meg voltam elégedve (persze valószínűleg az sem érdekelt volna, ha azt terjesztették volna róla, hogy egy nagy nulla, akit jobb kikerülni). Ancsa látta rajtam, hogy egy kissé belezúgtam már így ismeretlenül is ebbe a kiscsajba, és volt olyan rendes és felajánlotta a segítségét abban, hogy a következő héten elcsábítja a dizsi-be Ágit. Ő ekkor még nem járt szórakozni, más divat járt akkor a nyolcvanas évek végén. Az egyetlen szórakozási lehetőség a videodisco, amit a mai technika mellett már én is kinevetek, de akkor az volt a csúcs.

Egész héten figyeltem álmodozásom tárgyának reakcióit, odamenni nem igazán akartam, de széles mosollyal köszöntem nekik minden reggel, amire a szokásos csitris vihogás volt a válasz. De nem bántam, semmit sem bántam. Alig vártam a szombat estét, és mikor végre eljött, kiöltöztem. Felvettem a legszebb ruhám, befújtam magam a legdrágább parfümömmel és a legjobb arcszeszt használva este hétkor elindultam hódítani. Nem volt ott, nyitásra nem volt sehol, csak néhányan kolbászoltak a vendéglő körül. Nem tudtam mit kéne csinálni, lelohasztotta a lelkesedésemet a valóság, olyannyira hogy bár nem szoktam inni, Berci barátommal a nagy szomorúságra bekaptam két fél vodkát tisztán. Néhány perccel ezután felpörgött a hangulatom, még néhány táncra is rábeszélték kissé alkoholmámoros fejemet. Fél kilenc körül a terjeszkedő füstköd mögött egyszer csak megpillantottam Ancsát és mellette ígéretét betartva az én hercegnőmet. Olyanformán éreztem magam, mint az Amerikai Pitében Jimbo, amikor semmi értelmeset nem tudott mondani a lányoknak az első házibulin.

Kellemetlen volt a szitu, de akkor még kevésbé voltak rámenősek az emberek ismerkedés alkalmával, könnyebben át lehetett vészelni leégés nélkül az ilyen helyzeteket. Meg aztán a vodka is segített kissé a szókincsem megtalálásában. A lányok furfangos módon arra terelték a szót, hogy ennél a füstös helynél mennyivel kellemesebb volna átruccanni a szomszéd kisvárosba az Ifjúsági házba. Értettem a célzást, nekem ekkor már volt egy öreg Ladám otthon, amit valahogyan megtudtak. Nem sok mindent volt meggondolnom, nem érdekelt a deci tömény ital, ami még jócskán dobta a fejem, az meg főleg nem izgatott mit szólnak majd a szülők az éjjeli kocsikázásomnak. A lényeg, hogy itt a nagy lehetőség: rögtön a kedvébe járnom egy ismeretlen, de nagyon is áhított lánynak. Tíz percet kértem tőlük és előálltam a rozoga de akkoriban csúcsmodellnek számító 1500-as Zsigulival. Mindketten hátraültek, a 10 kilométert végig beszélgettük, megkínáltam őket cukorral, és természetesen a belépőktől a wc-ig minden költségüket álltam. Szóval jól kihasználtak, de kit érdekelt ez akkor, a lényeg, hogy elértem, amit akartam még többet is. Igaz hármasban de egész éjjel velem volt a nagy ő. Szerencsére a visszaút során sem volt rendőri ellenőrzés, (ami valószínűleg a jogosítványomba került volna), és először Ancsát, majd ezután az én Ágimat fuvaroztam a házuk közelébe. Kérte, hogy távolabb álljak meg, volt még egy kis ideje, tehát beszélgetni kezdtünk. Mindent elmeséltünk egymásnak és úgy láttam, hogy nem vagyok számára közömbös. Egy szenvedélyes búcsúcsókkal váltunk el, ami több percig tartott és úgy éreztem megremegett a szája széle közben. Megbeszéltük a másnapi randit, és éreztem, hogy most vagy soha, ennek az érzéki csóknak komolyabb folytatása kell legyen. Nagyon vágytam már szüzességem elvesztésére, nem voltam még 18 évesen elkésve, de a kíváncsiság rettenetesen erős volt már bennem, ráadásul most már beköszöntött az igazi szerelem, az igazi, amikor semmi más nem számít.

Szabadnapos voltam és a boldogságban úszva indultam neki a szomszéd város felé, úgy volt megbeszélve, hogy a suli közelében fogom várni és elmegyünk valahová. Nem volt szándékomban lerohanni, de mindenesetre bementem a városi ABC áruházba (a falumban sosem mertem volna) és vettem egy doboz óvszert. Megálltam a templom közelében és vártam a kicsöngetést, ami hamarosan el is érkezett, messziről felismertem az én új barátnőmet, amint búcsúzkodik a többiektől, és néhány perc múlva már a kocsimban üdvözöltük egymást. Mit mondjak, csodálatosan nézett ki, hosszú barna haja ezúttal két varkocsba volt befonva, az arcán enyhe smink nyomai, egész lénye sugárzott. Kislányos is, és érett is volt egyszerre. A sötétkék nylon iskolaköpenyt sem vetette le úgy huppant be az első ülésre. Bizonyára tudott olvasni a gondolataimban (vagy csak az arcomra volt írva?) mennyire kívánom a testi közelségét. Mindenesetre nem cukrászdába vitette magát, hanem egy közeli holtág árnyas partjára. Ismertem a helyet, jártam ide horgászni, hatalmas fűzfák vannak a parton. A májusi napsütésben igen kellemes volt sétálni szerelmemmel, hallgattuk a madarakat, a békákat. A karjaimba zártam a fejét és újból szenvedélyesen csókolóztunk, ismét éreztem a remegést a szája szélén. Nem is tudom, de szavak nélkül is megéreztük egymás iránt a testi vágyat, és mindkettőnk keze elkezdett kalandozni az erogén zónák felé, mindenféle megbeszélés nélkül.

Javasoltam egy teljesen eldugott helyet és a kocsit hátrahagyva, belevetettük a nádasba magunkat. Volt egy tisztás, ahová egyáltalán nem lehetett belátni, itt kezdtem bele első igazi szexuális kalandomba. Mivel takarónk nem volt, a fű pedig még meglehetősen hideg volt a meztelenre vetkőzést el kellett felejteni. Ágin rajta maradt a teljes felsőruházata, sőt még az iskolaköpenye is. A simogatásaim azért kicsiny, alma nagyságú feszes melleit elérték a blúz alatt, miközben Ő a köldökömet izgatta. Egyre inkább belemelegedtünk az előjátékba, lekerültek a farmerok, majd a fehérnemű is. Először láttam élő valóságos és meleg pinát. Természetes, vastag, barna szőrszálak borították, borotválásnak semmi nyoma (ezt csak jóval később hozták divatba). Ráült a farmerjára, felhúzta combjait és feltárta előttem a legrejtettebb zugokat is. Természetesen ekkorra már tisztáztuk, hogy mindkettőnknek ez az első ilyen jellegű élménye és ennek megfelelően irányítottuk egymást. A pinaszőrszálak rejtekéből elém táruló ismeretlenséget először fel kellett fedeznem. Széthúztam a meleg pinát, megtapintgattam óvatosan az ajkakat, a pisilőlyukat, a csiklót. Halk sóhajok és nyögések jöttek reakcióként. Miután feltérképeztem a beveendő területet, helyet cseréltünk és most ő bukott rá a feszesen meredező farkamra. Nem úgy értem, hogy bekapta volna, ilyen” gusztustalanság” fel sem merülhetett, egyszerűen csak átkulcsolta kicsiny puha kezével és a makkról hátrahúzogatta a fitymámat, beletúrt a farszőrzetembe valamint a golyóimat morzsolgatta. Ahhoz képest, hogy először csinálta, meg lehettem elégedve maximálisan. Hamarosan kiteljesedett az előjáték és farzsebemből előkerült a gumi, megkértem húzza rá a farkam hegyére. Végiggördítette a makktól a tökömig, ezután kértem, hogy álljon négykézláb. Kezemet beletúrtam iskolaköpenye és blúza alá, mígnem újból megtaláltam melleit.

Elkezdtem cirógatni, a fenekéhez pedig hozzáért merev farkam. Kitárulkoztatta szőrös pináját, én pedig a lehető legóvatosabban becsúsztattam szerszámom kitáguló nedves pinavágatába. Hirtelen történt az egész, enyhe vérzés jött ki a lyukából és éreztem a hüvelyének ritmikus összehúzódását a farkam körül. Láttam, hogy elérkezett a csúcsra, miközben én még bírtam volna, kihúztam hát és a gumit levéve kezébe adtam a farkam befejezni a kényeztetést. Párat rángatott a fitymán, mire elemi erővel spriccelt ki a geci a földre, vissza kellett fognom magam, nehogy kiáltsak egy nagyot olyan jó volt. Pihegtünk egy kicsit, majd felhúzta bugyiját, illetve én a gatyámat és nadrágjainkat. Elmentünk a kocsiig és meg sem álltunk hazáig.

Sajnos kapcsolatunk később megromlott a tini iskolaköpenyes szerelemből házasság nem lett. Körülbelül fél évig udvaroltam neki ezután, néha szexre is sor került, más körülmények között, viszont egyre inkább kihasználta jószívűségemet és megcsalt fűvel-fával. Ha jól tudom még nem ment férjhez, pedig már közel 30 éves, pesten él és dolgozik, ha esetleg ezen írást elolvassa jussak eszébe, talán valahol én még mindig szeretem.
Hasonló történetek
15363
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

ILÁJ. ·
1987 környékén, én 14 éves voltam, amikor jöttünk haza szüleimmel a vásárlásból. A Trabant Kombi hátsó ülésén ültem, tél volt. Apám vezetett, anyám mellette ült, én természetesen hátul. Délután 5-6 óra körül volt már, sötét volt kinn teljesen. Valahonnan vidékről jöttünk haza. Nekem már 14 évesen sok erotikus gondolataim voltak sokszor, a fantáziám a mai napig nagyon élénk. Sapkámat levettem és az ölembe raktam. A pajzán gondolatok hatására pillanatok alatt kőkeménnyé meredt a farkam. Lehúztam a sliccemet és föléraktam a sapkámat és alábújtatattam a kezem. Elkezdtem magam simogatni és húzgáltam a bőrt a faszomon. Marha izgalmas volt, mert közben beszélt hozzám apám és anyám, nekem meg válaszolnom kellett valamit. Félszavakkal válaszoltam (pl: igen,nem, jó stb) , miközben a szívem kalapált az izgalomtól. A Trabi erősen berregett, pöfögött, tehát nyugodtan tudtam garázdálkodni a hátsó ülésen a sötétben. Időnként az utcai világítások, villanyoszlopok bevilágítottak az utastérbe. Akkor felfüggesztettem a rejszolást. De nemsokkal utána jött egy hosszú, sötét szakasz, Budapest elővárosában. Na akkor már tudtam, hogy itt már valami fog történni.... Hevesen elkezdtem matyizni, húzgáltam a bőrkét ezerrel. Kb. 20 másodperc múlva egy felejthetetlen, mennyei érzés fogott el és pumpálódott, ömlengett ki a sok-sok fehér, sűrű anyag a kukimból. Mindenhová folyt, spriccelt. Hatalmasat élveztem. Nagyon jó volt. Na igen, de itt kezdődtek a gondok!!! Nem volt nálam egy darab zsebkendő sem. A sapkám csurom geci volt.... Gyorsan levettem a sálamat és azzal kenegettem, itattam fel a sok-sok nedűt. Ciki volt, mert a kis utastérben rögtön lehetett érezni a sperma szagot, legalábbis én erősen éreztem. Akkor kezdtem megijedni, amikor anyu megszólalt a kocsiban, hogy mi ez a furcsa szag ??!! Rettegtem, nehogy lebukjak..... A spermás, lucsogós sálamat begyömöszöltem az ülés alá és ott maradt hónapokig, évekig.... Egy takarítás során került elő 1-2 év múlva. (Dehát akkor már csak jót mosolyogtam rajta) Szóval, ez nem akármilyen sztori volt!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: