Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex fiúkkal

Eléggé dagi fiú voltam. Unokatesóm, Tomi egy kigyúrt, bulis srác. Megkértem kupáljon ki. Hónapokig jártam hozzá, volt egy kisebb edzőterme. 2 naponta jártam, a kilók mentek le, az izom pedig gyarapodott. 16 éves voltam ekkor. Nem sokkal suli előtt, augusztusban már elég jó alakom volt. Nem tökéletes, de 1 év aktív edzés adott egy formát. Engem érdekelt a meleg téma. Mármint a szex. Az, hogy átöleljem és így szeretlek, úgy szeretlek nem. Csak az élvezet. Tudtam, hogy őt is. Voltak megjegyzései. Pl: a segglyuk az új punci, mindegy hogy kinek a segge csak tömhető legyen. Internetes előzmények. Az adott napon is átmentem hozzá. Lent várt és beszélgettünk. Neki álltam edzeni, de ő nem. Utólag tudom, hogy eltervezte. Súlyokat emelgettem és közben guggolást csináltam.  Megjegyezte milyen jó seggem lett.  Megkérdezte megdugtak-e? Én elpirultam és hát mondtam, hogy nem. Nem hitte el. Mert a szerinte a mai fiatalok mindig és mindenkivel. Ő 23 volt akkor. Közölte, hogy meg akar dugni. Én ellenkeztem, majd mondta, hogy az milyen jó meg minden. Nekem felállt. Erre letolta nadrágját és leült. Közölte, hogy szopjam le. Oda mentem és hát neki álltam. Az arcom vörös volt, de izgatott. Az íz érdekes volt. Furcsa volt. Ez volt az első. Minden téren. Nem volt nagy farka, nekem sincs. 13-14 cm kb. Nem tudtam leszopni, közölte, hogy elég nyálas. Mondta, hogy pucsítsak mint a ribancok. Úgy tettem. Bekente az ánuszom valami olajos cuccal és ujjazni kezdte. Nagyon rossz volt. Mintha WC-re kellett volna menni. Akartam is, de nem hagyta. Azt mondta, hogy ez normális. Felállt és mögém állt. Nem volt rajta koton. Én elugrottam és mondtam, hogy én így nem. Közölte, felejtsem el. Mert ő nem húzza fel. Megfogott és hasra fektetett. Hagytam magam, de négykézlábra emelkedtem és kitoltam a seggem. Mondtam, neki hogy dugjon meg. Nem gondoltam, hogy fájni fog, nem tudom miért. Lassan, nagyon lassan, de berakta. Lassan nyomni kezdett. Én kínlódtam. nem volt otthon senki, tudtam ezt. Ezért sikítottam és bőgtem. Korábban mondta, hogy sokáig bírja, 2 óra sem ritka. Nem hittem neki.  De, amikor már 20 perce ugyan úgy dugott rájöttem, hogy igazat mondott. Fájt, de egyre jobb lett és izgatóbb. Nem vertem magamnak, nem tudtam. Két kézen támaszkodtam, szenvedtem és élveztem. Az óra előttem volt, kb. 32-34 percig baszott kutyában, kihúzta és a hátamra verte. Közölte, hogy horgászni megy és ott hagyott. Letöröltem a hátam, majd kivertem. 1-2 órát feküdtem, mert fájt a seggem. Majd haza mentem. Mikor maszturbáltam, rá gondoltam. Tovább is jártam edzésre, de nem volt róla szó. Nem említettük, edzettünk. Egyszer volt, hogy átmentem, már szeptemberben egy szombaton. Mert vett egy Xbox-ot és kiakartam próbálni. Játszottunk, majd hirtelen közölte, hogy bocsi a korábbiért, rég volt nővel és már kellett a baszás neki. Mondtam, hogy semmi baj és megkérdeztem lehetne-e megint. Akkor sem volt senki otthon, megtörtént. Megbeszéltük, hogy akkor ebből legyen rendszer. Sokadik alkalommal amikor éppen baszott, betoppant unokatesónk. Megijedtem, de kiderült hogy lezsírozták előre. Érdekes család mi? Na neki nagyobb farka van és hát idióta egy gyerek. De, úgy megbaszott, sírtam. Folytak a könnyeim. Csak nyomta a seggemnek. Ütött, csapott. De, élveztem. Tomi bepusztított, mire unokatesóm kihúzta belőlem és tolni kezdte azt a srácot aki előtte hónapokig az én seggem használta. Meglepődtem. Azt hittem, ő csak aktív. Tomi inkább alacsonyabb és nagyon izmos, míg a másik Dani, egy magas és szálkás srác. Miután végzett, éreztem rajtam a sor. Tomi mögé álltam és beraktam. De jó volt. Nem volt szűk, így utólag van viszonyítás alapom. Már tudom, hogy az a segg nagyon szét volt baszva.  Sokat kellett tanulnom, új suli ügye és hát abba maradtak a kalandok. Közben lett barátnőm. De, újra jött a nyár és előröl kezdődött. Tomi elhívott buliba a haverjához. Nem mondta milyen buli. Hát érdekes volt. Csajok és srácok, mindenki mindenkivel. Durva volt. Másnak szakítottam a barátnőmmel és a nyáron csak orgia partikra jártam. Jött a szeptember és megint vége lett, én elmentem nemi beteg szűrőre és nem volt semmi bajom. Pedig hányan basztak meg és hányat basztam meg. 4.-ben külföldre mentünk kirándulni. Lakókocsikban voltunk. Mindenki ment buliba, de én és egy osztálytársammal maradtam. Beszélgettünk, ő sokat ivott. Mondta, hogy milyen rendes vagyok, meg minden és én kihasználtam. Leszoptam, majd megbaszattam magam. De, ő kotonnal, de nagy farka volt és úgy nyomta nekem, áá. Vele azóta egyszer voltam megint együtt, most májusban, Pesten vásároltunk és a fiú WC-ben az egyik plázában leszoptam, majd ő engem. Volt, hogy tesin nekem és egy másik srácnak nem volt cuccunk, így fent maradtunk öltözőben. A srácnak akkor segge van, hogy az hihetetlen. Beszélgettünk és megkérdezte, van az a pénz amiért lefeküdnék valakivel. Mondtam, hogy van és neked? Közölte hogy igen. A gyerek amúgy gazdag, apja fogorvos. Elővettem egy ötezres és mondtam akkor szopj le. Meglepett, megtette. Undorító volt, előtte ilyet józanul nem tettem. De, még is mámoros. Kinyaltam a  seggét. Volt nálam koton, mindig hordok. Megdugtam. Lassan és nem éveztem, mert óvatosan kellett. De, azóta már többször voltunk együtt. Megdugott ő is és én is őt. Volt, hogy suliban volt 0 óra. Akkor először és utoljára. A tanár nem jött be, az osztályból meg csak én és egy másik srác a fiuk közül. Kimentem WC-re, jött ő is. Mellém állt és megláttam a farkát. Jóban voltunk, egy idióta a gyerek, jó magas mint én. Barna. Helyes. Megfogtam a farkát. Ő elugrott. Rám nézett és én elpirultam. Gáz volt. De, mégis benne volt. Leszoptam és megakart dugni. Neki dőltem a falnak és elkezdte berakni. De a koton nem csúszott és nagyon fájt. Hagytuk a francba. Azóta pótoltuk. Most volt bankettünk. Be volt baszva mindenki, ő nem annyira és én se. Kimentünk és a parkban lerendeztük. A bankett érdekes volt. Csak 1 volt még és egy srác. Valamint én 2 srácnak. Az egyikük a tanárom volt. Magyar tanár. Magas, 30-as, jóképű. Kiderült hatalmas a farka. Ekkorát nem láttam. Feszített is. Az étteremből taxival mentünk a buliba. Én utoljára maradtam és a tanárom is. Mondta, hogy nagyon berúgott, menjünk gyalog. Mondom jó. Az úton nagy bátorságot vettem magamon, közöltem vele, hogy hallottam sok diáklányát megdugta. Hebegett, habogott. Megkérdeztem, bebaszna-e engem. Közölte, hogy jó a seggem. Bementünk a parkba és megtörtént. Élveztem, nagyon jó volt. Bár, sajnálom mert van családja, de nem akarok kapcsolatot, tartósat. Tudom, hogy nem részletes történetek, de muszáj volt leírnom őket. Vannak még, de nekem elég, hogy nagyjából nyilvánosságra tudtam őket hozni. Furcsa érzéseim vannak. Úgy gondolom a szex kalandoknak itt vége. Jön az egyetem és jogász szeretnék lenni. Innentől semmi kivetni való. :)
Hozzászólások
CRonaldo ·
Tetszik a story-d

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: