Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex, drog és vámpír

Hideg éjszaka volt az nap Budapesten, a belváros kisebb utcáiban, alig volt fény. Éppen frissen esett eső, még csak foltokban száradt fel az utakon, ezért mindenhol pocsolyák voltak. Julika mindig a rövidebb utat választott hazafelé menet, a munkából. Elég későn végzett, mivel pultos lány volt az éjszakában, egy magán bárban. Általában hajnali 2 kor szokott végezni. Ez az este megrémisztette, nem olyan volt mint a többi szokásos napon, ma minden más volt. Julika egy 170cm körüli magas nő, akinek fekete haja van, ami a derekáig ér, a formás popsi és jó mellek miatt mindenkinek nagyon bejött. Ma történt egy nagyon furcsa dolog a bárban, bár, ha jobban belegondolt ott minden furcsa volt, de most kifejezetten felkeltette valami az érdeklődését. A bárba szokásos vendégek jártak, akik minden éjszaka ott voltak. A berendezés fekete volt és mindent króm egészített ki. Egy mély pincén kellett lemenni, és miután átjutottunk a testőrökön bemehettünk a bárba. Rögtön a nagy fekete fotelekben elhelyezkedő, fekete bőr ruhás fazonok látvány fogadott. És a nagy bárpult, amiben Julika is dolgozott. Két ajtó nyílt közvetlen a bárból, egy a mellékhelyiség és a raktárhoz. A másik pedig egy csigalépcsőre ami felvitt a fenti irodába, ahol még senki nem járt a személyzet közül. Az ajtót testőrök védték.

Napközben furcsa vendégek érkeztek a Ferihegyi repülőtérről, japán férfiak és egy nő, akinek egy aktatáska volt a karjára bilincselve. Hirtelen kijött valaki az ajtón és Julikának azt az utasítást adta, hogy a hozzon fel pezsgőt 6 személy számára, azzal a fickó visszament. Alig akart hinni a szemének, hogy eddig senki nem mehetett föl és senki nem láthatta főnököt. Gyorsan fogta felvitte a pezsgőt, amikor belépett az irodászerűnek tűnő helyiségbe, meglepődve látta, hogy alig van fény a helyiségbe, tedd le és menj vissza szólt egy hang a sötétből. Így is tett, amikor kiment és becsukta az ajtót, akkor nem sétált le rögtön, hanem hallgatózni kezdett és a kulcslyukat kémlelte. A nő kinyitotta táskát és valami vérdrogról beszélt és az áráról. Hirtelen hátrafordult az íróasztal mögötti karosszék és egy magas fekete hajú, izmos öltönyös férfi ült benne.

Julika nem hitt a szemének, amikor rájött hogy a főnököt látja. A férfin látszott, hogy nagyon mozgolódik és egyre többet néz az ajtó felé, a teljes alakját nem lehettet kivenni, de ez észrevehető volt. Hirtelen mintha érezne valamit az orrával, az ajtóra mutatott és megszólat éles hangján:
- Van ott valaki?
A férfi, aki az ital felhozatta egyből oda sietett és kinyitotta az ajtót, szerencsére Julika látta közeledést és lerohant a lépcsőn, vissza a pultba. Ezt megúszta, nem vették észre, gondolta, hiszen akkor lehet kirúgják és az nem lett volna a legjobb számára. Azt eddig is gondolta, hogy a főnöke nem becsületes ember, de nem érdekelte az üzlet, ő csak kimérte az italt. Hazafelé menve félelmetesen csöpögött az eső az ereszről és a felvert pocsolyák hangja is félelmetes volt a szélben. Lazítani akart és ezért, elővette a jól megszokott füves cigijét és rágyújtott. Mindennap elszívott egyet, jobban tudott aludni. Miután betépett, olyan érzése támadt, mintha egy árny követné a lépteit. Nagyon megijedt, azt hitte kifogják rabolni.

Elkezdett futni, de amikor bevette a következő sarkot, egy mellkasba ütközött. Lassan felnézett és nem hitt a szemének, a főnöke volt az, de volt valami furcsa rémisztő kisugárzása, nem tudott megszólalni. Csak nézte, a férfi megszólalt és nem várt módon kedves volt. Julika mondta, te láttál valamit, amit nem kellett volna, ezért velem kell jönnöd. A lány megijedt a legrosszabbra gondolt és majdnem igaz is volt. Férfi megfogat a kezét és elvezette egy fekete autóhoz, beültek és a sofőr elindult, nagyon hideg volt a kocsiban és csend uralkodott. A férfi, szinte árasztotta magából a hideget. Julika meg akart szólalni, de egyszerűn nem tudott, mintha megnémult volna. Nézett ki az ablakon és látta, hogy a rózsadombon vannak, megálltak egy nagy ház előtt. Kiszálltak és bementek a házba. Rideg ház volt, de valami mégis volt benne. Valami hátborzongatóan izgalmas. Nem tudta mi fog történni. Felvezette a férfi a lépcsőn és azt mondta neki, hogy vetkőzzön le és vegye fel a széken található ruhát. Julika nem mert ellenkezni és rögtön bevállalta a dolgot. A férfi folyamatosan nézte őt.

Julika nem volt szégyenlős, inkább nagyon is az ellenkezője. Mikor felöltözött, elmentek egy másik szobába, ahol minden tükör volt. Nagyon jó pasinak tartottan Julika a főnököt és valamiért hirtelen már nem félt, hanem inkább kíváncsi volt, mi fog történni. Leültek egy kanapéra és a főnök elővette a kis dobozt, amiből felszívott egy jó adag kokaint, majd utána Julikát kínálta. Ő nem ijedt meg a dologtól, de már nem drogozik, csak light füvet szív, de gondolta most miért ne. Ő is felhúzott két csíkot ,és lassan kezdett elrugaszkodni a talajtól, nagyon jól érezte magát. A főnök felállt a székből, oda ment elé és egy egyszerű mozdulattal lehúzta a sliccét, majd azt mondta:
- Vedd ki Julika. Hirtelen nem tudta mihez kezdjen és reflexből nyúlt a fasz után, ami már korántsem volt olyan hideg, mint a férfi keze. Most inkább tüzelt a teste. Nagyon szép vastag és nagy farka volt, elkezdett a jobb kezével verni és közben a másik kezével a férfi mellkasát simogatta. Csak néztek egymás szemébe.
- Nagyon kívánlak és ezért megfoglak dugni! - mondta a főnök Julikának. Semmi ellenkezése nem volt, ő is nagyon kívánat a dolgot. Először csak lassan kezdte el szopni a faszt. Nagyon jó íze van, mondta Julika, mire a főnök gúnyosan azt mondta, remélem neked is jó az ízed.

Nem bírta teljesen letorkozni, mert elég méretes szerszám volt, egy igaz nagyágyú. Olyan kemény volt, mint a jégcsap és olyan forró, mint a láva. Nagyon kívánta a szexet, rég nem volt rá alakalma a hajtás miatt, hogy kikapcsolódjon. A főnök levette róla a kis fehér szoknyát és a fehér toppot, Julika nagyon fel volt izgulva és simogatta a punciját. Majd én, mondta ,és a hátrafektette az ágyon. Nagyon finoman kezdet el nyalni, először csak a csiklóra koncentrált, aztán mindent megdolgozott. Eszméletlenül élvezte, tiszta lucsok volt a puncija. A férfi lehelete egyszer forró volt, máskor dermesztő hideg. Megint előkerült a kokain, szippantás és aztán nyalás tovább a kábulatban. A drog hatására olyan érzése volt, mintha a föld felett lenne, plusz még hogy nyalták a punciját. Lassan elkezdte ujjazni, előszar egy, majd kettő és három ujját tolta belé. Kezdett kitágulni az amúgy szűk kis puncija. A férfi ráfeküdt és a melleit szívta, miközben a farka ott volt közvetlen a puncin.

Julika érezte, hogy belehatoltak a kemény dákóval. Nagyon vastag volt, talán elsőre túl vastagnak is tűnt, de aztán kellemes érzéssé vált. Basszál keményen sikítozott, basszál... nagyon jó. A annyira jól csinálta, hogy Julika hamar eljutott a csúcsra.
- Fordulj meg! - mondta a főnök, Julika engedelmesen oda tartotta a fenekét és érezte, amint a popsirózsáját nyalja, majd ujjazni kezdi. Még soha nem engedte senkinek, hogy ott megbasszák, de most nem mert szólni, csak hagyta, kiszolgáltatottnak érezte magát, de ez izgatta is egyben. Lassan odahelyezte a farkát és szép lassan tágítani kezdte, először kellemetlen volt Julika számára de, hamar megszokta az érzést, hogy kitölti egy ekkora nagy fasz. Nagyon keményen baszta a férfi, néha már túl durva is volt. Miközben testük egybeforrt, előretartotta a kokaint és beszívatta. Testük vibrált a térben, a férfi a hátát puszilgatta, majd a nyakát. Mikor Julika megérezte a furcsa fogakat, amiket eddig nem látott, mert nem is voltak ott.

Mind a ketten közeledtek a csúcs felé. Julikában hirtelen minden lejátszódott és a felismerés döbbenete alatt értette meg, mi is történik vele. A férfi fogai egyre inkább marták a nyakát és amikor eljutottak a csúcsig, érezte, amint kitör belőle az össze energia, a férfi forró spermája megtölti a popsiját, akkor az élvezetek közt forróságot érzet a nyakán, a férfi megharapta és kiszívta a vért az ütőeréből, nem érzett fájdalmat, csak egy meleg érzés volt úrrá rajta. És lassan elszállt belőle az élet.
Már tudta, hogy egy vámpír áldozatául esett, majd lassan elalélt…
Másnap a nap ragyogóan sütött és a bár falán egy hirdetés állt: pultos lányt felveszünk... dekoratív, csinos...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Diamond.Angel ·
Hát..én is azt mondom, amit a többiek..
Hideg éjszaka volt az nap Budapesten -->érdekes, ilyen jelenséggel még nem találkoztam
aztán itt van a tükör...ha ennyire keveset tudsz a vámpírokról, mért írsz róluk?
Hát, a cím se nyűgözött le.
Mindent összefoglalva ez sz*r volt.

Flameo ·
Hello.

Én nem akarok kötözködni, de van világ, ahol sokféle vámpír létezik, és csak egy nagyon kis részüknek nincs tükörképe. Minden más vámpír klánnak van. Ez a Vampire The Masqurade. De ezen kívűl a történet pocsék volt.

Üdvözlettel: Flameo

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: