Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a Könyvtárban

Tavasszal történt. Bent ülök az egyetemi könyvtárban az eisz-kabinet teremben, és akkor belép ő, szőke göndör hosszú haj nagy mellek formás fenék hosszú lábak és szép szemek. Amikor elment mellettem egy pillanatra, éreztem a parfümje illatát erre az illatra mindig begerjedek, most is így volt, rögtön erekcióm támadt. Leült egy számítógéphez, és felment a netre chatelni, megnéztem milyen néven chatel és ráklikkeltem. Kiderült hogy 20 éves, Zitának hívják és most éppen nincsen barátja és bukik a szűz csillagjegyű fiukra, ő Bika volt:). Kiderült hogy masszőr, de nem olyan, hanem rendes masszázs szalonban. Sokat beszélgetünk, mire este lett, kicsit többet tudtam róla, pl. hogy szereti, ha valakinek nagy van, nekem 25 cm, és hogy imádja a szexet, és hogy van barátja. Na ez kicsit betett nekem, de mondta, hogy a barátja kicsit nyámnyila, és hogy havi 3* ha meg dugja. Na mondom ki ez a fax kalap, aki egy ilyen nőt nem juttat el a csúcsra minden nap legalább 3*. Tehát haza kísértem és elbúcsúztunk minden nap, találkoztunk, hogy jobban megismerjük egymást.

Egyik nap a könyvtárban nem bírtam magammal és mondtam neki, hogy felmegyek wc-re, azt mondta, hogy neki is kell, és hogy mutassam meg, hogy hol van a wc, mert ö nem tudja. Na nekem se kellet több:), megmutattam neki hol van a wc. Elvégeztem a dolgomat, és vártam mikor jön ki, de még nem jött, mert igazgatta magát a tükörben. Na mondom, akkor gyerünk, bementem a nőibe és hátulról átkaroltam a derekát és megcsókoltam a nyakát, forró csókokkal bombáztam, belenéztem a tükörbe és láttam, hogy be van hunyva a szeme, csókoltam tovább, utána megfordítottam magammal szembe és szájon csókoltam. Míg csókolóztunk se voltam tétlen, egyik kezemmel simogattam a mellét, és utána lejjebb csúsztattam a kezemet a combjára, először a combja külső részét simogattam végig, utána a belsőt, míg ellnem értem a puncijáig. Ott kicsit tétováztam, de utána két ujjammal körkörösen elkezdtem masszírozni a kis borotvált punciját, ö meg sóhajtozott, ohhhhhh, ohhhhhh, egyik ujjammal meg találtam a bejáratott és beléhatoltam. Az egyik ujjamat ki - betologattam, míg a hüvelye meg nem rándult és meg nem feszült a teste, ez volt az első orgazmusa, de nem az utolsó.

Fogtam és beledugtam még egy ujjamat, és ezzel is a csúcsra juttattam. Utána fogtam és végig csókoltam a testét, levettem róla a blúzát, és elkezdtem csókolni, nyalogatni, az egyik után a másik mellét, míg meg nem duzzadt mind a kettő, utána egyre lejjebb csúsztam, míg az arcom nem szemezett az ö édes puncijával. Fogtam és belecsókoltam az édes zamatos punciba nyaltam, szívtam a puncikáját, míg megint el nem ment. Most ö következet, letérdelt és kigombolta a nadrágomat, letolta és kivette a szerszámomat a boxeremből, fogta és a két ujja közé vette le, fölhúzogatta rajta a bőrt, kicsit nyalogatta a makkot, utána tövig bevette a szájába, szívta, szopta, mint a torkos borz én behunytam a szememet és élveztem, amit csinál.

Mert amit csinált az nagyon jó volt, nagyon jó szája volt a Zitának. Addig szopott, míg elmentem, teleélveztem a száját, ö meg csak nyelte egy csepp se veszet kárba. Kicsit pihentünk utána, én ráfektetem a mosdóra és hátulról belé hatoltam, szépen lassan löktem neki ki be, ki be, nagyon nedves volt a puncija, így nagyon csúszott, még szerintem két fasz is elfért volna benne:). Annyira be volt izgulva a puncija, meg ki is volt már éhezve a faszra, egy 15 percet kurtunk ebben a pózban, utána lefeküdtünk a földre, ö rám ült lovagló ülésbe és bevezette magába a 22 cm-es karómat, azt mondta most ö akar kényeztetni. Ahogy ezt kimondta elkezdett csípőből mozogni, és hüvelyét összeszorította, azt hittem mindjárt elélvezek, ahhhhhhhhh, de nem sokáig csináltuk, míg egyszerre el nem élveztünk, én beleélveztem a puncijába, ö meg majd elájult olyan orgazmust élt át. Miután végeztünk, felöltöztünk, és én haza kísértem. Másnap elmentünk a Hotel Mercure Budába úszni, meg szaunába, de ez már egy másik történet. Akarjátok hogy leírjam? Remélem ezzel a történettel, se okozok csalódást. Sziasztok!
Hasonló történetek
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kappa ·
Melyik egyetemre jársz? Kamuképzö?

tanárúr ·
Ne izéljen már Gyula, vagy ne így...

PanniP ·
Tudom, hogy a magyar nyelv nagyon változatos káromkodásokra képes, de neked ezt nem sikerült felmutatni... bár kát volt beleírni a maradékot is.



Amúgy hiszi a piszi...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: