Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerető 1. rész

Délután 3-ra beszéltük meg a találkát egy üzletház kávézójában. Én már 10 perce ott voltam, beültem, rendeltem egy cappucinot a pincérnő bizalmatlan pillantásainak kereszttüzében és vártam rá.
Késett... arra gondoltam, mennyire kívánom és milyen régen ért hozzám. További erotikus álmodozásomat a hívása szakította meg: dugó a városban, újabb türelmetlen percek nekem.

Ma elszöktem az irodából, hogy időben itt lehessek, tegnap hajnalban tudtam elaludni, annyira vártam már rá, mostanra díszbe öltöztettem a testemet és a szívemet is. Irigyen figyeltem másokat, akik kézenfogva sétálnak a plázakirakatok előtt...a mi titkolt kapcsolatunk intenzív, rendszertelen örömöket ad;, nyugodt meghittséget, órákig tartó sétákat, alvást összebújva: soha.

Elővettem a könyvet, amit tegnap óta a táskámban tartottam, a középkori történettől elkalandoztak a gondolataim, görcs volt a gyomromban, mint egy fontos megbeszélés előtt.

Lassú simogatást éreztem a hajamon, meleg leheletet a tarkómon, amitől megakadt a lélegzetem, de nem rontottam el a játékot. Megérkezett. Nem fordítottam felé az arcom, nem szólaltam meg. Mögöttem áll, hozzám hajolt és a fülembe súgta:
- Azonnal dugd el a cicid, mert feldoblak az asztalra és itt mindenki szeme láttára teszlek magamévá!
A bal kezét a karom alatt átcsúsztatva megsimította a mellemet, én pedig felálltam és éreztem, ahogy hozzám simul.

Lehunytam a szemem és arra koncentráltam, hogy megérezzem a parfümje mögött megbújó szagát. Maga felé fordított, mosolygott a szeme is és megcsókolt. Imádom nézni, ahogyan lassan lehunyja a szemét, picit elfordítja a fejét közben. A meleg ajkaival szinte harapott, két kezébe fogta az arcomat és húzott magába. Beleszédültem az éhes vágyakozásába és engedtem, hogy a nyelve becsusszanjon az ajkaim között, hogy a legváratlanabb pillanatban visszahúzza és apró kis csókokkal nyugtassa meg szám minden kis szegletét. Kinyitotta a szemét, puszit nyomott a homlokomra és csak ekkor szólaltam meg:
- Szia Herceg!
- Szia Róka.

Leültünk a félköríves boxban szorosan egymás mellé, a kezét a combomra tette. Éreztem a vékony szöveten a keze melegét és arra vártam, mikor mozdítja meg, húzza még közelebb a testem az övéhez. Miközben udvariasan hosszúkávét rendelt, ujjait belenyomta a szorosan összezárt két lábam közé, a szívem elkezdett gyorsabban dobogni és engedtem az ujjak feszítésének és lassan szétnyitottam a combjaim. Elhúzta a kezét, pajkosan végig simította az arcom és fesztelenül beszélt tovább a napjáról, a munkájáról. Lassan pásztáztam végig a tekintetemmel a haját, a göndör tincseket elöl, az oldalt őszülő szálakat, farkasszemet néztem vele és figyeltem, ahogy picit kitágul a pupillája a játéktól.

Elnéztem az ajkait, ahogy mozognak, de nem figyeltem jól arra, amit mond, megcsodáltam az eleganciáját, megcirógattam a zakója ujját és a kézfejét. Óvatosan az ujjai alá bújtattam az enyémeit és az ujjbegyeimmel alig érezhetően érintettem az övét. A mutatóujjammal becsúsztam az ingujjába és a körmömmel végigszántottam az alkarján, pici karmolással a csuklójába. Kiszabadítottam a kézfejem az ő nagy keze alól és újra kezdtem a pici érintéseket az ujjai hegyén, miközben figyeltem arcának minden rezdülését.

Amikor kinyíltak az ajkai és odahajolt hozzám, a számat elhúztam a száján, a nyakát érintve a fültövéig. A kezem közben felkutatta az ágyékát és lassan simogatva éreztem, ahogy megkeményedik a farka.

…amíg a számlát fizette, zakójának takarásában a kezem ott maradt a nadrágján, tenyerem alatt a farkával, körmeimmel óvatosan lefelé szántottam a combjai felé.
Szorosan egymás mellett mentünk a parkoló felé, karjával átölelt, kezét a csípőmre tette, ujjai belesüppedtek minden lépésemnél a csípőcsontom és a combom hajlatába.
- Várj, kitalálom, milyen bugyi van rajtad. - mondta és elkezdte tapogatni, simogatni a fenekemet, majd visszatért a csípőmhöz, kosztümkabátkám alatt pedig becsúsztatta az ujjait a nadrágomba és éreztem az érintését a bőrömön. A szoros nadrágban elszántan csúsztatta a fenekem felé a kezét, miközben a tömegben haladtunk a kocsim felé.
- Nem franciabugyi van rajtad, nem is valami csipkés tangacsoda…
- Nincs rajtam bugyi Herceg. - súgtam a fülébe.
- Nem hiszem el, megőrülök érted, siessünk, nagyon akarlak!

Van egy helyünk, a Búvóhely, egy kis lakás, amiben nem lakom. Ha tudom, hogy találkozunk, ha írja, hogy itthon van, másnap délután érkezik, mindig lázas sietséggel teszek tökéletes rendet, választok a bordó, napsárga, fekete, királykék, püspöklila pezsgőszínű vagy méregzöld szatén ágyneműk közül, gyümölcslevet, pezsgőt, bort, friss gyümölcsöket, finom teákat készítek, eldugom a meglepetés-ajándékát valahová.

A kocsiban az úton megint játszunk. Én a megközelíthetetlen, érzéketlen vasladyt, ő a követelőzőt. Először csak a kézfejemet fogja a sebességváltón, aztán a melleimet nyomja hozzám, a blúzom gombjaival játszik, be-bedugva egy-egy ujját a dekoltázsomba, aztán a hajtincsemet kezdi rágcsálni és a fülemre kunkorodó szálakat húzgálni…ezt már nem bírom ki nevetés nélkül. Piros lámpánál magához húz, a kezével a tarkómat simítja és vadul csókol…másodszorra dudálnak a türelmetlenek mögöttünk.

A ház elé érve megigazítja a ruhámat, lesimítja a kócos hajam, kapok egy puszit az arcomra és kézenfogva tesszük meg azt a pár lépést a kapuig. A kódot fejből tudja, 1326:
- 1 óra leforgása alatt háromszor nyallak ki, kétszer élvezek rád és hatszor fogsz elmenni- összemosolygunk, olyan „hagyománya” ez a kód a délutánjainknak, mint a Herceg és a Róka.
Elindulunk a lépcsőn, gyorsan szedem egymás után a fokokat, ott akarok lenni már és birtokba venni őt, beleszagolni a nyakába. Megvárja, hogy néhány lépcsőfokkal megelőzzem és utánam szalad, kezét a combjaim közé nyomja és ott tartja minden lépésemnél, lassan simogatva.

Elsőnek lépek be az ajtón, kézen fogom, behúzom, megölelem és aprókat harapok a nyakába, beszippantom a szagát. Elveszem és a földre dobom a táskáját, lefejtegetem a zakóját és minden mozdulatnál egy lépéssel beljebb tolom a lakásba. A nappali boltíve alatt nekiszorít a falnak, megmarkolja a tarkómnál a hajamat, a másik kezével a mellemet szorítja- szinte fáj és úgy csókol, hogy érzem a gerincemen hangyák hadai futkosnak, nagyon nedves a nadrágom. Beszívja az alsóajkamat, szopogatja, végigsiklik az államon, a nyakamon, érzem a nyelvét a melleim között. Beletúrok a hajába, az ingén keresztül húzom végig a kezeimet a hátán, hol finoman az ujjaimmal, hol hirtelen erősen a körmeimmel… kiszámíthatatlanul. A kezeivel a blúz alá nyúl, visszahúzza, szinte letépi rólam, a melltartóból kidomborodó cicim csókolgatja, nyalogatja a bőröm. Ilyenkor már azt érzem, hogy most azonnal kellene megfordítania, arccal a falhoz nyomnia és hátulról azonnal, gyorsan belémhatolni.

A torkomban dobog a szívem, kiemeli a melleimet a szoros, merev csipkés halványrószaszín melltartóból és ráveti magát. A szájába veszi a megkeményedett mellbimbómat, körbenyalogatja a nyelvével, fogai közé veszi és megharapja. A fogai nyomát az agyamban is érzem. Amikor felsóhajtok, a kezével felnyomja a melleimet, tovább szívja, szopogatja és a szemembe néz. Az ujjamat a szájához teszem, az ajkait érintem, elhúzom a mellem tőle, mire az ujjamat kezdi szopni. Megnyalogatom az ajkaimat és megkeresem az övét. Engedi, hogy úgy csókoljam, ahogy én akarom.

Néhány lépést hátrálunk, most ő kerül a boltív másik felének falához. Csók közben simogatom az arcát, a haját, a tarkóját, ügyesen igyekszem lazítani a nyakkendőjén. Abba kell hagynia a melleim nyomogatását, gyúrását, hogy kigombolja az ingét. Minden kinyíló gomb nyomán feltáruló kis területet megpuszilgatok a mellkasán egyre lejjebb haladva a testén. A hasán vékony kis szőrvonal vezet az ágyéka felé. Még nem kezdem kibontani az övét, simogatom, csókolom a meztelen felsőtestét, egyik kezemmel leengedem a kocsiban sietősen feltűzött hajamat és hozzádörgölődzöm.

Letérdelek elé melltartóban, nadrágban, magas sarkú cipőben és nézek a szemébe, miközben együtt oldjuk ki az övét, felváltva nyitjuk ki a gombokat. Már csak egy puha pamutréteg válasz el a gyönyörű, lüktető farkától. Az anyagon keresztül kezdem simogatni az izmos, megfeszült fenekét, apró puszikkal nyomom az ajkaimat és az orromat az ágyékához és magamba szívom a semmihez sem hasonlítható fanyar, kesernyés, friss illatát.

Folyt. köv.

Fiora
Hozzászólások
További hozzászólások »
JóSzellem ·
De gyorsan feladod:)
Szivacs ·
Már adtam annyi tippet.....és nem tudom, nem veszed a lapot?

De valamiért a 7. érzékemre is hallgatok

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Materdoloroza ·
Hol a folytatás?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: