Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeretlek Kicsim

A hétvégén baráti társasággal ünnepeltük egy kis szórakozóhelyen Tamás születésnapját. Mindenki felköszöntötte, átadtuk az ajándékokat, sorra kapta a köszöntő sms-eket. Meglepődve bontotta ki a tőlem kapott apróságot.

- Emlékszel még a kedvenc parfümömre? – kérdezte mosolyogva.
- Nem lehet elfelejteni! - válaszoltam.
- Tomi, minek örülnél a legjobban, így születésnapod alkalmából? - tette fel a kérdést Robi.
- Egy valakinek örülnék, de ő titok! – mondta Tomi, és közbe rám kacsintott.

Elmentünk táncolni, mindenki megtalálta a párját, még ha csak egy éjszakára is, de nem volt egyedül. Szomorúan töltött el a tudat, hogy mekkora balfék vagyok, hogy nem tudok valakit felcsípni.

Visszamentem az asztalunkhoz, meginni az üdítőmet, Tamás utánam jött.

- Azt hittem, hogy már mész is – mondta Tomi
- Még nem megyek, ünnepelni jöttem nem?! – mosolyogtam.

Beszélgettünk, mindenféle dolgokról, ki mit tett, amíg nem tartottuk a kapcsolatot.

Egy kis idő múlva meghallottuk a régi közös dalunkat, így együtt visszamentünk táncolni.
A helység eldugott részében mulatott a társaság, mi is csatlakoztunk.

Finoman Tomihoz bújtam, ő pedig a csípőmre tette a kezét. A levegő forrt körülöttünk, a tekintettünk szikrázott.
Halkan a fülembe súgta, hogy ismét erre vágyott, huncut mosollyal néztem rá, és tovább mozogtunk a ritmusra.

A gyors és pörgős számot, lassú zene váltotta fel, a párok ölelkezni és csókolózni kezdtek.

Tomi váratlanul a falra nyomott, és vadul csókolni kezdett. Úgy csókolt, mintha nem lenne holnap, és ezzel kiújult a régi érzelem bennem.

Gondoltam, nem lesz több esélyem, hogy Tomival legyek, ezért nem érdekelt senki és semmi.

- Folytathatnák máshol is, egy nyugodtabb helyen, nem gondolod? – kérdezte Tamás.
- Jó ötlet – válaszoltam.


Beültünk a kocsiba, nem érdekelt, hogy hova megyünk, a lényeg, hogy együtt legyünk.
Tomi a combomat simogatta és kérdezősködött, hogy akarom-e, nem szeretné, ha megbánnám.

Odaértünk, bementünk a lakásba. Leültem a kanapéra, töltött nekem egy pohárpezsgőt, majd leült mellém.
Gyengéden elkezdett csókolni és simogatni. Libabőrős lettem, annyira jól esett.
Levetkőztetett, én is elkezdtem kigombolni az ingét. Szépen kidolgozott felső teste van.
Karjaiba vett és átvitt az ágyra. Végig csókolta minden egyes porcikámat, beleremegtem.

Kényeztetett, mint még soha senki. Kívántam, érezni akartam, ahogy testünk eggyé válik.

Lassan belém hatolt, én felnyögtem, jó érzés volt. Végig szeretkeztük az éjszakát, majd mindketten elélveztünk. Tomi átölelt, és a fülembe súgta:
- Szeretlek Kicsim.
Hozzászólások
További hozzászólások »
monika0217 ·
nekem tetszett. ez egy light-os, diszkrét írás.
egyszóval; aranyos. (:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: