Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerenád 1. rész

Szerenád 1. rész

Egy városszéli nagyvállalatnál voltam tolmács, de sok kisvállalatra osztották fel és mivel csökkent a külföldi megrendelők száma, már kevesebb dolgom akadt. Általában már kora délelőtt végeztem az üzleti levelekkel, más munka meg nem nagyon volt, így főként csak unatkoztam a munkahelyen. Rengeteg szabadidőm volt, és a főnökömmel egyeztetve néhány órát kértem délelőttönként magáncélra. Elvállaltam, hogy egy negyedikes angol tagozatos gimnazista csoportot felkészítek a vizsgára. Az osztály másik fele német tagozatos volt. Noémi tanárnő - nem is hangzik olyan rosszul. Úgy vettem észre, hamar elfogadott ez a csupa fiúból álló 18 fős társaság. A munkahelyemen megkövetelték a csinos megjelenést, mivel ha tárgyalásra kell menni akkor azt nem lehet akármiben, ezért kosztümben, blúzban, barna vagy fekete harisnyában és diszkrét cipőben voltam állandóan.

Az iskolába is így vitt át a cégsofőr és tanítás után jött is értem. Az egész iskola fiúkara irígyelte a csoportomat és nagyon szívesen jártak órára, sőt az arcukra volt írva, hogy élvezik az egészet. Olyan jókat társalogtunk angolul, hogy Zoli a csoportfőnök megkért rá, hogy sokkal hangulatosabb lenne, ha a gimi klubhelyiségében tartanánk az órákat, mert ott úgy sincs délelőtt semmi foglalkozás. Megnéztem azt a helyiséget és valóban egész jó kis hely volt. Puffok, dohányzóasztalok, rengeteg virág, könyv és zenei CD lemez volt körös- körül a falon, a földön pedig ízléses padlószőnyeg. Az a néhány tanuló éppen befért. Végül is beleegyeztem. Órakezdésre kirakták oldalra az asztalokat, a puffokat pedig középre körbe tették le. Nagyon jókat beszélgettünk, végül is úgy éreztem, hogy nem is kell semmit tanítanom nekik csak úgy rájuk ragad minden. Néha azért vissza kellett terelni a gondolatokat a tananyaghoz, mert már igencsak dolgoztak a hormonaik, talán mert csak 9 - 10 év volt köztünk és akaratlanul is, de olyan szavakat használtak, amitől igencsak elpirultam.

A hotel témakör ismétlése, meg tanári szemszögből egyenesen katasztrófális volt. Majdnem egy évet töltöttünk együtt és évvége felé mondták, hogy eljönnének hozzám is, mert minden tanárnak szerenádot szoktak adni a végzősök. Végül is beleegyeztem, hiszen életem egyik legjobb társaságát tisztelhettem ezekben a fiatalemberekben. Izgultam egy kicsit, hogy mit is vegyek, de annak idején mikor én is végzős voltam, zsíroskenyeret, aprósüteményt, meg töménytelen alkoholt szolgáltak fel a tanárok. Végül is minden megoldható. Vettem pezsgőt is, mert ha koccintani kell akkor én ezzel teszem. Régen besötétedett, majdnem 10 óra volt mire meghallottam a hangjukat az előkertem előtt. Hirtelen nem is ugrik be mit énekeltek, de azt tudom, hogy nekem szólt és teljesen elérzékenyültem, hogy ezek a "gazemberek" ilyet is tudnak. Behívtam őket a lakásba és a nappaliban foglaltak helyet. Azért jöttek ilyen későn, mert ide jöttek utoljára.

Ezt megtiszteltetésnek vettem, mert annak idején mi is a kedvenc tanárunkhoz mentünk utoljára és ott buliztak a fiúk kifulladásig, a lányok meg amíg el nem álmosodtak. Már előre bevittem a szendvicseket és a süteményeket amit vendéglőből rendeltem, meg néhány üveg bort, pálinkát, pezsgőt, meg egy üveg állítólag nagyon finom skót whisky - t. A brigád erre csapott le először. Nekem pezsgőt öntöttek, koccintottunk ahogy azt előzőleg már elterveztem. Másnap már hétvége, úgyhogy szabadabban "vedeltek". Megengedtem, hogy tegezzenek, hiszen már kész férfiak. Angolban nincs ilyen probléma, de a magyar nyelv az sajnos ilyen. Erre kitalálták, hogy pertut kell inni, mert az csak akkor érvényes. Hirtelen eszembe ötlött, hogy 18 ember, ráadásul hiánytalanul itt van mindenki, kicsit sok lesz pezsgőből, de majd csak kicsiket kortyolgatok, végül is egyszer van ilyen alkalom. Három - négy tanulóval ittam pertut, amikor azon vettem észre magam, hogy megittam egy egész pohár itókát, pedig csurranásig öntötték nekem.

Ismét teletöltötték, mert félúton nem állhatok meg. Azt ismételgettem végig amíg kortyoltam, hogy lassan - lassan mert így meg fog ártani, de a hangos szurkolás közepedte mindig elfelejtkeztem erről és rendes mennyiséget elfogyasztottam. Ekkor kicsit kajáltunk, beszélgettünk, és előkerült a videokamera is. Nem volt nehéz megtalálniuk, mert ott volt a TV mellett. Működik ez? - kérdezte Jocó. Tegnap még működött, feleltem kissé spicces hangon. A srác ezután azzal szórakozott. Mindent felvett, mint aki először lát ilyen berendezést. A tanárnőn most nem az a szép halványkék csipkés bugyi van, ami nekem a legjobban tetszik, mondta halkan, de azért jól érthetően Jocó, aki felém fordulva, felvételre kapcsolt kamerával állt.
- Ezt meg honnan veszed - kérdeztem
- Néha egész jól be lehetett látni... Folytatta volna de a többiek közbekiabáltak... Persze, álmodban... Zavartan kérdeztem, hogy ez igaz? Végül is kissé komorabb hangulatban, de őszintének tűnő hangon mindenki válaszolt, hogy hát igen, néha mikor elfeledkeztem magamról beszélgetés közben, egész mélyen be lehetett látni a combjaim közé, amikor azon az alacsony puffon ültem a klubban.

Lehet, hogy az alkoholtól, de nem vettem olyan vészesnek az esetet és nevettem egy nagyot. Visszatért a társaság jókedve is, és tovább beszélgettünk, olyan témákról amit óra közben tudatosan kerültem el. Elmondták melyik ruhám tetszett a legjobban, és teljesen beleélték magukat a képzeletbeli öltöztetésembe. A mostani öltözetem olyan semleges volt mindenki számára, egymást túlkiabálva kértek, hogy öltözzek át és csak úgy viharzottak az ötletek, hogy mi legyen rajtam, a szolídtól kezdve a legkurvásabbig minden szóbakerült. Annyira magával ragadott a társaság, hogy beleegyeztem, hosszas unszolásra, hogy átöltözöm. nem tudtam megjegyezni mit is akart a többség, de mondom úgyis mindegy csak valami más legyen, szerintem már az alkoholtól ők sem tudták, hogy mit is mondtak. Azt a világoskék bugyit vettem fel, ami Jocó kedvence volt és a hozzá színben passzoló melltartót, nem mintha meg akartam volna mutatni nekik, de egynek ez is jó.

Meleg nyári este volt, ezért lenge blúzt vettem felülre. Arra emlékeztem, hogy combfix, és valami iszonyatosan magas szexis tűsarkú cipővel, miniszoknyával mindenki egyetértett, úgyhogy lesz ami lesz felveszem ezeket. Az egyik régebbi barátomtól kaptam ilyen extrém dolgokat, mint ez a 11 cm magas sarkú. Járni ugyan nem nagyon tudok benne (nem is azért vette), még józanul sem, de a nappaliig csak eltalálok valahogy. A fekete combfixre egy arany bokaláncot is felvettem, úgy beleéltem magam az öltözködésbe. Kis rúzs, alig érezhető parfüm és kész. A társaság már türelmetlenül várt. Füttykoncert közepedte lépkedtem lefelé a lépcsőn, erősen kapaszkodva a korlátba. A tömeg szinte levetkőztetett a tekintetükkel. Egyhangúan megszavazták nekem a maximális 10 pontot. Tovább iszogattunk, ők amit láttak, én meg elvoltam a megkezdett üveg pezsgővel, ami rohamos léptekkel fogyott. Nevetgéltünk, beszélgettünk főként a szexről, lányokról, fiúkról, ki tetszik nekem, ki kevésbé.

A cipőm már szorított és lelöktem magam mellé. Erre két srác egyszerre csapott le rá, hogy ha van még pezsgő akkor ők abból fognak inni. Önkiszolgáló brigád, a konyhából kérdezésem nélkül hozott be mindent még ami kellhet, de ez nem is volt baj. A poharakat felváltotta a pár cipőm, amiből egymás után ittak az érdekesség kedvéért. Közben tovább ment a dumcsizás. Kiszedték belőlem, hogy a kisportolt felsőtest a gyengém. Erre Zoli levette a trikóját. Kajakozik azóta, hogy elbírja az evezőt, nem is maradt el az eredmény. A hatás nem sokáig váratott magára, szemeim a kocka hasára tapadtak és olyasmit éreztem amit most nem szabadott volna... Megkívántam a srácot.
- Érintse meg nyugodtan tanárnő - lépett elém Zoli, elfeledkezve arról, hogy már tegeződünk. Nem akartam megsérteni, vagyis egyszerűbb ha az igazságot írom, rettentően akartam, hogy megérinthessem, hogy megérintsen, hogy legyen valami folytatás.

Ahogy közelebb lépett már láttam mi a helyzet, hogy igencsak szűk a nadrágja. Megérintettem a mellkasát és a hasát, közben pedig kissé szendén oldalra fordítottam a fejem. Ekkor akaratlanul is látom, hogy a többieket sem hagytam hidegen. De most veszem észre a bamba lefelé irányuló tekintetekből, hogy a lábaim közé már megint belátnak, ahogy az ülőgarnitúrán ülök, és ki is használják ezt az alkalmat. Végül is már ha egy évig kukkoltak, akkor úgyis mindegy nem teszem keresztbe a lábaim, sőt még élvezem is a helyzetet, és jobban széttárom azokat. Mintha nem is én lennék, ajkaimmal követtem kezem mozgását és elárasztottam csókjaimmal az előttem álló hasat és a srác szőkésbarna, mellig érő hajamat kontyba fogva irányította fejem mozgását. Szokatlanul határozott mozdulata imponált nekem. Kissé lefelé nyomott és nem kell hozzá különösebb logikai érzék, hogy tudjam mit akar.

Nadrágcsatt, zippzár és térdig lehúzott alsónadrág csak egy villanás volt és máris előttem ágaskodott a hőn áhított szerszám. Teljesen elfeledkeztem a társaságról, csak "arra" tudtam gondolni. Hosszú és vastag péniszéről le sem tudtam venni a szemem és ajkaimat mintha nem is én irányítanám, tágra nyitottam azokat. Vágyakozó tekintettemen felbuzdulva őt sem kellett tovább kéretni, hamar megtalálta az utat a számba. Imádok úgy szopni, hogy közben erős karok irányítják a fejem minden mozdulatát, mintegy megerősítésként, hogy még nem felejtettem el hogyan kell ezt csinálni. Nem is tudtam közben oldalra nézni, hogy kik kezdték el csókolgatni a nyakam és merészebb kezek a combom, a nedvességtől tocsogó bugyim és puncim is tapogatták. Én lettem a legkezesebb bárány a farkascsodrában. Hagytam magam sodorni az árral és szinte beleszédülten, ahogy ki - be járt a számban a méretes rúd. Hátulról leöntött valaki pezsgővel, amelyet a nyakamról nyalogatott le, de nagy része a melleim között gyöngyözött lefelé a puncimig, ahol a bugyim felszívta azt amit a melltartóm már nem tudott.

Csak azt vettem észre, hogy veszik le rólam a blúzomat és a kezeimet úgy teszem, hogy kényelmesebbé tegyem ezt a műveletet. Kissé meg kellett emelnem a csípőm, hogy a szoknyám is lekerüljön, de ez sem okozott különösebb nehézséget. A pezsgőtől átitatott melltartóm és bugyim ugyanilyen gyorsan került le. Zoli kissé lazábban tartotta már a fejem és már nem arra törekedett, hogy minél mélyebben nyomja a torkomra a falloszát hanem, kihúzta a számból teljesen és azután csak a makkját nyomta belém. Kis levegőhöz jutottam végre. Mikor kijött belőlem teljesen, összeszorítottam tűzpiros ajkaim, mintha nem akarnám folytatni, de hagytam, hogy utat törjön a fejrésze befelé. Tetszett neki is ez a dolog, és érzem ismét gyorsabban mozgatja csípőjét. Már nem fogja a fejem, mert érzi, hogy jó kezekben van. Tudom mi a dolgom ilyenkor, és kezemmel fejve erősebben szívom a szerszámot. Farka megremeg, de engedi, hogy fejemmel azt tegyem amit akarok.

Nem akarok neki csalódást okozni és hagyom, hogy ott menjen el ahol a férfiak legjobban szeretnek. Számat ismét tágra nyitom és TSZ - es kiváló dolgozó éremmel kitüntetett fejőnőket messze túlszárnyalva végzem a rám bízott feladatot. Nyelvemmel tompítom szűnni nem akaró lövéseit, amelyek így is a torkomig hatol. Ettől kissé megijedve oldalrakapom a lüktető szerszámot, amellyel csak annyit érek el, hogy az arcom, a szemem és a hajam is elázik a ragacstól. Igyekszem nem lecsorgatni a szőnyegre forró ondóját, hanem összegyűjteni minden cseppjét. Mikor már érzem, hogy mindenfelé cseppenne, a kezem ügyébe kerülő első pohárba beleköptem és ujjaimmal belesöpröm a nedüt. Ez pont az én pezsgőspoharam, amely alján már csak 2 - 3 cm pezsgő volt. Közben kedvet kapva sorakozott a fiatalság, hogy kipróbálja mindenki ezt a lehetőséget. Sorra álltak elém, én meg meghajoltam a férfiúi akarat előtt.

Megbeszéltük, hogy mindenki anyaga abba a pohárba fog majd kerülni, mert ezt takarítani nem kellemes dolog. Volt aki eközben a szeméremajkaimat nyalogatta, és avatatlan ujjal matattak egyre beljebb. Élveztem minden érintésüket és igyekeztem ezt számmal meghálálni. Az egyik nebuló olyan jól nyalogatta a csiklóm, hogy most én markoltam a hajába és kényszerítettem, hogy folytassa. Nem is kellett sokat várnom, a sperma ízétől amúgy is felizgulva hagyta el kéjtől sikító hangom ajkaim. Iszonyatosat élveztem. Minden porcikám beleremegett. Voltak akik közben magukkal játszadoztak és élvezték a már pornófilmekből jól ismert jeleneteket immáron élőben. Mostmár én sem elégedtem meg csak annyival, hogy nyalogatnak, nekem dákó kell a résembe. Szerencsére nem kellett ötletért a szomszédba menniük a skacoknak. Kipróbáltunk néhány pozíciót is amit javasoltak.

Hanyatt fektettek a padlószőnyegen és egyikőjük simára borotvált kelyhembe helyezte férfiasságának jelképét, más meg a számat tömte tele, és volt aki eközben a melleimet nyalogatta vagy farkát masszíroztatta a bimbóimmal. Az sem volt probléma, ha valaki a napbarnított melleim között csúszkálva élvezte el szerelemlevét, majd a farkával a pohárba tologatta a cseppeket. Szinte mindenki kipróbálta a hüvelyem is és a szám is, de a fenekemet nem hagytam bevonni a játékba. Azt élvezték legjobban mikor a vaginámba spricceltek és aztán a pezsgőspohár fölé guggoltattak, amelyből kicsorgott a fehér folyadék. Aki nem bírta kivárni a sorát, az kézzel segített magán és csak az utolsó pillanatban lépett elém és szájmunkám eredményeként a lé ismét a pohárban kötött ki. Nekem négyszer lett orgazmusom azon az éjjel és mindegyik akaratomon kívül előtörő kéjsikolyok közepette teljesült be. Amíg a többiek az első kör után regenerálódtak, amely bevallom őszintén nagyon gyorsnak tűnt, kénytelen voltam azokkal foglalkozni, akik nem igazán akartak a társaságba bekapcsolódni.

Túlzottan félénkek voltak ahhoz, hogy hozzám érjenek, de azért a péniszük vörös fejjel ágaskodott a kezükben. Eléjük térdepeltem és megpróbáltam a legtöbbet kihozni magamtól már amennyire csak lehetséges volt ez ennyi pezsgő után. Szinte még ki sem tudták élvezni a lehetőségeket, néhány erőteljes szívás után előtört a gejzír és pohár híján kénytelen voltam nyelni belőle vagy kicsurgatni a melleimre. Volt olyan is, aki már repetázik. Lassan mindenki bekapcsolódott a játékba. Hagytam, hogy azt csinálják ismét velem amit csak akarnak. Mindenki megtalálta a számítását szerintem. A félénkség, gátlásosság, bátortalanság az orgia végére teljesen eltűnt mindenkiből, még belőlem is. Totál mindegy volt már ekkor, hogy a dohányzóasztalon négykézláb, fotelben égnek emelt lábakkal, ülőgarnitúrán, lépcsőn, szőnyegen fullánkban guggolva vagy az ülőgarnitúra háttámláján kefélnek, csak legyen minden üresedés betöltve rajtam. Mindenki kellemesen elfáradt. A csapatra jellemző túlzott erotikus fantáziálás kissé alábbhagyott.

A ragadós folyadék befedte az egész testem, nem kímélve az arcom és a hajam sem. Önkéntelenül elkezdtem szétkenni magamon a még néhol cseppekben álló spermát amely szinte már csak nekem, vagy már nekem sem okozott különösebb élvezetet, mivel a kölykök nagy része már az igazak álmát aludta meztelenül a szőnyegen, székekben, asztalon, meg még kitudja hol a lakásban. Még nem volt erőm kimenni zuhanyozni és el is aludtam két srác között. Hajnalban arra ébredtem, hogy fázom és akkor döbbentem rá, hogy mit is csináltam, de nem sok részletre emlékeztem, csak a félig telt pezsgőspohár árulkodott valamiről. A fejemben mintha ezer kovács patkót kalapált volna, a lábaimat pedig igencsak szét kellett tennem járás közben, hogy ne sajogjon minden porcikám kívül belül, a rámszáradt ondóról nem is beszélve. Ekkor vettem észre, hogy a kamera ott volt ledobva. Nem emlékeztem rá, hogy felvettek e valamit vagy sem, de a kazettát kivettem belőle nehogy legyen valami bizonyíték, mert sokat veszthetek ezzel.

Még nem volt erőm zuhanyozni menni, pedig biztosan jót tett volna. Lehúztam magamról az egyetlen ruhadarabot ami még rajtam maradhatott, a combfixet és felmentem a hálószobába, ahol két srác még részegen feküdt. Kénytelen voltam közéjük bújni, ami fel sem tűnt nekik. Mire felébredtem úgy dél, félegy körül, már mindenki hazament. A hűtőn egy cetli várt Zolitól, hogy sok barátnője volt már, olyanok is akiket joggal lehetne hivatásos prostinak tekinteni, de ilyen fergetegesen jó még egyikőjükkel sem volt. Nem sértődik meg ha nem lesz folytatás, de nagyon sajnálná ha így történne. Mikor rendbe szedtem magam, ami egy külön tortúrta volt, - pl: kimosni a hajamba száradt töménytelen spermát - betettem az éjjeli kazettát a kamerába és belenéztem. Kissé elszörnyedtem mit műveltem, de a sarokban lévő óra tanulsága szerint ez csak az utolsó 30 perc volt. Arra emlékeztem, hogy Jocó felvette amint belibegek átöltöztetve a nappaliba, de nem az volt a kazetta elején, hanem amikor már mindenki vígan gyömöszölt egy enyhén ittas kislányt, vagyis engem.

A felvétel minőségéből arra következtettem, hogy profi volt a kameraman. Úristen! Ekkor döbbentem rá, hogy kell lenni még kazettának az est elejéről. Átforgattam a TV alatt lévő kazettákat, mindbe belenéztem, de egyik sem azt tartalmazta amit kerestem. Aztán az egész nappalit átnéztem, de semmi. Idegességtől remegve, sírva dobtam magam le az ülőgarnitúrára. Magamba roskadva, volt időm átgondolni a történteket és felkészülni a legrosszabbra. Az egész világ jogosan azt fogja hinni, hogy egy útszéli kurva vagyok aki mindenre kapható. Ahogy leültem a TV távirányítója becsúszott két párna közé, szokásához híven az ülőgarnitúrába. Felemeltem az egyik párnát és találtam egy videóba illő kazettát is. Megörültem nagyon, de örömöm akkor lett teljes, amikor megpillantottam magam az előretekert kazettán, amint öltözködöm és Jocó a kicsit nyitott ajtó résén keresztül felvesz minden porcikámat. Aztán beletekerve a kazettába homályosan, de előjött majdnem minden részlet, ami alapján meg tudtam írni Nektek okulásként ezt a történetet.
Hasonló történetek
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kovpal ·
Kicsit pornográf, semmi érzelem. De azért nagyon jó. 9



Vajh mi lesz a 2. rész?

Csudri ·
Az én elveimbe ugyan nem fér bele a 18+1-es felállás, de nagyon tetszett a story. Adok rá egy 9-est! Azért ennyi, gagyi a vége, de ha a folytatás nem egy összecsapott szar lesz, hanem tényleg valami eredeti, akkor visszajövök és adok rá egy 10-est is!

hódolom ·
De kár hogy én nem lehettem ott.:(

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: