Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmi vívódás

A történetem valóságos, a neveket persze megváltoztattam.
Virág vagyok húszon éves fiatal lány.
Külsőleg átlagosnak mondanám magam. Nincs bennem semmi különleges. Fekete rövid hajam, barna szemem van. 170 cm vagyok, sportos testalkatú.
A fiúkkal sose volt gondom, de mikor két évvel ezelőtt. mikor elkezdtem dolgozni, nem hittem, hogy pár hónap elég lesz ahhoz, hogy egy életre az arcát az eszembe véssem.
Első napom elég nehéz volt, nem tudtam hova tenni az embereket. Nyüzsögtek fejemben a kérdések, s a nevek.
Mikor Melindát bemutatták nekem nem volt szimpatikus. Morcosan állt a pult mögött. Arcán szomorúság, és fáradság jelei mutatkoztak.
Gondoltam magamban: vele sem fogok többet beszélni, minthogy szia, meg hello.
De ahogy tel az idő ez megváltozott. Napról napra mikor rám nézett mosoly ült ki arcára.  Tekintetéből láttam hogy szimpatikus vagyok neki. Néha mikor az üzletben pangás volt, és a vevők is otthon szürcsölgették a teájukat, gondoltam szét nézek az üzletbe, nem volt egyéb dolgom csak pakolgattam. De mikor a pult felé jártam nem bírtam ki hogy nem menjek oda hozzá.
Mivel a feladataim közé tartozott a pult rend és tisztán tartása, így könnyen tudtam kis semmiségekért szólni, és persze felhívni magamra a figyelmet.
Mindig találtam kivetni valót, ami épp nem tetszett.
Akár egy kólás üvegért is képes voltam szólni, vagy csak azért mert épp porosnak találtam a kassza  környékét.
Ahogy teltek a hetek ezek már inkább át alakultak egymás piszkálásává, persze jó értelemben.
Ha idő volt mindig oda lopakodtam hozzá viccelődni, és beszélgetni.
Miikor csak időnk engedte leültünk beszélgetni, ilyenkor komoly dolgok is szóba kerültek. Elmondta mi bántja, mi nyomassza a lelkét. Mesélt arról hogy férjétől már jó ideje külön vált. Azóta se barát, se szerelem. Csak a munkájának él.
Én ilyenkor őszintén álltam hozzá, azt kívántam bárcsak segíthetnék neki.
Rokonszenves volt, édes mosolya arra biztatott forduljak hozzá bizalommal.
Persze ez nehéz volt. Megbízni egy olyan emberben akit pár hete ismerek.
Érdekes módon minden egyes beszélgetés alkalmával oldottabb lett a viszonyunk.
Mások szerint nagyképű, önző nő volt. Igaz néhány személlyel szemben az volt, de én sose láttam őt annak. Személy szerint egy megbízható, őszinte barátra találtam.
Mikor  egyszer szóba hoztam korát, ő elmondta, hogy 40 éves.  Én ekkor eltátott szájjal jegyeztem meg, hogy akár 15 évet is letagadhatna. Hosszú fekete haj, barna szem. Alkata, mint a párduc, kecses és vadító. Mellei kicsik feszesek, mint két sárgadinnye, Ízléses és tökéletes. Bőre bársonyos és puha.
Igaz nem sokszor mertem végig nézni rajta, de mikor adódott rá alkalom sokszor furcsa érzés futott át agyamon, amit nem tudtam hova tenni. Mikor napokig nem láttam lehangolódtam. Kérdezték is a munkatársaim, hogy mi lelt, én persze a fáradságra fogtam.
Mellette lenni boldogság volt. Már csak az megnyugtatott, ha tudtam, dolgozik.
Ekkor minden szünetbe találkoztunk. Pár szót váltottunk, és mentünk a dolgunkra.
Eltelt két hónap, s az egyik Kolléganőm  Klári szervezett egy bulit amire engem is meghívtak. Én örömmel tudattam hogy ott leszek.
Mindenki kellő izgalommal várta, hisz egy buli alkalmával az ember mindig nyit a másik felé. Én is azt vártam hátha jobban össze tudok melegedni Melindával.
A legmenőbb ruhám kaptam magamra, elindultam a buliba. Előbb érkeztem oda, mivel két kollégámmal mentem. Attilával, és Alexxel. A fiúk nagyon be voltak zsongva. Attila biztos volt benne, hogy az egyik kolléganőm Dórát ma biztosan elcsábítsa.
Én is izgultam egy kicsit,de nem mutattam ki mivel nem szerettem volna hogy kérdezősködjenek.
Fél óra telhetett el,mikor nyílt a bejárati ajtó, én épp táncoltam egy elég helyes sráccal akit Norbinak hívtak, a kezemben egy vodkás narancs. Az ajtón belépett a három grácia. Dóra, Zsófi és Melinda. Gondoltam nem rohanok azonnal oda hozzá, hagyok neki egy kis időt hagy oldódjon fel.
A legjobban azt szerettem volna ha majd ő üdvözöl.
Táncolás után egy kicsit pihenem kellett, az ablaknál álltam, pohárral, és cigivel a kezemben. Néztem a többieket hogy miként részegedik le a társaság. Melinda barátnőivel táncolt. Nem figyeltem rá. Most valahogy nem tudtam rá koncentrálni.
Norbival épp egymást méregettük. Szemünkkel flörtöltünk.
Nem is lettem figyelmes arra mikor Melinda elindult felém.  Csak mikor már elém ált, s két barna szeme kereste tekintetem.
Köszönt nekem a megszokott módon, hisz ez volt a szava járása.
- Szia Baby.
Én is köszöntem, s mintha nem lennék izgatott egy mondatott tettem a kérdés után.
- Szia Melinda, hogy vagy? Bocsi de nem is vettelek észre.
Ő persze elmosolyodott, váratlanul átölelt.
Egy kicsit se voltam meglepődve. Csak a szívem kalapált egyre gyorsabban, és hangosabban. Nem is tudom hogy is nem vette észre rajtam.
A fülemhez emelte ajkát, búgó hangon válaszolt.
- Köszi Baby jól vagyok. Jó kis buli ez. Ugye? Én észre vettelek ám, de láttam, hogy nem érsz rá. Ezért csak most jöttem ide. Örülök, hogy itt vagy, hiányoztál nagyon nekem.  Úgyhogy most megyek, nem zavarok flörtölj csak nyugodtan.
Majd egy puszit nyomott az arcomra.
Ekkor szívem ismét megdobbant, de nem szeretem volna ha Melinda ebből bármit is megsejt.
Közömbös lettel felé, próbáltam türtőztetni magam, s úgy csinálni mintha ez semmit se jelentene nekem. Én is átöleltem,de nem oly erősen mint ő.  Szemébe néztem, bocsánatot kértem tőle, mivel láttam hogy Norbi épp intett fejével hogy menjek utána.
Ezek után a hangulat a tető fokára hágott.
Norbival jókat nevetgéltünk, beszélgettünk a munkáról, a magán életünkről.
Ezalatt én arra lettem figyelmes, hogy egy srác elkezdett Melindára hajtani.
Flörtölt vele, az ölébe ültette, később elkezdte simogatta is. A vége pedig az lett, hogy forró csókokat lehet Melinda ajkára.
Féltékeny lettem. Nem bírtam ezt nézni, hisz nekem eddig Melinda mindig azt magyarázta hogy sose csókolózna egy pasival csak azért mert az ráhajtott.
Inkább rágyújtottam még egy cigire, de ez nem oldotta bennem a feszültséget. Kértem Norbit hogy kint a teraszon folytassuk a beszélgetést.
Aranyos volt mert látta rajtam hogy valami baj van. Nem akart faggatni, hisz tudta úgy se mondanám el neki. Közelebb jött, és megölelt. Ekkor nyílt az ajtó, Dóra jött ki, és Attila. Ők is szerettek volna kicsit kettesben lenni. De mikor megláttak minket inkább arrébb mentek.
Nem sokáig voltunk kint mikor úgy döntöttünk hogy bemegyünk hisz nem akartunk el vonulni a többiektől.
Ekkor már Melinda Klárival beszélgetett.  A fiú, aki pedig annyira fel akarta cipelni a szobába, már az egyik asztalnál feküdt a padon.
Egy kicsit örültem neki, hisz ő se fog már Melindával hetyegni.
Én persze hogy haragomat kicsit kifejezzem felé egy társasághoz ültem le beszélgetni, nem törődve azzal hogy ő vele mi lehet.  Nem érdekelt meg voltam bántva.
Nem sok idő kellett hozzá, hogy oda ólálkodjon, és leüljön mellém a padra.
Mivel nekem már a hátam kissé fájt leültem a sarokba lévő fotelbe, így sokkal kényelmesebb volt.
Onnan mindent, és mindenkit lehetett látni. Jó kis kuckó volt az, a kíváncsi szemek elől jól el lehet rejtőzni.
Melinda azonnal kihasználta a helyzetet, oda ült ölembe. Kezeit átfogta nyakam körül. Később pedig  nem tudom milyen indítatásból combjára helyezte kezem. Nem tudtam hova tenni ezt. Csak hagytam magam sodorni az árral. Gondoltam merész leszek, s a lassú mozdulatokkal elkezdtem simogatni hátát, hasát, majd combját.
Én se voltam különb, mint az a srác.
Néha egész teste megremegett érintésemtől.  Egy dal alkalmával oda fordult hozzám, bele nézett szemembe, s egy lány puszit nyomott a számra. Ezt nem vette észre senki, hisz mindenki el volt foglalva a másikkal.
A buli jól sikerült. Örültem, hogy a végére kicsit közelebb kerültem Melindához. Persze még mindig bennem volt a tüske, a srác miatt.
Mivel Melinda és a két barátnője nem velünk érkeztek,így Attilát kérték meg hogy fuvarozna őket is haza. Hely volt a kocsiba, így együtt indultunk el a buliból.
A Kocsiban mindenki csöndben volt. Csak Alexnak volt néhány beszólása, nagyon berúgott szegénykém. Nagyokat nevettünk rajta, és azon ahogy a hátsó ülésen a lányokat zaklatta.
Én elől ültem, így út közben kicsit tudtam lazítani. Jó volt átgondolni az érzéseim, s az este történéseit.
Mikor már csak egy pár km-re voltunk a leágazás előtt, ami haza vezetett volna, viccesen hozzá tettem Attilának, hogy el se felejtsen lefordulni, mert akkor az utcán kell majd aludnom.
Attila biztosított róla hogy nem lesz gond. És nem fog el felejteni.
Megnyugodtam hisz tudtam hogy haza fog szállítani, nem lesz semmi probléma.
De ekkor szólalt meg Melinda a saját kis stílusában.
- Baby, mi lenne ha Attila nem vinne haza. Aludj nálam. Akkor nem kellene nagy kerülőt tenni. Ott maradsz nálam, holnap pedig kipihentem haza mész.
Ekkor kezét a vállamra helyezte, s megszorította azt.
Erőteljes gondolkozásba kezdtem. Végül is bele mentem a dologba, hisz majd Attila is előbb ér majd haza.
Mikor kitettünk a többieket, Attila Melinda háza felé vette az irányt.
A kocsiból kiszállva elköszöntünk Attilától, és Melinda lakása felé vettük az irányt.
Bérházba lakott, mikor felértünk a másodikra már nagyon izgultam hogy ezután mi lesz.
Felérve az ajtó elé a táskájába nyúlt, kereste a kulcsot, mintha kicsit izgult volna valami miatt, reszketett a keze. Nem értettem, hisz nekem kellett volna paráznom, de rajtam szerencsére az izgatottság, és a félelem jeleit se lehetett észrevenni.
Beléptünk az ajtón, kicsi, de otthonos kis hajlék fogadott minket.
Melinda felajánlotta, hogy nyugodtan tusoljak le, hisz a nagy buliba biztos kimelegedtem.
Elfogadtam az ajánlatát, s a pólót amit kaptam tőle. Minél előbb akartam végezni a tusolással, nem akartam megvárakoztatni. Így nem telt bele sok idő mire kész lettem.
Mikor kijöttem a fürdőből épp a konyha asztalnál ült, előtte egy pohár narancslé, szájában pedig cigi.
Megkínált, én elfogadtam mind kettőt.
Mikor elfogyott a narancslé, és a cigit is elnyomta, ő elment tusolni, de hozzá tette, nyugodtan feküdjek le, látta rajtam hogy fáradt vagyok. Két lehetőségem volt, vagy az ő szobájába alszok vele a hatalmas francia ágyon, vagy a vendégszoba komor falai várnak.
Én az ő vele töltött éjszakát választottam inkább.
Miután elnyomtam a cigit, gondoltam lefekszem, ahogy azt Melinda tanácsolta.
Beléptem a szobába ahol már meg volt ágyazva.
Bevettem magam a puha paplan alá.
Mikor Melinda végzett a fürdéssel, halk léptekkel bebújt mellém. Nem vettem észre, s már csak arra lettem figyelmes hogy ott fekszik mellettem. Nem aludt halottam lélegzetén.
Amint megéreztem illatát azonnal kiment az álom a szememből.
Mocorogni kezdtem, amire Melinda figyelmes lett. Szóvá is tette, hogy mért nem alszom.
Nem mertem neki elmondani, hogy ő miatta nem jön álom a szememre.
Hisz ott feküdt mellettem egy szál tangában és egy kis topban.
Megvallom hogy megkívántam. Legszívesebben rávetettem volna magam mint az éhes oroszlán a gazellára.
Valamit ki kellett találnom,hirtelen rávágtam hogy azért nem tudok aludni mert kicsit rosszul estek a bulin történtek.
Gondolta hogy a sráccal történt dolgokra gondolok. De inkább zavarba hozott.
S csak annyit tett hozzá.
- Tudom, hogy kicsit meglepődtél, féltékenységet véltem felfedezni rajtad.
- Ne tagadd, én észrevettem.
- Meg kell mondjam jól esett hogy valaki ennyire aggódik értem.
- De hidd el, én is így éreztem, hisz te is azzal a sráccal flörtöltél.
Ekkor megrökönyödtem, nem akartam bevallani neki hogy igaza van.
- Még hogy én féltékeny?  Nem tudom miről beszélsz. Én csak tényleg féltettelek, és nem szerettem volna ha valaki olyannak adód oda magad aki nem érdelem meg.
- Az pedig hogy én flörtöltem abba nincs semmi rossz. Mi csak beszélgettünk.
- Ti csókolóztatok, és fogdostátok egymást. Ott mindenki előtt majdnem magadévá tettem azt a szerencsétlent.
- Amúgy is ez csak téged minősít, nem engem.  Azt csinálsz, amit akarsz, én nem mondhatom meg neked, hogy kivel legyél.
Felhúzta ezen magát. Rosszul estek neki szavaim. Fel ült, felém fordult, arcát nem láttam, de éreztem hogy a sírás fojtogatja.
- Akkor azt mondod hogy én egy olcsó ribanc vagyok,aki minden jött mentnek oda adja magát, hogy csak egy kis sexet kapjon.
- Nem tudod milyen érzések kavarognak bennem.
- Szeretnék egy olyan emberrel lenni, aki teljes szívéből szeret, és érzi hogy én kellett neki.
- Nem játszom meg magam, te is tudod. Én csak szeretnék szeretni. De ilyen embert nehéz találni.
- Akit pedig szeretek az nem viszonozza, és inkább előítéleteket gyárt velem szemben.
Elszomorító volt hallani amint e szavakat mondja.  Mintha kést döftek volna a szívembe.
Halottam hogy elkezdett pityeregni. Legszívesebben megöleltem volna. De nem mertem.
Csak feküdtem ott mint egy darab fa. Amibe nincsenek érzések.
Nem tudom mennyi idő telt el amíg így feküdtem. Egyik percről a másikra oda fordult hozzám átkarolt, s csak egy szót súgott a fülembe.
- Én Szeretlek,  és nem akarlak elveszíteni.
Nem bírtam megszólalni, a torkomba dobogott a szívem.
A sötétbe, amihez már hozzá szokott a szemem, megkerestem tekintetét, jelezve, hogy én készen állok mindenre, amit ő szeretne.
Bele néztünk egymás szemébe, mind ketten egy valamire gondoltunk, de egyikünk se mert lépni.
A vállamra hajtotta fejét, szorosan hozzám bújt. Én is átöleltem, puszit nyomtam homlokára, majd szájára.
Ő közeledésem viszonozta. S később már nem volt rest megcsókolni.
Alig kaptam levegőt hirtelen, de erőt vettem magamon, és vissza csókoltam.
Hosszú percekig nyelvünk vad csatát vívott. Elkezdtük simogatni egymást. Mígnem a fáradság úrrá lett rajtunk és elaludtunk.
Reggel ágyba kaptam a reggeli kávém.  Boldog voltam, de nem vártam el tőle semmit. Mikor eljöttem  tőle csak egy puszit kaptam arcomra. Így köszöntünk el egymástól.
A kapcsolatunk a bulit követően nem volt a régi.  Sajnálatos módon egyik kolléganőnk Ibolya bekavart, elmondta hogy a hátam mögött  kibeszélt, és mindenek lehordott Melinda.
Elég hihetően adta elő magát, és én hittem neki. Melindát nem voltam hajlandó meghallgatni.
Nem szerettem volna ha a szemembe hazudik.
A történtek után még két hónapig dolgoztam a cégnél. Miután eljöttem átgondoltam a történteket.
Ugyan melyik lett volna jobb? Ha aznap éjszaka több is történik? Vagy ha nem hallgatok arra a nőszemélyre? Ez már nem derül ki!
Hogy most mit is érzek?
Még mindig magam elé képzelem arcát, mosolyát. Jó lenne vele megbeszélni mindent.  Hiányzik napról napra jobban.
Már vagy egy éve nem találkoztam vele, nem is beszéltünk.
De mái napig arca a szemem előtt lebeg  mikor azt mondta, hogy szeret.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Velyn ·
Nem tetszik.

lynxpaw ·
A sztorival nincs gond,de talán több részletességgel kéne körülírni pl. a személyeket, dolgokat,érzéseket, véleményem az h túl sokat hagysz az olvasó fantáziájára.
Tanácsot kértél, mondhatnám azt h ez a hajó elment, de azt is h lehetőség a kezedbe van.szemmel láthatóan érzékeny nő volt az akivel az élet összehozott és bánatodra azt kell h mondja valószínűleg lépéseddel nagyon megbántottad, de ne feled h z ember mindig hibázik és majdnem minden hiba helyre is hozható! Ha nem hagy nyugodni a dolog keresd fel veszíteni nem fogsz semmit vagy ugyan úgy nem fogtok beszélni,találkozni vagy ki tudja... az élet kiszámíthatatlan.merj bátor lenni!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: