Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmes voltam

Ez a történet rólam szól és arról a lányról. aki az életemet jelentette. Soha nem gondoltam volna hogy egyszer ilyen szerelmes leszek ráadásul egy lányba. De megtörtént és akkor azok a pillanatok csodálatosak voltak számomra.... A cseten ismertem meg ezt a lányt és elég jól elbeszélgettünk olykor hajnalokig. Aztán egyszer csak felvetette, hogy szeretne találkozni velem, én nem gondoltam, hogy valaha mi együtt leszünk, de belementem. Egy délután fél háromra beszéltünk meg talit egy bevásárlóközpontba (neve legyen titok). Én persze szokásomhoz híven már kettőkor ott sétáltam fel s alá. Eljött a fél három...

Megláttam őt úgyanúgy, ahogy leírta egyből megismertem... És az a látvány ami elém tárult átjárta a félelem akkor az egész testemet. Megtorpantam és hátat fordítottam azt gondoltam, hogy úgysem lesz soha egy ilyen lány a barátnőm. Rá őt percre mégis elindultam felé... Amikor odaértem egyből megismert. Sétálgattunk, de én persze alig tudtam beszélni, mert akárhányszor a szemébe néztem, gyengeség fogott el. Aztán hírtelen eszembe jutott, hogy még nem is tudom a nevét. Tehát megkérdeztem. Ő azt válaszolta, hogy megmondja egy csókért cserébe:)

Én kicsit megijedtem, és látta hogy zavarba jöttem, de mondtam neki rendben később. Pár méterrel arrébb elárulta a nevét, de hozzá tette, hogy azért a csók még jár neki.... Beesteledett és kimentünk sétálni a tetőre. Találtunk egy helyet, és megállt hirtelen nem tudtam miért… Magához húzott és megcsókolt. Akkor voltam életemben a legboldogabb. Minden testrészem remegett, de visszacsókoltam, majd lehúzta a kabátomat és éreztem hogy benyúl a pólóm alá és elkezdte simogatni a melleimet, és ezzel az élvezetet mégjobban fokozva.

Hazafelé sokat beszélgettünk és fájdalmas volt a búcsúzás de megkérdezte hogy egy hét múlva nem e aludnék nála. Én zavaromban igent mondtam. Ugyanúgy délután fél háromkor ugyanott, csak már csókkal köszöntöttük egymást. Hamar hozzájuk értünk az anyukája volt otthon és délután még nagyon sokat eszélgettünk vagyishát próbáltam.De úgy éreztem, titkol előlem valamit és ez később ki is derült. Az egész délután csókokkal árasztott el, és állandóan felcsigázott.

Aztán eljött az este és hát én már nagyon fel voltam izgulva. Befeküdt mellém az ágyba és elkezdtük simogatni egymást. A mellei gyönyörű kerek volt feszes. Hamar benedvesedtünk és akkor ő rám mászott és elkezdte simogatni a melleimet a nyelvével… Majd kinyalta a puncimat, de ahogy csinálta az örökké felejthetetlen marad, majd ezt én is neki. De nem részletezem, mert azok a gyönyör pillanatai csak az enyémek!

Másnap reggel csókkal ébresztett, majd haza indultunk. Mikor elértünk hozzám akkor megmondtam neki, hogy szeretem és azt mondta ö is engem. Mostmár hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. Tehát megcsókoltam és láttam elmenni, de nem gondoltam volna, hogy akkor látom őt utoljára. Egy héttel rá megkaptam, hogy már nem szeret, és barátok lehetünk, mert annak nagyon jó vagyok. Aznap összeroppantam, nem tudtam mitévő legyek. Persze a barátságból nem lett semmi. De remélem, hogy valahol most boldogan éli az életét egy másik lánnyal. És olyan boldoggá teszik őt, amilyenné én nem tudtam. Minden este gondolok rá, ahogy a szemembe néz, és azt mondja: szeretlek! Azokat a pillanatokat soha nem fogom elfelejteni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rabbit Girl ·
Szia Mano!!

Nagyon tetszett a torteneted!
Szivesen megismernelek teged...
Persze csak ha nem veszed tolakodasnak!
manó_20 ·
cija levelezhetnénk mit szolsz?

CmonCity ·
Nagyon rövid volt össze lett csapva! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: