Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem

Ismerték egymást, bár nem voltak barátok. Gyerekek voltak, akik néha beszélgettek. Aztán egy napon külön-külön ráébredtek, hogy vonzódnak egymáshoz.
Nem tudtak mit kezdeni a dologgal. A fiú, mert először érzett ilyesmit, a lány, mert már majdnem belerokkant egy hasonló érzésbe.
Egyre jobban kerülték egymást.
- Miért nem beszélgettek? - kérdezte a fiútól ez haverja.
- Csak - hangzott a válasz.
- Szerintem, kedvel téged…
- Lehetetlen. Idősebb nálam. Hagyj békén.
És eltelt egy újabb hét.
Most a lánytól kérdezte valaki:
- Miért kerülöd?
- Mert így akarom - fordult el a kérdezett.
- Pedig, mintha tetszenél neki…
- Képtelenség. Amúgy is fiatalabb nálam. Nincs dolgod?
Egy újabb hét múlva mindkettőjüknek furcsa hiányérzete támadt. Egyszerre indultak el – minden különösebb ok nélkül- az osztályaikat elválasztó folyosón. Pontosan félúton találkoztak. Mind a kettőnek eszébe jutott: milyen különös, hogy a másik is épp most, épp erre jár. Aztán köszöntek, és továbbmentek. Soha többé nem szóltak egymáshoz.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Ez így kerek, nem is kell hozzá több. Gyűjtsd össze: Szöszke-szösszenetei a mindennapokból....

:innocent:
szöszke ·
Köszi! :grinning:

ficánska ·
szöszkeremélem h nem a fiú voltál :yum: amúgy nagyon-nagyon tetszik...talán azért is mert fájdalmasan ismerős...
szöszke ·
:angry:
ficánska ·
:angry:
szöszke ·
:grinning:

Manila ·
A soha többéd engem is elgondolkoztat Szöszke (amúgy ez aranyos név nagyon). Azt hinné az ember mindig jön új esély és hogy ez olyan művi fordulat, hogy "soha többé", olyan írói fordulat, hogy drámaibb legyen... Pedig az élet ezer ilyet ír. De vajon rosszul van-e így? Nem hiszem:).
szöszke ·
Háát...írói szemmel nézve biztos nem.. :hushed: (amúgy örülök, h tetszik a nevem...egy aranyos embertől kaptam... :wink: )

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: