Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem és szex

Sziasztok! Orsi vagyok 24 éves és egy olyan sztorit szeretnék elmondani ami valóban megtörtént velem és megváltoztatott. Szóval először is arról, hogy miképpen nézek ki. 178cm magas vagyok barna szemeim vannak és rövid kleopátra fazonú hajam. Igen jó alakom és 90 D kosarú dinnyéim vannak, mert ezeket másképpen nem is lehet nevezni. A sors ezenkívül egy olyan mocskos természettel áldott meg, hogy Woody Allen formájú a szexuális életem, vagyis akkor jó ha mocskos. Értem ez alatt ,hogy akit szeretek azzal mindent megteszek ami csak a fantáziámban előbukkan. 16 voltam amikor az egyik gimis barátnőm azt mondta, hogy ilyen testtel minden pasit megkaphatok és egyszer élünk. Ez annyira hatott rám, hogy innentől szinte havonta mással jártam és volt, hogy igazi szex bulikra is rávettek a haverok. Szóval a „jót” nem tagadtam meg magamtól, meg a pasiktól sem. Elkezdtem igényes lenni és főleg a shármos izmos gazdag pasikat kerestem, mondván egy ilyen szuper lánynak, mint én ez jár. Szinte észre sem vettem, hogy mire 20 éves lettem rengeteg hapsin voltam túl, és úgy éreztem az életem egy üres sivár valami, amiben semmi tartalom sincs. Elkezdtem keresni egy olyan hapsit, akivel fél évnél hosszabb időt is el merek tölteni. Ekkor találkoztam Ricsivel.

Magas volt, fekete hajú, gazdag, izmos minden ami kell. Egy hétig bírtuk utána felmentünk hozzá. A lakásba lépve azonnal elkezdte falni a melleimet, majd elővette a farkát ami kb. 14 centi volt. Felocsúdtam a meglepetéstől és engedve a fejemet az uraló lefelé irányuló nyomásnak, elkezdtem szopni. Bevettem a golyóit a számba, miközben vertem...azaz vertem volna, mert alig fél perc alatt el is ment. Csőd gondoltam és mivel amúgy sem értettük meg egymást szakítás lett a vége. Ezután egy évig vártam türelmesen. Lehetőségem lett volna, de én az igazit kerestem, sajna nem jó helyen. Azután egy nap fordul a kocka. Az öcsémhez egy tanár jött mivel töriből felvételizni akart. A srác (Jocó) egy sovány szemüveges kefehajú ember volt, hunyorgó ártatlan kék szemekkel. Slamposan öltözött, de volt benne valami ami megfogott. Gyökeresen különbözött azoktól, akikkel eddig jártam. Nem volt izmos, nem volt gazdag sem. Ahogy teltek a hetek kezdtem ráébredni, hogy várom mikor jön hozzánk. Mindig kiöltöztem, persze igyekeztem megmutatni amim van, ugye értitek mire gondolok. A srác azonban észre sem vett. Mosolygott de a tekintete nem meredt a kebleimre mindig. Hozzám beszélt és a szemembe nézett. Rájöttem, hogy egy normális emberrel nem is tudok kapcsolatot létesíteni, mert engem immáron 4 éve a szex motivált, illetve az amit én szexnek neveztem, de baszásnak hívnak.

Az öcsém is látta, hogy kínlódom és segített. Az egyik óra előtt vette a holmiját és legnagyobb megdöbbenésemre elment otthonról. Pár perc múlva csengettek. Jocó volt az. Amikor meghallotta, hogy mi van zavartan nézett és tépelődött mit is kéne csinálni. Meginvitáltam egy kávéra és közben elmerültünk a beszélgetésben. Aznap este mozi volt, majd a házuk előtt elcsattant az első szerelmes csók. Életemben először a hátamon futkosott a hideg, egy szimpla csóktól. Nem vitás gondoltam - szerelmes vagyok. Belül féltem, hogy a szex egy kudarc lesz és bárki bármit mond, a rossz szexuális élet nem egy kapcsolatot tett már tönkre. Egy hónap múlva úgy hozta a sors, hogy mindenki elment itthonról. Persze Jocó jött is és egy nagy szex lett a vége, és életem legnagyobb orgazmusa. Ezt szeretnem e kicsiny bevezető után elmesélni nektek. Már az ajtóban vadul elkezdtünk csókolózni és vadul nyelvezve jutottunk el az ágyig. Itt Jocó lesimogatta rólam a melltartót és elkezdte harapni, szívni a tenyérnyi bimbókat. Nagyon élveztem. Lefeküdtem az ágyra és megszabadultam a maradék ruháimtól is. Mi lenne ha a melleidről ennek fagyit kérdezte Jocó. Elő is hoztam neki egy Vienettát és az összenyomott melleimről nyalta-falta. Egyszerűen csodálatos volt. Levettem róla az inget és én is elkezdtem csókolgatni a bimbóit meg a hasát.

Kezem rátévedt a nadrágnak arra a pontjára, ahol egy dudor a lényegét jelezte. Ahogy kigomboltam a nadrágot előbukkant egy rövid de iszonyú vastag farok. Akkora volt a makkja, mint egy hatalmas eper. A golyókat simogatva betuszkoltam a számba ezt a csodát, és elkezdtem szopni. Felváltva szoptam és néha egy-egy golyó is a számba került. Vertem két kézzel egy kézzel. Jocó hangosan nyögött. Már nagyon kívántam, ezért lehúztam a naciját és lassan beleengedtem magam a farkába. Centiről centire vette be a puncimat, amely úszott a nedvességbe. Amikor tövig bent volt, Jocó elkezdett lassan mozogni. Hát fiúk lányok én sem bírtam sokáig. Alig egy perc múlva hatalmasat élveztem. Tudom, hogy mások ilyenkor azonnal csinálják tovább, de én képtelen voltam rá. Lefeküdtem és Jocó farkát betettem a melleim közé, majd hagytam. Legalább három percig bírta, azután egy hatalmasat élvezett a melleimre, számba ment, mindenhová. Később tökéletesítettük a technikánkat és hatalmas órákig tartó szeretkezéseket csináltunk. Hát ennyi a sztori.

Tanulság. Olyan partnert találjon mindenki, akit tényleg szeret, mert azzal minden egészen más lesz.
Hasonló történetek
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: