Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem a javából

Amikor elkezdtem középiskolába járni, azt hittem úgy a legegyszerűbb menni, hogy busz, villamos, busz, majd egy hónapig bírtam ezt a strapát, mígnem rájöttem, hogy tőlem nem is olyan messze van a metrómegálló, így elkezdtem úgy közlekedni. Korán reggel, 7-kor jutottam el az út feléig, és pár napig láttam szembe jönni velem egy fiút. Nagyon ismerősnek tűnt. Egyik nap bekattant, hogy honnan lehet ismerős. Régebben társkeresőkön keresztül próbáltam szerencsét, több-kevesebb sikerrel. Ott leveleztem egy fiúval, volt róla kép is. Először ő írt nekem, és így levelezgettünk, aztán kérte küldjek az e-mailjére olyan képet, amilyet még nem látott. Küldtem, és visszakaptam egy olyan mailt, hogy ne haragudjak, de nem jövök be neki. Na bumm... Hagytam is.

És akkor jött az az ötlet, hogy nézzük meg, regisztrálva van-e még. És megtaláltam. Gyorsan visszaregisztráltam magam, és írtam neki, hogy nem láthatom ezen őt véletlenségből reggelente. Bő egy hónapig kellett várnom, de válaszolt. Kiderült, hogy nem őt látom, de emlékszik rám. Pár levelet váltottunk, és megbeszéltünk egy találkozót. Előtte lévő nap felhívott, és beszélgettünk.

Másnap alig bírtam magammal. Aznap rettenetesen hideg volt. 9-re beszéltük meg a találkát, de én voltam olyan okos, hogy fél 8-kor felkeltem, és készülődtem. 8-ra már tűkön ültem, nem tudtam magammal mit kezdeni. Fél órával előbb elindultam, hátha még építik az aszfaltot. Hát alaposan ráfáztam, mert 10 perc alatt kiértem, és álltam, és vártam.

Nem tudtam, mire számíthatok, tudatában álltam annak, hogy rocker, és bakancsot hord, meg feketében jár, de ennél több információ nem volt tudatomban. A kép is, ami fent volt róla az oldalon, már vagy egy éves is lehetett.

Tehát én csak vártam, megfagytam, a nagy kabinban elbújtam, és láttam, hogy elémjön valaki, rámnéz, mosolyog, és köszön. Köszöntem én is, 3 puszi, és odaadta a vörösrózsát, szívem legnagyobb vágyát. Mellesleg hozzá kell tennem, hogy nekem akkor még volt barátom, de tőle egyszer sem kaptam, hiába kértem, de ez lényegtelen. Elindultunk a buszmegálló felé, és felszálltunk. Útközben mondtam el neki, hogy hova menjünk. Egy temetőbe. A buszon álltunk, és én meredten néztem hol a rózsát, hol az arcát próbáltam kémlelni. Baseball sapkára volt ráhúzva a kapucnis pulcsinak a kapucnija. Egy bő fejjel magasabb volt nálam, és eléggé fel kellett néznem rá.

Elindultunk a temetőbe, és amikor először leültünk, kérdeztem tőle, legyek-e rossz. Azt válaszolta, hogy legyek. Lehúztam a sliccét, és boxeren keresztül megsimogattam a kukiját. Eléggé furcsán nézett rám, úgyhogy kihúztam a kezem, és visszahúztam a cipzárt. Elindultunk tovább, és én rossz célozgatásokkal elértem, hogy megfogja a kezem. Tehát az érzés kölcsönös volt.

Elsétáltunk hozzám, és elkezdtünk dvd-t nézni. Mivel egyszemélyes ágyam van, mondtam, hogy ha el akarunk férni, akkor sajnos oda kell bújnom hozzá. Én már láttam a filmet, és néztem az arcát. Rájöttem hogy milyen jóképű, és aranyos. És erre megcsókolt. Mikor picit feljebb emelte a fejét, egymásra mosolyogtunk, és újra elkezdtünk csókolózni. Isteni érzés volt, és nem gondoltam a másik barátomra, mert rájöttem, hogy aki most mellettem, van annak sokkal, többet számítok, mint neki.

Már besötétedett, mikor elkezdtünk tv-t nézni. De nem volt cseppet sem érdekes, ezért csókolóztunk. Egy kis rásegítéssel, felmásztam, és pont úgy mozgatta a csípőjét, hogy izgasson. Én majdnem megőrültem, annyira kívántam már most, de mondta, hogy ne csináljak hülyeséget. Válaszom erre az volt, hogy akkor ne kínozz. Abba is hagyta, és kérdezte megnézheti-e a cicimet. Felhúztam a pulcsimat, és megfogta, és elkezdte csókolgatni. Furcsa érzések keringtek bennem, nem tudtam hogy ezt szabad-e hagynom, vagy egyáltalán rossz-e amit csinálunk. De nem érdekelt. Csókolóztunk, simogattuk egymást, de nem történt semmi, akármennyire is szerettük volna.

Estefelé kikísértem a kapuig, és levette a nyakláncom, hogy holnap biztosan találkozzunk. Amikor visszajöttem, még éreztem az illatát, és boldogság öntötte el a lelkemet, hogy van egy fiú, akinek a szemében tökéletes vagyok, és szeret. Másnap is találkoztunk, és azután is, és még a mai napig együtt vagyunk, ugyanolyan szerelemben, mint ahogy elkezdtük…
Hasonló történetek
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20914
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Nem mondhatom azt h egy kiemelkedő alkotás lenne. A fogalmazása nem túl kellemes, a sztori pedig - számomra - ismerős. (De szrintem élőben)
És volt bent egy olyan részlet, h tulajdonképpen megcsalod a jelenlegi fiúdat, na ezzel elástad magad előttem.
lurido ·
Te erkölcsi gerincoszlop

libido ·
Nekem valahogy tetszett... könnyed, sajtszagú, de életteli. A nők pedig rendszerint megcsalják a párjuk, ha az nem foglalkozik velük.

Ezért szar például írónak lenni. Néha az ember elmerül képzelete feketelyukában, mint a rossz drogos, és arra is elfelejt időt szakítani, hogy tőrödjön a párjával. Aztán csodálkozik ha az mással dugatja magát.

Nem tudom, mit hadoválok itt, mindegy.

Bajusz ·
Hát libido, sztem csak egy halom igazságot...
Kyra Shar ·
Hé fiúk, ne sajnáljátok már ennyire magatokat! Meséljek én is a pasikról?

BURGONYA ·
Lehúztam a sliccét, és boxeren keresztül megsimogattam a kukiját. Eléggé furcsán nézett rám, úgyhogy kihúztam a kezem, és visszahúztam a cipzárt.

HÁT EZ MEKKORA TÖKETLEN!!!

ÉN AZT MONDTAM VOLNA, JA JA GUT!!!

GUT SABRINA, GUT!!! VERJD, SZOPJAD!!!

EZ A BALFASZ MEG "FURCSÁN NÉZ RÁ", ÉS HAGYJA HOGY VISSZARAKJA.

PEDIG TEMTŐBEN A LEGIZGIBB HA LESZOPJÁK AZ EMBERT! LEHET CIDRIZNI A HOLTAK HARAGJÁTÓl!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: