Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép emlékek

Ült a szobában, és elmélázott. Odakünn már zord idő tombolt, bent a kandalló melege, a tűz lobogó fénye hangulatossá tette a szobát. A kockás pokróc, a hatalmas hintaszék, a bútorok ódon szaga a régmúltat idézte….Megöregedett ö is, eljárt felette az idő, mára már csak az emlékei maradtak. Az emlékei, melyek édesek voltak, édesek és megkopottak. Magányosan teltek a napjai, nem volt semmi dolga, a régen megalapozott vagyona biztosította, hogy semmiben ne szenvedjen hiányt, így csak a semmittevéssel kellett foglalkoznia. Nagyon unta már, de társaság híján csak az emlékei maradtak. Így hát nap mint nap emlékezett mindenre, ami kedves volt a szívének, mindenre amire még emlékezett.Eszébe jutottak a szeretői, a családja, a gyermekei, a régi barátok, a közös mulatozások, és eszébe jutott Ő is. Igen, nagyon sokszor eszébe jutott az a lány is, akivel még nagyon fiatalon….Behunyta a szemét, és engedett az emlékeknek:

Mint akit ölnek, törzse hanyatt dült, lába kalimpált, csontos mellem alá, gömbölyű keble szorult. Szép pajtásom, az égszín pillantású kisasszony, fürge, fiús-alakú, lányos-aranyhajú szűz, most szepegett: „Mit akarsz te bolond, tréfáltam, eressz el!” Tűzben a tűz-okozó még sikongatni se mert, hátha benyitnak, és így lepnék meg a hetyke kacért, hogy hab-remegése fölé, már bika súly nehezül, inkább karmolt, és harapott, s én csókkal borítottam. Széjjelnyílt ajkát, és ragyogó fogait, válla fehérét, mell-kupoláit, lenge csípőjét. Táncos térde közé csúszva kerestem a rést, s vágyam nedve szökkellt combjára, és a gyűrt rokolyába. Szégyelltem magamat, és rá haragudtam ezért. Ő fejemet megölelte anyásan: „csúnya te, jó volt? Most könnyebb teneked. Hagyj csacsi ,bajt ne csinálj.” Simogatott szelíden, és halk gyúnnyal: „Uram, kielégült?” Karba ragadtam a leányt: „Fölfalom ezt a rigót!”

Arca hevült, pihegett: „Szétszaggatsz! Várj kicsit édes: Gyűrött rongy a ruhám! Össze ne tépd, levetem.” Egy kapcsot kinyit és már röppen a székre a szoknya, néhány könnyű rúgás, lenn a selyem bugyogó, és mit tarka ruhába borít a szokás a szemérem, titkon a párja elé meztelenül kibomolt. Lázban rája fonódtam, szerte vetette bokáit, hátamon átkulcsolt, háttal az ágyra bukott, így forrt össze tüzes zivatarral telt levegőben. Lány, s fiú egy testté, kétfejű ősi alak. Szégyenkeztek a lányszoba tarka cserép-figurái, nézni se merték szép szende kisasszonyukat: Mint cica nyaukolt, mint haldokló hattyú vonaglott, s rengve nyögött a kiságy, tűrve vihart meg esőt. Szép pajtásom, akit sokszor öleltem a táncban, vittem meztélláb, ölben a csermelyen át, tudtam a kedvét, és pici csókját, s röpke pofonját: Itt velem egy, mégis távoli új, idegen, fénylő fürge tekintete most ködfátyolú tehénszem, asszonyi lett, megadó, lángba-borult szerető.

Végül a hölgy pityeregve, s a párna-gubancba gurulva, hátat fordított: „jobb neked így, te betyár?” Kértem súgva: „ Bocsáss meg!” Hátravetette fejét és kék szeme rám-ragyogott cinkosan és kacagón.” Kinyitotta szemét, és elmosolyodott.
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Hölgyek, Urak! Tiszteltetem az egész társaságot, de engedelmükkel most már megvárnám Ciko összegzését!

tanárúr ·
Kedves ciko, már sokszor mondtam: egyszer majd írok valamit... mint tudja, rám, mint külsöleg jegyzett hivatásos íróra más szabályok (is) vonatkoznak. Szeretném ezekez úgy feloldani, hogy ne legyen senkinek rossz.... Addig is szeretettel üdvözlöm.

tanárúr ·
Tisztelt Társaság! nagyon rossz érzés ennyi rosszindulatú embert látni egyrakáson... Jobb lenne abbahagyni ennek az örökös gumicsontnak a rágcsálását: írjon aki akar, akkor, amikor akar, és szóljon hozzá ugyanígy bárki. A vélemény nem Írás és az írás nem nem abszolút Vélemény. A magam számára persze a tanulság az, hogy jobban meggondoljam: kinek mit írok majd a jövöben. Nincs harag, csak ezen a szinten nem érdekes a játék. Tudtok ti persze jobbat is, csak kicsit szedjétek össze magatokat.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: