Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szaunában a barátnőm és én

A barátnőm, és én 17 évesek vagyunk. Gimibe járunk, és tényleg azt mondhatni, hogy testi-lelki barátnővé váltunk pár napja. A suliban megbeszéltük, hogy pénteken a szokásosnak mondható kondi-termezés után szaunázunk egyet. Eljött a péntek és a fárasztó, és izomlázító edzés után bementünk a szauna előtti öltözőbe. Vetkőzni kezdtünk, hogy minél hamarabb élvezhessük, ahogy bőrünkön megjelennek az első méregcseppek. (Valahol azt hallottuk, hogy a szauna méregtelenít.)

Valami ekkor megmozdult bennem. Kívánni kezdtem, és egyre jobban lüktetett bennem a vér. Arra gondoltam, milyen jó lehet a barátjának, hogy nap mint nap láthatja ezt a csodálatos testet, ezen gondolkoztam, miközben végigfutott a szemem ragyogó alakján. Izmos, ugyanakkor nőies vállain, csodálatos fenekén amin egy piciny fekete tanga feszült, kerek mellein. Melltartó ekkor már nem volt rajta, hosszú combjain látszott, hogy az elmúlt óra megviselte, mert ahogy ott állt, meg-meg remegtek azok. Felfigyeltem arra, ahogy egy izzadságcsepp végigfut a nyakán és a kulcscsontján áll meg, majd lendületet vesz, és tovább gördül a melleire. Gyönyörű formás mellei voltak, ahogy felemelte kezeit, hogy összefogja hosszú vörös haját megborzongtam, mert fejét olyan kivételes szép ív kötötte testéhez, ami arra késztetett, hogy alsó ajkamba harapjak.

Közben én is vetkőztem, nehogy gyanút fogjon, hogy mennyire felizgultam rá. Kikapcsoltam melltartómat, bugyiban álltam előtte, és kerestem a táskámban a törülközőmet. Ekkor ő tréfásan rácsapott a fenekemre. Nagyon meglepődtem, bár jó volt a hangulatunk, mégiscsak fáradtak voltunk, és erre aztán végképp nem számítottam. Majd azt kellett, hogy észrevegyem, hogy nem hoztam magammal törülközőt. Ezt közöltem vele, de ő, mintha égi jelnek vette volna, teste köré csavart törülközőjével szétnyitotta karjait, átkarolt, meztelen felsőtestünk akkor ért össze először, így slisszoltunk be a szaunába, fáradtságtól bódultan, örömtől ittasan. Kinyitottuk a szauna ajtaját, megcsapott minket a forró levegő. Beléptünk a kabinba, és arra vártam, hogy szétnyissa törülközőjét, és leülhessünk a meghitt forróságba. Tévedtem, ekkor ugyanis legnagyobb meglepetésemre a fenekemre tette kezét és a következő kondi órai zenére, ami ekkor már javában megkezdődött, és beszivárogtak a hangfoszlányok ringatni kezdte csípőjét.

Éreztem, hogy mit akar, félreérthetetlen volt. Lábát betáncoltatta combjaim közé, így mozgott tovább, miközben kezével maga felé húzott, tekintetével pedig kereste az enyémet. Amikor az ő barna, és az én kék szemem először összevillant, azt hittem ott azonnal elélvezek. Szerencsére azonban nem így volt, csak néztük egymást, ekkor már nem mozgott. Fagyottan, mélyen meredtünk egymás tekintetébe, majd olyan valamit éreztem, mint amikor, egy kéz végigsimít leggyengébb pontomon, és egy mélyről jövő érzés kerekít hatalmába. Megcsókolt. Ez volt az első csók, amit nem fogadásból kaptam, és lány volt az illető. Nekem sem kellett több, visszacsókoltam, és folytattam egyre lejjebb és lejjebb. Már a nyakánál jártam, amikor végigsimította kezét a vállaimon, és összekulcsolta kezeit a kezeimmel. A törülköző lepottyant a földre, csodálatos mellei pedig hívogattak, hogy vegyem őket számhoz, és csókoljam őket. Ő a fenekemet simogatta mindeközben. A forróságtól ekkor már javában csillogott a testünk.

Leterítettük a törülközőt majd ráültünk egymás mellé, és simogatni kezdtük egymást. Kicsit tolt hátrafelé, ezért lefeküdtem, ő pedig ujjaival végigszaladt izgalmi állapotban lévő testemen, és lehúzta rólam, akkor már nedves bugyimat. Amikor a kezében volt megszagolta, elmosolyodott, és rávetette magát frissen borotvált, fénylő puncimra. Testem minden porcikája kívánta a csodálatos testet. Egyik kezemmel haját túrtam, másikkal melleimet simogattam, ő pedig csókolt, és simogatott. Amikor először mártotta belém nyelvét megremegett az egész testem, izmaim összerándultak, éreztem, már nem bírom sokáig, hamarosan itt a csúcs. Széttett lábaimmal a barátnőmre voltam utalva. Belém tolta egyik ujját, majd még egyet. Ekkor élveztem el először. Gyors ütemben rándultam össze, és ernyedtem el újra meg újra. Megvárta, amíg kicsit összeszedtem magam, majd kezét még mindig a puncimon tartva fölkúszott testemen végigszántva nyelvével azt, és egy forró csókot nyomott kiszáradt számra. Éreztem saját nedvem ízét, és elvesztettem a fejem.

Fenekébe markoltam, fölültem, lerántottam róla fekete bugyiját, magamra ültettem, és mozgatni kezdtem csípőjét az enyémen. Kezemmel alányúltam, és egy-egy ujjamat betoltam neki. Ő összecsuklott és a vállaimra tette fejét. Egyik kezemet kihúztam belőle, de hogy ne legyen hiányérzete betettem mellé még két ujjamat, és mohón lenyaltam a kihúzott kézről gyönyöre nedvét. Hosszasan ujjazgattam, amikor egy halk kérés hagyta el finom ajkát. „Nyalj ki kérlek!” Nekem sem kellett több, olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak tudtam hanyatt döntöttem, ujjaim ekkor még mindig benne voltak. Csiklója hatalmas volt, egészen a nagyajkáig duzzadt. Megpusziltam vénuszdombját, és kinyújtottam nyelvemet. Amikor végighúztam nyelvem csiklóján, azonnal elélvezett, én pedig hüvelyébe dugtam nyelvem, és éreztem minden egyes összehúzódását.

Mohón felittam gyönyöre nedvét, majd szívni kezdtem, ekkora kissé helyére talált csiklóját. Hangosan sikongatott, és hörgött, én pedig csak szívtam és szívtam. Éreztem, hogy hamarosan élvezni fog újra, melleivel közben kezeim játszadoztak. Újra élvezett. Akkor indulnunk kellett, mert már szép ideje szaunáztunk. Amikor fölálltunk, ő megmarkolta egyik kezével jobb mellemet, másik kezével alám nyúlt, és egyetlen ujjával okozta nekem az aznapi legnagyobb orgazmusomat. Közben összeforrt ajkunk, kezeim a fenekére tapadtak.

Sajnos tényleg mennünk kellett, így fogtuk a törülközőjét, bugyijainkat, és azzal a módszerrel, ahogy bementük, sikerült kijutnunk a párás helyiségből. Azóta is nagyon jó, sőt ha lehet még jobb barátnők vagyunk, és amikor időnk engedi megyünk szaunázni.

Legyen folytatás?
Hasonló történetek
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
22515
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Darknox ·
Ahha legyel léééccciiii amugy hol laktok? :heart_eyes:

BadBoy01 ·
Szerintem is legyen folyytatás, a sztori remek

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: