Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szauna

Rohanok, éppen késésben vagyok. Pedig utálok elkésni. Ma egyébként is rossz napom volt. A főnököm ordibált, mert nem találtam valami iratot, a boltban a pénztáros nő ideges volt, mert nem volt csak 10.000-esem és úgy nézett rám, mint aki meg akar ölni. Ráadásul otthon nem volt melegvíz. A jéghideg vízben kellett zuhanyoznom. És most még kések is.
Ahogy közeledek a megbeszélt helyhez, látom, hogy már ott van. Vadítóan néz ki. Fekete nadrág, fekete ing, aminek a legfölső gombja izgatóan szabadon hagyja a nyakát. Rajtafelejtem a szemem, de aztán sietek tovább. Lassan sétálgat. Ahogy meglát engem, mosolyog. Fura ez a mosoly, szinte delejes. Még soha nem láttam ilyennek az arcát. Éppen magyaráznám, hogy miért késtem, de „Csitt-et” int a kezével, és átkarol. Jólesik a közelsége. Érzem az illatát. Nem szokott átkarolni, de ez így most nagyon jó. Nem akarom, hogy elengedjen. Kell ez most nekem. Így megyünk be az ajtón, egyenesen a recepciósig.

Mondjuk, hogy mi vagyunk a 7-órás vendégek. A szauna már be van fűtve, minden elő van készítve. Csupán az öltözővel akad egy kis gondunk. Csak egy öltöző van. Kicsit megijedek, hogy előtte kell átöltöznöm. De látva zavaromat, felajánlja, hogy menjek előbb én. Megkönnyebbülök. Lassan vetkőzök odabenn. Jó meleg van itt. A hideg zuhany után kezdek felmelegedni. Van egy tükör az egyik falon. Meztelenül megnézegetem benne magam. És akkor meglátom őt a tükörben. Nem zártam be rendesen az ajtót. Megdermedek, ahogy látom, hogy engem figyel. Nem kényelmetlen, és nem is zavar, csak fura. Nagyon fura. Nem tudom, mit is kellene csinálni. Valamiért elvetem azt az ötletet, hogy becsukjam az ajtót. Inkább lassan megfordulok. Kinyitom az ajtót, éppen csak annyira, hogy csak ő láthasson be. Látom a meglepettséget az arcán. De látom az előbbi mosolyt is. A szemembe néz, gondolom azt szeretné tudni, hogy most mi legyen.
- Gyere be! Már úgyis láttál mindent…- mondom. És tényleg nincs már mit takarnom előtte. Belép a fülkébe. Bezárom az ajtót, immár rendesen. Megállok az egyik fal mellett.
- Öltözhetsz- mosolygok, és közben nekidőlök a falnak. De nem számítottam rá, hogy ilyen hideg. Önkéntelenül is ellököm magam a faltól. De nagyon kicsi ez az öltöző. Hozzáérek. Még minden rajta van, de érzem, hogy érez engem. Visszadőlök a falnak. Már nem olyan hideg. Ő pedig lassan elkezd vetkőzni. Kigombolja az inge második gombját, de aztán megáll a keze.
- Segítenél? - kérdi, és lassan megfordul.

Én még mindig meztelen vagyok, de nem zavar. Valahogy izgató ott állni előtte csupaszon. Meglepett a kérdés, de nagyon szívesen segítek neki. Kezdem kigombolni a többi gombot. Érzem, ahogy a gyomrom mélyéről elindul valami nagyon jó érzés. Sorra gombolom a gombokat. Ő nem mozdul. Mint akit megbabonáztam, csak áll. Végig kigomboltam az inget. Benyúlok alája, és lassan letolom a válláról. Most érek hozzá először a bőréhez. Lágyan rásimítom a kezem, és végigsimítva a karját a csuklójánál kigombolom a kézelő gombjait is. Hallom, ahogy gyorsul a lélegzése. Az enyém sem különben. Az ing leesett a földre. Lehajolok érte. De közben a csupasz mellem hozzáér a kezéhez. Véletlen érintés, de nagyon tetszik. Aztán kezdem az övénél. Lassan kikapcsolom. De még mielőtt elkezdeném a nadrágját is kigombolni, megsimítom a hasát. Ismerkedek a bőrével. Nem ellenkezik. Érzem, ahogy megremeg egy kicsit a kezem alatt. Pedig lassan simogatom. Semmi hirtelen mozdulat. Egyikünk sem akarja elrontani ezt a pillanatot. Egyre melegebb van az öltözőben. El kezdem kigombolni a nadrágját. Lassan egymás után minden gombot. Minden egyes gomb, lépésről lépésre söpri el a szemérmességünket. Nincs rajta alsónadrág! Ez meglepett. Ki van gombolva az összes gomb, de még mindig rajta van. De már most látom, hogy a látványom megtette a hatását. Közelebb lépek, hogy a derekánál meg tudjam fogni a nadrágot. Közel kerülök hozzá. Körülbelül egy magasságban vagyok vele. Érzem, ahogy a mellem rásimul a mellkasára. Lassan elkezdem letolni a nadrágot. Arcom az arca előtt van. Szinte a szájából veszem a levegőt. Szükségem is van rá, hiszen elakad a lélegzetem, amikor megérzem a combomon, hogy mit is szabadítottam ki börtönéből. Lecsúszott a nadrágja is. Most már semmi nincs rajta se. Olyan csupasz, mint én vagyok. Ott állunk egymással szemben. Mindkettőnkben ott van valami furcsa borzongató érzés, mégsem mozdulunk. Pedig nagyon szeretném megcsókolni. Centikre vagyok a szájától. De csak a szemét nézem.

Megbabonázott a szeme. Égek a vágytól. Kell nekem ez a fiú. Valami, mint a mágnes vonz hozzá. Megcsókolom- határozom el, de…
- Lehet bemenni! –dörömbölnek be az ajtón. Ez megzavar. Hátrébblépek. Utánam nyúl, és magához húz. Megcsókol. Forog velem a világ. Édes a szája, és forró. Olyan forró, hogy szinte éget. Közben szorosan magához ölel. Érzem a bőrét, az illatát, a száját. És ez olyan kombináció, amitől elvesztem a fejem. Érzem, hogy nagyon kívánom őt. Próbálom olyan szenvedéllyel visszacsókolni, ahogy ő csinálja, de nem tudom, mert elenged. Gyorsan magára csavarja a törölközőt, és odaadja nekem is az enyémet. Zavarban vagyok. Miért csinálja? Nem tetszett neki? Valamit rosszul csináltam? Nem értem. De csak belecsavarom magam a törölközőbe, és megyek utána. Átsietünk a kis folyosón, ami összeköti az öltözőt a szaunával. Ott hideg van. Ez épp arra elég, hogy kicsit észhez kapjak. Azt hiszem, kicsit szégyellem magam, amiatt ami az előbb történt. Talán nem kellett volna, talán ő sem akarta.

Odaértünk a szaunához. Dupla ajtó van rajta. Belépünk az első ajtón. Bemegyek a szaunába. Várom, hogy ő is kövessen. Becsukja maga mögött az ajtót, és látom, hogy eltolja a reteszt. Pedig ez egy négyszemélyes kabin. Lehet, hogy még más is be akart jönni. Bejön az üvegajtón belülre, és becsukja maga mögött. Állok, és figyelem, hogy mit csinál. De csak megáll az ajtó előtt. Fogom az odakészített vizet, és rálocsolom a kövekre. Hirtelen hatalmas gőz lesz. Azt sem tudom, hogy hol van. De a gőzből egy kéz melegét érzem a hátamon. Még ebben a nagy melegben is melegebb az ő keze. Végigsimít a nyakamon. Ahol a törölköző nem fedi. Aztán megint közelebb hajol. Pont mi az előbb. De megtorpan a számtól pár milliméterre. De már nem tudok uralkodni magamon. Kell nekem! Hozzáérintem a számat. Nem húzódik el. Lassan kidugom a nyelvemet, és körbesimítom vele a száját. De azt hiszem, ez jobban izgat engem, mint őt. Aztán bedugom a nyelvem a szájába. Tapogatózok egy kicsit. Égek a szenvedély tüzében. Ráfonom a karjaimat. Hozzásimulok. De érzem, ahogy eltol magától Már azt hittem, hogy megint abba kell hagynom a csókot, de érzem, hogy a törölköző enged a mellemen. Húzza le rólam. Majd az övét is leveszi. Ott hever mellettünk a földön a két törölköző. Mi pedig teljesen meztelenül egymáshoz simulva csókolózunk. Érzem, hogy elhatalmasodik rajtam a vágy. Szeretnék vele szeretkezni. Ő pedig egyre csak csókol, őrjítően, és észvesztően.

Közben simogat a kezével. Mindenhol. Nem tudom, hogy csinálja, de egyszer a hátamon érzem a kezét, utána a fenekemen, aztán pedig a mellem oldalánál. Mintha száz keze lenne, és mind engem simogatna. Aztán kicsit lehajol, hogy megcsókolhassa a mellemet. Kicsit hátradőlök, úgy kínálom neki magamat. Látom, hogy neki is tetszik. Ahogy hátrahajolok, a csípőm még inkább hozzányomódik. Érzem a hatást. És ez még jobban felpörget engem is. Húzom be a fejtét a melleimhez. Nagyon jól csinálja. Minden egyes csók kínzó érzést hagy maga után. Még, még, még… nem tudok betelni vele. De felegyenesedik… És lassan hátradönt, de úgy, hogy már nem bírom tartani magam. De nem is kell. Ez volt a célja, lassan lefektet a törölközőkre…. Ott fekszik félig mellettem, félig rajtam. Nagyon-nagyon vágyom rá. Szeretném magamban érezni. De ő csak csókol, és simogat. Én pedig fészkelődök a keze alatt. Aztán lejjebb kalandozik. Megsimogatja a combom belső oldalát. Megdermedek, minden figyelmemet a keze köti le. Simogat mindenhol… Egyre közelebb érve vágyam központjához….Közben elszakad a számtól, és szája visszavándorol a mellemhez… Nem tudok magamról, csak fekszem a földön, és élvezem, amit csinál. Aztán fel könyököl. Otthagyja a mellemet, a szája édes nyomaival, és nem törődik azzal, hogy nekem ennyi nem elég. De most valami jobb jön. Elkezd lassan lefelé haladni a hasamon. Érzem a forró levegőt, végig a bőrömön.

Elér a szeméremdombomig. De ott megáll. Ránézek, de nem értem, hogy mit akar. Csak nézi az arcomat, és simogat. Látja, hogy nagyon élvezem. De aztán megint lehanyatlik a fejem, megint csak a kezére tudok koncentrálni. Egyre följebb, és följebb halad. Kínoz. Aztán forró levegőt érzek a nagyajkaimnál. Őrületes. Lüktetek. Mindenfelé. Kell nekem, vágyok rá, kívánom. Aztán érzem a száját. Lassan halad befelé. Megfogom a fejét, és próbálom beljebb tolni, de nem engedi. Csak ott játszik kívül. Aztán a kezével lassan szétnyit. Érzem, hogy nagyon közel van a csiklómhoz, de nem ér hozzá. Csak a meleg levegőt érzem. Aztán a kezével elkezd körözni. De azzal sem ér hozzá. Csak köröz. Érzem, hogy megáll a bejáratnál, ott van az ujja. Ránézek, és miközben a szemébe nézek, lassan rátolom magam az ujjára. Nagyon finom. Majdnem elmegyek tőle, csak kapkodom a levegőt, és próbálok kicsit megnyugodni, mert tudom, hogy még koránt sincs itt a vége. Hallom, hogy ő is gyorsabban veszi a levegőt. Megint megpróbálom letolni a fejét. És most engedi. Érzem, a hogy hozzáér a csiklómhoz. Lassan elkezd körözni rajta a nyelvével. Atyaég! Eszméletlenül jól csinálja… Finoman, lágyan, mint aki tudja, hogy éppen mit nem szabad még átlépnie. De nem érdekel. Már nem tudok uralkodni magamon. Vágyom a kielégülésre. Beletúrok a hajába, és most már nem érdekel, hogy engedi e vagy sem, húzom befelé. De nem ellenkezik. Egyre gyorsabban mozgatja a kezét bennem, s a száját rajtam. Nem bírom sokáig. Kicsit megemelem a csípőmet, hogy kedvezzek neki, de így még jobban beszalad az ujja. Ez volt a vég nekem! Nem bírom, istenem! Testem görcsben rándul össze. Hátam megfeszül, és görcsösen tartom a fejét. Nem tudok mozdulni, nem is akarok. Csak élvezek.

Aztán csillapodnak a görcsök, kezdek ellazulni, és megszáll valami végtelen nyugalom. Elfelejtem a főnökömet, az undok kasszásnénit. És csak őt látom magam előtt. Lassan felülök, ő előttem térdel Megcsókolom, érzem a saját ízemet a száján. Ettől eszembe jut, ami az előbb törtét, és ettől megint görcsbe rándul a gyomrom. Még mindig nagyon édes a szája. Kezem a nyakánál, érzem, hogy lüktetnek az erei. Aztán lejjebb engedem a kezem. Végigsimítok a mellkasán. Forró, szinte túl forró. Bár ha jobban belegondolok az enyém sem lehet jóval hűvösebb. Lecsapódott rajta a gőz, ettől kicsit csúszós lesz. Szinte lecsúszik a kezem a hasára, majd lejjebb, amíg meg nem akad valamiben. Tapogatózok. Finom tapintású. Kemény, forró, és kéjesen mered felém, mintha csak engem hívna. Csók közben mosolygok egyet, és érzem rajta, hogy észrevette. Elhúzza a fejét, és rám néz. Ezt vártam. Megfogom a vállát, és elkezdem hátranyomni. Hanyatt fektetem. Nagyon vadító, ahogy ott fekszik. Teljesen meztelenül, és semmit sem tud előlem eltitkolni. Négykézláb lassan fölmászok a szájához. Közben a mellemmel mindenhol végig simítom, a mellkasát. Érzem, hogy tetszik neki. A megint kidudorodó mellbimbóim szinte barázdát szántanak a bőrébe. Aztán odaérek hozzá. Megint megcsókolom, nyelvemet bedugom a szájába, megfogom a nyelvét, és játszok vele. Bemelegítés a későbbi tevékenységemre. :)

Közben ő simogatja a hátamat. Most pont rá tudnék ülni, de nem teszem. Meg szeretném neki mutatni, hogy mit tudok. Elhagyom a száját, és kezdek lejjebb csúszni. Végig csókolom a nyakát, a kulcscsontját. Mellkasán elidőzök egy kicsit. Ugyanúgy kényeztetésben részesítem a mellkasát, mint ő az enyémet. Aztán a hasát, aztán elérek egy meredező részhez. Nagyon szeretem amikor végigsimítja az arcomat. Először én is csak körülötte játszadozok. Simogatom, meleg levegőt fújok rá. Azt hiszem kínzom egy kicsit. Aztán ráfonom a kezemet. Megrándul egy kicsit. Aztán kicsit kidugom a nyelvemet, és hozzáérintem.
Húh, nagyon izgató! Mindig szerettem ezt csinálni. Ilyenkor én irányítok, és minden ami jó neki, az egyedül az én érdemem. Aztán csücsörítek egy kicsit, éppen csak annyira, hogy amikor a kezemmel elengedem a számmal még meg tudjam tartani. Aztán lassan széjjelebb nyitom a számat, és lassan engedem befelé. Majd megint kiengedem. Nézem, hogy mekkora levegőt vesz. Hát elég nagyot. :) De folytatom. Megint megfogom a kezemmel. És ami a kezem fölött van, teljesen eltüntetem a számban. Aztán ki- be-ki-be. De nem sokáig, nehogy még unalmas legyen. Elengedem. Teljes hosszában végignyalok rajta, mint a nyalókán. Aztán egy hatalmas mozdulattal, ameddig csak tudom, bekapom. Sóhaj hagyja el a száját, és megfogja a fejemet. Beletúr a hajamba. Hagyom hagy irányítson. Most ő mozgatja fejemet, abban az ütembe, hogy ő akarja, olyan mélyen, ahogy ő akarja. Közben az én kezem szabad. Simogathatom ott, ahol akarom. Nem akarom egyetlen porcikáját sem érintetlenül hagyni.

Tudom, hogy nagyon élvezi, de még nem érkezett el az ideje. Megint az én kezemben az irányítás. Kezem között van, miközben én kicsit lejjebb csúszok, hogy megint a számban érezzem, de most már részét. Közben lassan mozgatom a kezem rajta. Néha ösztönösen megemeli a csípőjét. De sehol nem időzök hosszan. Visszamegyek ágaskodó vágyához. Megint bekapom, ameddig csak tudom. Aztán mozgok rajta. De már nem abban a finom tempóban, ahogyan eddig. Gyorsan, és erőteljesen. Közben kis vákuum is keletkezik a számban, ami még inkább szívja őt befelé. Talán el akarja tolni a fejemet onnan, talán jelezni akarja, hogy nem bírja tovább. Teljesen mindegy, hogy mit akar. Én nem akarom ottan elvenni a számat. Egyre mélyebb levegőket vesz, és én érzem, hogy hatalmasra duzzadt a számban. Amennyire tudom, körbetekerem a nyelvemmel, és simogatom vele. Érzem, ahogy kezd pulzálni. Aztán elönti a számat. De nem engedem. Most nem. Tudom, hogy mekkora gyönyört okozott nekem az előbb, és szeretnék én is annyit adni neki. Így tehát, nem engedem el. Csak nyelek, és addig folytatom a mozgást, amíg meg nem állít a kezével. Ő is éppen úgy piheg, mint én az előbb....Így csak lihegünk együtt. Ő az előbb átélt játéktól, én pedig már megint valami mástól.

Aztán kezdek eszmélni. Csorog rólunk a víz. Irtó meleg van a szaunában. Kicsit kinyitom az ajtót. Sokkal hidegebb levegő jön be, mint képzeltem. Átcsap rajtam, és kicsit megborzongok. Ettől viszont kezdenek kidudorodni a mellbimbóim. De még egy kicsit tartom, hogy ne legyen ennyire meleg. Egyre jobban didergek a hidegben, és ennek meg is látszik a hatása. Ennyi elég volt. Az ajtó megint becsukódott mögöttünk. De semmi gőz nincsen. Megint fogom a vizet a kis tálkával, de hirtelen ötlettől vezérelve inkább ráöntöm, mint egy fellocsolom a padlóról. Gondolom nem volt éppen kellemes, ahogy nyakon öntöttem egy adag vízzel. Még jó, hogy a víz meleg volt. Látva meglepett arcát, elkezdek nevetni. Régen nevettem már ilyen jót, és régen voltam már ilyen nyugodt-izgatott egyszerre. Felpattan a kőről. És azonnal visszakapom tőle a locsolást. Így pancsolunk a szaunában, mint két gyerek. De aztán lefog. A hátam mögött áll, és átkulcsolja rajtam a kezét. Nem tudok mozdulni. Erősen tart. De nem is akarok. Jó megint a karjai között lenni. Hozzásimulok. És a fenekemmel pajkosan megsimítom ott, ahol az előbb még a szám volt. Jó érzés volt érezni, hogy megint kezd ébredezni a vágya…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Tehát itt egy keményebb történet - szó szerint és átvitt értelemben is. :o) Bár hirtelen nagy az ugrás az előző történethez képest, de lehet, hogy a közbenső pár szakasz még nem jelent itt meg.
Ahogy olvastam, lelki szemeim előtt megjelent, amint állsz a türör előtt, és egyszerre éreztem a leskelődő fiú izgalmát és a meglesett, -szeppent lány kavarodó érzéseit. Szégyenlősségét, de büszkeségét is kívánatos tete okán. Tényleg jó volna ismerni a korábbi fejezeteket is, amennyiben ugyanarról a fiúról, illetve kapcsolatról van szó, mint az előző történetben.

peggycica ·
Egész jó.
meggycica ·
Egész rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: