Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szappanok bűvöletében 1.

Marci különös figura. 18 éves, de korához képest elég fejletlen, hosszúhajú rockrajongó fiú. Szobája tele van Marilyn Manson, Tiamat és Fields of Nephilym poszterekkel, és a falak feketére vannak festve. Elég sokat számítógépezik, és szemüvege is van. Van viszont egy különös hobbija: szappanokat gyűjt. Mintegy száz szappanja van, és 5 fiókja, amikben tárolja őket. Katalógust is vezet róluk, és amikor csak teheti előveszi, és szagolgatja őket. Az ő lelke is illatokon utazik, akárcsak Baudelairé. Különösen a Fa szappanokat és a gyöngyvirág illatú Caola szappanokat kedveli. Nemrégiben sikerült beszereznie egy 93-as évjáratú Kék-Vörös szappant is, azóta abba szerelmes, azt tartja gyűjteménye kimagasló darabjának.

Van ugyanakkor Marcinak egy 16 éves húga is, Tündi. Ő szereti a bátyját, bár csodabogárnak tartja. A kettejük kapcsolata kutya-macska típusú volt addig, amíg el nem kezdődtek azok az események, amiket most elmesélek.
Fél évvel ezelőtt Tündi egy jóképű, magas fiúval járt, Bercivel. Marci, aki még sosem járt lánnyal, nem nagyon kedvelte Bercit. Viszont izgatta, mit csinálhatnak a húgával, amikor náluk vannak. Szerette volna meglesni a Tündi szobájában zajló történéseket, ám az ajtót mindig zárva találta. Egészen addig az őszi napig.

Esős délután volt. Marci épp a szobájában tett-vett, maszturbált egy netről letöltött homevideóra, és rendezgette a szappanjait. Épp egy Coop pink pipereszappant adatait vezette be a katalógusba, amikor különös hangokat hallott a húga szobája felől. Óvatosan, halkan felállt, kisettenkedett a folyósóra, és Tündi szobájához lopódzott. Észrevette, hogy résnyire nyitva van az ajtó. A hangok egyre félreérthetetlenebbek lettek: azon a felvételen hallott hasonlót, amire az imént kiverte a farkát.
Nem tudta megállni, és belesett a résen.
Kiszáradt a szája és elvörösödött.
Húga meztelenül, széttárt lábakkal feküdt az ágyon, fenekét kidomborította az ágy szélén. Berci a padlón térdelt, egy szál bokszerben, és fejét a lány combja közé temette. Tündi arcán kéj vonaglott, kis kezeivel a fiú sűrű haját cirógatta.

Marci kicsit arrébb settenkedett, hogy jobban lásson. Berci ujjaival húzta szét húga szeméremajkait, a nyelvét pedig lágyan kibe húzogatta, forgatta Tündi puncijában. A lány egyszer csak felsikkantott, és feldobta a levegőbe a fenekét. Berci leszorította rángó csípőjét, és hevesen ujjazni kezdte a lányt, aki aprókat sikkantott, és egész teste megfeszült. A levegő megtelt valami negédes illattal, ami nedvedző puncijából áradt. Tündi bátyja szeme láttára élvezett el.
Berci szédelegve tántorgott vissza a szobájába. A farka merev volt, mint a kő. Kábán ült le a számítógépe elé, és remegve túrt bele a fiókba. Egy szappanra volt szüksége. Egy Fruit Life avocadoillatú termék akadt először keze ügyébe. Vadul szagolgatni kezdte, orrcimpái úgy tágultak ki, mint az oroszláné, ha antilopszagot érez.
(Fruit life soap with natural avocado oil)
(ez csodás milyen finom illat Tündi puncija hogy cupogott)
(Forgalmazó MATTES hungária kft.)
(Láttam, ahogy a húgom nyalták a francba ez túl sok)
A fiú lerántotta a nadrágját, feltépte a szappan csomagolását, és merev péniszéhez dörzsölte a szappant. Megkönnyebbülten sóhajtott fel. Berakott egy durva metál CD-t, felnyomta a hangerőt, és addig dörzsölte a Merev Erest, amíg ki nem lövellt az ondója.

Egy hónappal később Tündi és Berci szakítottak. Marci ennek örült, bár látta, hogy húga nagyon szomorú, és vigasztalni próbálta. Azonban ebben is elég esetlen volt, akárhányszor vigasztalón magához ölelte Tündit, mindig előtte táncolt a kép, ahogyan húga remegő teste elnyúlik a hüvelyét ostromló nyelv csapásai alatt. Ebbe mindig beleborzongott, elszorult a gyomra és maszturbálnia kellett.
Közben tovább gyűjtötte a szappanokat, amelyek száma már elérte a 150-et.
Így telt az idő, mígnem eljött a május.
Őrjítő, dús virágillattal köszöntött be, végighömpölygött a Starnbergersee-n és ellepte a világot. Marci mégsem élt át mélységes boldogságot, ahogyan azt elvárhatnánk valakitől, aki rajong az illatokért. Bár a levegő édes volt, akárcsak a szappanjai szaga, szinte ki sem mozdult a szobájából. Teljesen függővé vált a szappanok szagolgatásától: most épp egy kék FA volt a kedvence, amely vízi- növény kivonatot tartalmazott.

Egy napsütéses napon Berci épp tojásrántottát készítet magának, amikor csöngettek. A fiú átkozódva ment ki, hogy megnézze ki az. Klári volt, Tündi aranyos kis barátnője.
- Szia Marci. A húgod itthon van? – kérdezte csicsergő hangján. Nem volt túl szép lány, és elég vékonyka volt, de kedves szemei voltak, és a fiúnak tetszett. Vörös képpel bökte ki:
- Igen. Gyere csak be.
- Köszi – mondta a lány, és besietett a házba. Ügyet sem vetett többé Marcira. A fiú lassan csukta be az ajtót, miközben hallotta, hogy Tündi három hangos puszival köszönti barátnőjét.
Marci sóhajtott, és dilemmába esett. Menjen és azonnal verje ki a farkát, vagy egye meg előtte a rántottát? Végül az utóbbi mellett döntött. Kedvetlenül kezdte rágcsálni az ételt, és Tündi vékony lábaira gondolt, és hogy hogyan nézhet ki meztelenül.
Mikor végezett az evéssel, elindult a szobája felé. Már majdnem belépett, amikor látta, hogy húga szobájának ajtaja megint nyitva van félig.

Odalopódzott, noha tudta, most nem valószínű, hogy bármi izgalmasat fog látni.
Tündi és Klári az ágyon hevertek, húga játékmackói között, és élénken, lányosan beszélgettek. Tündin egy rövid farmer és egy póló volt, szőke haja a vállát verdeste. Klári kezeslábasban volt, haja befonva, amitől nagyon édes benyomást keltett.
Marci figyelni kezdett, miről beszélgetnek.
- És azóta nem voltál senkivel? – kérdezte épp Klári a húgától.
- Nem. Illetve – kuncogott Tündi. – A Jocóval csókolóztam azon a bulin, de az mégsem olyan…
Klári megpaskolta Tündi combját.
- Csak csók volt mi? – kérdezte gonoszkodó hangon.
- Hát… - Tündi elpirult. – Megfogtam a farkát, de…
- És elment? – Úgy hallatszott, Klári teljesen lázba jött.
- Igen… - A húga márt olyan piros volt mint a pipacs. – De ne mondd el senkinek!
Berci kínos bizonyossággal érezte, hogy a Merev Eres ismét keményre dermed. Visszaosont a szobája, felkapott Palmolive Naturals szappant, és úgy hallgatta tovább húga és Klári beszélgetését. Szagolgatta, és így nyugodtabbnak érezte magát.
Egy idő után már nem is figyelt a lányokra. Teljesen elmerült a rózsaszín illat élvezetében
(soap with milk and rose)
(forgalmazza Colgate-Palmolive Magyarország)
és észre sem vette, mikor vette elő a farkát és kezdte el dörzsölni a szappannal.

Marci elgondolkodva játszotta a farkával, nem tudta levenni róla a szemét. Megszűnt számára tér és idő.
- Hát te meg mi a fenét csinálsz?
Marci olyan hirtelen kapta fel a fejét, hogy belereccsentek a nyakizmai (Marcinak mondjuk nem volt sok izma, a nyakán sem). Tündi állt előtte, és értetlen arccal nézte.
- Sem-semmit – motyogta Marci, és gyorsan hátat fordított, hogy visszagyömöszölje a Merev Erest.
- Te ránk verted a farkad? – A hangja úgy emelkedett, mint a légvédelmi sziréna süvítése.
- Nem… nem… - Marci kínban volt, valahogy ki akarta vágni magát. – De hallottam amit beszéltetek! Hogy kiverted a Jocónak a faszát! És el fogom mondani mindenkinek!
Tündi arca tűzpirosra gyulladt, és berobogott a barátnőjéhez.
- Ez a kis pöcs nem elég, hogy itt csapja a brokiját az ajtó előtt, kihallgat minket, és árulkodni akar – panaszolta Klárinak.
- Jó, jó nyugodj meg – Klári felállt, és kisétált a kövülten álló Marcihoz.
- Gyere csak be egy kicsit – mondta halkan a fiúnak, és mintegy véletlenül, végigsimított a nadrágja elején.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Tegnap akadt a kezembe egy ponyvaregény.Patrick Süskind:A parfüm (egy gyilkos története)
A XVIII. században játszódik, és egy olyan férfiről szól, akinek szuperérzékeny orra van, minden illatot képes elraktározni, és megkülönböztetni.Létrehozza a világ legjobb illatanyagait, parfümjét, melyhez fiatal lányok lenyúzott bőrét használja.
Ez jutott eszembe most...csak nem valami reinkarnáció a Te hősöd?Folytathatnád :wink:

BURGONYA ·
AZ EGY NAGYON JÓ KÖNYV!!!


ÉN IS OLVASTAM!!! :angry:

EREKCIÓM VOLT AMIKOR MEGNYÚZTA AZOKAT A CSAJOKAT!!

MEG ZSÍR AMIKOR EGYEDÜL ÉL A HEGY BELSEJÉBEN ÉS ORGIÁZIK A FANTÁZIÁJÁBAN!

AMÚGY ELÉG NAGY LÚZER AZ A CSÁVÓ!!
:rage: :rage:

DE A VÉGÉN JÓL MEGHAL!! :angry:
mandula ·
és mindenki boldog... :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: