Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szállodai szoba...

Majdnem két hét telt el azóta, hogy láttuk egymást és azóta csak telefonon tudtunk beszélgetni, de most végre újra kettesben voltunk. Csak ő és én egy kis szállodai szobában, ahol nem kellett attól tartanunk, hogy bárki is megzavar bennünket. Ahogy beléptünk egymásnak estünk. Forró csókokkal halmoztuk el egymás száját, arcát, nyakát… aztán ő lassan kibontakozott az ölelésemből. A kezét a mellkasomnak támasztotta, úgy tartott egy kis távolságot. A szemembe nézett:
- Várj! Előttünk az egész éjszaka. Azt akarom, hogy minden tökéletes legyen. - Mi tagadás, számomra így is az volt, de nem sürgettem, hiszen másnap délig miénk volt a szoba. Mikor látta rajtam, hogy kicsit sikerült lehiggadnom hátat fordított és bement a fürdőszobába. Néhány pillanat múlva már hallottam is a víz csobogását. Ekkor vettem észre, hogy úgy állok az ajtó mellett, mint akinek földbe gyökerezett a lába. A csomagokat eltettem az útból, levettem a cipőmet, odaléptem az ajtóhoz és lassan lenyomtam a kilincset. Már várt rám.

A zuhanyból langyos víz csordogált, ő pedig fehérneműben állt velem szemben az apró mosdónak támaszkodva.
- Előtte szeretném, ha megfürödnénk! - Hozzám lépett, elkezdte kigombolni az ingemet. Nem mozdultam. Azt akartam, hogy minden ruhámtól ő szabadítson meg. Az alsónadrágomnál megfogtam a kezét és finoman eltoltam – ha ott is megérint képtelen lettem volna megállni. Miután ott álltam meztelenül, péniszem kétséget kizáróan közvetítette felé gondolataimat, ő is kilépett csipkés fehér bugyijából, majd hátat fordított nekem, jelezvén, hogy a melltartó eltávolításának gyönyörét nekem tartogatja. Szembe fordult velem, átölelt és finoman a víz felé terelt. Bőrömön éreztem a hideg vízpermet kellemes érintését. Szinte izzott a testünk a ránk váró éjszaka gondolatától, de visszafogtuk magunkat. Puha szivaccsal lemostuk egymás testét, majd törölközés nélkül visszamentünk a szobába. A langyos zuhany után szinte fejbevágott a szoba levegője, de ő nem hagyott időt nekem arra, hogy ezt szóvá is tegyem. Hátulról átölelt, finoman karmolgatni kezdte a mellkasomat és a hasamat, amitől libabőrös lettem. Amint egyre lejjebb haladt úgy vált érintése mind finomabbá.

A hidegtől megnyugvó farkam szinte abban a pillanatban újra megmerevedett, mikor ujjait rákulcsolta. Felé fordultam, hogy láthassam a szemét, miközben gyengéden masszírozni kezdett. Kicsit közelebb lépett felém, az ágy felé terelt, közben egy pillanatra sem engedve el ágaskodó férfirészem. Leültetett a friss ágyneműre, majd a lábam közé térdelt. Először csak a combomat csókolgatta, ügyelve arra, hogy arcával meg-megérintsen és már-már kínná változtassa a gyönyört bennem. Szerencsére nem akart túl sokáig kínozni. Újra megmarkolta, majd szájába vette a farkam, közben én hangosan felsóhajtottam és kezeimre támaszkodva kicsit hátrébb dőltem az ágyon. Szememet behunyva csak az örömre koncentráltam. Szívogatta, becézgette, nyelvével újra és újra körbenyalta a makkom, közben kezével finoman masszírozta, majd mikor érezte, hogy már nagyon közel vagyok újra mélyen beszívta a szájába és addig el sem engedte, míg az utolsó cseppet is le nem nyalogatta róla. Mikor végre sikerült magamhoz térnem annyira, hogy beszélni is tudtam kinyitottam a szemem, de nem volt lehetőségem megszólalni. Széttárt lábakkal állt fölöttem. Láttam rózsaszín vértől duzzadó ajkait és mintha egy kis nedvességet is felfedeztem volna ahogy megcsillan combja belső oldalán.
- Remélem nem gondoltad, hogy ez csak neked jár – mondta és az arcom felé közelítette punciját.

Térdre ereszkedett, én pedig fejemet kicsit felemelve éppen szembe találtam magam a fenekével. Kicsit felemelkedett, hogy kezeimet is kiszabadíthassam, én pedig rögtön rávetettem magam a nedvedző örömlyukra. Kezeimmel kicsit széthúztam az ajkait, nyelvemmel pedig felváltva kényeztettem csiklóját és hüvelyét. Éreztem, hogy közeledik az orgazmushoz, mert egyre szaporábban vette a levegőt és mind jobban mozgott felettem, de még élvezni akartam a puncija ízét, ezért kicsit visszafogtam magam és el-elkalandozva a puncijától izgattam tovább. Nem tetszett neki, hogy nem az történik, amit ő akar, ezért kicsit felemelkedett és közelebb tolta magát az arcomhoz. Persze én sem hagytam annyiban a dolgot. Kezemmel a feneke alá nyúltam és kicsit feljebb toltam. Ekkor megfogta a kezem és a popsilyukához tette… értettem a célzást. Finoman masszírozni kezdtem, nyelvemmel körbenyalogattam, a nyál, a puncinedv és az ujjaim gyorsan megtették hatásukat. Egyre jobban ellazult és mire nyelvemmel visszatértem a csiklójához már könnyedén be tudtam csúsztatni az ujjamat. Szinte abban a pillanatban megmerevedett a teste és elélvezett. Elvettem a kezemet a fenekétől és most már csak a nyelvemmel izgattam egészen addig, míg végül elernyedt és mellém nem feküdt az ágyon.

A könyökömre támaszkodtam és úgy gyönyörködtem a testében, amint lehunyt szemmel pihen, mélyeket lélegezve. Gömbölyű mellei ritmusosan emelkedtek, süllyedtek. Kinyújtottam a kezem és finoman cirógatni kezdtem a hasát. Láttam, ahogy lecsukott pillái alatt megrebben a szeme, de egyenlőre nem mozdult. Körülbelül öt percig cirógattam, mikor szép lassan szemét még mindig csukva tartva széttárta combjait. Kezemmel rögtön megindultam és egyre lejjebb kényeztettem vigyázva, hogy ne érjek vénusz dombjához. Combja belső oldalát simogattam, közben gyönyörködtem nedves, még mindig teljesen felizgatott puncijában. A látvány hatását gyorsan megéreztem és tudtam, hogy már nincs miért várnom tovább. Lassan ráfordultam és péniszem makkjával elkezdtem ingerelni a csiklóját és gyönyörrését. Mindig egy kicsit beljebb hatoltam, majd kihúztam magam teljesen, majd egy hosszú, lassú lökéssel teljesen betoltam magam. Halk sóhaj szakadt fel ajkairól, arca mosolyra húzódott. Arcom nyakába temettem, csókolgattam, nyalogattam, harapdáltam, miközben egyre gyorsuló tempóban szeretkeztünk.

Kicsit lejjebb húzódtam, az ekkor már keményen meredő mellbimbóját ajkaim közé szívtam, szopogattam, nyalogattam, aprókat haraptam belé, közben kezemmel elindultam lefelé és a csiklóját kezdtem masszírozni. Éreztem, amint a csúcshoz közeledve hüvelye egyre gyakrabban és egyre erősebben szorul rá farkamra és nem bírtam tovább. Nem bírtam, de nem is akartam elfojtani a hangokat, amik kitörtek belőlem. Testem megfeszült, tövig nyomtam magam a forró nedves lyukban és csak élveztem és élveztem… Csak később, mikor már újra a zuhany alatt álltunk árulta el, hogy bár én nem vettem észre, mert akkor már csak magammal voltam elfoglalva neki is sikerült másodszor is elélveznie. Aznap éjszaka alig aludtunk valamit… de ez már egy másik történet.
Hasonló történetek
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25064
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: