Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sugárzó szenvedély

Kapcsolatunk lelki és testi értelemben egyenes úton haladt. Ismertük egymást, de minden szeretkezés után új érzések és tapasztalatok birtokosaként fogtuk fel és formáltuk át a másik szexuális világát. Testünk változatlan maradt, de az érzékiség s a heves csókok percről percre alakították testünk helyzetét s kitörni készülő belső feszültségét. Nem lehetett mindig velem, de törekedtem leszűkíteni ezen intervallumok terjedelmét. Most is őt várom, s már gondolatban bontakozik ki elmémben az este valamennyi mozzanata. Nadrágomban feszültebben meredezik az eltökéltség s én szemem behunyva álomképekbe révedek.

Látlak magam előtt. Fekszel az ágyon széttárt lábakkal, és izgatóan simogatod formás kebleidet. Csak egy vörös harisnya marad rajtad, minden mástól szabadulni kívánsz. Téged is izgat a látvány, amint elképzeled magadat az ágyon fekve. Két ujjaddal a szádba nyúlsz, nyelveddel körbesimítod őket, majd ismét utat engedve nekik cirógatod formás testedet. Vörös hajad és vörös ajkaid szintézise, mint izzó pokol vöröslik a fehér kanapén. Szemedet becsukva szád sarkát harapdálod, miként szeméremajkaid ütemesen közrefogják szertelen ujjaidat, örömforrásuk legbecsesebb játékszerét. Hangos sóhajtások kötelékében hajtod magad előre és még tovább, tested egyre hevesebben ringatózik az ágyon, derekad fel s alá jár.

Minden megszűnik létezni körülötted, a környezet egy kietlen, idomtalan térré változik, s te közben élvezel. Most hangosan felsikítasz, megfogtad élvezeted gyümölcsét. Kapkodva veszed a levegőt, s nem gondolsz semmire. Örülsz, s arcomat felidézve arra gondolsz, milyen nagy örömben fogsz részesíteni ezen az estén.
Felöltözöl. Csengőszó hallatán hirtelen feleszmélek képzelgésemből, s ajtót nyitok neked.
Hozzászólások
További hozzászólások »
norberto.eco ·
Nem minden írás születik olyan célból,hogy az alulfűtött emberi fantáziát segítse ki a négy fal között!

triklovic ·
Nagyon rövid.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: