Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Strandolni jó!!!

2001 júliusában meglehetősen forró napokat éltünk. És mit tesz ilyenkor egy fiatal srác? Barátnő híján haverjaival a strand felé veszi az irányt. Én sem tettem másként, mivel éppen nem volt "asszony a háznál"! Összetelefonáltam a srácokat, hogy nincs-e kedvük kiugrani a Miskolc-tapolcai strandra. Össze is jött egy csupa kan társaság, mindenki bikinis nőkre éhezve! Buszra pattantunk (mert ugye az ivás nem maradhat el a strandon sem, így a haver autója a garázsban maradt), és már húztunk is a strand felé!

Fél 12 körül értünk oda. Megvettük a belépőket, majd a "bonyolult" beléptetési procedúra (idősödő nő kettétépi a jegyet és mehetsz is befelé) után, első feladatunk a megfelelő placc kiválasztása volt. Találtunk is egy frankó helyet közel az úszómedencéhez és jó rálátással a napozó cicababákra! Itt letelepedtünk, majd gyorsan sör után néztünk, mert "üres tankkal" semmi sem megy, ugyebár! :) Miután mindenkinek legurult egy-két üveggel, az úszómedence felé indultunk, mert már 1 óra felé járt, s a nap eléggé hevesen perzselt, szinte kibírhatatlan volt a hőség. Csobbantunk hát egyet, majd pár hossz úszás után hátunkat a medence falának vetve a csajokat kezdtük mustrálni. Azt sem tudtam, hogy merre nézzek, annyi volt a bikinis szépség! De a többiek is gondban voltak, mert ha láttak egy nagyon jó nőt, és mondták, hogy ennél jobbat még nem láttak, pár perc múlva jött mindig egy újabb, aki az előzőeket is überelni tudta. Sajnáltuk is, hogy a topless napozást betiltották, azaz a női napozónak nevezett "édenkertre" korlátozták!

Mikor meguntam a lubickolást, és a többiek nyálcsorgatása is kezdett idegesíteni, kimásztam a vízből, s lefeküdtem a törülközőmre. A hasamon fekve gyönyörködtem a "kilátásban". Lehet is gyönyörködni benne! A strand festői környezetben, a Bükk hegyei között van, s a csajok is igencsak feldobják az összképet! Ekkor lettem figyelmes egy angyali tüneményre! A medence melletti zuhany alól kilépve törülközője felé tartott. Légies mozdulataival azt az érzést keltette, mintha pár centivel a föld fölött járna (vagy stílszerűbben úszna). Vízcseppek gyöngyöztek karcsú testén, s csodálatos alakját szinte teljesen látni engedte parányi, a kék minden árnyalatában játszó bikinije. Azt hittem tekintetemet soha többé nem tudom levenni róla. Követtem hát szememmel, és éreztem, hogy kezd hevesebben verni a szívem!

Ekkor leült tőlem nem messze, s megtörülközött. Majd elővette a napolajat, s erotikus filmekbe illő mozdulatokkal kezdte bőrébe masszírozni a fehér krémet. Ezzel eléggé felkorbácsolta vágyaimat, de eszembe sem jutott odamenni hozzá a "Bocs! Bekenhetem a hátad?" dumával, mert ezzel a legtökéletesebb látványt rontottam volna el: ahogyan simogatja hibátlan testét, formás melleit, izmos hasát, hosszú, feszes combjait… Ekkor arcára pillantottam, és szívem majd' kiugrott a helyéről! Egyenesen a szemembe nézett gyönyörű barna szemeivel! Teljesen megigézett! És csak néztem továbbra is teljesen megbabonázva, mire ő érzéki mosollyal jelezte, hogy neki is tetszik, hogy ilyen figyelmes szemlélője akadt ténykedésének! Mikor befejezte teste napolajozását, hátára fekve átadta magát a simogató napsugaraknak, s hosszú percekig kényeztette magát a napfürdővel!

Ekkor szemügyre vehettem figyelmesebben is! Hosszú, csinosan izmos lábait néztem meg először. (Kiszúrtam egy apró forradást a jobb térde külső oldalán, amely talán egy kisgyermekkori játszadozás fájó emléke lehetett. Reméltem, hogy megtudhatom egyszer!) Majd a két lába közötti kis dombocskát nézegettem. Belegondoltam, hogy milyen jó lenne kezembe venni finoman, ujjaimmal játszadozni a kisajkai között, érezni, ahogyan selymes nedvvel teríti be ujjaim végét, majd rejtekéből előbukkan az érzékeny csikló. Majd elképzeltem, milyen lehet nyelvvel izgatni, édes kelyhébe benyalni, a patakozó nedvet ízlelgetve… Ábrándozásomat a haverok szakították félbe! Ők is kijöttek a vízből, és kérdezték nem tartok-e velük "alkoholtúrára". Elindultunk hát a vendéglátós sor felé. Elhaladtunk a gyönyörű angyal mellett is! Pár lapos pillantást vetettem rá, ahogy kihívóan kissé szétnyitott lábakkal napozott. Ekkor egy öltözőkabin kulcsát láttam meg mellette. Gyorsan megjegyeztem a számát. Nem volt nehéz: A-10 (pont a tíz a szerencseszámom, ezt "égi jelnek" tekintettem :) ).

A srácokkal leültünk egy-egy sör mellé, iszogatni kezdtünk. Én is csak ekkor éreztem, hogy milyen szomjas is vagyok. Ugyebár mással voltam elfoglalva, ilyen probléma fel sem merült bennem akkor. Egyszer mikor emeltem számhoz az üveget, megláttam, hogy a szépség összepakol, majd elindul az öltözőkabinok felé. Én azonnal otthagytam a haverokat, a sörömet, és szó nélkül siettem a lány után, aki már eltűnt a kabinok között. Még jó, hogy tudtam a számot! Hamar megtaláltam, s hallottam, hogy valaki pakolászik odabenn. Egy pillanatra megtorpantam! Mit keresek én itt? - kérdeztem magamtól. De hamar rájöttem, hogy belehalok, ha nem ismerem meg közelebbről a lányt. Magamon is meglepődtem, mikor megfogtam az ajtót, és kopogás nélkül megpróbáltam kinyitni. Gondolkodás nélkül cselekedtem, fogalmam sem volt, hogy mi fog történni ezután, de teljesen elragadott a vágy, ahogy felidéztem a lány gyönyörű testét. Az ajtó pedig nem volt bezárva! Hangtalanul kinyílott, és amit az imént elképzeltem, teljes valójában előttem termett.

A lány, már a bikini felsőrésze nélkül, háttal állt nekem, az ajtó kinyílását nem vette észre. Beléptem a szűk, kis kabinba, s ekkor már hevesen lüktetett odalenn. Óvatosan megérintettem a lány hátát, mire ijedten megfordult, egy kis törülközőt mellei elé kapva. Mikor meglátta, hogy én vagyok az megnyugodott. Reméltem, hogy találkozunk még! - mondta, és hozzám bújt. Mellét már nem takarta a törülközővel. Hegyes kis mellbimbói felsőtestemet masszírozták. Szánk hosszú csókban forrt össze, miközben fejemben vad gondolatok kergetőztek: egy vadidegen, félmeztelen lány és én! Ilyet még legvadabb álmaimban sem láttam még, és most megtörténik. Kicsit meg is ijedtem talán! Gondolataimból a lány kedvesen csengő hangja rántott vissza, és az hogy kezével hasamat kezdte simogatni. "Ugye nem csak az ajtót tévesztetted el?" - kérdezte mosolyogva - "Mert már nincs kiút!" Majd hasamat körkörösen simogatva, egyre lejjebb körözve, benyúlt az úszósortomba, s akkorra már kőkeménnyé vált, lüktető farkamat kezdte simogatni, majd finoman húzogatni. Én is tettekre sarkaltam magam! A lány formás melleit kezdtem kényeztetni, először simogattam őket, majd a lányt a kis padra ültettem, s lábai közé térdelve, számba kaptam meredező mellbimbóit. Gyengéden harapdáltam őket, s éreztem a lány gyorsuló szívverését is.

Sorra omlottak le az utolsó gátak is vágyaink folyamáról, s már teljesen meztelenül csókoltuk egymás testét. Majd háttal az ölembe ültettem, s fazonra borotvált punciját vettem kezelésbe. A csiklóját morzsolgattam két ujjam között, ahogyan azt elképzeltem az imént, közben nedves kelyhébe dugtam másik kezem mutatóujját. Mikor már szinte cuppogott a nedűtől, két ujjammal kezdtem dugni a forró nyílást, ami szinte szívta magába a kezemet. Másik kezemmel ismét a melleit simogattam. Légzése egyre gyorsult, majd mikor a csúcsra ért, teste megfeszült, s ujjaimat mélyen puncijába zárva, nagyokat sóhajtva élvezte a gyönyör pillanatait. Majd szó nélkül elém térdelt, ujjait a majd szétrobbanó farkam köré fonta, s lassan verni kezdte. Ekkor szemembe nézett, én pedig hosszú, barna haját és a hátát kezdtem finoman simogatni. Ezután nyalni kezdte először csak a makkom hegyét, majd egyre gyorsította a tempót, s ekkor már fél szerszámom eltűnt a szájában. Mikor érezte, hogy az amúgy is kőkemény hímtag még jobban megvastagszik, jelezvén a közeledő "vulkánkitörést", abbahagyta a szopást, és pár másodpercig szorította a dákómat a makkom alatt. Ezután mellei közé szorította, és gyönyörű cickóival kezdte dörzsölni, egészen addig, míg rá nem élveztem a formás domborulatokra. Ekkor kéjesen szétkente mellein az ondómat, mint odakint a napolajat.

Kis törülközés után ismét ébresztgetni kezdte férfiasságom, ölembe helyezkedett. Csípőjét - anélkül hogy belehatoltam volna hüvelyébe - előre-hátra mozgatta, úgy hogy kisajkai, csiklója és a farkam ismét izgalomba hozták egymást. Ismét nagyon bekeményített, és puncijából is egyre jobban folyt a selymes nedv. Mikor már az őrület határára kergetett ezzel a "hastánccal", lassan kezdte magába fogadni a duzzadó rudamat, ami könnyedén megtalálta a helyét a pompás lyukban. Ritmusosan mozogni kezdett fel-le, közben vadul, csak nyelveinkkel smároltunk. Próbáltunk csendesek lenni, de néha csak kitört belőlünk egy-egy kéjes nyögés! Hangjától én még jobban rágerjedtem, s ő is egyre gyorsabb fokozatba kapcsolt. Mikor éreztem, hogy ismét elszállok, rászorítottam a szerszámomra, hogy minél mélyebbre spricceljek bele, amit ő egy hatalmas nyelves csókkal jutalmazott! De ez nekem nem volt elég! Újra el akartam juttatni a csúcsra, s ezért nem hagytam, hogy leszálljon rólam, hanem térdei alatt átnyúltam, felemeltem, és hátát a falhoz szorítva, eszméletlen tempóban nyomni kezdtem ismét. Olyan erősen dugtam, hogy majdnem átszakadt a papírvékony fal. Ekkor már nem bírtuk halkan csinálni! Hangos nyögésekkel adtuk tudtára a világnak, hogy nagyon jól érezzük magunkat (egymást :) )! Pár perc múlva egyszerre jutottunk el az orgazmusig, s szorosan egymáshoz simulva élveztük ki, egészen addig, míg testünk elcsitult.

Ezután percekig ültünk a kabinban, egymás kezét fogva, összebújva. Mindketten nehezen hittük, hogy ez tényleg megtörtént, s nem csak egy "nedves" álom volt! Majd megtörülköztünk, s kiléptünk a kabinból. Kicsit zavarban voltunk, mert nem tudtuk, hogy hallott-e minket valaki, s gyanakodva néztünk körbe. De senki nem figyelt. Ekkor eszembe jutottak a haverok, elszaladtam a cuccaimért, de közöltem velük sűrű bocsánatkérések közepette, hogy mással kell találkoznom (ugye megértitek srácok, bocs ezúton is :) ). Visszatértem az angyalomhoz, lezuhanyoztunk, majd bementünk a medencébe, ahol szóban is megismerkedtünk. Megbeszéltünk egy randit, amit több követett, s azóta együtt járunk, és hatalmasakat szeretkezünk (azóta ágyban is :) )! A strandra pedig bérletet veszünk a 2002-es nyárra :)!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Ozirisz Lechter ·
Csak annyit mondok, hogy az anyáz és morog, aki szexualitásban nem képes az alapnál bővebb manőverekre. És igen, meg lehet csinálni mindezt a valóságban, amit a srác leírt.

Tudjátok van egy olyan mondás, hogy a Káma-Szutra megmutatja, hogyan szeress ( A komplett mondást nem tudom hirtelen )

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: