Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Stoppal az élvezetig

Még egyetemista voltam, mikor 2000 nyarán belekezdtem egy nagy vállalkozásba. Reggel felkeltem. Elcsomagoltam egy napi élelmet és néhány ruhát, magamhoz vettem egy kis pénzt, majd elindultam a legközelebbi főút felé. Stoppal akartam kijutni Spanyolországba. Veszprémig jutottam, mikor felvett egy idősödő férfi. Elárulta, hogy a lányát keresi, aki egy veszekedésük után csak annyit mondott, hogy elmegy otthonról stoppal. Úgy gondolja, hogy Sopronba indult az anyjához. Sopronban elváltak útjaink, és én továbbmentem a határ felé. Nem vett fel senki, ezért félúton megálltam egy gyönyörű, de elhagyatott pihenőhelyen. Itt tudtam csak meg, hogy az apa kicsit rosszul ismerte lányát. Még sem volt teljesen elhagyatott a környék. A fa asztalok mellett volt egy tűzrakó hely. Nem régen használta valaki. Ekkor hallom, hogy a hátam mögül közeledik valaki a fűben. Hátranézek, és egy gyönyörű lányt pillantottam meg. Egy levágott szárú farmer volt rajta, és egy vizes trikó. Az egész lány vizes volt. Szerencsémre a lány nem zavartatta magát, és mosolyogva közeledett felém, miközben én végigmérhettem formás lábait, meztelen, vízcseppektől csillogó hasát, és a póló alatt meredő melleit. Szinte már vágytam arra, hogy nyelvemmel, csókoljam le róluk a nedvességet. Mégis az arca fogott meg a legjobban, és a mosolya. Nem hittem, hogy valaha ilyen közelről is láthatok egy ennyire gyönyörű arcot, és még gyönyörűbb lett mikor élvez. De ne szaladjunk előre a történetben.

Köszöntünk egymásnak, és a bemutatkozás után leült velem szemben az egyik asztalhoz. Elmondta, hogy talált a közelben egy tiszta vizű patakot, és nem bírta ki, hogy nem mártózzon meg a hűsítő vízben. Miután elmondtam, hogy mit keresek itt, kiderült, hogy ő az idősödő apa lánya, és esze ágában sem volt felkeresni édesanyját. Csak el akar menni innen messze. Belefeledkezett a mesélésbe, de még mindig vizes volt. Én ezt az időt teste csodálásával töltöttem, miközben egyre jobban tódult lefelé a vérem. Megbeszéltük, hogy kettesben megyünk tovább, de már késő délután volt, ezért tábort vertünk. A táskájából elővett egy tiszta pólót, majd ott az asztalnál hátat fordított nekem, de egy pillanatra mosolyogva visszanézett rám a válla felett. Én nem is tudtam megszólalni. Mindjárt leveszi a trikóját! Le is vette, olyan lassan amilyen lassan csak lehet. Miközben húzta fel fekete, száraz pólóját már fordult is vissza, így lehetőséget adott nekem arra, hogy meglássam csupasz, gömbölyű melleit. Egy pillanatra elakadt a lélegzetem. Majd hirtelen felállt ( nem tagadom én is ) és elvezetett a patakhoz. Csodás élményt nyújtott a lassan csordogáló víz látványa a naplementében, de ezt betetőzte az ő jelenléte.

Leültem a víz partjára, míg ő visszaszaladt a táskájához egy doboz cigiért, amit ott felejtett. Teljesen hangtalanul tért vissza, csak azt vettem észre, hogy barna, vállig érő haja a vállamra omlik, és azt súgja a fülembe: Tudom, hogy meg akarsz dugni. Hát itt vagyok. Igaza volt. Felé fordultam és megpillantottam teljesen meztelen testét. Férfiasságom csak úgy feszítette a farmerom. Megcsókoltam telt ajkait, éreztem, ahogy nyelvével lassan, de biztosan beljebb nyúl számban. Szinte harcoltunk nyelveinkkel úgy felizgultunk mindketten. Megcsókoltam a nyakán, füle tövétől haladva egészen az álláig, vállát, formás melleit. Ő ezt elismerő sóhajokkal fogadta. Nem siettem el a dolgokat. Egészen addig csókoltam, nyalogattam, simogattam testét, míg ő maga, mint egy felbőszült domina le nem tépte rólam a pólóm. Rám vetette magát, és olyan hevesen kezdett el csókolni mintha fel akarna falni. Keze mellkasomról vállaimra, majd hátamra vándorolt le, egészen a hátsómig, majd elkezdte farmerom elejét simogatni, ami már majdnem szétszakadt a hatalmas nyomás alatt, amit duzzadó férfiasságom okozott. Kigombolta nadrágom, majd óvatosan elővette amire annyira vágyott. Lassan ingerelt és én egyre jobban felpörögtem. Ekkor ellökött magától, és úgy három méterre előttem vad csábító táncba kezdett. Csodás volt nézni, ahogy gyönyörű teste a fákon átszűrődő fényben csak nekem táncol, miközben ő le sem vette rólam a szemét. Nem kellett magam izgatnom, hogy folyamatosan merev maradjak, a látvány megtette a magáét. Úgy tíz percig bírhattam, majd elkaptam, és átöleltem karjaimmal, egészen összesimultunk, majd megcsókoltam nagyon lágyan. A nadrág lecsúszott rólam. Felemeltem a levegőbe, ő átkarolta derekam hosszú lábaival, és lassan beléhatoltam.

Nagyon lassan emeltem fenekét fel, le, fel, le. Ő elcsukló hangon beszélt hozzám, de csak annyit értettem, hogy gyorsabban. Lefektettem levetett ruháimra, és ott folytattuk. Ő még mindig átkarolta a nyakam kezével, és derekam lábával. Begyorsítottam a tempót, ezzel kéjes nyögések hagyták el ajkait. Felsikított, és én csak arra tudtam gondolni, hogy milyen gyönyörű, ha élvez. Arcán egy izzadságcsepp csordult végig, és teste megremegett. Becsukta szemét, szája résnyire nyitva, és csak egy hosszú sóhajt hallottam, miközben én még mindig mozgok rajta, igaz már sokkal lassabban, de egyre mélyebben. Kinyitotta a szemét és rám nézett, én leálltam.
- Csodás vagy. Forduljunk meg. - mondta. Így is tettünk. Most én feküdtem hanyadt, és ő belém ült. Olyan könnyedén tette ezt, mintha évek óta ismerné testem, és férfiasságom. Szép lassan kezdett el mozogni, és közben simogattam kemény bimbóit. Belenéztem a szemébe, ő viszonozta tekintetem és egyre gyorsabban lovagolt. Már alig bírtam visszatartani magam, ezt ő is észrevette, köszönhető egyre hangosabb nyögéseimnek.
- Még egy kicsit bírd ki! Élvezz belém! - zihálta. Mikor már tényleg nem bírtam tovább, egy halk sikollyal rámomlott remegő teste. Szíve erősen verte mellkasom, miközben elélveztem. Nem tudom már meddig maradhattunk így. Csak feküdtünk egymás mellett, elszívtunk egy cigit, és néztük a tiszta égen a csillagokat. Ő odabújt hozzám, és elaludt. Én csak az arcát tudtam nézni.

Reggel cirógatásra ébredtem. Rögtön tudtam, hogy mire gondol. Megcsókoltam. Még mindig meztelenek voltunk, ezért a ruhákkal nem kellett bajlódnunk. A tegnap este történtek után nem lepődtem meg magabiztosságán. Hanyadt fekve aludtam, és ő ebben a helyzetben kezdett csókolni, majd végigment rajtam nyelvével mindenhol, és bekapta meredező farkam. Ez volt az első orális élményem, mitagadás nagyon jól csinálta. Mikor már tovább nem nőhetett volna a férfiasságom, akkor sem hagyta abba. Úgy csinált, mintha mindent ki akarna belőlem szívni. Ajka játéka alatt majdnem el is mentem, de nem hagyta. Lefeküdt mellém, felhúzta a térdét és széttárta combjait, így láthattam borotvált ölét. Nagyon jól tudtam mit akar tőlem, és meg is adtam neki. Hasra feküdtem előtte, végigcsókoltam combjai belső felét, egyre közelebb kerülve nedves barlangjához. Megcsókoltam és nyalni kezdtem.

Ő felnyögött előttem, de én csak folytattam tovább. Nyelvemmel csiklóját cirógattam, míg egyik ujjammal beléhatoltam. Annyira beindultam, hogy csókoltam, és csókoltam. Egyre sűrűbben jöttek szájából a kéjes nyögések, de még mindig nem hagytam abba. Minden örömcseppjét felnyaltam. Halkan, remegve élvezett el. Ismertem már ezt a remegést. De még mindig nem kegyelmeztem neki, nem adtam pihenőt. Felhúztam lábait a nyakamba, így tökéletesen beléillettem. Folytattam amit elkezdtem de már más eszközökkel. Alig eszmélt fel orgazmusából, már jött is a következő, és még mindig nem hagyhattam abba. Nem is úgy látszott, mintha menekülni akarna. De most már összetudta magát annyira szedni, hogy megszólaljon.
- Hátulról akarom.... - súgta fülembe. Majd megfordult, és elémtólta formás fenekét, ami a nedves szeméremajkait fonta körbe. Ismét megcsókoltam azokat, majd mögétérdeltem. Rámtólta magát, mintha alig várná, hogy ismét egybefonódjunk. Megfogtam vékony derekát, és karommal segítettem magamnak minél mélyebbre hatolni. Egyre gyorsabban, egyre mélyebben, már csak ez járt a fejemben. Hátrahajolt hozzám, és megcsókolt. Így vonaglottunk át az újabb élvezetbe, egészen addig, míg belé nem löveltem forró magomat.

Dél volt már mire rendbe hoztuk magunkat, és el bírtunk indulni. Több mint három hétig vándoroltunk városról, városra. Ez idő alatt megismertük egymást, szellemileg, és testileg egyaránt. A legszebb nyaram volt.
Hasonló történetek
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29919
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: