Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Stopp! Hopp!

Nagyon sokáig nem osztottam meg ezt a történetet senkivel, mert egy ideig lelkiismeret furdalásom volt az események miatt. A közeli tóhoz mentünk pár ismerőssel, vegyesen fiúk-lányok az egyik hétvégén. Meleg nyári nap volt, akkor még fiatalok voltunk, és önfeledten kóstolgattuk az élet ízét. A szokásos forgatókönyv szerint zajlott minden, ledobáltuk hátizsákunkat, és azt a pár nyári göncöt ami takarta fürdőruhánkat. Egyenesen a tó felé vettük az irányt, és élveztük a hűs víz érintését. Már régebben feltűnt nekem az egyik lány, aki nem volt ugyan egy szépségkirálynő, de folyton ragyogó mosolya derűssé varázsolta arcát. Labdázás közben néha kivillantak a vízből kerek mellei, és a nedves bikini felső áttetsző anyagán sötét mellbimbói szabályosan kirajzolódtak. Le sem tudtam róla venni a szemem, mikor a labdázást megunva a vízen úszkáló matracra próbált felfeküdni. Próbálkozását látva gyors karcsapásokkal oda úsztam és lágyan felsegíttettem a keményre fújt matracra. Meg is lepődtem magamon, hiszen sohasem mertem a közelébe férkőzni. Hálás pillantása közben egy csendes köszit suttogott felém. A matrac szélére kapaszkodva közvetlen közelről vehettem szemügyre minden egyes porcikáját. Hosszú formás combjai azonban minden kétséget kizáróan elindítottak bennem valami furcsa, de koránt sem kellemetlen érzést, főleg az az apró pici hajlat tetszett, ami a feneke és combja közt húzódott. Sima hátán legördültek a vízcseppek miközben sütette magát tavon. A látványtól a hideg víz ellenére felizgultam, és azt kívántam bárcsak kettesben lennénk. Talán ezt ő is megérezte és a nádas felé terelte a matracot kisebb karcsapásokkal. Én bátortalan lábtempókkal segítettem a haladásban, majd a sekély vízbe érve egy akrobata mozdulattal feltornásztam magam a lány mellé. Mikor visszaszereztük egyensúlyunkat, a többiek zaja már alig szűrődött át a nádas jótékony takarása miatt.

A víz kellemesen ringatott minket, és egymáshoz simultunk. nedves bőrünk szinte tapadt egymáshoz, de ez egy cseppet sem zavart bennünket, először bátortalanul, majd egyre hevesebben csókolózni kezdtünk. Vadul faltuk egymás ajkát, nyelvünkkel végigpásztáztuk egymás száját. Közben a kezem is egyre lejjebb tévedt, és a bikinin keresztül masszírozni kezdtem vénuszdombját. Elégedett sóhajtás nyugtázta tevékenységemet, és közben szájával a fülcimpáimat kezdte ingerelni. Nem tudtam türtőztetni magam, leoldoztam nyakából a bikini pántját és kerek melleit kezdtem körbejárni ajkaimmal. Arcom befúrtam mellei közé majd lassan közelítettem nyelvemmel felváltva az egyik, majd másik ágaskodó bimbóhoz. Megadóan hanyatt vetette magát így lábai közé fekhettem. Miközben mellbimbóit nyalogattam éreztem, hogy már alig fér a szerszámom a szűk fürdőnadrágomba. A szél kellemesen hűsített bennünket, de a farkam a tüzes puncijához simulva egyre jobban ágaskodott. Éreztem, hogy nem kell elkapkodni semmit, bőven van időnk kényeztetni egymást. Hibás gondolat volt. Éppen erősen megmarkolta fenekem, és egy forró csókot adott vállamra mikor a nádasból vadul üvöltve előtört a lány bátyja, és elkezdte az „Anyád rám bízott mit képzelsz magadról” szöveget. Én felpattantam, de felhevült testem a vízbe érve egy pillanatra nem engedelmeskedett akaratomnak, ez épp elég volt ahhoz, hogy egy bal egyenesnél kevesebbel ne ússzam meg. Rita félmeztelenül közénk vetette magát, mire a bátyja kirángatta a nádasból. Hihetetlen szomorúság vett rajtam erőt, és félszegen kikullogtam a partra, átvettem a váltás ruhát, és kérdőn néztem a többiekre. „Elmentek” - mondták. „Nem is baj, mekkora állat” –tette hozzá valaki Rita bátyjára célozva.

Valahogy nem tudtam én sem maradni, azt hittem már több babér nem terem számomra a mai napon. Szerencsére, vagy szerencsétlenségemre ismét tévedtem. Stoppolni próbáltam a haza felé vezető úton, de nem volt nagy sikerem. Magamba roskadva sétáltam tovább az út mellett, mikor egy autó lassított mellettem. Meglepetésemre a meggypiros nyitott autóból egy kedves női hang azt kérdezte: „Elvihetlek?” Naná, gondoltam magamban és bedobtam hátizsákomat a hátsó ülésre és beültem az autóba. Csak miután beültem akkor vettem szemügyre a sofőrt. Érett középkorú nő volt, hibátlan sminkkel, egyszerű de az autó színéhez jól passzoló sötétbordó ruhában. Végigmértem tekintetemmel és lassan tudatosult bennem, hogy irdatlanul nőies. Tekintetem végigkalandozott finom ívelésű nyakán, egy pillanatra megtorpant nem túl mély, de sokat sejtető dekoltázsán. Karcsú derekát és formás combját követve lenéztem a pedálokhoz. Ez megadta a kegyelem döfést, mert a miniszoknyából egy pár tökéletes láb villant ki , veszettül csinos magassarkú cipőt viselve. Éreztem, hogy ismét elindul bennem a melegség, és már nem tudtam kontrollálni, faltam tekintetemmel. A nő is észrevette ezt, és legnagyobb meglepetésemre jobb kezével elengedte a volánt, és átette kezét az üléstámlámra, majd lassan cirógatni kezdte a fülem tövét. Ekkor a döbbenettől mozdulni sem voltam képes, csak néztem, ahogy lobogtatja haját a menetszél. Egy fékezés majd egy hirtelen jobb kanyar térített magamhoz, és máris egy kis erdőgazdasági úton zötykölődtünk egy kis tisztás felé. Nem értettem mi történik velem mikor közvetlen közelről éreztem finom parfümjét, majd kisvártatva puha ajkait a számon.

Csókolt és közben a combomat simogatta, kezdtem teljesen begerjedni, és ösztönösen hátratoltam az ülést. Nem kellett sokat várni, szembefordulva velem átült az ölembe és combjával jótékonyan szorított, miközben én egész arcát nyakát, vállát elhalmoztam csókokkal. Miniszoknyája felcsúszott, így akadálytalanul markolhattam feszes fenekét, piciny tangáját észre sem vettem. Vadul szívogattuk egymás nyelvét, ajkunk összeforrt és egymás tüdejéből vettük szánkon keresztül a forró levegőt, ilyet még sohasem éreztem. Előtört belőlem a szenvedély és lehúztam ruhájának zippzárját, kibújtattam gyönyörű vállait melyeken ekkor már a lemenő nap fénye tündökölt. Lekerült a melltartó is, és játszadozni kezdtem gyönyörű melleivel, elszórva rajtuk egy pár puszit, majd vadul csókolni harapdálni kezdtem mindkettőt. Eközben ő sem tétlenkedett lehámozta rólam a pólómat és kissé megemelkedve a nadrágom felé vette a keze az irányt. Ekkor láttam meg, hogy tangája már átnedvesedett és alatta hívogatóan ott domborodott középen egy kis homorulattal a puncija. Kiszálltunk az autóból, levette a nadrágom, én megszabadítottam a derekára ragadt ruhájától, és persze a tangától. Óvatosan felfektettem a meleg motorháztetőre és szemügyre vettem a kitárulkozó látványt. Simára volt borotválva, és meglepően szimmetrikus szeméremajkai nedvesen csillogtak, engem várva, hívogatva. Rávetettem magam és először csókolni, majd nyalni-falni kezdtem. Később újaimmal szétfeszítve olyan mélyre nyaltam be az édes nyílásba amennyire csak lehetett. Eleinte csilingelő nevetés és sóhajtás, később egyre erősödő zihálás és kis sikkantások jelezték, hogy imádja ahogy kényeztetem.

Hamar ráálltam a ritmusra és újaimmal minél mélyebbre hatolva, felváltva a szemérem ajkait szívogattam és a csiklóját nyalogattam. Egyszer teljesen elhallgatott, combjai megfeszültek, éreztem hogy cipői szorosan az oldalamhoz simulnak. kezeivel, melyekkel eddig felváltva a vállam és a melleit simogatta a fejemre tévedtek. Másodpercek teltek el így, közben puncija ritmusosan össze-összehúzódott és azon vettem észre magam, nehogy én is elmenjek. Szerencsére mereven ágaskodó farkam nagy vörös makkjáról csak a termelődött nedvesség fojt le a heréimet csiklandozva, így a szorítása oldódásával végre szerszámommal is birtokba vehettem barlangját. Nagyon jó érzés volt belehatolni, és fenekemre téve a kezét engedte, hogy minden úgy történjen, ahogy én szeretném. Váltogattam a tempót, néha teljesen kihúztam csak hogy újra átéljem a behatolás gyönyörét. Lekászálódtunk az autóról, előrehajolt rátámaszkodott a lökhárítóra. Ekkor szemügyre vehettem formás fenekét alatta gyönyörű kéjbarlanggal. Nem volt magas nő, de a magassarkú cipők révén formás combja teljesen lenyűgözött. A cipőknek köszönhetően éppen jó magasságban volt és akadálytalanul hatolhattam belé. Melleit markolásztam, miközben éreztem már nincs messze, és elélvezek.

Ekkor meglepő dolog történt, kibújt szorításomból megfordított, engem fektetett a motorháztetőre. nem tudtam mi lesz, hiszem égnek álló falloszom már majd eldurrant. Lerúgta cipőit fellépett a motorháztetőre és felém guggolt. A naplemente sugarai bevilágítottak lábai között és tisztán láttam, ahogy a farkamat erősen megmarkolva elkezdi a makkommal a csiklóját dörzsölni. Erre már nem tudtam mit tenni, hangos nyögések közepette elmentem és premier plánban tanúja voltam annak, ahogy a forró ondó csiklójára lövell, és ettől ismét orgazmusa van. Orgazmusunk közben rámcsúszott, éreztem, hogy bentre is jut bőven ami belőlem tör ki. Pár másodperc múlva rám roskadt és izzadtan pihegtünk mindketten. Egymást cirógatva vártunk egy pár percet, míg száradtunk egy kicsit, én már szedtem volna össze a cuccaimat mikor furcsa villanást láttam a szemében. Visszaültetett a motorháztetőre és lehajolt, ezt nem vártam tőle. Elkezdett játszani a közben lelankadt szerszámommal, és oly ügyesen csinálta, hogy pillanatok alatt újra életet lehelt belé. Szopogatta, nyalta, a tövétől elindulva a makkomig és visszafelé, felváltva bekapta a heréimet miközben két tenyere közt morzsolgatta a farkam. Éreztem újra elmegyek, de ez már nem ugyanaz, csak amolyan levezetés. Mikor mégis hangosabban kezdtem nyögni, felém hajolt szerszámomat befektette mellei közé, és én odaélveztem. Elégedetten kente szét magán a friss ondót. Mivel teljesen besötétedett, megkerestük ruháinkat és felöltöztettük egymást. Igazából ekkor esett le, hogy jóformán egy szót sem váltottunk, de nem is kellett. Megkérdeztem: „Elviszel Pestig?”, mire ő: „Azért vettelek fel nem?” Sokat gondolkodtam, vajon kiszolgáltatott voltam, vagy csak belementem a játékba? Na mindegy sokat tanultam, hiszen akkor még eléggé tapasztalatlan lehettem. Másnap összefutottam Ritával, az agresszív bátyja nélkül, de egy szóval sem mondtam mi történt, csak bátran cselekedtem, nem kis örömére, de ez már egy másik történet.
Hasonló történetek
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Egyébként nekem nagyon tetszik. Szépen van fogalmazva és nem arról szól, hogy megbasztam, elmentem.

dzsebe ·
a történet jo meg minden...csak!

ha ez igaz akkor vizsgaltasd ki magad valami dokival mig le nem esik a farkad valami fertözéstöl....hmm????:-))

edding 8400 ·
mezo!

Ha jól tudom, éppen kettö jutott minden embernek. Egy darab alsó, és egy darab felsö.

De lehet, hogy tévedek...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: