Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Stop 3.

Erre nem számított. Csilla kedvese egy nő!? Állt a szobában félmeztelenül, bután. A két nő összenevetett. Anna szólalt meg először:
- Szia! Csilla ma egész nap rólad beszélt. Meg akartalak ismerni.
- Hello. – Nem tudta, hogy mit mondjon. Eddig még nem ismert olyan lányt, aki
nővel is csinálja. Persze filmen már sokszor látott ilyesmit, de a filmek mindig csak hasonlítanak a valóságra. És most itt áll két nővel, akik nem csak úgy szeretik egymást, mint barátnők.

Csilla megérezte a zavarát:
- Kérsz egy kis bort? – felállt Anna mellől, benyúlt a szekrénybe, elővett egy
poharat, és töltött neki. Megköszönte az italt. Belekortyolt. Soha sem volt igazán nagy boros, de most jól esett a hideg ital. Lehuppant a lányokkal szembeni fotelba.
- Ugye nem haragszol, hogy itt vagyok? – kérdezte Anna.
- Nem persze, ha jól tudom ez a te lakásod. Inkább te ne haragudj!
- Tudtam, hogy itt leszel. – összemosolyogtak Csillával. – Megbeszéltük, hogy feljössz.
- Értem. - mondta zavartan, pedig nem értette.
- Nincsen semmi baj – szólalt meg Csilla. – Látom, hogy zavarban vagy. Ne legyél. Mi szeretjük egymást, de szükségünk van arra is, hogy másokkal legyünk. Ez nem zavarja kettőnk dolgát. Hidd el!
- Oké, csak egy kicsit szokatlan a szitu. – még nem oldódott a zavara – Azt hiszem jobb lesz, ha hazamegyek.
- Dehogy is. – Anna felállt – Kimegyek lezuhanyozom, aztán legfeljebb együtt megyünk el valahova.

Ahogy kifelé ment a szobából lágyan megérintette Csilla haját. Nagyon bensőséges, nagyon természetes volt a mozdulat. Ránézett Csillára:
- Az hiszem tényleg jobb lesz, ha elmegyek.
- Nem. – Csilla mosolygott – Hidd már el, hogy nincs semmi gond. Leült vele szemben a földre, rátette a kezét a térdére. Elkezdett mesélni. Elmondta, hogy már majdnem egy éve ismeri Annát, mióta nála dolgozik. Az első perctől kezdve szimpatikusak voltak egymásnak. Jókat beszélgettek, jól tudtak együtt dolgozni. Munka után is egyre több időt töltöttek együtt. Aztán egy bulis szombat éjszaka kicsit többet ittak, mint szoktak. Először csak játszottak egymással, aztán egyre jobban belemelegedtek. Anna elmondta neki, hogy a lányokat jobban szereti és, hogy mióta meglátta, azóta kívánja őt. Először nevetett a dolgon, de kíváncsi is volt. És azon az éjszakán Anna megmutatta neki milyen az, ha egy nő szeret egy másik nőt. Olyan magasságokba repítette el, ahol azelőtt, férfival soha nem járt. Úgy látszik Anna megérezte benne, hogy mit szeret, és maximálisan megadta neki. Azóta vannak együtt. Persze voltak közben pasijai is, mert ő nem érzi magát igazán leszbikusnak, inkább biszexnek. És így most teljes az élete.

Figyelte a lányt. Ahogy beszélt, ahogy gesztikulált. Teljesen meztelenül ült előtte a földön, de nem a testét nézte. A száját, a szemét, a kezeit. Ahogy magyarázott hol nevetett, hol nagyon komolyan beszélt. Teljesen megértette amit Csilla mesél, és valahogy természetesnek érezte. Nem volt benne semmi kivetni való.
- Szóval ezért nem jöhettem fel – kérdezte mosolyogva. Már enyhült a furcsa érzés.
- Igen, mert Anna már nagyon várt. Tudod ő nem tudott lejönni velem, volt valami határidős melója. Persze rögtön megérezte, hogy pasival voltam, de ez nála még izgató is.
- Izgató?
- Igen. - Csilla meggyőződéssel bólintott – Tudod, Anna nem nagyon szokott férfival elmenni, de az nagyon felpörgeti, ha én valakivel vagyok. Persze van olyan, amikor mégis bepasizik, de azt mondja neki nem az igazi. Tudja, hogy én élvezem azt is, és szerintem igazán ez izgatja fel. És persze el kellett mondanom neki mindent, amit rólad tudok, meg, hogy mit csináltunk. - nevetett – Bár azt rögtön tudta, amikor megcsókoltam. Aztán amikor ma telefonáltál megbeszéltem vele, hogy lehet, hogy feljössz. Ennyi. Volt már ilyen máskor is.

A volt pasim nem tudta kezelni ezt a dolgot. Igaz, egyébként sem volt könnyű eset. Hagyjuk. Lényeg az, hogy nincsen semmi gáz.
- Jó rendben, értem. Csak nagyon furcsa. - válaszolta – Én nem ismerek olyat, aki… Nem fejezte be a mondatot, mert belépett Anna, narancssárga fürdőköpenyben, mezítláb. Leült szembe velük, rájuk mosolygott.
- Elmondtad.? – kérdezte Csillát – Akkor jó. Tényleg minden oké. Én ilyen vagyok. A lányokat szeretem. Ahogy leült a köntös felcsúszott a lábán, megmutatva a combjait. A lábai nem túl vékonyak, de látszott, hogy sporttal próbálja karban tartani magát. Akaratlanul is végignézett a nőn. Rövid szőke haj, vékony száj. A vastag frottír anyag eltakarta a melleit, de a halmok elárulták a körülbelüli méreteket. Nem tudta mit válaszolhatna:
- És mióta tudod? – tényleg érdekelte. Kíváncsi volt, hogy mitől mások azok, akik mások. Persze beszélnek arról, hogy valamilyen gyerekkori élmény hatására, de az is lehet, hogy ez egyfajta génhiba. Sőt még az is előfordulhat, hogy egyszerűen ráun a másik nemre és keresi a változatosságot.
- Nem tudom. Valahogy mindig is tudtam. – Anna egyszerűen beszélt – Amikor 17 évesen volt egy fiúm lefeküdtem vele, mert már az összes barátnőm elvesztette a szüzességét. De nem volt jó, és azóta se, ha pasival vagyok.

Aztán egyszer elmentem egy masszőrlányhoz, és rájöttem, hogy azt szeretem, ha egy másik nő ér hozzám.
- Tudod, ő az akiről meséltem – Csilla ruganyosan felállt, töltött még egy kortyot Annának és magának is. Leült Anna mellé, kezében a pohárral. – Én is kaptam ma egy jó kis masszírozást – mesélte. Aztán felé fordult - Nagyon jól csináltad.
- Valamikor tanultam sportmasszást. – magyarázta – Meg én is szeretem, ha gyúrnak, talán ezért megy nekem is.
- Megmasszírozhatlak? – kérdezte Csilla, aztán nevetve hozzá tette – Én sem szeretek tartozni.
- Tök jó ötlet! – lelkendezett Anna – Nagyon ügyes keze van. Ha a masszőrünk nem ér rá, engem is ő szokott lekezelni. Megcsókolta Csilla száját:
- Hozd be a matracot – Csilla felállt, és kiment a szobából. Anna meg felé fordult: - Tudod, nagyon fontos a megfelelő testhelyzet, különben még sérülést is lehet okozni. Csilla egy nagy szürke matracot terített a földre. Kedvesen rámosolygott: - Le a nadrággal és hasalj le.

Kínosan vigyorgott. Kezdte érezni, hogy itt most nem ő irányítja az eseményeket, és ezt nem szerette. Ez a két nő vagy szórakozik vele, vagy csak annyira természetes számukra amit csinálnak, hogy észre sem veszik a zavarát. Ha valaki reggel azt mondja neki, hogy este két nővel lesz egy szobában kiröhögi őket. De a kíváncsiság erősebb volt, mint a zavar. Eszébe jutottak a pornófilm élmények és várta a folytatást. Máskor is volt már ilyesmi, megtanulta, hogy néha sodródni kell az árral, aztán majd kialakulnak a dolgok. Felállt, letolta a nadrágját és kilépett belőle. Hogy zavarát oldja, gyorsan lehasalt a matracra. Csilla mellé térdelt, érezte az érintését a vállán.
- Hajtsd le a fejedet, nyugi. Olyan feszültek az izmaid, mintha menekülni akarnál.
- Lehet, hogy akarok is – morogta.
- Most már nincs visszaút. – a két nő jóízűen nevetett. Csilla keze elindult a hátán. Az érintéséből érezte, hogy a tenyerére nyomta a krémet, azt masszírozza a bőrébe. Szakszerűen, finoman, de mégis keményen ért hozzá. Mozdulatai lágyak voltak, a krém simán csúszott a bőrén. A vállával kezdte, megkereste és megmozgatta izmait, hol apró nyomásokkal, hol kemény szorításokkal gyúrta. A tarkójáról a bizsergés az egész fejbőrét elborította. Lehunyta a szemét , élvezte az érintést. Csilla sorra vette a gerinccsigolyáit, a bordáit. Aztán visszatért a karjaira, vállára. Újabb adag krémet nyomott a kezére és a combjával folytatta. Gyúrta, simogatta, markolászta a lábát. Simogató ujjai be-becsúsztak a gatyája külső szára alatt. Amikor végzett a vádlijával is visszatért a derekára.
- Ezt vegyük le! – nyúlt az alsónadrághoz, és elkezdte lehúzni.

Kicsit megemelte a fenekét, hogy segítse a lány mozdulatát. Csilla mindkét tenyerét a fenekére tette, elmaszatolt rajta egy kis krémet. Aztán ujjaival lágyan elkezdte belemasszírozni. Hüvelykujjával becsúszott a vágatba azt is síkossá krémezve. Összeszorította a farpofáit, a lány keze azonnal visszavonult. Nyomkodta a gerincének a végét, a farkcsontját masszírozta. Egészen elernyedt az érintéstől. Érezte az ágyékában gyülekező vért, bár a testhelyzet nem engedett teljes kibontakozást. Csilla ujjai ismét a vágat felé tévedtek. Most nem feszítette meg izmait. A lány végig húzta a kezét a vágaton, le egészen a heréjéig, majd vissza. Hirtelen érezte Csilla kezén a másik kezet, ahogy a zacskójához ér. Felemelte a fejét, de Csilla rászólt:
- Csitt! Most nem beszélünk – suttogta. Érezte, hogy Csilla egy kicsit hátrébb hajol. Hátrapillantott a válla fölött. Anna Csilla mellett guggolt, csókolóztak. Anna jobb keze a heréit kényeztető kezet tartották, balkézzel Csilla vállát karolta át. Köntöse szétnyílt, látni engedte melleit, hasát, ágyékának sötét rejtekét. Csilla elhúzta a kezét a combja tövétől, de Anna maradt. Finoman morzsolgatta heréit. Csilla elfordult, keze a barátnője mellét cirógatta, játszott a bimbókkal, aztán Anna háta mögé csúszott, átkarolta megmarkolva mindkét mellét, szájával a nyakát kereste. Anna hátravetett fejjel élvezte az érintést. Amikor Csilla keze lecsúszott a hasán és eltűnt a combjai között megremegett. Heréit simogató keze elernyedt, oldalra fordult és hanyatt dőlt. Csilla azonnal a széttárt combok közé hajolt, sötét haja eltakarta Anna testének rejtett zugát. Anna nagyot sóhajtott a csóktól. Szemét lehunyta, keze kedvese hajába túrt. Csípőjét emelgetve erősen feszítette magát Csilla szájának. Csilla felnyúlt, megérintette barátnőjének melleit, megmarkolta, erősen szorította.

Ahogy nézte a két nőt, érezte, hogy farka teljesen megkeményedik. Oldalra fordult, hogy enyhítsen a nyomáson, keze akaratlanul csúszott vesszőjére. Úgy érezte magát, mint amikor először járt egy olyan bárban, ahol live show-t adnak. Megmozdult a keze, lassan húzogatta a farkát, mint tizenévesen pornófilm nézés közben. Anna egyre gyorsabban, mélyről, zihálva vette a levegőt. Csípőjét dobálta, kezével szorosan magához húzta barátnője fejét. Aztán hirtelen megfeszültek a combjai bilincsbe zárva Csillát. Torkából hörgés szerű hang tört elő, ami halk vinnyogássá vált, ahogy elélvezett. Csilla felemelte a fejét. Arcán nyál és szerelemnedv csillogott. Megcsókolta Anna lehunyt szemét, száját. Aztán a férfira nézett és elmosolyodott. Visszafordult a kedveséhez:
- Megteszed nekem?
- Persze. – nézett vissza rá Anna, már magához térve. Csilla ruganyosan oldalra fordult. Lábát átvetette Anna feje felett, felkínálva neki szirmait. Keze a férfi kezére csúszott, megállította a mozgását:
- Majd inkább én. – azzal ráhajolt meredező szerszámjára. Ajkaival körbefogta a
makkot és finoman, szinte unottan szívogatni kezdte. A férfi felkönyökölt. Látta a hasát elborító hajzuhatagot, a lassan ringatózó csípőt, úgy érezte álmodik. Anna fejét eltakarta Csilla fenekének gömbje, de simogató keze a lány testén vándorolt. A férfi oldalra nyúlt, megérintve Anna hasát. Keze elindult a nő testének titka felé, de Anna összezárta a combját, és kicsit el is húzódott. Nem akarta az érintést.

Csilla felnézett rá és finoman megrázta a fejét. Aztán visszahajolt és újra gondjaiba vette a farkát. A férfi nézte. Egészen finoman csinálta. Lassan vette a szájába, egészen mélyen. Nyelvével a szájpadlásának feszítette a húsát, közben lassan bólogatott a fejével. Érezte a gyülekező hangyákat az ágyékában. Csilla talán észrevette, mert elengedte a szájával és megmarkolta a farkát. Fejét feljebb emelte, szemeit lecsukva csak magára és a kedvese nyelvére figyelt. Teste megmerevedett, ujjai olyan szorosan kulcsolódtak a tagjára, hogy szinte fájt. Aztán hirtelen újra a farkára hajolt és szájával is segített a csapolásban. A hangyák elindultak és kitört belőle a gyönyör. Csilla szája szorosan fonódott lüktető farkára, érezte ahogy az anyag a lány szájpadlásának csapódik. Feje lehanyatlott. Összegabalyodva feküdtek a matracon. Csilla feje a combján pihent. Aztán felemelte a fejét, párás szemmel rámosolygott. Felemelkedett, átemelte a lábán Anna feje fölött. Megcsókolta a barátnőjét:
- Köszönöm.

Anna átölelte, szorosan magához húzta Csillát, mintha attól félne, hogy elszökik. A férfi feltápászkodott a földről. Nézte a két nőt és tudta, hogy összetartoznak. Megkereste a cuccait és felöltözött. Csilla kibontakozott az ölelésből és felállt. Anna is felemelkedett a földről, szó nélkül kiment a fürdőszobába. Csilla megállt előtte, két kézzel megfogta az arcát, szájával lágyan megérintette a száját.
- Neked is köszönöm.
- Én köszönöm. De most már tényleg megyek. Egy kicsit zűrös volt ez nekem.
- Tudom – mondta Csilla és a hangja megértően csengett. – Meg lehet szokni, ha akarod.

Nem tudott mit felelni. Elindult az ajtó felé, Csilla kikísérte:
- Felhívsz majd? – kérdezte búcsúzóul.
- Hát persze – válaszolta könnyedén, de tudta, hogy nem mond igazat.
Hasonló történetek
25055
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22514
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Snowdrop ·
Teljes mértékben egyet értek az előttem szólóhoz!
Gratuka! Isteni volt! :yum:

adri_85 ·
Nos, ez egy kissé gyenge volt, bár a leírás és az elbeszélés nagyon jó, de a cselekmény nem igazábntetszett, jóval alulmúlta az előző két részt. Nekem az első volt e legszimpatikusabb, jól ábrázoltad a történetet, élvezet volt olvasni. Gratulálok a történetekhez! Szerintem mindenképp folytasd az írást, csak ennek a Csillás-történetnek a vonalán.

Adri :wink:

gomblyuk ·
Nagyon élveztem.
A többiekkel ellentétben én azt mondom, hogy ez méltó befejezése a másik kettőnek.
Az első kettő csak a szexre korlátozódott...Ez tetszik mindenkinek....szerintem a szex egy olyan dolog, amit nagyon sokan szeretnek, de szerintem a valóságban jobb...nem???:)))) :hushed:
Puszmok:J
Ria ·
Most olvastam el, mindhárom történetet... Nagyon tetszik! :innocent:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: