Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sportoló srácok

Az egyik vidéki városba költöztem, ahol a klub - ahol sportoltam - bérelt nekem egy lakást és
mint később kiderült ( költségkímélés! magyar sport! ) egy másik srácot is odaköltöztettek.
A sráccal nagyon jó haverságba kerültem és innen indultak a hatalmas történetek, bulik amelyből az egyiket közzé adom. A nagy bulik mindig hétköznap este zajlottak, mert a főiskolások is ilyenkor buliztak. Programunk az iszogatással kezdődött, majd éjfél tájban csatlakoztunk a főiskolai bulin részt vevőkhöz. Sportolók lévén nagy népszerűségnek örvendtünk a bulikon és nyilvánvalóan ezt kihasználva sohasem állapodtunk meg egy lánynál. Azon az estén is vadásztunk, azonban valami oknál fogva aznap este úgy tűnt, nem jön össze semmi. Ennek tükrében hajnali 3 felé lejjebb adtuk a színvonalat, elkezdtünk "kukázni".

Ekkor tűnt fel nekünk, hogy a szórakozóhelyen van 2 lány, akikről már sokszor láttunk, és tudtuk, hogy nem vagyunk közömbösek számukra. Csakhogy mi korábban sohasem kezdeményeztünk, mert azt a gondolkodós kategóriát képviseltük, amit csak az alkohol tud elnyomni. Most nem estünk gondolkodóba és kertelés nélkül odamentünk hozzájuk.
Az egyik lánynak akinek a „jó testű” becenevet adtuk, fantasztikus teste volt - szerintem tesi szakos volt - de az arca hagyott némi kívánnivalót maga után. A másik leányzónál pont fordítva működött a dolog az arca valami csodálatos volt, sűrű hosszú fekete haj, gyönyörű vastag húsos ajak, és valami hihetetlen színű zöld szem, de a teste az átlagosnál vastagabb volt. Az ismerkedéssel soha nem volt problémánk, a jelen esetben sem, pláne, hogy a lányok is spiccesek voltak.

Nem kellett nagy rábeszélés, hogy a mindössze öt perce található lakásunkba egy hűtött pezsgő ígéretével felcsábítsuk Őket. A döntést a lányokra bíztuk, a srác berohant a saját szobájába én is a sajátomba, így a lányoknak kellett a döntés meghozniuk, hogy melyik fiút válasszák. Én a szőke hajú „jó testűt” kaptam, akinek az arca nem volt annyira helyes, de a teste ígéretesnek tűnt. A lány berántottam a szobába és azonnal az ajkára tapadtam, amely jólesően nedves, meleg volt és kellő alázattal fickándozott a számban. Természetesen erre és a feszes fenekének a fogdosására nagyon beindultam és elkezdetem a ruhát leszaggatni róla.
A topjának az ujja kissé beszakadt, amikor próbáltam megszabadítani, azonban ez kevésbé érdekelt az adott pillanatban, ugyanis az elővillanó mellei kárpótlást nyújtottak. Pont a kezembe estek és az apró bimbók feszesen meredtek a sötétben, ami tanúbizonyságot adott a lány izgalmáról is. Azonnal a számba vettem és szopogatni kezdtem az udvarát, mire halk sóhajok kíséretében élvezni kezdett.

Tovább folytatva a bugyiját szakítottam le és a tiltott udvar felé haladtam a nyelvemmel. Áthaladtam a szoborszerű hasán és a köldöke lyukát kezdtem el nyalogatni, ami tetszett neki, majd továbbhaladva eljutottam az illatos virág felé melybe bele is nyalakodtam. A puncija finom volt és teljesen kiborotvált, a pár napos borosta kicsit karistolta a nyelvemet, de ez számomra még izgatóbb volt. A serénykedésem közepette meghallottam, hogy a másik szobában is hasonló irányba zajlanak az események, mire felrémlett előttem a másik lány szépséges arca, és hirtelen arra gondoltam, mi lenne ha összekötném a dolgot. Szép test-szép arc. Alkoholos mámoromban nem teketóriáztam a dolgon és azonnal megkérdeztem a leányzót mi a véleménye a dologról. A lány benne volt a dologban és általa megtudtam, hogy a barátnője sem fog ellenállni. (A szomszéd srácról nem is szólva...) Átnyitottam a szomszéd szobába és meglepődve láttam, hogy ott már előrébb tartanak a dolgok...

A széparcú lány a srác farkát szopogatta éppen, az ajtót rájuk nyitva mindketten hátrahőköltek. A vágyuk, ill. a velem lévő lány pucérsága megnyugtatta Őket, hogy ezt a felállást mindenki kipróbálná. A széparcú lány spanom általi szopogatásának látványa, ellenállhatatlan vággyal öntött el, és azonnal azt akartam, hogy orálisan izgasson engem is.
Ezért odaléptem letoltam a farmergatyám, az alsógatyám és odatántorogtam a lányhoz. Ő rám nézett a zöld szemével és kérdően nézett. Az óriási vágytól elvakulva szótlanul a szája elé dugtam a farkamat. Gondolom sejtette mit szeretne kicsiny szerszámom, majd vérmérsékletemnek megfelelő ellátásba kezdett a leányzó. Először finoman, majd egyre erőteljesebben kezdte a bőrt a makkom felé húzogatni, majd eközben a nyelvével néha-néha hozzáért. A növekvő izgalmam láttán azonnal a szájába vette, először csak a makkomat, majd az egész farkamat, mindeközben a gyönyörű arcával felfelé nézett, az én reakcióm után kutakodott. Bár az eszeveszett szopogatás kezdte elvenni az eszem, a közeledő gyönyörömnek a forrását a szomszéd srác munkálkodása is növelte.

Miután a szomszéd szobában a „jó testű” lány be lett nedvesítve, ezért a haverom azonnal belehatolt és hátulról döngölte, ismét elcsodálkoztam, hogy a másik lánynak mennyire feszesek a combjai, mellei, feneke. Nem győztem álmélkodni, engem egy gyönyörű arcú leány izgat miközben egy gyönyörű izmos figurájú női testet is nézhetek. Hát ez volt a vágyam a szomszéd szobában! A lány annyira beizgult a farkam szopogatásától, hogy nyögdécselve kérte, hogy tegyem be neki. Lefeküdtem a szőnyegre és Ő szép lassan rám csúszott. Nagyon jó szűk volt és iszonyatosan nedves. Szép lassan mozogni kezdett rajtam fel s alá, miközben végig az arcát néztem, majd az egyre fokozódó tempó kezdte meghozni azt a szorító érzést, amit a kitörő mennyiség szült magának, de én nem engedtem, és a fenekemet összeszorítva visszatartottam, ameddig csak lehetőségem engedte.

Az orgazmus felé közeledve én kezdtem el könyörögni, hogy hadd élvezhessek az arcára s nem tudott ellenállni. Kicuppantam a hüvelyéből és ismét a szájába adtam. A kis nyelve végigsiklott a golyóimon, a vesszőm alsó szárán és a kezével rántott kettő iszonyatosat.
Ekkor már nem bírtam visszatartani és egy hatalmas ordítás mellett a gyönyörű szép macskazöld szemére, és cseresznyeszínű ajakira ejakuáltam. Ekkor vettem észre, hogy a másik pár már befejezte a partyt és a fotelban ülve meredten bámulnak. A széparcú leányzó kimenet a fürdőbe és a jó testű hölgy is követte. Miután az ajtó becsukódott, a sráccal összepacsiztunk mint minden jó buli után.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20878
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: