Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Spontàn szex



Akkoriban egy igen rossz párkapcsolatban éltem, főleg kényszerből, nem találtam munkát, csak ideiglenesen, kisebb idénymunkákat, lépni nem tudtam, és szerettem is azt az embert, hiába szenvedtem mellette. Alapvető dolgok hiányoztak, mint az empátia, szeretet, szenvedély...




Egyszer sikerült egy kisebb állást találnom, részmunkaidőben, kedves kis csoport volt, benne egy fiú, aki elkezdett udvarolni, én persze hárítottam, hisz szerettem a párom...




Mígnem úgy hozta a sors, hogy összeszólalkoztunk az "anyósommal", én akkor eljöttem (egyedül), és végül az említett fiúnál kötöttem ki, mindez kb. egy hónap ismeretség után. Ő örömmel fogadott engem, bár nem gondoltam, hogy bármit is tervez aznapra, és én sem szerettem volna akkor semmit... akkor. Persze egy idő után feljött a járás téma, de minduntalan visszakoztam, bár a simogatásai jól estek, eltoltam a kezét. "nem szabad, amúgy sem tetszik"- dongott a fejemben. A srác nem volt az ideálom, sem arcra, sem pedig testre.




Eljött az este, mivel albérletben lakott, egy szobát bérelt, egy franciaággyal, amin kívül alig volt hely a helyiségben, így mellé feküdtem, jó távol a pasitól, nehogy...




Itt "durvultak el" a dolgok, ismét közeledni kezdett. Akkor jöttem rá, hogy igen nagy gyakorlattal rendelkezik, bár időbe telt, de lerombolta kőztünk a falat, az érintései egyre vadítóbbá váltak, és nagyon felhúzott velük... Mégsem hagytam magam, az oldalamra feküdtem, háttal Neki. Ő szorosan hozzám simult, egy boxer és egy póló volt rajta, éreztem, ahogy egyre izgatottabb Ő is, a pénisze egyre nagyobbra dagadt, meglepődtem; nem hittem volna, hogy ekkora van neki! Ekkor már alig bírtam magammal, a srác pedig félrehúzta a tangámat, majd óvatosan behatolt, becsúszott, kitöltött... Isteni érzés volt, semmi gátlás nem volt már bennem, csak vad vágy, kéj, mámor, csak Őt akartam magamban érezni... Rég éltem át akkora orgazmust. Valamiért, bár kinézetre taszított, szexuálisan iszonyatosan vonzott ez a férfi, jobban ismerte a testem, mint bárki más...




Reggel vegyes érzelmekkel hazamentem, persze az akkori páromnak semmi nem esett le, éltünk ugyanúgy tovább, de újra és újra felderengett az a forró éjszaka.




Nem sokkal később úgy hozta a sors, hogy hasonló helyzetbe kerültünk, ismét meglátogattam a fiút, ismét szilárd elhatározással; nem fekszem le vele és kész! Munka közben is izzott a levegő kőzöttünk, ha csak megérintett, fellobbant bennem a vágy...




Ismét felmentünk hozzá, ő egy filmet keresett, amit együtt akartunk megnézni. A filmre nem emlékszem, csak arra, hogy nem sokkal később az ölében ringatózva élveztem a péniszét, míg ő finoman, szintén teljesen bezsongva simogatta-nyalogatta a melleimet. Soha nem élveztem ennyire a szexet senkivel, pedig tapasztalt nő vagyok, de Ő hihetetlen magasságokba röpített, hatalmasakat szexeltünk.




Végül sajnos elszakadtunk, ő komolyabban tervezett volna velem, de én nem szerettem volna. A volt párommal is szakítottunk, mára családom van, uj életet kezdtem. De azt a mámort nem fogom soha elfelejteni, minden nap eszembe jut, bár már nem tenném meg...

Hozzászólások
Marokfegyver ·
Rég olvastam már ennyire találó felkonfot. Mondatokba szedted a történetet, eddig stimmel, de sajnos csak eddig jutottál. Hiányzott belőle, ami megkülönböztetné a számtalan, hasonló történettől.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: