Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Síelésen

A fárasztó, de mégis jóleső síelés után elhatározom, hogy még a vacsora előtt lemegyek egyet szaunázni a hotelben. Gyorsan le is dobálom a síruhámat. Ahogy kell kiteszem, hogy megszáradjon a másnapi csúszásra. Meg egyébként is elég drága a síruha, cipő, lécek. Vigyázni kell rájuk, ha sokáig szeretném használni.
A társaság többi tagja nem akar ma szaunázni, így csak egyedül megyek. Sebaj, legalább tudok egy kicsit meditálni lent a melegben.
Felveszem a fürdőnadrágomat és a köntösömet, így indulok le a szaunába. Miután leérek, felakasztom a köntöst, magamhoz veszek egy törölközőt és gyorsan lezuhanyozom. Felfrissít a zuhany és a napi izzadság is lekerül rólam. A zuhany alól kilépve elgondolkozom; szauna és utána ússzak, vagy fordítva. Inkább szaunázok egyet, legalább átmelegszem. Az úszás ráér, ma már sportoltam eleget, döntöm el. A döntés kicsit meg is mosolyogtat, így lépek be a szaunába.
Meleg van; derengő fény és halk zene szól. Egy kisebb tömeg van bent. Na, már csak ez hiányzott. Szerencsémre éppen indul a társaság. Legalább lesz hely, hogy kényelmesen elfeküdjek. Miután a szaunázók elhagyják a helyszínt csak egy lány marad rajtam kívül bent. Egy szőke hosszú hajú vékony lány. Nem is lány inkább nő, de a fiatalabb korosztályból. Csinos, jó alakja van. Biztosan sportol valamit.
- Szia - köszönök rá.
- Szia - feleli kedvesen.
Nem tudom, mit mondjak hirtelen, így csak leterítem a törölközőt és lefekszek.
- Végre elmentek. Nem szeretem a nagy tömeget. És még söröztek is szauna előtt. Nem is értem, hogy bírják. - feleli a lány
- Az oroszok már csak ilyenek.
- Ismered őket?
- Ők is itt vannak már pár napja, vacsoránál láttam őket, de ennyi.
- Aha, értem.
- Amúgy az oroszok fürdőruha nélkül szoktak szaunázni. Most fel voltak öltözve, nem is értem. - jegyzem meg
- Na persze, az kellett volna még. Lehet miattam voltak szégyenlősek. - jön a magabiztos válasz
- Lehet. Csinos vagy. Zavarba hozza az embereket. - dicsérem és végignézek újra a testén. A barna bőrén csak úgy világít a fehér bikini. A bőre gyöngyöződik a verejtéktől.
- Köszönöm, de most kimegyek és úszom egyet. Egyelőre elég lesz nekem. - feleli és kimegy.
Mikor kifele megy megcsodálom a kerek fenekét. Meg kell jegyezzem jó alakja van, tetszik.
Én élvezem az egyedüllétet és a meleget. 10 perc múlva én is kimegyek és veszek egy zuhanyt majd irány medence. Mire én odaérek, már kint van a szőke a medencéből. Éppen zuhanyozni tart. Csak egymásra mosolygunk, de semmi több.
Leúszok néhány hosszt, zuhany majd irány vissza a melegbe. Kinyitom az ajtót és látom, hogy a felső padon fekszik és le van véve a melltartója az előbbi lánynak. Az ajtó nyitására felül riadtan és maga elé kapja a kezedet. Szép kerek nagy cicik. De ennyi volt a jóból.
- Bocsánat. - válaszolom, de nem megbánva semmit
- A strasszok nagyon átmelegedtek és levettem. Úgymond kipróbáltam az orosz módszert.
- Csak nyugodtan, engem nem zavar. - próbálom feszíteni a húrt.
- Jobb, ha felöltözök. - válaszolja és elkezdi visszavenni a melltartót. Próbálja takargatni magadat, de nem túl sok sikerrel.
- Muszáj így nézned?
- Csak gyönyörködtem a látványban. Bocsánat.
- Az látom. - és a meredező fürdőnadrágomra mutat.
- Ez ellen nem tehetek. - teszem szét a kezem.
- Ha leveszed a fürdőnadrágod, leveszem a felsőm. - javaslja
- Oké, de leselkedni ér.
- Te már láttad a cicim, semmi extra nincs benne. És ezután már nekem is jár valami.
Leveszem a fürdőnadrágomat és a félig kemény hímvesszőm a szeme elé tárul.
- Nem rossz. - jegyzi meg
- Köszönöm. Most te jössz, felsőt le ahogy mondtad. - emlékeztetem az előbbi ígéretre.
Picit hezitál, de leveszi újra a felsőt. Most teljes valójában elém tárulnak a gömbölyű formák. Szinte tátott szájjal nézem őket.
- Ne bámuld így, mert visszaveszem a felsőt. Ezek csak mellek. – kezeivel takarja el a ciciket.
Nem nézem tovább, hanem leülök mellé.
- Azért szépek. - dicsértem meg és a témát lezártam
- Köszönöm. A doki ügyes munkát végzett, az ő érdeme. - folytatja
- Szilikon? Azt hittem eredeti. - kérdem megdöbbenve.
- Szilikon. Tavaly csináltattam meg. De az már a múlt.
- Jól sikerült. Még sosem fogtam nem igazi cicit. - próbálom ütni a vasat amíg meleg.
- Ja persze, mindenki ezt mondja. Amúgy meg nincs különbség.
- Ezt nem tudom megerősíteni se cáfolni. De csak van különbség az eredeti és a szilikon között.
- Nem nincs.
- Megfoghatom? - kérdően ránéztem.
- Na persze. - válaszolja elutasítóan.
- Na persze. - felelem és elindul a kezem a mellére. Szinte már megérintem, mikor finoman rácsap a kezemre.
- Nem. - ellenkezett
- De azt mondtad, hogy persze, megfoghatom. - felelem
- Na persze. - ismételte - Vagyis csak szeretnéd.
- Én azt hittem ez szabad jelzés.
Szánakozóan sóhajtottam.
- Na jó megfoghatod. Lásd milyen. - adja meg az engedélyt.
Megfogom a ciciket. Először csak finoman, majd elkezdem simogatni körkörösen, majd egyre inkább határozottan veszem a kezembe. Nem is fér a kezembe a mérete miatt, de nem számít, próbálom az egészet markolászni.
- Tényleg olyan, mint az igazi. - felelem, miközben továbbra is játszom a mellekkel.
- Csendet. - feleli és az ujjaidat a mostanra már majdnem teljesen merev farkamra fonja. - Ne hagyd abba - súgja, miközben becsukja a szemét és kezével elkezd le-föl mozogni a szerszámomon.
Megpuszilom a mellét, majd megnyalom a bimbókat amik ettől megkeményednek és mereven kidülled az udvarukból. Ekkor felsóhajt és erősen szorítja meg a szerszámomat.
A nyelvemmel abbahagyom a cicik kényeztetését és a szájára tapasztom a számat. Kezemmel pedig visszatérek az eredetit is lepipáló melledhez.
Gyengéden ellök magától.
- Ne itt, bárki bejöhet.
- Felmenjünk hozzám, vagy hozzád? - kérdem
- Ne, nem tudok addig várni. Gyere a zuhany alá. - azzal felugrik és kisiet.
Utána megyek. Mire odaérek, ő már megnyitotta a zuhanyt és beállt alá. Hosszú szőke haja majdnem a melléig ér. Odamegyek hozzá, átöleljük egymást és vadul elkezdünk csókolózni. A nyelvünk heves csatát vívnak, egymással miközben egyik kezemmel a mellekhez nyúlok, míg másik kezemmel a fürdőruhán keresztül tapintom ki a puncija körvonalát. Itt eljátszok egy kicsit körkörös mozdulatokkal. Gyengéden kibújok a karjaidból és melleket kezdem el puszilgatni és gyömöszölni. Majd lejjebb haladva lehúzom a bugyiját.
Feszes hasa alatt csak egy ujjnyi vastag csíkban mutatja a szemérem szőrzet a helyes utat az izzó nemi szervhez. A csikló az igalomtól megduzzadt mostanra. Gyengéden megpuszilom majd egyre határozottabb nyelvcsapásokkal mélyülök el a punciban. A lány nekidől a csempének és élvezi a kényeztetést.
Mikor az élvezettől megremeg a teste határozott mozdulattal tolja el a fejemet. - Hatolj belém! - parancsolj.
Felállok és merev szerszámomat a barlang bejáratához illesztem. Elkezdünk csókolózni, míg lassan, de egyenletesen hatolok belé. Finoman elkezdek mozogni benne közben az egyik mellét veszem a kezembe. Egyre erősebben kapaszkodom bele, ahogy a farkam is egyre erősebben jár a puncijánan.
A gyönyörtől sikítania kellene, de nem lehet. A kezét a szájára tapasztja, míg én még párat lökök rajta.
Ezután kihúzom a szerszámomat és elélvezek. A meleg spermám a hasára spriccel, de a víz ezt rögtön lemossa.
Ekkor hangokat hallunk.
- Zsani. Itt vagy kicsim? - kérdi egy hang.
- Az apám. Mennem kell. - feli.
- Ne. - kérlelem
- Muszáj. - súgja és elzárja a zuhanyt.
- Itt vagyok, csak egy pillanat és megyek. - kiabálja ki.
- Siess mindenki rád vár. - sürget a férfihang
- Csak megtörölközöm. - kiabál vissza miközben gyorsan elkezdi szárítani magadat.
- Rendben, itt megvárlak. - feleli türelmetlenül az apja
- A fenébe a melltartóm a szaunába maradt. - súgja bosszúsan nekem.
- Tessék itt a bugyim. Ha megtalálod a melltartót is akkor már szép gyűjteményed lesz. Emlékezz rám! - válaszolja határozottan.
- Nade. - válaszolom
- Ez van. Én elviszem az te fürdőgatyád, kölcsönbe.
Magára tekeri a törölközőt, kezében a fürdőnadrágommal elsétál.
Én ottmaradok a bugyival. Pucéran.
Később megtalálom a hozzá tartozó melltartót is. Csak őt nem találtam soha többé...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: