Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sex az uszodában

Egy szerdai napon lementem az uszodába egy fárasztó nap után lazítani. Nagyon jó volt a forró vízben ülni, és áztatni magam. Már olyan 6 óra lehetett, amikor láttam, hogy a műúszós lányoknak vége az edzésüknek! A lányok ( nagy örömömre ) bejöttek a vízbe! Hülyéskedtek, és az egyik véletlen nekem jött!

Olyan jó csaj volt, hogy a fantáziám rögtön elkezdett kalandozni! Nagyon tetszett a csaj, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy vele smárolok! A farkam már kezdett nőni!. A csaj észrevette, és elkezdte masszírozni, de mondtam neki, hogy ne itt. Bementünk a szaunába, ahonnan előttünk jöttek ki. A szaunában, ott folytattuk, ahol abbahagytuk! Levettem róla a fürdőruhát, és elkezdtem masszírozni, és nyalogatni a mellét! Utána a kezem lejjebb vándorolt, és elkezdtem ruhán keresztül ujjazni!

Látszott rajta, hogy nagyon begerjedt. Levette a gatyámat, és elkezdett szopni! Nagyon jól csinálta. Mondtam is neki, erre ő még jobban csinálta, mire én beleélveztem a szájába! Lehúztam róla a fürdőruháját, és a finom kis borotvált punciját elkezdtem nyalni! Ahogy a nyelvem a puncijához ért, a csaj megborzongott. Én pedig tövig benyaltam, és izgattam! Ő pedig hatalmasakat sikoltott. Meg is ijedtem nehogy lebukjunk. Miután farkam újra munkába tudott "állni" Benyomtam a pinájába, és hatalmas lökésekkel elkezdtem kúrni. Közben ő is elélvezett megint! Mondtam neki, hogy halkítson, mert lebukunk! Erre ő mondta, hogy feküdjek a hátamra, és ő széthúzta a pináját, és beleült a faszomba, és elkezdett rajta lovagolni!

Miután éreztem, hogy el fogok menni, ki a akartam venni, de neki is akkor jött meg az orgazmusa, és nem szállt le a faszomról! Együtt élveztünk el! Telenyomtam spermával, hogy mikor kivettem, csak úgy csöpögött a geci belőle! Nagyon jó volt! Ilyet még az életben nem éreztem! Mikor kimentünk a szaunából, kurvára melegem volt, és izzadtam, mint egy ló! Addigra, mér senki nem volt az usziba, elkezdtünk smárolni megint, erre ő teljesen beindult, és berángatott a zuhanyzóba, és kezdtünk mindent előröl!

Életem legjobb élménye volt, és soha nem fogom elfelejteni! Jó lenne még vele találkozni! Lehet, hogy holnap lenézek az usziba!!!!
Hasonló történetek
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Ez a sztori ritka szar! Azon kaptad magad, hogy smárolsz?! Ez elég érdekes. Nem is dumáltatok meg semmi, csak úgy azon kaptad magad. Fura, velem az ilyesmi nem így esik meg. És ráadásul nagyon rövid a történet. SZAR!

pipo ·
te ennyire zakkant egy fasz vagy?
méghogy 2x is megbasztad egymás után??
ne viccelj hülyegyerek és hogy fürdőruhán keresztül megujjaztad ez már new szex, taníts meg engemis így ujjazni mert erre ráízgul minden ccsaj!! és a 2xi dugásodról-) ha kivered a faszod akkor felsem tudsz sem te sem a kukicskád állni mert kifáradsz érted te fasszopó állat?
és beleélveztél annyira hogy csöpögött belőle nem vagy te super man hogy vödörnyit gecizz te kis geci áálat kamugép nem is tudsz úszni
áhhh looser kamugép szerencsétlen FASZ :smile: :angry:

libido ·
MI A REDVÁS ÉLET FOLYIK ITT BAZD MEG MOST AZONNAL BEFOGJA MINDENKI A MOCSKOS POFÁJÁT VAGY SZÉTBASZOM AZ ARCOTOK FONNYADTHERÉJŰ GECI TETVEK EZT A LÓFASZJANKÓ SZÜLTE IDÉTLEN FASZOM TÖRTÉNETET MEG TAKARÍTSÁTOK EL INNEN BAZD MEG DE KUUUUUUUUUUURVAGYORSAN!!!!!! :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: