Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Séta

A lábak csendesen lépkedtek lefele a lépcsőn. Az ajtóban álló türelmetlenül kopogott.
- Jól van, megyek már! - mondta a nő.
Leért az ajtóhoz. Szépen, nyugodtan előkereste a kulcsokat. Tudta, hogy az idő, mostmár nem számít. Ujjai hosszú, finom ívűek voltak. Látszott, hogy gyermekkora óta zongorázik. Ügyesen forgatta meg a kulcsot a zárban. Katt. Az ajtó kinyílt. Egy homályos alak állt kint.
- Már vártam. - szólt a nő, anélkül, hogy tudná, kihez beszél.
- Tudom. Mindent tudok magáról.
- Akkor azt is tudja, hogy nem számítottam rá, hogy...hogy ennyire hirtelen.
- Senki sem számít rá. Bárki, bármit mond is, senki nem tudhatja előre. Soha.
- Kér egy italt? - kérdezte a hölgy, és a bárszekrényhez lépett.
- Nem, köszönöm. - válaszolt udvariasan az idegen - Inkább sétáljunk. - ezzel karon fogta a nőt, és kivezette a házból.
- Hová megyünk?
- A parkba.
- Oh...hát ott a \"kapu\"?
- A \"kapu\" ott van, ahol csak akarom. Maga itt van otthon. Idefűzik az emlékei. Hát innen indulhat...
- Értem.

Egy darabig nem beszéltek többet. A parkba érve leültek egy padra. Senki nem vett róluk tudomást. Pedig furcsa páros voltak. Egyszerre elhomályosultak előttük a fák, és a helyükön egy ajtó féleséget lehetett kivenni.
- Itt az idő. - mondta az idegen. - Innen egyedül megy tovább.
- Köszönöm...- mondta a nő elfúló hangon. Ezzel eltűnt a homályban.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4452
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
6629
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pampanyul ·
Jóó.

efopée ·
az azért túlzás sztem, hogy jó... annyit lehet mondani hogy jól indul...
dehát még bármi lehet belőle...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: