Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Selbstbefriedigung - három nemzedék

- Apus, az ég szerelmére, csinálj már valamit.
A férfi tehetetlenül, kicsit szégyenkezve néz a feleségére. Szórakozottan pödörni kezdi a bajszát, aztán meglátva párja rosszalló tekintetét, abbahagyja. Anyus már régen leszoktatta erről a rossz szokásáról. Megköszörüli a torkát.
- A lányunk végül is felnőtt nő, majdnem tizennyolc éves. Ebben az életkorban már…
- Nehogy azt mond nekem, hogy ez normális!
- Nem, talán nem az, de…
- Abban az ágyban halt meg szegény anyám! A nagyi ágyában ilyet tenni – Anyus hangjában süt a felháborodás. Apus bölcsen elhallgat.
Mindketten hallgatnak, fülelnek. A csöndet csak a falióra tikktakkolása töri meg.
És halk nyögdécselés. Ziháló, mély hangok. Tompák, mivel a hang forrása és közöttük ott van egy ajtó.
- Apus, csinálj már valamit! – ismétli meg Anyus határozottan.

A férfi az asszonyra néz, hátrafogott kontyára és szigorú arcélére. Végül halk, behízelgő hangon megszólal:
- Anyus, nézzünk szembe a tényekkel. A lányunk felnőtt. Nem jár fiúkkal, mert szegény nem túl szép, nem is udvarolnak neki. Sajnos én alkatomat örökölte és a te bájos modorodat.
- Te piszok.
- Ez az igazság. Magányos, és boldogtalan. De neki is vannak vágyai. Ő is vágyik a testiségre. A… szexre. Mi is vágytunk rá, ha jól emlékszem.
- Azok más idők voltak. Ezek a fiatalok olyan szemérmetlenek!
- Lehet, de ez még nem bűn. Én is rendszeresen végeztem önkielégítést, amikor fiatal voltam.
Anyus elfordul, jelezve, nem óhajt tovább társalogni ilyen alantas témáról.
Apus némán bámul rá, és dacosan megpödöri a bajszát.
- Talán te is?

Az asszony villámgyorsan fordul vissza férjéhez, közben sziszeg és vicsorít.
- Mit képzelsz? Mi nők, nem vagyunk olyanok, mint a férfiak. Mi… nem művelünk ilyen gusztustalan dolgokat.
- Akkor mi magyarázza a hangokat, amik épp kiszűrödnek a lányod szobájából?
Az asszony nem szól semmit. Beáll a csönd.
A nyögdécselés még mindig hallatszik. Kicsit recseg az ágy. Aztán új hangok keverednek a már ismertek közé… mik is? Sikkantások?
Apus érzi, hogy megmoccan a farka a nadrágjában. Ölébe ejti a kezét, hogy leplezze. A fenébe is, ez tényleg szégyen. De hát mit tehetne? Női nyögdécselés hallatán minden normális férfi így reagál, leszámítva persze a homokosokat. Jó, a lánya nyögdécsel. Na és. Lehetne más is az ajtó túloldalán.
Anyus elgondolkozva bámulja a falón tikktakkoló faliórát. Csendben hallgatják masztizó lányuk gyönyörittas hangjait.

****

A lány gondolatai egyre elmosódottabbá válnak, ahogy mind magasabbra hág a gyönyör lépcsőin. Széttárja húsos, kövér combjait, amely közt rőt szőrpamacs alatt nyílik a nedves rés, amelyben jobb kezének ujjai mind gyorsabban járnak. Másik keze hatalmas, enyhén pattanásos melleit gyúrja, bimbóit olykor megnyalja húsos ajkával.
Lehunyt szemmel nyögdécsel, körözni kezd a csiklóján, amitől új kéj önti el a testét. Képzeletében egy kemény fütyi jár benne, amelyről gyakran álmodozik, de ha épp nincs úgy elszállva, mint most, sosem hiszi el, hogy valaha is beléhatol…
Tizenöt éves, és több mint egy éve maszturbál. Nagyon szereti csinálni. Imádja, amikor megmerevednek a bimbói, amikor elönti a forróság, amikor lüktetni kezd a puncija…
Fél éve bukott le.
Furcsa volt.

Hazaért a suliból, tanult, aztán unatkozni kezdett. Ábrándozni kezdett az egyik fiúról, akit az iskolaudvaron látott. Hamarosan azon kapta magát, hogy felizgult. Letolta a nadrágját, elhevert az ágyán, és simogatni kezdte a nuniját. Nemsokára lehunyta a szemét az élvezettől, és sóhajtozni kezdett. Szobája ajtaját pedig elfelejtette becsukni.
Már majdnem a csúcsra jutott, amikor megérezte, hogy nincs egyedül. Rémülten ült fel, esetlenül el takarva ölét.
Anyja állt ott. És bármilyen különös, mosolygott.
Leült a lánya mellé, megfogta a kezét – azt, amelyik nem csöpögött a pinalétől – és mesélni kezdett neki. A lány egyre kerekedő szemmel hallgatta, ahogy anyja elmeséli neki, ő is végzett már önkielégítést ilyen korában, csak azt akkoriban frídolásnak nevezték, ami a német Selbstbefriedigung szóból jött. Anyja azt is elmondta, hogy tizenöt éves korában ő már elveszítette a szüzességét, sőt, mielőtt tizennyolc évesen férjhez ment az apushoz, vagy egy tucat fiúval feküdt le a faluból. Még neveket is mondott – a lány csodálkozott, hiszen ezek közül sokan jöttek hozzájuk időnként vendégségbe a feleségükkel.
Anyja még a nagymama viselt dolgairól is mesélt. Ezeket a lány már-már el sem akarta hinni… eddig nem is tudta, hogy vagy öt férje volt, és gyakran élt együtt egy nála akár húsz évvel is fiatalabb férfival, fiúval…
És ráadásul a nőket is szerette.
Anyja egy óráig mesélt neki, egészen fesztelenül, és amikor otthagyta, a lány megkönnyebbülést érzett. Pipacsvörös volt az arca, és nagy zavartságot érzett. És mégis, mikor leszállt az este, ismét nekiállt maszturbálni.

****

Anyus dudorászva kötöget. Egy ideje csend van a szobában. Apus vagy húsz percre magára hagyta, mondván, kimegy a konyhába sörért. Ő magában kuncogva morogta, menjen csak.
Egy ideje a szomszéd szobájából sem szűrődött ki semmi hang. Lánya bizonyára elélvezett már. Úgy is kell.
Anyus az anyjára gondol, és nagyon sajnálja, hogy nincs már velük. Tudja, ő pótolhatatlanul hasznos tanácsokkal tudná ellátni az ő szegény, gátlásos és elhízott kicsikéjét.
Szeretné, ha nemcsak a lánya hangjait hallaná odabentről, hanem a kéj cressendójába belejátszana egy fiatal, tizenéves fiú gyönyörlihegése is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
bár a banális és brutális dolgok hiányoznak

ted ·
Ez a kedvenc!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: