Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Segítség!



Ez a történet nem csak egy izgalmas kaland, hanem egy fontos pont ez életemben. Azonkívül az, hogy megosztom veletek, nem csak azért van, hogy elmeséljem életem legjobb szexuális élményét, hanem hogy eljuttassam hozzátok kétségbeesett segélykiáltásomat. Máris elmagyarázom. A lány, akiről a történet szól, a múlté. Elhagyott és nem jön vissza többet, és ami a legszörnyűbb, nem találok még egy olyat, mint ő. Nem a külsőről van szó, bár nem egy rossz csaj. Szőke, magas (nálam alacsonyabb egy fél fejjel), karcsú, szép fenék, kicsi cicik (ezt szeretem), csupasz punci, hatalmas kék szemek és csodás mosoly. Hogy mi benne a különleges? A szexhez való hozzáállása. Szabadelvű, nagyszájú bővérű lány volt. Csúnya szóval igazi kurva. De válogatós és hál' istennek engem is kiválasztott. Azért segélykiáltás ez a kis sztori, mert nem sikerült még egy olyan lányt találnom, aki hajlandó lenne, csak úgy lefeküdi vele, az élvezet kedvéért, az erotika kedvéért.

Akivel meg lehet azt csinálni, hogy összejövünk, szeretkezünk, vagy kefélünk egy vagy két esetleg három jót, eldumálunk, ha kell lógunk a suliból, de nem rontjuk el a kapcsolatunkat a kötöttségekkel és számonkérésekkel. Niki, mert hogy így hívják, ilyen volt. Persze aztán összejöttünk és el is romlott, de az eleje és a megismerkedésünk, valamint az első éjszakánk fantasztikus volt. Osztálytársak voltunk és ő az osztályban hangosan fejtegette, hogy ő mennyire szereti a szexet, mennyi pasija van, hogy a barátja mellett van egy 30 éves csávója, aki úgy nyal, mint egy isten. Tetszett, de mivel kicsi az önbizalmam (állítólag feleslegesen), nem hittem, hogy valaha lesz is köztünk valami. Aztán egy nap, mikor ismételten fényezte magát és azt a vén faszt, kibökte életem legidegesítőbb mondatát.
- Ez a pasi olyan mint egy isten jobb, mint bármelyik huszonéves (ő 19 volt, de volt már vagy 20 pasija). Nem is kezdek többet ezekkel a pisisekkel.

Több se kellett. Be kellett bizonyítanom, hogy én igenis tudok annyit. Nem volt tapasztalatom, még csak egy nővel voltam előtte, de azt tudtam, hogy ha odafigyelek a lányra leszek olyan jó, mint bárki. El is kezdtem vele egy levelezést óra alatt, amiben kértem, követeltem, bókoltam azért, hogy bebizonyíthassam, jó vagyok. Meg kellett mutatnom. Egy hónapos incselkedő levelezés után, egy szombaton aztán beadta a derekát (azt a kis karcsút). Este találkoztunk. Ideges voltam, mert mégis csak a második nőről volt szó. Szóval hazafelé kivettünk egy filmet és bevásároltunk. Otthon dumáltunk egy kicsit, majd kimentem kaját csinálni. Eddig viszont nem történt semmi. Nem mertem kezdeményezni, lehet hogy gyáva vagyok, de ez van. Szóval éppen kentem a kenyeret, mikor kijött hozzám, és szorosan mellettem megállt. Nem tudtam tőle mozogni úgyhogy tudtam itt elkezdődött valami.

Lenéztem rá (jó mondjuk annyira nem alacsony én 182 cm vagyok) ő belenézett azokkal a csodás kék szemekkel a szemembe, majd lábujjhegyre állt és megcsókolt. Vadul, keményen és kellemetlenül csókolt. Nem ő volt a rossz és nem is én. Csodás a csókja hiányzik is. Hanem ugye én csak egy szexpartner voltam, akinek nem járt jobb. Na utána bement és mikor utána mentem ő berakta a videofilmet. Kigombolta a nadrágját, mondván, hogy szorítja pedig nem volt dagadt. Sőt csinos és karcsú. Tehát ez jel volt. Mielőtt belemerültünk volna a filmbe így szóltam:
- Az a csók ott a konyhában…
- Igen?
- Én nem így csinálom.
- Hát?

Odakúsztam mellé és lassan megsimítottam az arcát, majd lágyan megcsókoltam, úgy ahogy szerintem ő megérdemli. Szerintem tökmindegy, hogy a lány, akivel lefekszem a barátnőm, vagy csak kaland, azt érdemli, amit egy nő érdemel. Odafigyelést és feltétlen elsőbbséget. Szóval mikor elszakadtam adakozó ajkaitól, ő még csücsörített és a szeme csukva volt. Tetszett neki. Nekiláttunk a filmnek. Az ölembe hajtotta a fejét és úgy kezdtünk hozzá. Lassan elkezdtem simogatni a hátát, majd benyúltam a póló alá és ott simogattam a hátát. Sima bőre volt, engem meg annyira izgatott, hogy egy új lányt kényeztetek. Arra lettem figyelmes, hogy lekapcsolja a tévét és elkezdi levenni a nadrágját. Odakúsztam és segítettem neki. Levettem a pólóját és közben végigcsókoltam lapos feszes hasát. Tudta hogy a hasra gerjedek és a kedvemért befeszítette. Meg is lett a hatása.

Hála istennek olyan elöl kapcsos melltartója volt, ami engem valahogy jobban felizgatott, mint a normál. Kikapcsoltam és azzal a lendülettel, ahogy levettem, azonnal lekezdtem csókolni a csodás bimbókat, majd körbe-körbe a csodás pici ciciket. Ajkaim közé csíptem a mellbimbóját, és a nyelvemmel elkezdtem simogatni, nem voltam durva, amúgy is vastagok az ajkaim és ezt ő különösen díjazta. Aztán elkezdtem lejjebb csúszni, ismételten nagy örömmel végigcsókolva a csodás testet. Neki is tetszett, mert mire leértem a fazonra borotvált puncihoz, már nedves volt. Illatos volt és édes. Imádom az ízét!!! Szóval eleinte apró, puha puszikkal halmoztam el, majd elkezdtem simogatni a nyelvemmel, aztán, mikro már reszketett az izgalomtól mélyen teli nyelvvel belenyalta. Megugrott és a szájára tapasztotta a kezét, nehogy felkiáltson.
- Fájt?
- Dehogyis! Folytassd!

Folytattam. Élvezte, imádta, mint később kiderült, megmutattam neki mit tudok. De itt nem értek véget a dolgok. Abbahagytam, hogy másképpen is birtokba vegyem csodás testét. Felült és elkezdett vetkőztetni. Benyúlt a gatyámba, és marokra fogta a megduzzadt farkamat. Kritikus volt a mérettel és az állaggal kapcsolatban, de a mosolyából és a mozdulataiból arra következtettem, hogy tetszett amit talált. Finom kezével megfogta és eleinte lassan, majd egyre gyorsabban kezdte húzogatni, aztán előrehajolt és a szájába vette. Olyan finoman csinálta, a foga egyszer sem ért hozzám, nyelvével körbe-körbe futkározott rajta, miközben fel le mozgott. Azt hittem belehalok. néha kivette a szájából, benyálazta, aztán vissza. Aztán abbahagyta, és hanyatt dőlt. Ismét nyalni kezdtem, széthúztam a szeméremajkait és még mélyebben belenyaltam, be a kis barlangba. Kezével a szája elé kapott és fújtatott mint egy gőzgép. Aztán elkapta a fejem és magára rántott.

Lassan hatoltam bele a forró, nedves punciba, és ahogy egyre több volt benne belőlem, ő úgy feszült meg, arcára kiült az élvezet. Megragadta a fenekemet és tolt magába, aztán lassan mozogni kezdtem benne. Nem ki be, mint egy erőgép, hanem hozzásimultam és úgy. Ő csak markolta a fenekem és nyögött, már nem törődött azzal, hogy meghallja valaki, csak csinált. Csókoltam a száját, a nyakát. Olyan édes gyönyörű hangja volt. Aztán egy kicsit kihúztam és ismét lassan betoltam. Imádtam ahogyan élvezi amit csinálok. Már egy jó ideje szeretkeztünk, mikor elhaló, lihegő hangon megkérdezte:
- Neked még nem jönne?
- Előbb te. Majd utánad.
- De én már kétszer elmentem.

Állítása szerint akkor amikor betettem neki szinte azonnal, mert végig ért benne a farkam és ezt ő szerette, másodszor meg valamikor közben. Kihúztam belőle és ő leültetett, majd szopni kezdett mint az elején. nem kellett sok hozzá és teleélveztem a száját. Utána meztelenül pihegve heveredtünk le az ágyra. Közölte, hogy nem megy haza és velem alszik Persze ezek után még háromszor szeretkeztünk, de azt majd máskor. Azért SEGÍTSÉG! a címe, mert nem találtam még egy ilyen felszabadult partnert mint ő.
Hasonló történetek
29478
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kappa ·
Nekem ez tetszett a legjobban:"Sima böre volt ..."



Milyen, amikor valakinek nem sima a bore? Rucskos

Pikkelyes

Szoros

???



Ez nem volt tul meggyozo tortenet, olyan, mint amikor a kisgyerek egyszer ingyenjegyet kap a vidamparkba, es utana csalodott, hogy tobbet nem jut be.

Kappa ·
Ja, en is orulok, hogy ilyen bolcs vagyok.



Kar, hogy inkabb az utobbi idok kellemetlen elmenyei szolnak belolem. Vagyis a bolcsesseg-teoria ugrott. :-(

Tobaggio ·
Szerintem te sem vagy más,mint egy kurva...csak pasiban! Nincs neked szükséged másra csak egy lyukra!Ahhoz nem kell segítség...aki keres,az talál!

Amúgy maga a történet nem rossz!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: