Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Segítek apának

Mindig is vonzott. Mint a mágnes. Az igazság az, hogy nagyon felizgat mindig. Csodálatosan izmos teste van, megnyerő külseje, a szeme kék, mint a vakító tenger, a hangja bársonyosan mély.




Anyám titkárnő, apám autószerelő, én pedig Ted vagyok,18 éves, szőke, vékony, lányos arcú fiú.




- Gyere csak ide - hívott a fürdőszobába egyik délelőtt. Anya dolgozott, nekem nyári szünet, apa meg szabin volt.




- Fiam, a golyóimról sehogy sem tudom leborotválni a szőrt, tedd már meg légyszi, hogy segítesz.




Apám nedves, izmos teste ott ágaskodott előttem, farka rálógott valamelyest combjára, felül már leborotválta fanszőrét, a nagy golyói még azonban nem voltak simák. Imádkoztam ne legyen merevedésem, miközben kezembe vettem a borotvát és a habot.




Fújtam habot apám lába közé sokat, majd gyengéden elsimítottam a csodálatos golyókon. Apa szuszogni kezdett és én is, amint elkezdtem óvatosan borotválni.




- Aranykezed van.- simogatta meg a fejemet, én pedig felnéztem rá, a vesszője félkeményen az ajkamhoz tolult. Mindketten megmerevedtünk.




- Apa...- suttogtam, és nem bírtam megállni,hogy ne nyaljam meg azt a csodálatos vesszőt,amire már annyiszor kivertem a farkamat. Apámnak kitágult a pupillája nem hitte el, hogy elkezdtem nyalni a makkját.




- Mit csinálsz, gyerek? - kérdezte tétován.




- Nem tudom apa, de isteni vagy. - Megragadtam a hosszú eres faszt, bevettem a számba elkezdtem szopni. Az elő ízek a számba áramlottak, és élveztem mind jobban.




- Te egy kis ribanc vagy, úgy szopsz, hogy anyádat lekörözöd háromszor.




- Apa élvezz a számba, és kurd a számat kérlek, baszd a számat. - Apám szeme elhomályosult, megragadta a fejemet és ráhúzkodott a farkára, a vége az lett, beleélvezett a számba, én pedig mindent lenyeltem, mert kívántam.




- Ribanc - rázott meg utána, majd szemeztünk, és sírva fakadtam közben a szégyentől.




- Nem kell sírni, de anyádnak sose áruld el.




- Nem apu - szipogtam. Ekkor apám közel hajolt, majd éreztem borostás arcát az enyémen.




Megcsókolt, tartott szorosan magához ölelve.




 




Apám utána részeg lett sokat ivott, és elzavart. Elmentem csavarogni, másnap úgy tetet, mintha semmi nem történt volna közöttünk. Harmadik nap éjjelén viszont bejött a szobámba.




- Kicsim, nem tudom elfelejteni a csodás szádat, hadd feküdjek melléd.




- Gyere apu. - Hajtottam fel a takarót.




Apu nekem simult, az oldalamnak, és éreztem a kemény faszát. Annyira felizgatott, hogy remegtem.




- Akarod, hm? - kérdezte, majd átölelt, és elkezdtünk mozogni, mintha basznánk.




- Akarom- vinnyogtam, apu pedig a tenyerébe köpött benyálazta a lyukamat sokszor, és elkezdte bevezetni a makkját a végbelembe. Nagyon fájt, de nagyon élveztem. Apu elkezdett mozogni bennem, pumpált lendületesen, összecsapódott a bőrünk.




- Szétbaszom a lyukadat. - mondogatta.




Sírtam és élveztem egyszerre. Apu előre nyúlt, elkezdte verni a farkamat, sajátját meg belém verte, elöntött az ondója nemsokára. Még csókolta a tarkómat percekig, majd kihúzódott belőlem.




Egészen még nem kellett vécéznem, szivárgott belőlem a finom sperma. Minden cseppjét imádtam.




Apu, kefélj meg újra.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Kapbea01 ·
Szuper, és élethű!

neveljmeg ·
Tetszet nagyon

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: