Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rövid kaland

Szeretném veletek megosztani a szüzességem elvesztésének történetét. 17 éves voltam, amikor az évvégi banketten megtörtént a dolog.
Nem voltam túl gyakorlott a nőügyekben, igazán komoly kapcsolatom sem volt előtte, de mindig jó viszonyban voltam a nőnemű ismerőseimmel. Közéjük tartozott Betti is. Vele soha nem volt igazán közeli kapcsolatom, nem is beszéltünk sokat, annak ellenére, hogy osztálytársak voltunk. Nem volt az a tipikus "hű de dögös csaj", de nem is szeretett volna ilyen képet kialakítani magáról. Jól nézett ki, de sajnos a nem éppen kihívó öltözködési stílusa miatt, én már annak is nagyon örültem, ha egy kis bepillantást tehettem a dekoltázsába. Addig a napig ez volt a maximum. Akkor este buli volt. Mindenki sokat ivott, ő is, én is. Nem voltunk 100%-ig tudatában a cselekedeteinknek.

Az est közepe felé mindketten egyedül ültünk, külön asztalnál, és akkor összetalálkozott a tekintetünk. Akkor este nagyon tetszett. Egy kis pántos fölső volt rajta, ami szabadon hagyta a hasát, és egy fehér tapadós nadrág. Láttam a szemében valami szokatlant, amit eddig nem tapasztaltam nála. Odajött az asztalomhoz, mondta, hogy látta, hogy egyedül ülök...stb. Igazából jelentéktelen dolgokról beszélgettünk, de végig látszott rajta, hogy szeretne valamit. Amikor látta, hogy, kapisgálom a dolgot, hirtelen megkérdezte: - Nincs kedved, kijönni? Nem akartam hinni a fülemnek, habozás nélkül válaszoltam. Természetesen igennel. Elindultunk kifelé, de félúton visszafordult és elindult a WC felé. Intett, hogy kövessem. Nem voltunk nagyon szem előtt, így nem tűnt fel senkinek.

Mikor beértünk, láttuk, hogy nincs bent senki. Bementünk egy fülkébe, bezártuk az ajtót. Nem siettünk, nem ugrottunk egymásnak. Először elkezdtünk csókolózni, a kezem a vállát és a hátát simogatta. Majd a nyakát kezdtem csókolgatni, azután szóltam neki, hogy forduljon meg. Így hátulról értem a nyakát, és közben a melleit simogattam, masszíroztam. Mindketten nagyon élveztük. Nem tudom, mennyire látszik a sorokból, hogy ez volt minden vágyam, földöntúli boldogságot éreztem, és még akkor sem akartam elhinni, mennyire szerencsés vagyok. A farkam már annyira állt, amennyire csak tudott, és ahogy a fenekét hozzámnyomta, ezt ő is érezte. Hozzámsimult, majd hirtelen megfordult és leguggolt. Kigombolta a nadrágomat és lassan lehúzta. Látszott, hogy tetszik neki az alsógatyámon keresztül meredő farkam. Majd az alsótól is megszabadított, és akkor elkezdte.

Először csak kézzel simogatta, húzogatta, majd szájjal folytatta. Nem volt viszonyítási alapom, de nagyon jól csinálta. Meg is lepett, hogy ennyire gyakorlott, vagy csak annak tűnt, nem gondoltam volna róla. Mivel csurig voltam töltve, közöltem is vele, hogy valószínűleg először nagyon hamar el fogok menni. Azt gondoltam, hogy rögtön az első érintésétől megindulok, de magam is meglepődtem, hogy mennyi ideig bírtam a szopását. Persze nem volt ez sok idő, viszonylag hamar elmentem. Előtte mondta, hogy az arcára élvezzek. Úgy tettem. Ezután gondoltuk, rátérhetünk a lényegre. Nem kellett sok idő, hogy újra harcra készen álljak. Hogy segítse újbóli felemelkedésem, lejjebb húzta a felsőjét és a melltartóját, és így kitárultak elém a mellei, velük elég sok időt eltöltöttem. Nem voltak túlzottan nagy mellek, nem is túl kicsik, pont kézbe való formás cicik voltak. Majd lehúzta a nadrágját és a bugyiját is.

Én leültem a lecsukott WC-re, és ő elkezdett finoman, lovagolni rajtam. Ezt persze már jóval tovább bírtam. Még mindig nem akartam elhinni, minek vagyok részese. Iszonyúan jó volt. Láttam Bettin, hogy ő is nagyon élvezte, érzékien nyögdécselt, és már csak az, hogy így hallom az ő hangját, teljesen feltüzelt. Egy rövid idő után felállt, én mögé álltam, egyik combját a kezembe vettem, és úgy folytattuk az aktust. Hatalmasat nyögött, majd én épp időben kihúztam, és ráélveztem a mellére. Ezután ültünk ott, pihentünk, és csak mosolyogtunk egymásra. Mindketten köszönetet mondtunk magunkban a másiknak. Rendbe szedtük magunkat, és visszamentünk a buliba. A dolognak nem lett folytatása, csak egy egyéjszakás kaland volt, megbeszéltük, hogy ne is nagyon beszéljünk róla.
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Egész jóra sikerült, írj még!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: