Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Romantika Siófokon

Ez nem egy erotikus történet lesz, mert olyan típusút már rengetegen írtak. A novella szóljon a romantikáról.

Egy pár sort írnék magamról, mielőtt belekezdek a történetembe. Most 24 éves vagyok, amikor ez az esemény lezajlott, csak 22 voltam. Szőke haj, kék szem, cuki rózsaszín ruhák. Talán elég is ennyit mondanom, már biztos tudjátok, kire hasonlítottam.

Két évvel ezelőtt, júliusban két lány leutazott a Balatonra, hogy kipihenjék a tanulás fáradalmait és a szakításokkal járó traumát. Kata, a barátnőm, nyaralójában szálltunk meg Siófokon. Délelőtt érkeztünk, gyorsan előkotortuk a csomagok mélyéről a fürdőruhát, majd lementünk a strandra. A hangulat tökéletes volt egy szuper nyaraláshoz. Szikrázó napsütés, egyenletesen hullámzó víz, vidám emberek, ezen belül klassz srácok. Letettük a gyékényeket. Mielőtt becsobbantunk volna a hűsítő habokba, egy kicsit süttettük magunkat a napon. Nagyon jó érzés volt. Közben kémleltük a már említett klassz srácokat. Kata észrevett egy magas, tökéletes alkatú, szőkésbarna hajú, zöldszemű férfit.
- Vedd már észre, hogy téged néz! - szólt oda nekem kicsit mosolyogva.
- Ha jólesik neki, tegye. - közömbös maradtam egészen addig, amíg nem néztem meg, hogy ki is az, aki a kameráival engem kémlel.

Komolyan mondom, olyan helyes volt, hogy, ha fagylaltból lennék, ott helyben elolvadtam volna. Tényleg engem figyelt. Ezért kaptam magamtól egy önbizalom bónuszt, mert már letettem róla, hogy valaki valaha is engem fog megnézni és nem a Katát vagy valaki mást. Hogy ezután mi történt? Semmi, pedig arra számítottam, hogy odajön hozzám. Félénk nyuszinak tituláltam és Kata után futottam, aki már a stégtől integetett, hogy jöjjek én is és ússzunk egyet (már amennyire lehetett). Mondta, hogy este valami nagy buli lesz itt a parton, feltétlenül jöjjünk el. Lehet, hogy az én hercegem is ott lesz. Herceg? Szép kis herceg, aki 10 percen keresztül csak őt nézi, aztán oda se jön.

A délután a készülődés jegyében telt. Rajtam egy fehér top volt, alatta bikinifelső. A derekamra egy paerót kötöttem, ami eltakarta a fürdőruha másik részét. A parti-party hajnalig tartott, sokat táncoltunk, egy-egy pohárkával ittunk a felkínált italok közül. Nagyon klassz volt minden, csak egyet sajnáltam. Nem láttam a srácot, aki a parton nézegetett. Ez kellőképpen elszomorított. Egy kicsit otthagytam Katát és lesétáltam a partra. Gyönyörű este volt. Leültem egy padra és néztem a magyar-tengert. Megnyugtató érzés volt. Teljesen elmerültem a gondolataimba, s észre se vettem, hogy valaki leült mellém. A hangra ijedten kaptam fel a fejemet. A férfi elmosolyodott. Találjátok ki, ki volt az! Ő, az én hercegem ült mellettem, egészen közel. Kiderült, hogy 27 éves, budapesti és kardiológus. Órákig beszélgettünk, észre se vettük, de már hajnali 3 óra körül járt az idő. Kezdtem álmosodni, ezért elbúcsúztam tőle. Elkísért a nyaralóig, ami a padtól kb. 4 km-re volt, így még egy fél órát vele tölthettem. Teljesen elvarázsolt stílusával, humorával, kedvességével. A kapuban búcsúzás képpen egy finom jó éjt puszit leheltem az arcára.

Este mindenről beszámoltam Katának, ő is nekem. Kiderült, hogy megismerkedett egy esztergomi fiúval, aki igaz, egy évvel fiatalabb nála, de érettebbnek látszik. Másnap találkozót beszéltem meg Péterrel az egyik cukrászdában. Olyan izgatott voltam, hogy attól rettegtem, elkezdek hülyeségeket beszélni. Szerencsére nem! Teljesen illett hozzám, ugyanazokat a zenéket szereti, amiket én. Imád utazni, szereti a távolkeleti ízeket, szeret olvasni és kedveli a musicalokat. Pont olyan, mint én, csak férfi kiadásban. A két hetet kettesben töltöttük, amíg én Péterrel vitorláztam, addig Kata a nyaralóban hancúrozott az új fiújával. Én még inkább maradtam a csókolózások mezsgyéjén belül. Hmm... Milyen jól csókolt! De még mennyire jól! Szóval mindannyian nagyon jól éreztük magunkat. Az utolsó este a vacsorát egy kellemes vendéglőben fogyasztottuk el... kettesben. Evés közben véletlenül leöntötte magát vörösborral. Nagyon aranyos volt, ahogy próbálta eltüntetni, hát persze, hogy nem lehetett. Az este most nem maradt abba. De a vacsoránál még nem is sejtettük, hogy hogy fog végződni.

Elmentünk az ő szálláshelyére, egy hotelba. Mondta, hogy várjam meg lent a hallban, amíg ő fölszalad egy tiszta ingért. Engedelmesen leültem egy kényelmes fotelba. Nem tudom, mi, de valami azt súgta, menjek fel hozzá. Mintha ő hívna. Odaléptem a lifthez és türelmetlenül vártam, hogy felérjek arra az emeletre, ahol az ő szobája is volt. Megkerestem a megfelelő ajtót és halkan bekopogtam, majd egy kicsit hangosabban. Erre már kinyílt az ajtó, s ott állt előttem meztelen felsőtesttel. Annyira jól nézett ki, hogy szóhoz sem tudtam jutni. Magához húzott és finoman megcsókolt, majd egyre szomjasabban és szomjasabban. Már nem emlékszem, hogyan jutottunk el az ágyig. Valahogy biztosan, mert ott ébredtem fel és nem az ajtóban. Ő még mélyen aludt, addig én felöltöztem és hagytam egy üzenetet, hogy délután kettőkor indul a vonatom, ha valamit jelentek neki, akkor jöjjön ki, ha nem, akkor... Itt abbahagytam és elmentem.

Kata már összepakolta a ruháit és elkészítette az útravalót. Észrevettem, hogy sírt, mert kicsit piros volt a szeme. Tudtam, mi történhetett. Persze azonnal kifaggattam és ő könnyek között mesélte el, hogy a fiúval töltötte az estét, de reggelre már nyoma sem volt. Kereste telefonon, de nem vette fel, kereste a motelban, onnan már kijelentkezett. Ennyit az érett 21 évesről! Legalább lett volna benne annyi tisztelet, hogy közölje, nem jelentesz nekem semmit. Délután a vonathoz háromnegyed kettőkor értünk oda. Péter még sehol. Eltelt tíz perc, még mindig sehol. Már azt gondoltam magamban, hogy "Kár volt neki odaadni az ártatlanságom", amikor Kata megbökött, hogy ott jön. Mintha puskából lőttek volna ki minket, úgy rohantunk egymás felé.
- Féltem, hogy többé nem látlak.- mondta Péter.
- Hagytam üzenetet az asztalon, úgylátszik megtaláltad.
- Nos, igen... két óra aggódás után.- erre mindketten elnevettük magunkat.
- Megyek, mert lekésem a vonatot.- annyira szomorú voltam, hogy egy hétig még nem láthatom.
Aztán elővett a zsebéből egy vonatjegyet.
- Csak nem képzeled, hogy hagylak megszökni.
Ezután egy forró csók és utána rohanás a vonathoz, ami már majdnem elindult.

Még fél évig együtt jártunk, aztán megkérte a kezemet. Hozzámentem a balatoni herceghez. 3 hónap múlva fog megszületni a kislányunk.

Kata még keresi az igazit, de úgy tűnik, jó úton jár, hogy megtalálja. Drukkolok Neki!!!:)
Hasonló történetek
3892
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lady marmalade ·
Szóljatok hozzá! Nekem tetszik. Aranyos. :heart_eyes:

Hárpia ·


Kicsit pöttyös, de jó!
Szivacs ·
Felépültél ?
leticia_63 ·
Hárpia!:)

Igazán örülök neked!

Leticia

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: