Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Romantika és orgia, no meg a kisautó

Nem is olyan régen, azt hiszem olyan egy hónapja lehetett, amikor a barátnőm otthagyott. Mit is mondhatnék nem voltam nagyon elkenődve a dologtól. Az ex. barátnőm mindenért felkapta a vizet. Azért annak örültem, hogy nem nekem kellett őt otthagynom, mert azért voltak jó dolgok is a kapcsolatunkban. Amikor ezek a dolgok az eszembe jutottak mindig olyan jó érzés töltött el. Mint például amikor először találkoztuk...

Egy a haverokkal átbulizott éjszaka után ismertük meg egymást. A haverok mindig teljesen részegre leitták magukat, én azért soha nem vittem túlzásba a dolgot, mert nem szerettem volna ha nem emlékszem másnap semmire az előző nap eseményeiből. Ilyenkor érhetik az csak igazán nagy meglepetések az embert. Egy ágyban ébredni például egy teljesen ismeretlen nővel eléggé furcsa helyzet lett volna. Na jó. Azért egy ilyen kaland is lehet kellemes. Erről mesélhetne is egyik haver. Bár az ő számára nem volt túlzottan szórakoztató az a tudat, hogy reggel egy csaknem 150kg-os nővel ébredt, aki ráadásul jóval idősebb volt nála.

Na de térjünk vissza a témára. A haverokkal minden hétvégén elmentünk kedvenc szórakozó helyünkre a Club-ba. Itt mindig zajlott az élet. A haverok akkor már eléggé részegek voltak amikor beállított ő és még két barátnője. Nem voltak túlzottan erotikusan öltözöttek, nagy, mindent takaró ruhákban jöttek be. Én viszont azonnal kiszúrtam őt. A tekintete mélyen hatott rám. Szinte elvarázsolt a gyönyörű szemeivel. Alig, hogy bejött észrevette, hogy én őt figyelem. Úgy próbált tenni, mintha nem venne észre. De egy tekintettel elkaptam, amint éppen felém fordult. A szemem elveszett a ragyogó szemeiben. Ott szemezett velem.

Azonban ekkor megzavarta a figyelmemet az, amikor az egyik haver alig néhány méterre tőlem kidobta a taccsot. Aztán összekotorták magukat kis idő elteltével, majd elindultak. Hívtak engem is de mondtam nekik én még maradok egy darabig. A Club elég üres lett miután elmentek a haverok. Csak én voltam ott, és Ő meg a barátnői. Aztán alig öt perc múlva a két barátnője kiment a mosdóba. Ő egyedül ült az asztalnál. Éreztem most kell oda mennem, mert ilyen alkalom nem lesz még egy. Oda is mentem. Köszöntem, majd úgy tettem mintha nem is tudnám, hogy a barátnői még itt vannak. Leültem elé és beszélgetni kezdtünk. Észre sem vettük, hogy mennyi idő eltelt. A barátnői valószínűleg észrevették, hogy velem van, és elmentek. Aztán úgy egy óra beszélgetés után szóltak hogy a Club be fog zárni. Elindultunk kifelé. Felajánlottam neki, hogy elkísérem haza. Nem is tiltakozott, elindultunk. Elég messze lakott, így hát elmentünk a kocsimhoz, és elindultunk. A motornak furcsa hangja volt. A hideg betehetett neki.

Amikor egy külvárosi részen mentünk a kocsi hirtelen lefulladt. Várható volt. Kiszálltam és felnyitottam a motorháztetőt. Belenéztem, de nem értettem a kocsikhoz nagyon, így nem tudtam mit tehettem volna. Amikor beszálltam a kocsiba és közölni akartam vele, hogy nem tudunk elmenni csak gyalog, akkor hirtelen félbeszakította a mondatomat és megcsókolt. Az ajkai tüzesek voltak, a nagy hideg ellenére is. Vadul elkezdtünk csókolózni. A nyakát csókoltam végig, és éreztem, ahogy remeg, ahogy egyre jobban felizgul. Nagyokat mélyeket sóhajtozott, én egyre csak csókoltam a nyakát, és egyre lejjebb és lejjebb jutottam. A ruhákat izgatottan szaggattam le magáról. Annyira hevesen, hogy néhány gomb is leszakadt. A melleit fogtam, és egyre jobban felizgult. Ekkor ő elkezdte leszedni rólam a ruhákat. A kocsi első székeit betoltuk és hátra mentünk. A ruhákat ahová tudtuk szórtuk. A mellei feszesek voltak, és én csókoltam. Ő a még le nem vett boxeremben turkált.

Aztán az is lekerült. A kezeit az ablakhoz nyomta, és én beraktam neki kőkemény farkamat. Csak toltam, egyre hevesebben, hevesebben, amilyen gyorsan csak tudtam. A kocsi össze-vissza düllöngött. Nyikorgott. Az ablak alig néhány perc múlva sötét volt a párától. A lehelete még látszott a kocsiban amikor a kéjtől iszonyatosakat sóhajtott, kiáltott. De idővel olyan meleg volt a kocsiban, mint egy szaunában. Én meg csak tömtem a nedves puncijába acél kemény farkamat. Fejét hevesen kapkodta, és hatalmasakat élvezett. Éreztem, ahogyan a farkamon végig fut a nedv. Borzasztó jó érzés volt. Ahogy a hátamba kapaszkodott és a vadító körmeivel karmolta. Ettől egyre jobban beizgultam, és annyira nagyokat löktem, hogy azt hittem a kocsi felborul. Tetszett neki csak sikoltozott és azt kiabálta nyomjam addig ameddig fel nem borul a kocsi. Nagyokat élvezett, és egyre többször. Én még bírtam szusszal, de egy hatalmas nagy orgazmusa után nem bírtam tovább és a forró puncijába lövelltem az izzó love zselét. Mint egy oroszlán akkorát üvöltöttem, és folytattam tovább.

Az ülésen össze-vissza folyt a forró zselé. Ott tocsoktunk nyakig az anyagban. Aztán egy más pózban folytattuk. Én leültem a székre és ő az ölembe ült. Nem volt nagyon kényelmes, de nem ez volt a lényeg. Előre hajolt egy kicsit, és vadul tuszkolta a fenekét még mindig kemény dákómra. Én meg csak töcsköltem. Nagyon vad volt. A második alkalommal rengeteg geci árasztotta el a punciját. És csak élvezett, élvezett... Bírtam volna még csinálni egy darabig így, de aztán leszállt és kézbe vette a dolgokat. Szájához emelte a műszert aztán elkezdte lenyalni róla az élvezet krémjét. A nyelvével a makkomat nyalta majd az egészet a szájába vette. Majd megőrültem. Amikor jött volna, gyorsan kivettem, és a melleire élveztem. Ő meg a kezeivel egy részét benyaldosta, a többit meg elkente, hatalmas mellein. Aztán én sem maradtam ki a mókából, lefektettem, és a sok élvezettől pirosan parázsló puncijába nyaltam magamat.

Nagyon élvezte a dolgot, éreztem a nyelvemen amikor végig folyik a kéj nedve, és egyenesen a számba élvez. Aztán egy bizarr ötlet során eszembe jutott az anál sex. Belepróbáltam. Először kicsit zavarta, majd megszokta, és velem együtt élvezett. Amikor beleélveztem a hamvas popsijába már megőrültem. A kéjtől már majd megállt a szívem. És egy óriási közös orgazmus után már nagyon ki voltunk elégítve. Ott feküdtük a kocsiban a párától nem lehetett belátni. Csak a kéznyomok látszottak az ablakon. Kényelmetlenül ugyan, de valahogyan elhelyezkedtünk és elaludtunk. Alig néhány óra alvás után reggel volt. Gyorsan felöltöztünk, aztán megpróbáltam beindítani a kocsit. A kocsi most már működött, csodás napsütéses reggel volt.

Végül is elérkezett haza. Csak fél nappal később, mint gondolta. Én hazamentem, és bezuhantam az ágyamba, és az előző napon gondolkodtam. Miután lezuhanyoztam felhívtam telefonon. Valami csörgést hallottam és megdöbbenve vettem észre hogy a mobilja, (amiről nekem nem szólt amikor a kocsi lerobbant) nálam van. Nem kellett több, elvittem a mobilját a lakásásra.

És, hogy mi történt? Azt majd máskor folytatjuk... Végül is így történt az egész. De ha jobban belegondolok talán azért hagyott ott, mert túl hűtlen voltam hozzá. Ha belegondolok nekem csak is ő kell. Jobb lesz ha felkeresem.

BY: Chicken Fuck (Csirkebubu)
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26007
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: