Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rita...

“Tetszett a kisfilmed! :)”
“Hoppá! :) Mit mondott?”
“Hogy gyere! :)”
“Most ott van nálad??”
“Aha”
“Repülök…………….. Várjatok meg MINDENNEL! %)”
Persze nem vártuk meg. Amíg Rita úton volt eljátszadoztunk Nikivel. De semmi durvaság, kis szopás, pici nyalás, lassú, finom dugás. De semmi elélvezés. Legalábbis részemről…
Niki elég izgatott volt hogy mi lesz. Persze én ins, de én inkább kiváncsi voltam, ő meg picit zavarban volt és aggódott. De mikor csengettek mondtam neki, hogy nyisson ajtót ő. Nevetett és felkapta a pólomat, abban ment ajtót nyitni. Rita szuper cuki fejet vágott mikor meglátta, elpirult és halkan ráköszönt. Hah, finomkodik itt, meg szerénykedik, aztán később meg..
- Iszunk valamit? - kérdeztem.
- Mire is gondolsz? - Nevettek rám mindketten.
- Ó, most elsőre egy vodkára gondoltam, de aztán mehet más is.
- Oké, igyunk!
Italozgattunk, dumáltunk egy ideig, aztán egyszercsak a kanapén találtuk magunkat.
Elkezdtem Niki lábát simogatni, ő pedig Ritához hajolt és csókolni kezdte. Elég hamar megszabadultak a ruháiktól és azon kapatm maga, hogy két hibátlan lány össze fonódó látványát nézhetem. Lekaptam én is a ruhám, és saját kezembe vettem a sorsom.
Néha felém sandított egyikük és elégedetten nézte, hogy mit művelek. Mikor meguntam kimentem az anyagért.
- Gyertek lányok, itt a koktélotok.
- Hoppá! Kiálltott fel Rita, ezt máris? Nem dugsz meg előtte minket?
- Előbb dugjatok meg ti!
- Te kis perverz. Legyen! Dőlj le ide mellénk a szőnyegre!
Hanyatt dobtam magam. Pár másodperc múlva mindketten a farkamon cuppogtak. Hát basszus, nem semmi, beégett a retinámba a kép..
Aztán Rita egyre lejjebb csúszott, elkezdte nyalogatni a heréimet, majd ment lejjebb a seggem felé.
- Gyere! Szólt rám hirtelen. Ülj az arcomra.
Így tettem. Nyalni kedzte a seggem, miközben Niki szopni kezdett. Játszottunk így egy darabig, aztán felmásztam a kanapéra és felemeltem a lábam.
- Gyertek, nyaljatok ki mindketten!
Bírták a rosszalkodást. Felváltva verték a farkam és próbáltak a fenekemhez férkőzni. Közben váltottak pár csókot. Majd feltérdeltek és újjazni kedtek. Ketten, két oldaról az édes kis újjaikkal.
Közben a másik kezükkel mindketten megmarkoltak és ütemesen verni kedzték.
- Megengedem hogy elmenj! Teríts be minket.
Kicsit közelebb tolták a pofijukat, kinyitották az édes kis szájukat, de uyganolyan durván újjaztak közben. Elengedtem magam és kirobbantam. Kb a plafonig lőttem volna, hulott a hasamra, a mellkasomra, de persze jutott a kis pofijukra, a szájukba és a kezükre is bőven. Rávetették magukat és nyalkodni kezdtek rajta(m).
- Elég volt a cucc csajok vagy ezt is kéritek?
- Kérjük, kérjük!
- De hova?
- Öntsd a puncijára, onnan akarom lenyalni! Mondta Rita.
- De hagyj nekem is! Kontrázott Niki.
- Van még bennem is, ne parázz! Mondtam neki nevetve. Igaz nem ennyi.
Niki elfeküdt a szőnyegen és széttette a lábait, kitárult a gyönyörű puncija. Rita elé térdelt és várta a mannát. Lassan csurgatni kedztem a pohaárból, ő pedig lefetyelni kezdte. Niki tágra nyílt szemekkel bámulta.
- Ez bassszátok meg nagyon durva. Perverz kis faszok vagytok.
- Nem tetszik?
- De, de, de tényleg hagyjál, én is ki akarom próbálni!
Végig néztük ahogy Rita tisztára nyalja, aztán helyet cseréltek.
- Te is a puncijáról akarod?
- Aha…
Rita is kifeküdt. Szép húsos puncija van, nyalni való kis dög. Niki egyből neki is esett. A cucc másik felét megkapta. Nyalogatta, lefetyelte, a végén kikapta a poharat a kezemből és felhörpintette a maradékot és Rita szája felé hajolt. Ő tudta mit akar, kitátotta a száját és várta, hogy Niki átcsurgassa a gecimet. Vad smárolásba kedztek és már újra összefonódva simogatták egymást. Én is feléledtem közben, Niki mögé térdeltem és dugni kedztem.
- Akarod a seggedbe, amíg ő kinyal?
- Ühümmmm..
Így tettünk.. Niki egyre hangosabban nyöszörgött, majd hatalmas sikoltozással rángani kedzett. De nem engedtem el, egyre durvábban keféltem. Rángatózott és próbált menekülni, de megszorítottam a nyakát és nagyon durván toltam neki. Két perc múlva szabadult, mintha tűzről pattant volna, úgy ugrott le Ritáról és kiterült a földön.
- Ó, baszd meg, ez naggyon kemény volt.
- Haha, nem tetszett?
- De, te fasz, tetszett.
- Ne lustálkodj, most ő jön.
Felemeltem Ritát a kanapéra, hanyatt dobta magát és széttárta a lábait.
- Kurjatok meg engem is nagyon! Hozd a játékot!
Elmentem a vibrátorért és Nikinek adtam. Oda térdeltem Rita elé és becsusztattam magam a fenekébe. Niki a játékszert tolta a puncijába. Rita elkerekedett szemekkel nézett és egyre hangosabban suttogott.
- Ez az, basszatok, basszatok meg.
Megkapta amit akart. Niki is édes bosszúért szomjaott az előző kivégzésért, nem finomkodott, egyre gyorsuló ütembe tolta ki-be.
- A seggedbe élvezzek te kis kurva? Kérdeztem Ritát.
- Ahaaaaa, ahaaaaaa, aaaaaaa.
Megmarkoltam a térdeit és lenyomtam a kanpéra, hogy tövig betolhassam. Niki közben nem engedett és továbbra is bent tartotta a barátunkat. Tele lőttem és tövig bent tartottam magam. Niki kivette a játékszert és várta, húzzak el én is. Mikor kirántottam magam, azonnal Rita alá másott és felnyalta ami kicsusszant.
Elaléten nyúltunk ki és bújtunk egymáshoz.
- Maradtok még?
- Aha, én ráérek.
- Én is. Bújjunk be a paplan alá és nézzük meg egy filmet.
- Pornót?
- Hülye, azt majd inkább csináljuk! Tetovált lány?
- Oké, még úgysem láttam.
Van a filmben egy elég durva rész, a felügyelő pasi megerőszalokja a lányt. Csajok felszisszenve nézték.
- Ezt basszus nagyon kemény lehet. Hülye állat aki ilyet csinál.
- Én játékból kipróbálnám! Mondja Rita.
- Jó, lehet, de csak játékból, olyannal akiben megbízol. De így nagyon durva lehet.
- Az, levágnám a pöcsét az ilyennek. De mi  kipróbálhatjuk.
- Tényleg akarod? Kérdem Ritától.
- Aha. De majd a film után.
Kedvet is kaptunk mire a film végére értünk. Na meg be is csíptünk rendesen.
Kimentem kötélért és azt lóbálva mentem vissza a csajokhoz.
- Na, ki akar kikapni?
- Hú, én nem merem. Bújt el Niki a paplan mögé.
- Félek! Mondta utánozva őt Rita. De kaccsintott, így tudtam, hogy mehet a játék.
Felé álttam és ellkaptam a nyakát és lenyomtam a hsaára fektetve. Ráültem, hogy ne tudjuon mocorohni és összekötöztem. Rúgdalózott, kapálozott, de nem tudott segíteni, mert Niki elkapta a lábát. Összecsomagoltuk és jó alaposan megkötöztük.
- Na, mit csináljunk veled, te kis kurva. Elfenelkejünk?
- Ne! Ne!
- Ó, szóval akarod? Mardj így. Ja, hogy nem tudsz mozdulni? Haha, mégjobb.
Újra kimentem, de ezúttal egy övvel tértem vissza.
- Ne, basz meg, ezt ne!
Niki vérszemett kapott és bekötözte a száját. Megfordítottuk Ritát és elkezdtem ütlegelni a posiját. Rángott a fájdalomtól. Persze óvatson, ez csak játék, nem akartam igazi fájdalmat okozni, csak éppen hogy érezze milyen lenne ha.. Odaadtam Nikinek az övet, én pedig a fejáhez térdeltem. Ő a fenekét csapkodta az övvel, én a pofiját a farkammal. De az igazi büntetése később jött el. Megelmeltem és letettem a kanapéra. Bedugtuk a vibrátort a puncijába, de úgy, hogy ne tdujun kijönni, akárhogy mocorog. Rezgőre állítottam, és végig nézettük vele ahogy kényeztetem Nikit. Fiinoman, lassan, szinte szerelmesen. Teljesen kikészült. Rángott a teste, próbált izegni-mozogni, de egy idő után feladta és beletörődve nézett minket. Vagy fél órán át szertkeztünk. Ő szenvedett.
- Niki! Bevisszük a csajt a fürdőbe?
- Minek?
- Ó, tudod te azt!
- Ja, ahaaaaa.
Ketten simán elbírtuk, betettük a kádba. Könyörgő tekintettel nézett, de nagyon nem tiltakozott. Igaz nem is tudott volna mi tenni.
Niki felé állt, hátra nyúlt és megszorította a nyakát, tartotta miközben pisilni kezdett. Beterítette a fejét, ömlött rajta. Próbált elmozogni, de nem sikerült neki. Mikor Niki végzett én álltam felé és tele lőttem a testét. Persze szemetek voltunk és ott hagytuk utána, had fürödjön a mérgében. Is.
Addig mi kimentünk inni egyet.
Elég mérges volt mikor vissza tértünk hozzá.
- Akasz még te kurva?
Rázta a fejét, hogy nem, de hát mit tehetett volna? Eloldoztam a szájáról a rongyot.
- Perverz állatok! Suttogta. Ez nem volt fair.
- Ühüm, és baj ez?
- Nem, nem, de akkor is.
- Ó, még jár neked valami!
- Nem, neeeem, elég volt.
- Dehogy volt elég. Niki fogd le a fejét.
Mögé állt és megtette. Jó erősen szorította, én meg nagyon durván szájba basztam. Mikor már levegőért kapkodott és rángatozott, tele spricceltem és kirántottam a farkam.
Ömlött ki a szájából a gecim a nyálával együtt. Hörögve kapkodta a levegőt.
- Te szadista állat, majdnem megfulladtam!
Eloldoztuk és kényeztetni kedztük. Sokáig simogattuk, cirógattuk, aztán megmosdattuk és törölgetni kedtük. Elégedetten dorombolni kezdett. Úgy tűnt nincs harag. Annál is inkább, mert mire megszárítkozva kitámolyogtunk az ágyig már kérdezte is:
- Mit csinálunk jövő hétvégén?
Hozzászólások
További hozzászólások »
8279inaj ·
Szeretni való ez a Rita és a "fiúja".
Rita volt már 3 hapsival ,egyszerre fiúval & lánnyal! Ja és persze imádja a cuccot nyelni.
Szóval remek csaj -örrömel olvasnék arról is ,hogy mihez kezdene akkár 5-6ffi-val?!
Pavlov ·
Igen, egy gangbang talán lecsillapítaná...

Pavlov ·
Mikor jön valami új?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: