Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rita így is szereti

- Jó reggelt!
- Neked is cicus!
- Hm, de jól aludtam. Mennyi lehet az idő?
- Dél körül. Pf, rég aludtam ekkorát.
- Talán elfáradtál tegnap?
- Hah, nem kicsit. Téged kielégíteni, na ahhoz kell energia.
- Hülye! Mintha álmodtam volna a tegnap estét.
- Pedig nem, itt vannak a fotók.
- Ó, baszd meg, de nehogy kikerüljön a netre valahogy!
- Majd leszedem a gépről és kiírom cd-re. Akarsz egy másolatot?
- Nyílván! Mit csináljunk ma? Tényleg maradjak?
- Aha, jó lenne. Akarsz fürdeni?
- Együtt? Igen.
- Ok, gyere eresszünk vizet.
Néztem Ritát ahogy meztelenül, a fenekét riszálva megy előttem és nem tudtam betelni a látvánnyal. Picit nagy fenék, de gyönyörű körte forma és édesen riszálja, ha tudja hogy nézem. Na és a háta! Hibátlan, szép ívek, gyönyörű apró izmok, öröm nézni ahogy mozognak járás közben. Mondjuk akkor sem rossz mikor hátulról kefélem és látom ahogy feszülnek a hát izmai.
Kinyitottam a csapot, Rita pedig elkezdte mosni a fogát. Mögé álltam és hozzá bújtam. Rögtön felágaskodtam. Találkozott a pillantásunk a tükörben, rám mosolygott és finoman megbillentette a fenekét. Na bazdmeg, gondoltam, ez még a tegnapinál is jobb nap lesz. Simogatni kezdtem a popóját és csókolgattam a nyakát.
- Na, ennyit a fogmosásról!
- Hmm, baj?
- Dehogy baj!
Letette a fogkefét és a csaphoz hajolt, hogy kiöblítse a száját. Hátrébb álltam és a farkam a kezembe véve gyönyörködtem a fenekében. Rám nevetett:
- Mire vársz? Gyere!
Őrület a csaj, egy ninfomán kis kurva. Már a gondolattól nedves lett a puncija. Megmarkoltam magam és a puncijához toltam magam. Becsusszantam és finoman dugni kezdtem. Mindketten felsóhajtottunk.
- Jézusom, cicám, életem végéig kefélni akarok veled!
- Hmmmmmmmmmmmm...
Megmarkoltam a melleit is nagyon lassan kefélni kezdtem, miközben felváltva néztem a pucsító fenekét és szemét a tükörben. Egyre jobban szorította a mosdót, és nyögdécselni kezdett. Hosszú másodpercekig tartó remegéssel élvezett el, és elalélva hajtotta a fejét a kezére.
Nem akartam elmenni, szeretem sokáig csinálni, hova siessek, nem? Picit még mocorogtam benne, majd kihúztam magam.
- Gyere, üljünk be.
- Előbb gyere, had vegyelek a számba!
Leült a kád szélére és szopni kezdett. Na ennyit a nem megyek el elméletemről. Egyre jobban belendül és csukott szemmel cuppogott a farkamon. Mikor érezte, hogy elélveznék, kihúzta a szájából és jó erősen megmarkolta.
- Még szopni akarlak, ne menj el!
- Benne vagyok!
Elengedett, letette a kezeit a combjaira és csak a fejével dolgozott. A tükörben néztem hogy megpróbálja tövig bekapni. Kihúzta a felső testét, hogy teljesen rá tudjon bukni. Nem bírtam ki, megmarkoltam a fejét és szorítani kezdtem. A lábamra ütött, hogy engedjem el.
- Ne rosszalkodj, egyedül akarom csinálni. Engedj kiteljesedni!
Nevetni kezdtem. Mit lehet erre mondani? Csak álltam terpeszben és néztem hogy bekebelez.
- Gyere, üljünk be a kádba!
Az íves helyre ültem és hátra dőltem. Rita szemben csücsült.
- Nézni akarom, hogy vered!
- Így te kis perverz?
- Aha, szeretem nézni ha egy pasi veri magának.
- Én is szeretem nézni ha maszturbálsz, de így alig látok a puncidból valamit! Csináljuk ezt kint, hogy lássam.
- Olyat már játszottunk! Most csináljuk így. Közben mesélhetsz!
- Miről?
- Hogy milyen volt Nikivel!
Közös kolleganőnk, tudja, hogy szoktam kefélgetni.
- Izgat? Miért nem hívjuk meg?
- Akarná hármasban szerinted?
- Legközelebb megkérdezem!
- Jó, de most mesélj róla! Milyen volt?
- Jó kis csaj. Pedig szende szűznek és félénknek tűnik.
- Nem az?
- De nem ám. Perverz kis ribanc. Mondjuk meg kellett nevelni.
- Haha, nevelni? Rossz volt?
- Nem, csak bátortalan. De eléggé belejött. Most már mindent bír.
- Mint én?
- Majdnem, de másra izgul! De a seggébe és az arcára szereti ő is.
- Van olyan aki nem?
- Van. Mondom neki nevetve. Hihetetlen, mi? Mondjuk kellett győzködni, hogy bevállalja.
- Na az egy szép beszélgetés lehetett! Mit mondtál neki?
- Hogy próbáljuk ki.
- És?
- Azt mondta próbálta már, az exsze erőltette, de nem jött be neki, meg hogy túl nagy a faszom, nem meri, fél, hogy fájni fog.
- Haha! Nagynak tényleg nagy, hogy túl nagy lenne? Az a jó ha jól kitömnek, nem? Aztán?
- Mondtam,hogy ne féljen, ha fáj akkor abba hagyjuk.Először finom voltam, aztán egyre durvább, de élvezte. Sikítozott mint akit nyúznak.
- Hú, azt meghallgatnám. Aztán az arcára verted te köcsög?
- Ja, utána már nem volt ereje tiltakozni. Haha. Azóta imádja. Múltkor a puncijára lőttem, és kérdezte miért nem a pofijára, azt jobb szereti.
- És?
- Miután lenyaltam róla megbocsátott!
- Ó te perverz geci imádó állat! És milyen a puncija?
- Tök csupasz. És egy kéjenc dög. Imádja ha nyalogatom.
- Azt én is.
- Te mit nem? Ő órákig bírná szerintem. Múltkor vagy egy órán át nyalogattam. Mondjuk kétszer legalább elment közben. Az a kedvence ha az arcomra ülhet. Izeg-mozog, irányít. Élveznéd!
- Az biztos! És miért perverz? Azon kívül, hogy veled kefél.
- Hülye! Háát, ő bevállalta a pisit, amit te nem.
- Mert az undi.
- Honnan tudod?
- Nem tudom, de nem izgat. Lepisilt vagy mi?
- Ő is, én is.
- Állatok. Tényleg nem egy szende ha ezt be merte vállalni. Honnan jött ez nektek?
- Itt voltunk nálam, és meg akarta nézni hogy pisilek. Miközben nézte, azt mondta, ez marha izgató.
- És?
- Kérdezte nekem is az e. Mondtam neki, hogy igen, erre felajánlotta, hogy beül ide a kádba és megnézhetem ahogy pisil. Aztán ez kicsit elfajult. Mondtam neki, hogy megnézem, de guggoljon rám és pisiljen a farkamra. Meg is tette, közben nézte hogy verem és csurgatta rám.
- Aztán?
- Azt mondta ilyen élményt ő is akar.
- És?
- Elsőre nem jött össze, mert úgy állt a farkam, hogy nem tudtam pisilni.
- Haha, ez vicces. Akkor?
- Ide álltam felé a kádba és az arcára vertem. Megvártam míg kicsit lekonyul aztán rápisiltem.
- De hova?
- Mindenhova! Nevettem Ritára. Először a pofijára, de aztán kitátotta a száját, úgy tele lőttem azt is. Aztán beterítettem a fejét. Mintha zuhanyozott volna. Csurgott a haján, a pofiján, le a mellén, a puncijáig.
- De hülyék vagytok.
- Nem izgat?
- Nem is tudom, talán.
- Hát, ha meggondolod magad, majd szólj!
- Jó, jó, de én a spermáidat jobban szeretem.
- Még van egy adag, nem rémlik?
- Dehogynem, de az ma elfogy. Remélem! Na, gyere, kapsz még egy kis orált!
- Ó te szopós kis kurva, imádsz szopni, mi?
- Téged különösen. Nem is tudom miért. Talán mert látom mennyire élvezed.
- Miért más nem élvezi?
- De, de nem így. Nem is tudom. Vagy csak nagyon bírlak és ezért.
Előre hajolt és a szájába vett megint miközben a kis ujjaival a fenekem felé kalandozott.
Ültem a forró vízben és kéjesen nyögdécseltem ahogy simogatta a seggem és szopta a faszom. Egyszer csak abba hagyta és mozgolódni kezdett. A combjaim mellé terpesztett és rám guggolt. Hoopá, az egyik kedvenc pózom, gondoltam. Imádom nézni hogy ki-be csusszan a farkam a puncijába. Sokáig sajnos nem bírta, gyúrnia kéne combra..
Felálltunk és jó alaposan megmostuk egymást.
Magunkra tekertük a törölközőket és kimentünk a konyhába.
- Éhes vagy?
- Szex éhes!
- Hah, mindjárt folytatjuk! Vagy sietsz valahova?
- Nem, ehetünk.
Kivettem a mélyhűtőből az ajándékát.
- Addig ez kiolvad.
- Hmm, ez aztán a bőséges reggeli!
Kajáltunk, beszélgettünk és kipihenve másztunk el a kanapéig.
- Felvegyük videóra ahogy megiszod?
- Hú, jó ötlet! Mi legyen a mű címe?
- Sperma koktél?
- Az béna, minden ilyennek az a címe.
- Akkor?
- Nikinek szeretettel!
- Mutassam meg neki? Hátha akkor kedvet kap?
- Hát, nem tudom. Szerinted?
- Vagy-vagy!
- A igaz. Na hozzad!
Behoztam a cuccost, a kezébe adtam, és letettem a kamerát az asztalra.
- Mi van, nem veszed?
- De, bekapcsoltam, de közben látni is akarom. Térdelj a szőnyegre, ott benne leszel.
- Itt jó?
- Aha.
Ledobtam magamról a törölközőt és néztem, hogy Rita incselegni kezd a pohárral a kezében és a kamerának csinálja a műsort.
- Hangot felvesz?
- Aha.
- Szia Niki! Neked csináljuk ezt a filmet, hátha kedvet kapsz hozzánk! Boldog karácsonyt. Íme két deci geci! Az ízét úgy tudom már ismered. Láttál már ennyit egyszerre?
Kacsint.
- Most megiszom, de ha van kedved, legközelebb játszhatunk együtt is vele.
Elkezdte nyalogatni a száját, és az ujjával kavargatta az anyagot.
- Lenyalogatnám a puncidról a spermáját. Bár, ha jobban belegondolok minden honnan lenyalogatnám rólad!
Nevetni kezdett.
- Jó nagy kurva vagyok, mi? Remélem te is! Na ezt figyeld!
Hátradobta a fejét, a poharat magasba emelte és inni kezdett.
Mikor a feléig ért, szünetet tartott.
- Hmmmm, ez naggyon izgató. Immmmádom! Közben itt a faszink és veri a farkát. Látnod kéne a fejét. Teljesen kivan!
Kicsorgatott egy adagot és hagyta, hogy lefolyon az állán, csöpögjön a mellé és a hasán a puncijáig.
- Na, ezt már megiszom! Aztán gyere és verd az arcomra!
Egy slukkra benyomta a másik felét, nagyokat nyelt és kitátotta a száját.
Nem kellet több, oda álltam és a fejére és szájába lőttem. Beterítettem, ömlött mindenhol, folyt a haján, az orrán, jutott a fülébe is.
Újra nevetni kezdett és a kamerába nézett.
- Niki! Ezt muszáj kipróbálnod velünk. Elképesztően jó egy ilyen geci fürdő!
- Na, erre kíváncsi leszek!
Mondom Ritának.
- Ha ezt megmutatom neki, lehet egy életre meggyűlöl mindkettőnket!
- Vagy?
- Vagy lesz egy-két jó esténk!
- Reméljük az előbbi!
- Reméljük!
Hozzászólások
8279inaj ·
Jó sztori-várom a fojtatást ,feltéve hogy Nikinek tetszeni fog a videó...

Pavlov ·
Nagyon jó! A trilógia méltó lezárása! Pörgős és kompakt! Imádom, ahogy írsz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: