Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ria

Ez a történet nem sokkal a 17-ik születésnapom előtt történt. Hát bizony már elég régen volt. Egy szép nyári délután azt a feladatot kaptam, hogy menjek el a nagybátyámékhoz, mert ő elutazik és kell férfi a háznál az asszonynépek védelmére. Ez azt jelentette, hogy Pista bátyám felesége és lánya az a két nő, akinek megnyugtatására ott kell aludnom. Ez a „feladat” izgalommal töltött el, mert igencsak tetszett a felesége Mariann. Őt mi csak Riának hívtuk, így kedvesebb és rövidebb is volt a neve. A lányuk, a nálam nem egészen egy évvel fiatalabb Andi nem csak rokonom, de iskolatársam is volt. Az alattam lévő évfolyamba járt ugyanabba a gimibe, mint én.

Ria a maga 35 évével nekem csak a NŐ volt, így nagy betűkkel. Többnyire őt képzeltem magam elé (vagy inkább alá!) amikor könnyítettem ifjonti hevületemen. Ő egy igazán szép, formás, nőies jelenség volt. Szép arca, formás mellei (néha melltartó nélkül hordta a pólót) és kimondottan jó alakja volt. A modora és a mosolya mindenkit elbűvölt. Szóval odaértem hozzájuk már délután 6 körül, hisz úgysem volt jobb dolgom. Ria vacsorával várt, amihez – hisz már majdnem felnőttek vagyunk! – egy kis bort is adott. A két nő rendesen vihogni kezdett ettől a kis alkoholtól, úgyhogy igen vidám lett az esténk. Beszéltünk mi mindenről, és mindenben találtunk valami kinevetni valót. Már nyolc is elmúlott, sötétedni kezdett így a közös mosogatás után tévéztünk. A vacsi és a bor elnyomott mindannyiunkat, ezért hamar nyugovóra tértünk. A nekem szánt vendégszoba a szülők hálója mellett volt. Ez nagyon felkavart, mert ahogy lefeküdtem és már elcsendesedett minden, egyre csak azt vártam, hogy mikor nyit be hozzám Ria. Na aztán szép lassan álomba várakoztam magamat.

Reggel korán felébredtem és ki is ment a szememből az állom. Kibotorkáltam a fürdőbe, hogy felfrissítsem magamat. Ahogy mentem vissza, látom ám, hogy Ria szobájának ajtaja nyitva van. Belestem. Pontosabban rendesen benéztem. Látom ám, hogy az áhított nő nyakig betakarózva, nekem háttal fekszik. Elfogott a kíváncsiság, milyen lehet ilyenkor az arca? Beléptem a szobába, hogy láthassam. Gyönyörű volt így is. Ekkor álmosan fordult egyet, és résnyire kinyitotta a szemét. Meglátott! Talán mégsem…
- Gyere, bújj ide! – szólt, és én azt hittem menten elsüllyedek szégyenemben és ijedtemben. Pár pillanat múlva, hogy egyértelműsítse mit is akar, felemelte a takaróját. És ekkor megláttam őt! Őt, ahogy meztelenül fekszik az ágyban. Ezek hipnotikus másodpercek voltak számomra, de meg tudtam végre mozdulni, és mellébújtam. Ahogy eresztette vissza a takarót, érezte, hogy rajtam van egy alsónadrág is. Ezt megragadta és egy mozdulattal a combomig lerántotta. Most már nekem sem kellett több, levetettem és anyaszült meztelenül simulhattam hozzá forró testéhez. Igazából azt sem tudtam, mit tegyek. Már nem voltam szűz, de azzal, a velem egykorú lánnyal nem ilyen szituációban voltam annak idején.

Most is Ria segített. Finoman megemelte combját, és értettem, hogy mit is akar. Már igencsak meredező férfiasságommal elkezdtem keresni, hogy hova is kell azt betenni. Ő finom farmozdulattal megmutatta a helyes irányt. És megtaláltam! Mintha csak vákuum szívta volna be. Szerszámom egy meleg, nedves és minden porcikájában izmos barlangba került. (azóta sem találkoztam ilyennel) Innen persze már tudtam, mit kell tennem. Hevesen elkezdtem így hátulról döfködni Ria punciját. Ő halk nyöszörgéssel tudatta, hogy jó lehet neki is. Ennek meg is lett az eredménye. Másodperceken belül egy olyan hatalmasat élveztem belé, hogy szinte eszméletemet vesztettem. Még párat mozogtam rajta, majd győzedelmes hímként a hátamra fordultam. Ria egy kicsit még várt, aztán átmászott rajtam – közben adott a homlokomra egy finom puszit – és kiment a szobából. Én meg, - mint ahogy a filmekben láttam, - a fejem alá tettem a két tenyeremet és vártam. Vártam, hogy bejön és áradozik a teljesítményemről. De csak nem akart már bejönni! Úgy jó öt perc után megjelent az ajtóban, rám mosolygott, majd odajött és fejét a vállamra hajtva mellém feküdt.

- No nagyfiú! Látom neked jó volt. Akkor most megtanítalak, hogyan kell kielégíteni egy nőt – suttogta.
Azt hittem az ég szakad rám. Hisz én tudok mindent! – gondoltam, de ezután megtudtam, hogy eddig semmit nem tudtam a nőkről és a szexről…

Hasonló történetek
30290
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25062
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

joy911 ·
Szerintem hihetö megérdemel nálam egy 7 est

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: