Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rendőrszerelem

Sziasztok… Éva vagyok, egy csinos kis nő, és feleség egyben… bár mostanában inkább csak egy vadóc nőstény, egy tüzelő szuka. Megcsalom a férjem, de ő persze nem tud róla. Megcsalom, méghozzá a legjobb barátjával, egy rendőrőrmesterrel. Kislánykorom óta tetszenek a rendőrök… a szexi egyenruhájuk… és hogy olyan férfiasak. Sándort már akkor izgatónak találtam, amikor férjem először bemutatta… Fél év nem telt belé, és már találkozgattunk titokban.

Dugok vele… dugok vele látástól vakulásig, a lakásán, a kocsijában éjszaka, míg a gyorshajtókat lesi, a főkapitányság alagsorában, mindenhol. Egyre többször és többször. Istenien csinálja… mmm… gyakran úgy szétkeféli a puncim, hogy utána a járás is fáj - később a férjem már csak leszopni tudom. De hát neki ez nem tűnik fel, mert nem is érdeklem már nagyon… bezzeg Sanyit. Vele boldogan mászok bele minden gyönyörű, vagy akár mocskos dologba.

Egyre durvábbak szeretkezéseink… szándékosan megaláz, mint ahogyan tegnap is. Felmentem a lakására, beengedett, és már kényszerített is térdre. Rajta volt az egyenruhája, amit imádok… szó nélkül előcsomagoltam a faszát, és bekaptam. Felnéztem rá, fején még ott volt a sapka, ragyogtak egyenruhájának gombjai. Nem tudom miért, de ez mindig bepörget. Szívtam kőkemény, előremeredő barna farkát, ütögettem nyelvem hegyével, majd hangosan szörcsögve szívtam vissza nyálam. Tudtam, ezt imádja hallani…
- Kisasszony… - lihegte. – A férje tudja, hogy ön éppen a legjobb barátja faszán dolgozik?
Némán megráztam a fejem, hogy pillanatra se kelljen abbahagynom a szopást. Erre ő hajamba markolt, és durván felrántotta a fejem. Szemébe kellett néznem, míg ajkamon ott csillogott az előnedve.

- Asszonyom, a férje tudja, hogy maga egy büdös kurva? – hörögte. - Egy szopós kis lotyó?
Azt hittem, fel fogok pattanni, és elszaladni, de a testem másképp reagált. A durva szavakra teljesen benedvesedtem… végül nyögdécselve verni kezdtem a duzzadó rendőrbránert.
- Verjed ribanc… - nyögte, és nem telt bele sok időbe, az arcomra élvezett. Kinyújtott nyelvem felfogta forró gecijét, számba szívtam és lenyeltem, ujjaim pedig bekúsztak a bugyimba.
- Büdös… ringyó… - sóhajtozta, aztán farkával verni kezdte az arcom. Keményen, hogy szinte már fájt. Megadóan tartottam oda orcám, a gecije pedig beterítette, ráfröccsent blúzomra is. Felnyögtem, és sikkangatni kezdtem - beindultam, mi tagadás, és már nem volt bennem semmi szégyen.
- Basszál meg… - sóhajtottam. – Sanyi, bassz meg kérlek…
- Igen… megbaszlak… - Úgy hörgött, mint egy vadállat. Földre tepert erős karjaival, és szinte leszaggatta rólam szűk farmerom… hallottam, ahogy szétszakítja a bugyim, aztán a kezeit éreztem a fenekemen.
- Tárd szét a lábad, kurva – kiáltotta, és erősen rácsapott a seggemre. Fájt, de már túlságosan felizgultam ahhoz, hogy érdekeljen. Elképzeltem Sanyi mit láthat… ahogy duzzadó pinám szétnyílik előtte, és azt tehet velem, amit akar. A gondolattól lucskosabb lettem, mint valaha életemben.

És akkor éreztem, hogy valami belém vágódik, mire felsikoltottam a fájdalomtól. Éreztem hogy nem a fasza az, de mégis, valami ruganyos, kemény…
- Fogd be a szád! – szólt rám durván Sanyi, és a fülemhez hajolt. – Akarod, hogy megbasszalak vagy nem?
- Igen… - sóhajtottam könnyeim között, és már rájöttem hogy mit is dugott a vaginámba: azt a szexi gumibotját.

És dugni kezdett vele. Hamarosan teljesen síkos voltam, már nem fájt egyáltalán… csodás volt. Előbb 20, majd 25 centit nyeltem el, végül vergődve, sikoltva élveztem el. Sanyi mindvégig mocskos szavakat sugdosott a fülembe, majd mikor jött az orgazmusom, rám vetette magát, és véresre harapta a nyakamat. Aztán kihúzta a botot meggyötört pinámból, és elfenekelt vele… s bár fájt, és az ütéseket még most is érzem, valahogy mégis kellemes volt.
Tudom, mocskos dolog ilyesmit csinálni… de én… én akarom ezt. Ilyen egyszerű. Szabad akaratomból teszek mindent, és ha perverz kurva vagyok, ha nem, holnap is el fogok menni Sanyihoz.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Libido, már majdnem végeztem Veled (mármint műveid elolvasásával) :yum: és meg kell, hogy mondjam: csalódás volt ezeket olvasni...a tegnapi és a mai sem volt méltó jópár eddigi történetedhez. Pedig Neked jól áll a női szerep (ki tudja miért? :wink: ) és a gúnyos paródiáid között is van ezerszer jobb... Lelked rajta...
Arikon ·
Direkt csinálja.
Felidegesít és kiszúr velem.(Mondjuk nyílván nem is tud róla,vagy nem is ez a fő célja)
------------------------
:yum:

nevem:senki ·
Libido! Még egy ilyen szar poén, és úgy seggbe talállak rúgni, hogy elsírod magad! Hát mit képzelsz magadról? ÚÚ de megverlek...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: