Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reinkarnáció

Egy ügyfél nagy mérgesen bemegy Budhához a mennyország reinkarnációs irodavezetőjéhez.
- Jó napot, panaszt szeretnék tenni, valami itt nem működik jól.
Azt még értettem, hogy a föld kialakulásánál tízszer egymás után csillozóként születtem újra, sőt mi több azt az egymás utáni húsz szúnyoglétet is elviseltem, ami cirka összesen tíz percig tartott, mert minden esetben az első akciómkor lecsaptak, de az hogy már kétezer év óta, vagy kurvaként, vagy buziként születek újjá az már egy kicsit strapás. Múltkor is annyira kikattantam, hogy négyszáz évig nem is születtem újra, már azt hittem elértem a Nirvánát.
Most már én is úgy vagyok, mint a viccben, mikor a házibuli szexorgiába csap át....
- Hol?- kérdezte mohón Budha
- Az mindegy kérem, ne zavarjon be...
Szóval órák óta megy a hajcihő, mikor hírtelen valaki felkapcsolja a villanyt és felcsattan: na mostantól vigyünk valami rendszert a baszásba, mert már kétórája csak szopok.
Na én is így vagyok valahogy..
- Uram, vagy asszonyom, vagy nem is tudom micsoda, egy kicsit zavaró ez a lélekvándorlás még nekem is- eszkluzált Budha egy kissé zavartan - értse meg, nem sokat tudok tenni, mert mióta a mennyország irányítását átvették a keresztények, nagyon leépítik a hivatalomat, olyan fennszóval, hogy az egész lélekvándorlás egy nagy hülyeség. A főnök, meg a szabad akaratra hivatkozva, csak lógatja a lábát, és nagy ívben tesz a világra. Csak ítélkezni jön elő néha, meg ha rossz passzban van, intézi a tűzesőt a földre. De nyugodjon meg, oda fogok magára figyelni. Adja le az iktatóban a panaszát, aztán jöjjön vissza, nálam befizetheti az illetéket. Persze, ha nincs pénzed szívi, természetben is leróhatod...
Hasonló történetek
6630
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3907
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
MaTa ·
Vallással nem viccelünk te fasz
Sharma ·
Maradjunk annyiban, hogy mindenki másban hisz. A kifigurázás nem a hívőknek szól és nem is magáról Istenről, csak az ő által betöltött szerepéről a világban.
Ha valaki vidáman fogja fel a dolgokat, az nem jelenti, hogy abban is hisz vagy ateista (és akkor azért írja).

---
A szerzőnek: Jót nevetek rajta, de máskor vedd kicsit enyhébbre, valakit a végén még tényleg megsértesz vele.
deni a villám ·
Köszönöm a hozzászólásodat, valamennyire igazat is adok neked, én nem tartom magam ateistának, sőt volt időszak az életemben amikor a hitemet egy egyház keretein belül folytattam. De mivel vakon semmiben sem szeretek tátott szájjal csak hinni, egy picinkét beleástam magam a világvallások témakörébe. Számomra az Isten és természetesen az ördög is bennem, és a körülöttem levő világban van, és nem hiszem hogy szószólóra, vagy prókátorra lenne szükségem ahhoz, hogy kapcsolatot teremtsek vele.

Ha valaki írogat és van annyira exibicionista, hogy azt másoknak is megmutatja, azzal előfordulhat, hogy megsérti mások érzelmeit, erre való a kritika, de nem a személyeskedés. A finom és a kemény határvonalát meg nem az író dönti el, hiszen ha leírta az számára olyan ami kiadható.
Na most meg írtam még egy egypercest.
Sharma ·
Nos akkor a hited hasonlít az enyémhez. A kereszténységen belül van ilyen lehetőség, akik Istent a teremtett világban élik meg. Ne kérdezd a nevét, nem veszem elő a jegyzeteimet. :P
Ha valaki leír valamit, azt nem biztos, hogy később szívesen fel is vállalná.

Tűzmadár ·
Tetszett a humor, de nem tetszett a vulgaritás, tehát 1 : 1
deni a villám ·
Köszönöm, hogy elmondtad!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: