Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régi nyár

Emlékszel? Langyos nyári éjszaka volt. Egymás kezét fogva sétáltunk a tölgyfák közt, a fényesen mosolygó telihold könnyű ezüst fátylat borított a világra. Nem szóltunk semmit, csak csendben sétáltunk, lassú, andalgós léptekkel. Hamarosan megtaláltuk amit kerestünk. Egy kedves kis tisztást, alig nagyobb mint a pokróc, melyet magunkkal hoztunk. Leterítettük, és végig nyúltunk rajta. Számoltuk a hullócsillagokat, és csak élveztük az estét. De a romantikus hangulat egyre erősödött, és hamarosan nem volt elég, hogy csak fekszünk egymás mellett. Felkönyököltem, és rád néztem. Elgyönyörködtem gesztenye barna hajad lágy hullámaiban, ahogy szétterül a pokrócon, fekete szemeid huncut csillogásában, mely kis híján versenyre kelt a hold fényével, és ajkaid örök mosolyában. Ezek az ajkak voltak, melyeket nem lehetett csók nélkül hagyni.

Föléd hajoltam és könnyed puszit leheltem rájuk. Majd még egyet, melyet már viszonoztál is. Egyre többet, egyre szenvedélyesebben. Nyelvünk mélyre hatolt a másik szájában, majd a kezem is elindult. Először csak feszes hasadra tettem, majd lassan feljebb húztam, finoman érintve melleidet, melyek egy kis világoskék bikini felső alatt rejtőztek. Gyengéden megmarkoltam, és masszírozni kezdtem őket, hol az egyiket, hol a másikat. Aztán a féloldalas könyöklésből teljesen rád fordultam, és így már mindkét kezem kényeztethette gyönyörű formájú melleidet. Közben forró csókjaink egy pillanatra sem szűntek meg, sőt ajkaid után nyakadat, és puha fülcimpáidat sem hagytam érintetlenül. Eközben te a hátamat, és a tarkómat simogattad, néha pedig a hajamba markoltál. Aztán levettem rólad a bikini felsőt, és hetyke kis bimbód végre szabadon ágaskodhattak az ég felé.

Ők lettek szám következő célpontjai. Beszívtam és szopogattam, vagy finoman harapdáltam őket, néha pedig nyelvem kezdett őrült táncba velük. Sóhajaid muzsikáltak a fülemben, kezeid vállamat, hátamat simogatták, hajamat borzolták. Aztán tovább indultam lefelé, csókokkal borítva izmos hasad. Pillanatra elidőztem a köldöködnél, mielőtt kigomboltam a cseppnyi, csípődre feszülő mini farmert. Lehúztam rólad a nadrágot, és folytattam a puszi-osztást a combjaid felé. Aztán hirtelen ötlettel az almazöld kis tangát is lehúztam, hadd élvezze gyönyörű tested minden porcikája az esti szellő gyengéd cirógatását. A fák fölött ekkor jelent meg a fő kukkoló, a hold, és fényében el gyönyörködhettem csupaszra borotvált puncidban, mely már enyhén szétnyílva élvezte a szabad levegőt. Aztán hogy ne maradhassak le a szellő mögött ezúttal combod belső felét kezdtem csókolni, lágyan harapdálni. Lassan haladtam felfele, néha meg is állva egy helyen.

Mikor combhajlatodhoz értem, a puszik helyett inkább, nyelvemmel alig érintve, végignyaltam puha bőrödet. Közben még a hold fényében is láthatóan csillogott a nedvesség szeméremajkaid belső felém. Mikor forró csókjaim, és nyelvem végre nagyajkaidhoz értek, egész tested összerándult, és hálás nyögés hagyta el torkodat. Kezeidet a hajamba fúrtad, és fejemet gyengéden öledhez szorítottad. Először csak könnyed nyalintásokkal borítottam szeméremajkaidat, majd egyre hevesebben táncolt a nyelvem. Tested a nyelvemmel egy ritmusra hullámzott, mély sóhajaid halk nyögésekkel váltották egymást. Aztán mikor csiklódhoz értem összerándultál, és benn akadt a lélegzeted. Ajkaim közé szívtam, és morzsolgatni kezdtem a borsószemnyi gyönyörgombot.

Pillanatok múlva megfeszült a tested, hátadat ívbe hajlítottad, kezeid erősen markoltak a hajamba, és combjaiddal versenyben szorították a fejemet élvezeted forrásához. Talán egy teljes percnél is több telt el mire orgazmusod alábbhagyott, és enyhítettél szorításodon. De én nem tartottam szünetet, csak csökkentettem a tempón. Nyelvem hamarosan ismét szaporán járkált, és lélegzeted ismét kezdett kapkodóbb lenni. Ezúttal viszont már a barlangodat sem hagytam ki, élvezettel lefetyeltem gyönyöröd nedveit. Aztán ismét felfelé indultam, csókjaim újra lapos hasadra, majd melleidre kerültek. Eközben neked is eszedbe jutott, hogy rajtam még a nadrág van, és gyorsan orvosoltad ezt a hibát. Alsómmal együtt, egyetlen mozdulattal rántottad le, és jót nevettél krampuszként előugró férfiasságomon, mely már mereven várta, hogy rá is sor kerüljön. Rögtön megérezte a szabadságot, és ki is engedett pár csepp előnedvet. Kezedbe vetted, és húztál rajta párat, szétkenve ezzel a cseppeket.

Aztán végig feküdtem rajtad, újabb csókokkal halmoztam el a szádat, és a nyakadat. Kemény falloszom még nem került a gyönyörök alagútjába, hanem minden mozdulatunkkal csiklódat masszírozta. Ekkor te belemarkoltál a fenekembe, és addig ügyeskedtél míg a bejárathoz nem illesztetted a makkomat. Finoman elmosolyodtam, és kínzó lassúsággal kezdtem betolni kéjrudamat. Legszívesebben azonnal vadul neked estem volna, de sikerült visszafognom magam. Mikor teljesen bent volt, megálltam egy kicsit, és élveztem hüvelyizmaid játékát, mellyel mindig hatalmas örömöket tudtál nekem nyújtani. Aztán lassan mozogni kezdtem, testünk összeforrt. A külvilág megszűnt, csak mi léteztünk. Sóhajaid, és nyögéseid, hüvelyed szorítása, ajkaid íze, bőröd sima érintése. Csak ez számított, semmi más. Combjaidat körém kulcsoltad, és minden ütemnél próbáltál még mélyebbre húzni. Kezeid hátamat, fenekemet, fejemet simogatták, versenyt cirógattak a nyári szellővel. Minden mozdulat gyönyört fakasztott, és mi egyre gyorsabban szárnyaltunk a csúcspont felé. Még egyszer beleharaptál a fülcimpámba, én még egyszer beszívtam alsó ajkad, és már el is ért bennünket a robbanás.

Izmaid megfeszültek, minden porcikáddal szorítottál magadhoz, magadba. Én sem bírtam tovább, szemeim előtt elhomályosult a világ. Hangos nyögéseink összekeveredve szálltak az éjszakába, testünk egy ritmusra rázkódott. Még az idő is értelmét vesztette miközben telepumpáltam magommal kéjbarlangodat, mely szinte szó szerint szívott magába. Mikor visszatért a világ egymás szemébe néztünk, és egy szót suttogtunk. Még pár percig így feküdtünk egymásba olvadva, csókokat váltva. Aztán lefordultam rólad, te szorosabban mellém bújtál, fejed a vállamra tetted, és ismét a csillagokat kezdtük bámulni. Az az egy szó még jó sokáig keringett körülöttünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: