Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régi ismerős

Minden a kiránduláson kezdődött. Ez volt az első éve a középiskolában így az osztályfőnök máris évelejei kirándulással izzított. Először úgy gondolták Sopronban a helyük, de a forró szeptemberre való tekintettel a Tatai Napfény Fürdőre esett a választás. 18-án utaztak le, ahol már várta őket Ildikó néni, az oszt. fő helyettes és az ofő lánya, Orsi. Mikor leszálltak a vonatról, először nem hit a szemének. A lány, aki pár éve még visszahúzódó okostojás béka volt, most kész nőként, hosszú barna hajjal és igéző szemekkel állt előtte. Mire feleszmélt, a lány a nyakába borult két puszi kíséretével. Eközben mintha a lány kezei elkalandoztak volna a fiú hátán, de ő ebből mit se vett észre. Mivel az ofő a család régi ismerőse, így esett, hogy a lányt régről ismeri. Tatára is ezért jöttek, hiszen a két család valaha itt töltötte nyarait.

Rövid „szia hogy vagy de megváltoztál” párbeszéd után alaposan végigmérte rég nem látott ismerősét. 170 centijével, lányosan sportos karcsú alakjával és azzal a kacérkodó mosollyal az ajkán még a legérzéketlenebb férfit is ámulatra kötelezte. Hamarosan elérték a tóparti házakat. Kis civakodás után négyesével beköltöztek a lakokba. A sors úgy hozta, hogy neki Tamásbával és Orsival került össze. Ildikó néni 3 másik lánnyal aludt. Lepakolás után mindenki a parthoz ment. Lányok napozni, a fiúk focizni. Ő Orsi társaságában tett meg jó 3 órás sétát a kempingben. Szó esett a kimaradt évekről, szülőkről, suliról, és a tini témák közkedveltjéről. Ekkor a lány félreérthető megjegyzéseket tett, és nem egyszer esett úgy, hogy intim helyeken érintették egymást puszta véletlenből. A fiúban a vágy már kezdett ébredezni. Megbabonázta a lányt. Este üvegezés volt a fiúk házában. Csak 10-en voltak, hiszen az osztály másik része gusztustalannak tartotta. Orsi igencsak aktívnak mutatkozott azon az estén. Sőt mintha vele kicsit szenvedélyesebb csókokat is váltott volna. A vágy a tetőfokára hágott. Zuhanyozás után már kissé nyugodtabban vonult be a házba.

Mikor mindenki elcsendesedett és már majdnem elaludt, mocorgásra lett figyelmes. Ez minden kétséget kizárólag Orsi volt, hiszen Tamásbá átment Ildikó nénihez megbeszélni a holnapi programot. Volt ez 9-kor és már fél tizenkettő van. Megbeszélni. Hát persze. Nem látott semmit. Léptek közeledtek. A következő dolog az volt, hogy arcuk kb. 30 centire találkozott. Suttogva érdeklődött a lány, nem aludhatna-e vele, mert igen rosszat álmodott. A fiú hallgatott és nézte az igéző szemeket, melyeknek azonnal behódolt és maga mellé engedte a lányt. A beszállás igen simulékonyra sikeredett, amiből egyértelműen kiderült Orsi bizony nem visel se melltartót se top-ot. Ez igencsak keményítőleg hatottak a fiú középső testtájára, amit csak a boxer tudott volna rejteni, de nem tette. Murphy hozta úgy, hogy a lánynak pont most kellett visszamennie valamiért az ágyához. A kikelés szintén olyan közeli volt, mint a beszállás, és hát a lány bizony érezte milyen változásokat okozott a fiú testén, és ezt egy huncut mosollyal nyugtázta. Kész vége, ez se jön már vissza. Gondolta a srác, de Orsi ugyanabban a tempóban és minőségben visszafeküdt mellé. A beszállás közben hasával ellenőrizte, nem lankadtak-e a kedélyek a „távollétében”. Lassan mindkettőjük elaludt. Reggel már nem volt mellette. Tamásbá is az ágyában volt.

Aznap az egész nap a tóparton játszódott le. Mindenféle csapatjáték miegymás. Orsi ma bikiniben kötelezte csodálatra a fiút, aki le se tudta venni a szemét a lányról. Kisebb fürdőzés után, Orsi ellentmondást nem tűrően parancsolta a srácnak, hogy törölje meg. Zavarában suta mozdulatokkal törölgette a lányt. Kínzásul a kényes részeknél a lány keze is besegített. Érdekes látványt nyújtottak a parton. Így is csak félszárazra sikerült megtörülni. Ahogy leültek, Orsi a fiú elé ült, majd egy laza mozdulattal hátradőlt annak ölébe. Így feje a fiú hasán nyugodott. Nyugodott volna, ha a fiú szomatikus reflexei működésbe nem lépnek. A lánynak tetszett a reakció, így ezt s.k. is ellenőrizte, mire a fiú megijedvén, fölpattant és berohant a vízbe. Szerencséjére a víz elég hideg volt ahhoz, hogy pillanatok alatt lehűtse a hűteni valót, de nem elég hideg ahhoz, hogy a fiú ne legyen dühös, ahogy a lány rajta nevet barátnőivel. Fölvette a törölközőt, és lassan elindult a ház fele. Vacsoráig nem is beszéltek. Gondolatai cikáztak. Nem tudta hova tenni az elmúlt két nap „eseményeit”. Mit akarhat tőle ez a gyönyörű lány?! Bevonult a házba és vacsiig ki se mozdult. Kaja után egyből aludni ment. Bár hamar lefeküdt, aludni nem aludt el. Talán titkon arra várt, hogy a lány megint jöjjön. De nem jött. Orsi is békésen aludt az ágyában. Elaludt….

Csillagok mit keresnek itt? Takaró? Pizsama? Hol vannak? A tücskök is hangosabban zenélnek. Már tudta hol van. Annál a fűzfánál, mely alatt anno Orsival másztak fára, és ahol Orsi leesett a fáról egyenesen rá. Agyrázkódása is volt. Egyszercsak enyhe fuvallatot érzett a testén. Ez nem álom, ennyire nem szokta érezni az álmot. De nem érdekelte. Nem mozdult, csak feküdt csendesen a fűzfa alatt. Lépteket hallott. Valaki közeledett a lába felől. Orsi volt az. Gyönyörű volt, ahogy mezítelen testét a félhold tökéletesen megvilágította, kihangsúlyozva ezzel kis, kerekded melleit. Szeméremszőre csupán egy apró csíkból állt mely mutatta az irányt. Íves válla és tökéletes csípője alázatra kényszeríttette annak csodálóját. Szemeik találkoztak, és a lány szép szemei megint megadásra késztették a fiút. Csak nézték egymást és tudták, akarják egymást. Számukra nem létezett külvilág. A lány lassan térdre ereszkedett, és fokozatosan a fiú öléhez csúszott, végeláthatatlan kínokat okozva a fekvőnek.

Arcaik csak közeledtek, közeledtek és végül szenvedélyes szerelmes csókban forrt össze. A két mell apró ám kemény bimbója késként karcolta a fiú mellkasát. A lány elvesztette önkontrollját, és nyelvével vadul ostromolta a másik ajkait. Csípője lassú ám ütemes ringatózásba kezdett. A mozgás pillanatokon belül a lány izgalma miatt igen könnyűvé vált. Egy pillanatra megálltak. Egymásra néztek és bólintottak. Akarták. A kellemes hintázás közben a lány jobb kezével lassan segített a fiú „erősségének”, hogy könnyen utat találjon a gyönyör kapujába. Lassan magába fogadta a méretes darabot. Teljesen kitöltötte. A fiú érezte, a lány izmai egy pillanatra sem hagyják nyugodni. Őrülten kívánta a lányt. Vad hullámzásba kezdtek. Teljesen együtt mozogtak, érezték egymást, gyorsítottak, lassítottak. Időközben a lány egyre hátrább hajolt, majdnem hogy függőlegesbe emelkedett. Közeledtek. A fiú érezte a bizsergést a gerincén, alhasának összehúzódását, egyre keményebben ostromolta a lányt. Aki már mit sem törődve a kempinglakókkal egyre hangosabb sikolyok keretében közeledett. Még egy lökés, és már túl voltak életük eddigi legnagyobb orgazmusán. Kb. fél órát feküdtek így egymáson. Forró testük egyé vált. A lány csak ennyit súgott a fiú fülébe:
„-Mexikói út végállomás, kérjük a megállás után hagyják el a vonatot és erre figyelmeztessék utastársaikat is.”
-Affene! Már megint elaludtam!!!
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darwick ·
Hat igen, a fogalmazas nemcsak zavaros, hanem rossz, keves az erotikus resz, ami rosszul illeszkedik a fogalmazasba. Es sajnos nekem a csattano sem tetszett. Viszont semmi itt divatos undorito resz, ezt mindenkeppen ertekelem, de tul sok pontot nem adhatok. (4)



Sziasztok!

Dark Archon ·
Szilard!! Már megint be vagy rúgva!! Ejnye-bejnye!! :-P

iksz ·
Nekem totál zavaros a történet. A srácot is elnevezhetted volna. A történések össze vissza következnek. PL "Meg babonázta a lány." Eljött az este... Amúgy dicséretes hogy nem tárgyilagosan irtad le a szeretkzést. Közepes osztályozást adok neki.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: