Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régebben történt

Régebben történt. 23 lehettem. Kellemes nyár este volt, hazafelé kísértem a lányt, fent lakott a Városmajor fölött. A Moszkva tértől sétáltunk az árnyas fák alatt, meg-megállva, csókolóztunk, simogattuk egymást. Rövidnadrág volt rajtam, a lányom egy kis lapszoknya és egy leheletnyi felső. Vadul csókolóztunk már, kezem a combjain haladt fölfelé körkörösen simogattam bársonyos bőrét. Ö benyúlt a pólóm alá, simogatott, én is simogattam. Szívem a torkomban dobogott, fejem megtelt zsongással. Rajta is ezt éreztem.

Továbbsétáltunk. Majd újra megálltunk. Nem bírtunk a vágyainkkal. Csókolóztunk, keze a nadrágon keresztül simogatta péniszemet. Én a szoknya alatt a bugyin keresztül simogattam dombjait. Kezem elkalandozott finom ívű feneke felé. Oly pici tanga volt rajta, hogy szinte az egész popsiját simogathattam kezeimmel. Visszatérve a puncijához, éreztem a vágy nedveit a finom anyagon keresztül. Csókolóztunk, a világ sehol nem volt, csak mi voltunk s a vágyunk. Tovább sétáltunk, csókolóztunk... Várj, mondta, hogy szomjas vagyok, s átment a szemközti boltba. Álltam s néztem, ahogy átlépdel a síneken, körülnéz s szalad. Hosszú perceknek tűntek a másodpercek, amíg benn volt vásárolni. Majd megjelent az ajtóban, karjával integetett felém, kezében ásványvizes palack. Visszajött s csak néztem s megőrjített a felkorbácsolt vágy.

Átölelte a nyakamat s vadul csókolóztunk. Sétáltunk, elértük a parkot, amelyen keresztül kellett haladni, hogy hozzá eljussunk. Csókolóztunk, simogattuk egymást. Kezemmel már felderítettem egész testét. Ismertem minden porcikáját. Sétáltunk az ösvényen s fogtuk egymás kezét. Egyszer csak közelünkben sercegéssel kiégett egy lámpa, sötétbe borult környezete, s pár pad. Leültünk. Én a padra, hátam a támlán, Ő szemből az ölembe ült, összeért a testünk, farkammal a punciját éreztem. Annyira nedves volt hogy a nadrágomon nyomot hagyott nedve. Csókolóztunk. Bársonyos bőrét simogattam határtalan élvezettel, kezem elkalandozott a felsője alá is. Felhajtottam a toppot s melleit kezdtem csókolgatni. Finoman nyalogattam s éreztem, hogy teste megfeszül, a bimbók duzzadnak. A mellei íve csodálatos volt, imádom az érzést, ahogyan a szám körül eltűnik a bőre.

Nincs nálam gumi... jutott eszembe. Kezével a sliccemet húzta le s megfogta péniszemet, apró rezgésekkel húzogatni kezdte a bőrt majd a farkammal izgatta a punciját. Megfogtam hóna alatt s éreztettem fel akarom Őt emelni. Felállt a padra. Szembe velem ajkaimnál ott a kinyílt vörös rózsa.... nyelvemmel finoman a redők közt játszadoztam majd ajkaim közé vettem az egész szeméremajkait. Csókolóztam vele. Nyelvem közben a barlangot járta. Lábai remegtek, alig bírta tartani magát. Leszállt a padról, s leült a padra. Én letérdeltem elé s nyaltam, s nyalogattam, miközben Ő a fejemet borzolta s ujjaimat a szájában szopogatta. Éreztem, a remegést a combjain, kezével a fejemet odanyomta magához, apró hörgő hangokat hallatott, megfeszült, s ernyedt. Kezei finoman simogatták fejem, s én átkaroltam derekánál fogva s pihentem. Átéreztem testének nyugalmát. Most Te jössz - mondta Ő s felállított. Nadrágom s alsómat letolta, s meredező férfiasságomat kezdte simogatni, apró csókokat lehelt rá, majd egyre többet, s elkezdett szopni. Le fel járt a feje a péniszemen, nyálat csorgatott rá, úgy éreztem, hogy szinte megbaszom a száját.

Kívánlak - mondtam. Én is - mondta. Nincs nálam Óvszer - mondtam. Felnézett rám s hamiskásan mosolygott. Táskájába nyúlt s elővett egy bontatlan csomagot. Vásárolni voltam az előbb – mondta. Nyalogatta a péniszem, közben kis kezével kibontotta a csomagot s észre sem vettem, hogy görgette rá farkamra a gumit. Ülj le – mondta. Hiszen én is erre gondoltam - mondtam. Leültünk úgy, ahogy kezdtük, de most miközben leült az ölembe a farkam finoman becsúszott nedves puncijába. Határtalan melegség ölelte körül péniszemet. Ha eddig a torkomban dobogott a szívem most ki akart szaladni a fejemből. Karjaival átölelte testem, én is átöleltem Őt s simogattam. Derekával finoman csúszkált rajtam. Kezemmel a fenekét fogva felvettem ritmusát, s csókoltam testét mellét, száját, Ő borzolta fejem s egyre jobban szorított szinte összepréselte testem karjaival, majd egyszer csak megállt egy pillanatra s elkezdett nyöszörögni s egyre vadabbul csúszkált péniszemen, majd megállt, lihegett, pihegett. Én ott ültem teljesen a kéj küszöbén. Várj had élvezzem ki egy kicsit - mondta Ő.

Ölelkeztünk, csókolóztunk, s közben finoman újra elkezdett mozogni. arcán egy hatalmas mosoly jelent meg, érezte rajtam, hogy mindjárt én sem bírok magammal, elragadott a varázs, öleltem szorítottam, szédültem, szédültem s megnyugodtam. Egymást átölelve ültünk a padon.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
violator ·
Gány. Össze van csapva és holt tuti hogy kamu az egész, mert nem úgy tunik mintha te már lettél volna novel. Legalábbis az írásodból nem.

Back Eagle ·
"úgy éreztem, hogy szinte megbaszom a száját. "



A történet jó, söt a fogalmazás sem dúrva, de ez a mondat kizökkentett az olvasásban, ez valahogy nem illik bele.



6-ot ér!

nuno69 ·
nekem teccik...végre nem családon belüli szex vagy valami ilyesmi...egy szeretkezését irja le a tag...7es

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: