Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Polgári szolgálat - Éva és Anna

Történetek egy nevelőintézetből

Bevezetmény (mert ilyen is kell)

Minden egy szép szeptemberi napon kezdődött, mikor alig múltam 21 éves. Megkaptam a sorozóparancsot. A Magyar Honvédségnek pont rám van szüksége. Nevetséges. De elmentem a sorozásra és kaptam egy "B" kategóriát de csak azért, mert szemüveges vagyok. Csak azt tudnám, minek gatyára vetkőzni vérnyomásméréshez? Mindegy. Sorkatona nem leszek. Inkább polgári szolgálat. Hosszabb, de nyugisabb. 2 km-re tőlünk található az a bizonyos nevelőintézet, ahol fogadtak, mint polgári szolgálatost. Éjszakásnak osztottak be a gyerekek mellé, akik vegyesen voltak fiúk, lányok. A legkisebb 4, a legnagyobb 21 éves. Összesen 48 "gyerekem volt", 5 csoportra osztva. A csoportokról csak annyit, hogy voltak bizonyos "családi csoportok", ami annyit jelent, hogy abban a csoportban csak olyan gyerekek vannak, akik testvérek. A feladatom nem volt nehéz. Este 9-re kellett mennem, "lefektetni" mindenkit, vigyázni nehogy megszökjön valaki és reggel fél hétkor ébreszteni 2 csoportot. Az egészben a legnehezebb az éjszaka kibírása ébren nevű játék volt. A feladatról ennyit.

Magamról néhány szó, ami továbbiakban némi szerepet játszott :-) 21 éves létemre nem volt barátnőm. Nem voltam már szűz, de csak ennyi. A lányok valahogy kimaradtak az életemből, hiányoztak, de nem volt szerencsém. Aki azt mondja: "a külső nem számít", az téved. Nem vagyok szép, nem vagyok izmos, de nem vagyok hülye sem, és vannak érzéseim, érzelmeim. Ezt manapság nem értékelik a lányok... Akik értékelik, azok nem arrafelé laknak, amerre én. Jöjjenek a történetek.


Éva és Anna

Egy májusi szombat este volt. Nagy meleg volt aznap, este mindenki nyitott ablaknál aludt. Szokás szerint 3 óránként körbenéztem a szobákat. Ez abból állt, hogy benéztem mindenhova, ellenőriztem megvan-e mindenki. Éjjel egy órakor is megtettem a szokásos sétámat, majd mikor minden rendben volt, kimentem az udvarra levegőzni, mert az éjszaka igencsak lassan akart elmúlni. Mikor a négyes csoport ablaka elé értem, akaratlanul is benéztem a nyitott ablakon. Ebbe a csoportba 7 lány volt beosztva. Benéztem, és hirtelen nem tudtam felfogni, mit is látok.

Éva, a 13 éves lány a nagy falitükör előtt állt, teljesen meztelenül és nézegette magát. 10 perccel ezelőtt még aludt az ágyában. Legalábbis én azt hittem. Az ablak előtt volt egy hosszabb korlát, automatikusan helyet foglaltam és élveztem a látványt. A holdfény szépen ragyogott, a folyosóról a lámpa bevilágított a szobába, így mindent tisztán láttam. A kiscsaj igazán szép. Szép az arca, a teste éppen, hogy fejlődésnek indult, melle apró, nagy bimbókkal. Ami meglepett, hogy szőrzete igencsak dús.

Pár percig csak nézegette magát a tükörben, aztán elkezdte simogatni a mellét. Nem először csinálhatta, mert rutinosan masszírozgatta magát, egyre lejjebb haladva. Combján megcsillant puncijának nedve, középső ujjával benyúlt magának, közben halkan sóhajtozott. Nem tudom, meddig csinálta, de teste vonaglott, ujja egyre gyorsabban járt ki-be, másik kezével a mellét simogatta. Hirtelen megállt, majd egy nagyot sóhajtva kihúzta az ujját, és gyorsan körülnézett, nem látta-e meg valamelyik szobatársa. Az ablakon elfelejtett kinézni. Szerencsémre...

Pihegett egy kicsit, majd nekiállt újra nézegetni magát. Ekkor hirtelen mögé lépett Anna. Anna, aki 15 éves. A fiúk mondták, hogy már "tapasztalt" lány. Hogy ez alatt mit értettek pontosan, azt nem árulták el... Éva mögé lépett, és elkezdte simogatni őt. Éva meglepődött, de nem tiltakozott. Látszott az arcán, hogy új neki ez a helyzet. Hamar belejött ő is, és gyorsan lefejtette Annáról a hálóinget. Ekkor már igencsak szűknek éreztem a nadrágom... Anna igazi bombázó. Nagy, feszes mellei teltek, néhány szeplő díszíti őket. Puncija teljesen borotvált, ez kicsit meglepett. De ért még meglepetés bőven azon az estén...

Nekiálltak a tükör előtt simogatni egymást. Anna volt a merészebb, hirtelen lesmárolta Évát, aki erre nem számított, mert elhúzta a fejét, majd meggondolva magát olyan forró csókokat váltottak, ahogy azt a legjobb pornófilmekben sem teszik... Közben a kezeik sem álltak meg, egymás mellével játszottak. Egyszer csak Anna fogta magát, felrakta Éva lábát egy székre, majd elkezdte a punciját nyalogatni. Igen, nyalogatni, mint egy kiskutya. Éva ezt nagyon élvezte, olyan hangosakat sikkantott, hogy azt hittem felébrednek a többiek...és beszállnak a buliba... De ezt már csak titkon reméltem :-) Nem ébredt fel senki, vagy nem akart felébredni. Anna csak nyalt, közben ujjazta magát. Egy idő után (ki tudja, mennyi idő telt el) lefeküdtek Éva ágyára. Szerencsére ez az ágy közel volt az ablakhoz, így csak egy kicsit kellett előrehajolnom és továbbra is mindent láthattam. 69-es pózba feküdtek, Anna volt alul.

Valahonnan előkerült egy banán. Eszembe jutott, hogy banánt mindenki kapott a vacsora mellé, így már nem csodálkoztam. Aztán mégis csodálkoznom kellett. Anna először bedugta magának, egy kicsit húzogatta, mélyeket sóhajtott. Én úgy vettem észre, eljutott a csúcsra. Miután ez megvolt, ledöntötte Évát az ágyra és neki is felnyomta a banánt. Éva kicsit fészkelődött, túlságosan feszíthette szűk punciját a méretes banán (volt vagy 18-19 centi). Arca kicsit eltorzult, de hamar élvezni kezdte és csak vonaglott meg sóhajtozott. Anna elunhatta, hogy neki nincs semmi a puncijában, mert egyszer csak fogta magát és ő is hanyatt feküdt, így egyszerre élvezhették a banánt. Pár perc múlva versenyt sikoltoztak, dobálták magukat, és egyszerre jutottak a csúcsra.

Megálltak, pihegtek, és hirtelen egymásra nevettek. Anna kihúzta a banánt, elfelezték és nagy vigyorgás közben megették. Végül hosszan megcsókolták egymást és lefeküdtek, ki-ki a saját ágyába. Én csak ültem, nem bírtam mozdulni, annyira meglepődtem, és annyira élveztem a dolgot. Hirtelen jött, hirtelen múlt el, többször nem vettem észre hasonlót, pedig igencsak nyitva tartottam a szemem :-)
Hasonló történetek
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Livica ·
Nekem tetszett, bár nem hinném, hogy egy 13 éves lány érett erre, és ki is próbálja.Persze, lehet.

tun.dyce ·

Szerintem nagyon -nagyon-nagyon jó lett!!!
Nekem tetszett. :stuck_out_tongue:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: