Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Piszkos Munka

2003. Július 24.- Egy nagyon kedves barátom rám telefonált, hogy tudnék-e neki segíteni, munkailag, mert egy építkezésen van egyedül és össze kéne rámolni. Mivel egy napra egész jó az az 5 ezres kis fizu, azért hogy odébb rakjak 50 gerendát meg 15 sóder meg cementes zsákot, az autóba pattantan és 30 perc múlva már csörögtem is rá, hogy nyissa ki a kaput mert megjöttem. Egyszintes kis régies lakás, kertecskével, jó sok kosz, de azért majd el leszünk… Összepakoltunk, megjött a konténeres kidobáltunk mindent, de mivel elég meleg volt levetkőztünk félig meddig, és 10 percenként egymást locsoltuk a slaggal, mert 35 fok hőség volt és amúgy is koszosak voltunk fél perc alatt. Majd megjöttek a gerendák, hát mit ne mondjak azért itt majdnem szívbajt kaptam, hogy mennyi gerendát kell lepakolnunk, és mind jó szálkás volt. Elkezdtük lepakolni a fákat a kert oldalába pont a nagy szomszéd választófal mellé. Már lassacskán 1 méter magas volt a farakás mikor lefedtük az eső ellen, felmásztam a fára és átpillantottam a szomszédokhoz, és olyat láttam hogy majdnem leborultam a gerendákról.

Két fiatal lány melltartó nélkül tanguciban ülnek a medence mellett a nyugágyon és majszolják egymást. Teljesen leblokkoltam, leguggoltam, mondom a barátomnak, álljon fel azonnal ezt látnia kell.Barátom felhuppant a gerendákra és persze hogy elszólta magát egy „aztak***va” felkiáltással, mire persze azonnal elkezdtünk mosolyogni, a lányok abbahagyták a csókolózást, és vörös fejjel köszöntünk nekik. A lányok is mosolyogtak, nagyon huncut mosoly volt az, és visszaköszöntek. Nagyon melegünk volt, izzadtunk és a sok cipeléstől már amúgy is bedurrant izmaink nagyon jól csillogtak. De sajnos megjött a főnök így gyorsan le kellett mászni, barátom még odakiabált egy mondatot hogy mennyire szerelmes lett vagy valami hasonló…Főnök gyorsba körbenézett mit csináltunk, majd ment is a következő házépítéshez Mivel tiszta faszilánkok voltunk megint lelocsoltuk magunkat, majd elzártuk a vizet és valaki csöngetett a kapun. Barátom kinyitotta a kaput és legnagyobb meglepetésünkre a két kiscsaj jött át 4 kávéval és hideg jeges üdítővel. A lányok virulnak, persze mi is.
- Nem vagytok szomjasak? Hangzott el a kérdés, -Dehogynem, jertek beljebb! Azonnal rá a válasz. Bejönnek leteszik a kertben lévő műanyag asztalra a tálcát és bemutatkoznak.

Az egyiket Zsanettnek a másikat Zsáklinnak hívják. Majd egy rövidke idő alatt kiderült hogy testvérek: Zsáklin 18 éves Zsanett pedig 16. De mind a ketten gyönyörű éppen érő barackok voltak, fekete haj, zöld szemek, és 170 cm körüliek, popsi cici minden nagyon ott volt! Fürdőruciban jöttek át ezért rendesen meg lehetett őket nézni, nagyon szexi hasijuk volt, piercing és Zsanettnak pluszba egy tetoválás a feneke felett. Majd beszélgettünk tovább, ki honnan, mit, miért stb. Nekem nagyon kezdett viszketni a vállam, mert a szilánkos fa már szétkarcolta és a víz meg kezdett száradni, ezért le akartam megint mosni és megtörölni szárazra. Szóltam Zsanettnek, hogy jöjjön, segítsen kivenni a táskából a kis törölközőmet. Bementünk a hűvös szobába, ahol csak cementes zsákok, sok tekercselt hőszigetelő anyag és egy létra volt. Sarokban volt a slag, lelocsolt és mutattam a táskámra, honnan vegye kis a törölközőt, kivette és elkezdte törölgetni a vállamat és a hátamat, megjegyezte, hogy nagyon szexi finom puha bőröm van. Mosolyogtam és megsimogattam a hasát és mondtam, hogy neki még finomabb. De itt már állt körülöttünk a levegő, sőt, inkább izzott. Ott álltam abban a poros, koszos szobában, előttem egy fekete démonka, olyan aranyos, ártatlan arccal, kerek cici, amit alig takart el a fekete melltartó, kicsit nagyobbacska formás popsi, amin nagyon feszesen állt a fekete tanga, hosszú combok, erős vékonyka vádli, csodás teremtmény.

Majd közelebb lépett, alig volt a cicije és a hasam között pár centi és azt mondta, hogy olyan magas vagyok így közelről annyira fel, kell rám néznie. Mosolyogtam, és megkérdeztem:
-Tudod szépségem miért jó, az hogy magasabb vagyok? Mert neked lábujjhegyre kell állnod, hogy megcsókolhass és az olyan szexi. Csak álltunk egymás előtt szótlanul, nem is sok ideig, talán csak egy másodpercig de hirtelen olyat hosszúnak tűnt, majd magamhoz szorítottam, megfogtam a derekát és a nyakát majd szinte remegő mozdulatokkal, a szájához hajoltam. Szemei már csukva voltak, kinyújtottam a nyelvemet majd beledugtam egyenesen a szájába, ő teljesen meglepődött a számat várta és a nyelvemet kapta, de tetszett neki, mosolygott és elkezdte szopni a nyelvemet. Kezem lejjebb csúszott a derekáról a tangájára, kicsit meghúztam a bugyiját, ami belevágott a puncijába és ettől elkezdett pucsítani. Nagyon formás feneke van, már alig fértem a rövidnadrágomba, és mivel alsógatya nincs rajtam ezért egyfolytában ott volt a combjai között a farkam.

Vadul csókolóztunk, majd kimásztam a szájából, és a nyakát kezdtem el erősen teli nyelvvel nyaldosni, jó hosszan, lassan és a fenekén éreztem ahogy libabőrös lett. Ujjamat a feneke közé dugtam, majd a tanga alá nyúltam, már kezdett nedvesedni, nagyon forró volt a puncija és finoman borotvált már alig bírtam magammal. Bal kezemmel a melltartó alá nyúltam, ahol egy igazi kis tenyérbevaló feszes cicike volt, ágaskodó mellbimbikkel, szinte szúrtak. Másik kezemmel még mindig a punciját izgattam. Elkezdte csókolgatni, nyalogatni a nyakamat, a hideg végigfutott a hátamon, végig a gerincemen. Szájon csókolt majd leguggolt elém, a pórba. Belenyúlt a rövidnadrágba, elkezdett kézirobotozni, míg nadrágon keresztül harapdálta, puszilgatta a kis ágaskodót. Lassan húzta le a nadrágomat és a derekamat szorító nadrág alól kipattant a farkam. Hátranéztem és ráültem a cementes zsákokra, Kezében fogta a farkam, körbepuszilgatta, nyaldosta a tövét, szinte kínzott, pattanásig feszülten várva, hogy végre bekapja. Mikor bekapta nagyot rándult a fenék izmom, nagyon erősen tudott szívni. Cuppogott, hümmögött, a cicije finoman himbálódzott. A haját simogattam, ő pedig nagy boci szemekkel nézett fel rám, gyönyörű ez a látvány.

Már közel voltam a véghez, szóltam neki, hogy ha nem szereti a spermát, akkor mutassa a mellét, szeretnék odaélvezni, de amint befejeztem a mondatot még válaszolni se volt ideje, már spicceltem is a szájába aztán egyet a tegnap frissen vakolt falra is. Szája sarkából a mellkasára folyt a nedűm, amit mosolyogva kent szét a mellbimbói körül. Felálltunk átöleltem, nagyon szorosan végigsimítottam a derekát, a hátát, vállát, majd, megfogtam a fejét két oldalról és egy hatalmas csókot, nyomtam a szájára. Megfogtam a slagot és lelocsoltam, emiatt megint tiszta sár lett minden. Lemostam róla termésem, hátulról a hátát simogattam, mikor megint kezdtem akciókész lenni, farkam a fenekének a vágásába ágaskodott. Ő hátrahajtotta a fejét, újból csókolóztunk, háta a hasamhoz ért, nagyon forró volt a háta, főleg a hideg víz miatt érezhettem ezt. Hasát és a melleit simogattam. Olyan gyönyörű pillanatok voltak, ezek hogy még most is felizgulok. Tocsogtunk a sárban, szánkon lihegve kapkodtuk a levegőt. Punciját izgatván, úgy pucsított hogy kicsit görnyedve pont be tudtam dugni neki.

Pár percig folyt a gyönyör majd szóltam neki hogy ereszkedjen négykézlábra, mert az a kedvenc pózom. Szó nélkül megtette, kezei tiszta sárosak lettek, a haja is belelógott. Ettől a póztól szinte elájultam, úgy felment a vérnyomásom. Fenekét kinyomta, pucsított, a puncija pedig ott volt előttem, finom húsos, rózsaszín, hívogató. Leguggoltam mögé, farkam a feneke tetejére helyeztem, és ott kezdtem el húzogatni. Nagyon jól bele lehetett kapaszkodni a fenekébe. Alig bírtam magammal, tiszta állat voltam erősen magamhoz húztam, heregolyóim a puncijához dörgölődtek, ordítani tudtam volna. Ez nagyon jól esett ezért kis köröket kezdtem el leírni a fenekemmel, ő hátranyúlt és finoman izgatni kezdte a csiklóját, néha a heregolyómat belenyomta a puncijába. Nem tudtam ellenállni a puncija melegének, ami már kellően benedvesedett, és tiszta szaft volt már a golyóm. Megfogtam a farkam, és a csiklójához dörzsöltem, Zsanett nagyon élvezte, elkezdett mocorogni a fenekével. Magától beletalált a fütykös, csak egy út volt a gyönyörhöz, és ez a legszebb út volt. Szép lassan nyomtam be neki, amit nem fogadott egy nagyobbacska nyögés nélkül. Magabiztosan húzogatni kezdtem, ő mélyen vette a nagy levegőket. De én is csak kapkodtam a levegő után, fejem majdnem felrobbant úgy be voltam izgulva. Haja a sártól már himbálózni kezdett, lenyúltam és a hátára tettem egy maroknyi sarat. Szétkentem a hátán, nagyon izgató volt hogy úgy csúszott a bőre. Erősebb ütemre váltottunk, nyögdécseltünk, lihegtünk. Tiszta saras volt a feneke és a háta, és végigfolyt a puncija körül. Előre hajoltam és a két cicijét is megfogtam a saras kezemmel, és úgy csipkedtem a mellbimbóját. Zsanett a cicijével belehasalt a sárba és így még jobban tudott pucsítani. Egy kicsit előrébb mentem, mert úgy nagyon jól tudtam izgatni a punciját. Így folytattuk jó ideig, tocsogtam a puncijában, csak úgy csillogott a cerka, és cuppogott is jó sokat.Ő megfordult. Belefeküdt a sárba háttal, hasa és melle csupa sár volt, de nagyon izgató volt a kis csupasz malackám, ahogy ott dagonyázik, markolássza, izgatja a saját melleit.

Tovább folytattam, előre hajolva csókolózni kezdtünk, és összesározta a hasamat és a melleimet. A sár hideg volt, de úgyis melegem volt. Szenvedélyesen nyaldostuk egymás nyelveit, egyre erősebben csattogott a puncija. Már csukott szemmel, izgatta egyik kezével a csiklóját másikkal a melleit. Nagyon izgatóan nyögdécselt, megint kezdtem a végponthoz közelíteni. Pár másodperc múlva már a szinte tépkedte a mellét, és két ujjával izgatta szaporán a mellbimbóját, hangosabban és szaporábban lihegett, nyögdécselt. Fejét oldalra döntötte, szinte már sírt, a hangja is folyamatos volt, egy nagy hosszú nyögés, aminek a végén megálltak a kezei, lapockáira támaszkodott, hasát kinyomta, ami szaporán járt a lihegéstől, ezernyi pici kis „huhh huhh” hagyta el a száját. De nem bírtam tovább én se, olyannyira készen voltam én is hogy nem tudtam szólni a lánynak, hogy el fogok menni, egyszerűen csak beleélveztem.

Én is görcsölgettem, akárhányszor megmozdultam éreztem valami furcsát a hasam alján, valami bizsergetőt, ami belenyilallt a fenekem tetejébe a gerinchez. A mellei közé dőlve szuszogtam, csupa sár volt a fejem, a lábam a kezem, szinte mindenem, de ő is csupa sár volt.Szótlanul nyugodtam a mellei között, alig bírtam megmozdulni, mert úgy bizseregtem. Boldogan, szabadon szárnyalt a lelkem, szavakba foglalhatatlan. Majd hirtelen elsötétült minden. Elaludtam… A lány ébresztett fel: -Piszkos Uraság! Csak nem aludtál? De édes vagy, kelj fel drága, a többiek már hiányolnak. Felnéztem rá, és csak a gyönyörű arcát láttam, ami tiszta sár volt, mosolyogtam, megcsókoltam. Mondtam neki, hogy vegye vissza a fürdőrucit én meg a nadrágot és mutassuk meg a többieknek milyen sárosak vagyunk. Meg is tettük a többiek a térdüket verdesték a röhögéstől, nem tudták mire vélni a dolgot. A telefonszámát elkértem, úgy néz ki van jövője a kapcsolatunknak, azt mondta ez volt élete legpiszkosabb és legszebb szeretkezése. És ez a mondat nekem nagyon fontos. Nekem is az volt.

//Folytatás az nincs, de írok még két verziót erről a történetről. A második verzióban a barátom és Zsanett is beszáll a harmadik…, pedig legyen titok.
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20912
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hidrox ·
Még nem olvastam el, mert elakadtam az elsö két mondatnál. Hát tényleg kurva kedves barátod lehet az, akinek ötezerért segítesz. Munkailag. Na olvasok tovább.

Hidrox ·
Ja, hogy nem a barát fizet. Figyelmetlen voltam. Így már más, bocsi. De a munkailag akkor is durva. Na folytatom.

Hedon ·
Az utolsó bekezdésért nagyon kár. A szex része még elmegy, de a vége...

- A fickó elalszik a szutyokban

- a többiek nem tudják mire vélni, hogy a párocska egy kis kamaty, meg alvás után, csupa sárosan visszatér. Ja, tényleg: vajon mit csinálhattak odabent? :-O :-DDD tök reális, hogy ennyire hülyék. :-)

- és a csúcs: "A telefonszámát elkértem, úgy néz ki van jövöje a kapcsolatunknak" :-DDD van jövöje... ja, ez már kapcsolat :-))) :-DDD kész vagyok ettöl a hülyeségtöl :-DDD



Szóval a realitás részén a dolgoknak még böven van mit csiszolni, maga a szex nem rossz (de jó se). :-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: