Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pezsgőfürdő

-„Találkozzunk délután 3-kor a bányatónál. Lesz egy kis meglepetésem a számodra! :o)“ – olvasta a mobilján az üzenetet barátjától, miközben zötykölődött hazafelé a túlzsúfolt autóbuszban. Szakadt róla a víz, és szakadt mindenkiről az autóbuszban – és ezt érezni is lehetett - szörnyű rossz volt a levegő, szinte a rosszullét kerülgette a lányt és nagyon megkönnyebbült, amikor a busz nagy fékcsikorgással megállt az ismerős buszmegállóban. Miközben kilépett a buszból, azon gondolkodott, vajon a sofőr miért fékez mindig ilyen hirtelen. Lehet, hogy így szórakozik, vagy talán csak a puszta emberszeretet vezérli őt és azt szeretné, hogy az utasai jól összerázódjanak és megismerjék egymást az út folyamán. Hát, ez végül is mindig sikerül neki, ugyanis minden egyes megállónál a fékezés következtében jól összeborul mindenki mindenkivel.

Az utcán valamivel jobb volt a levegő, nem sokkal, mert tombolt a kánikula. Harminc fok fölött volt a hőmérséklet, még éjjel se volt huszonötnél kevesebb. És ez így ment már napok óta... Ezért is örült annyira az üzenetnek, nemsokára megmártózhat a bányató hűs vizében. Kicsit bosszantotta, hogy a barátja nem jön el érte motorbiciklivel, mehettek volna együtt . Így viszont még tíz perc amíg hazaér a felhevült aszfalton, aztán negyed óra, míg kiballag a tóhoz...
- Biztosan viszi az egész felszerelését... – gondolta a lány, és máris megbocsájtott neki. A barátja szenvedélyes búvár volt. Minden adandó alkalmat kihasznált a merülésre. Különben is a búvárkodásnak köszönhetően ismerkedtek meg. Az egész búvárklub Horvátországban volt gyakorlaton, ő szintén ott nyaralt a barátnőivel, aztán találkoztak és azóta együtt vannak. Hány éve is? Három? Érdekes, egy városban laktak, csak pár száz méterre egymástól és sosem találkoztak azelőtt, ott, pár száz kilométerre az otthonuktól futottak egymásba...

...A város teljesen kihalt volt. Mindenki elbújt valahová a meleg elől. A lány már csak abban bízott és reménykedett, hogy nem vonult ki az egész város a bányatóhoz. De nem így történt,
nem voltak többen mint máskor. Úgy látszik, a többiek előnyben részesítik azt a pici strandot a város túlsó végén a folyó mellett. Sokan kimondottan nem szeretnek ide járni, félnek: „bányató” - már maga a szó is olyan vészjósló. Csupa mély magánhangzó... Körben a tó körül rozsdás táblákat látni: „Fürödni tilos és életveszélyes”. De ez különösebben nem érdekli az itt fürdőzőket. A múlt században valamit bányásztak itt, talán szenet.. de aztán a tárnákat elárasztotta a víz. Állítólag a tó legmélyebb pontján 38 méter mély. Talán ezért is érzi mindig olyan furcsán magát, ha a tó vizén úszik. Elképzeli, hogy alatta ott van az az óriási sötét mélység...

Szátterítette pokrócát kedvenc helyükön és figyelte a vizet, nem jelenik-e meg a barátja valahol a tó közepén. Ide járnak a búvárklubból gyakorolni, ilyenkor nyáron majdnem minden nap itt vannak. Valamilyen nemzetközi vizsgára készül a srác, fogalma sincs milyen vizsgára... Röhejes az egész, hiszen miből vizsgázik? Abból, hogy hogyan fújja ki a buborékokat? A lányt valahogy nem ragadta magával a fiú búvárkodás iránti lelkesedése... Habár néha elképzelte, milyen érdekes lehet a halak, korallok között úszkálni, de ettől tovább sose jutott...

Levetette fürdőruhája felső részét. Nem szégyellte magát, különben is, a csajok többsége monokiniben volt. Végignézett magán és nagyon meg volt elégedve. Jó alakja volt, hosszú lábai, formás gömbölyű mellei, pici sötétvörös mellbimbókkal, melyek most vidáman meredeztek, örültek, hogy kiszabadultak a melltartó fogságából. Hosszú, enyhén hullámos vörös haja lágyan omlott szeplős vállaira... Eszébe jutott, mennyire szégyellte magát kiskorában vörös haja és szeplői meg az alacsony termete miatt. A suliban Piros alsónak csúfolták... Aztán egy nyár alatt minden megváltozott. Hirtelen megnyúlt, megnőttek a mellei, szeplői halványabbak, zöld szemei még zöldebbek lettek, akár a smaragd... És a nyári szünet után szeptemberben már az összes fiú neki udvarolt...
Nem bírta tovább a meleget. Három óra elmúlt, barátja sehol, úgy döntött, nem várja meg, és lassan belegázolt a tóba. A víz kellemesen hűvös volt. Leöblítette magát és lassan úszni kezdett a tó közepe felé... Rajta kívül senki más nem volt a vízben. Kicsit szorongott és félt, amikor a vízre nézett, semmi mást nem látott maga alatt, csak a sötét mélységet, pedig a tó vize kristálytiszta volt...
- Mi ez? - kérdezte riadtan magától, amikor megérezte, hogy mellein, lábai között pici buborékok pukkannak szét. Először nagyon megijedt, el nem tudta képzelni, mi is lehet az. Mindenféle rémképek játszódtak le hirtelen lelki szemei előtt, metánrobbanásokról, bányaszerencsétlenségekről...
- Biztosan itt is a metángáz tör fel a mélyből! – esett pánikba és már szinte látta magát véresen, cafatokra szakadva a metánrobbanástól...
Aztán megkönnyebbülve elmosolyodott saját butaságán, amikor valahol pár méterrel maga alatt látni vélte a vízben sárga-fekete búvárruhás alakot amint siklik jobbra-balra a kristálytiszta vízben.
- Szóval ez az a nagy meglepetés. Te buborékokat eresztgetsz rám...??? – mondta maga elé szemrehányóan a habos vízfelületnek, ami tulajdonképpen barátjának szólt.
Nem éppen erre számított, valami más meglepetésre gondolt.

Lassan úszkált körbe-körbe, várta, hogy barátja felmerüljön, de nem jött fel. Látta a sárga-fekete foltot itt-ott a víz alatt...De csak a buborékok jöttek, egyre több és egyre nagyobbak. Csiklandozták minden porcikáját... sőt, azt vette észre, hogy nem csak csiklandozzák, hanem az egész szituáció valahogy izgatni kezdte. Kellemes bizsergést érzett a hasa alján.. Fantasztikus volt, amikor a nagyobb buborékok, mint sok-sok finom ujjhegy végigsimították combjait, melleit, mellbimbóit – melyek már amúgy is kőkemények voltak a hűvös víz hatására. A nagyobb buborékok között pedig a milliónyi apró, melyek, mint a selyemkendő simogatták bőrének minden négyzetmilliméterét...
Aztán hirtelen támadt egy perverz gondolata.
- Nekem is van egy meglepetésem a számodra... – mondta mosolyogva maga elé a habos vízfelületnek. Majd picit alámerült és határozott mozdulattal lerántotta magától bikini alsóját is. Úszkált anyaszült meztelenül a buborékok között, és várta, mi fog történni.

Pár percig nem történt semmi. Aztán egy kéz gyöngéd érintését érezte jobb combján. Váratlanul érte, meg is ijedt egy kicsit, hirtelen csapkodni kezdett ijedtében, fürdőruhája kiesett a kezéből. Az első gondolata az volt, hogy ha a bikini alsó elmerül, mezítelenül kell kimennie a partra. De még ennél is rosszabb az, hogy az a szuper bikini egy vagyonba került, annak ellenére, hogy akciós áron vette még a tavasszal... De aztán megkönnyebbülve nyugtázta, hogy az alsó ott lebeg nem messze tőle a vízfelszínen.
Megnyugodva, lassan tempózott tovább, lebegve a vízben, várva a további fejleményeket. Aztán újra érezte az ujjak érintését combján.. újra és újra, ahogy végigsimítják jobb combjának belső felét, térdétől felfelé.. ahogy gondosan elkerülik a kis szőrpamacsot lábai között, hogy aztán másik combjának belső felén végigfutva, bal térdénél megfordulva ugyanezt az utat újra végigjárják, miközben a buborékok százai, ezrei szinte körbevették, és mintha csak egy hatalmas tenyéren feküdne, finoman kiemelték a vízből. Úgy érezte néha, szinte úsznia sem kell, csak lebegett a vízben a vidáman pukkanó buborékok között.
Az ujjak finom érintése most már a lábai közé összpontosult. Először csak szeméremdombját simogatták, a szőrpamacs körül, aztán egyre bátrabbak lettek. Becsúsztak a megduzzadt szirmok közé, enyhén széthúzták őket, hogy utat adjanak a tolakodó buborékoknak, melyek szemtelenül végiggurultak közöttük, végigsimítva minden egyes idegvégződést a vöröses szirmocskák felületén, hogy aztán lány hasán, mellei között végigfutva, vállai fölött utat törve elpukkanjanak a víz felszínen.

A lány behunyt szemmel élvezte az ujjak és a buborékok játékát az izgalomtól libabőrössé vált testén... széttárt kezekkel és lábakkal, csaknem mozdulatlanul lebegett a sok buborék között. Mellei megduzzadtak, bimbói szinte pattanásig feszültek... és igen, nagyon vágyott már arra, hogy az ujjak megérintsék azt a szintén keményre duzzadt borsószemet ott, a szirmok között. És az ujjak tudták, mit kell tenniük. Körkörös mozdulatokkal becézték a varázsgombot, miközben a másik kéz ujjai mellbimbóit simogatták körbe-körbe. Néha olyan valószínűtlen érzése is támadt a lánynak, mintha kettőnél több kéz simogatná.. de aztán gyorsan el is hessegette ezt a gondolatot azzal, hogy biztosan csak a nagyobb buborékok simogatását érzi felhevült testén. Aztán az is megfordult a fejében, mi a fenét lélegzik a barátja, ha az összes levegőt ráereszti, hiszen a buborékok csak egyfolytában jöttek, jöttek fel a mélyből... Halványan még felsejlett neki egy kép a búvárpalackról... de aztán már teljesen átadta magát annak az érzésnek, melyet az ujjak körkörös simogatásától már teljesen beindult varázsgombján érzett: a buborékok most egész közelről jöttek, egyenesen a lába közé irányítva, szirmai között mintha csak milliónyi pici ujj dobolna varázsgombján, hogy aztán hirtelen belényilalljon az a jól ismert, fantasztikus érzés, ami után már annyira vágyott, amely szinte elzsibbasztotta a kislábujjától a feje búbjáig szinte az egész testét... A gyönyörtől teljesen lebénulva, megdermedve kezdett lassan alámerülni, de még mielőtt a feje is eltűnt volna a vízfelszín alatt, egy kéz gyöngéden visszafelé tolta a felszínre.

Lassan tért magához. A levegőt még mindig szaporán kapkodta, szemei előtt még színes karikák táncoltak... Érezte az ujjakat a testén, amint búcsúzóul még egyszer végigsimították combjait, szőrpamacsát, a szirmai között, az érzékeny gombocskát – amitől szinte megrázkódott, majd a mellei körül, mellbimbóit... aztán lassan a buborékok is eltűntek, egyre kevesebb volt és egyre gyöngébbek lettek.. aztán semmi, csak a nagy csönd, melyet itt-ott madárcsicsergés szakított meg.. és az a lüktető érzés a halántékán, és aztán ahogy a mámor hormonjai teljesen feloldódtak a vérében már csak a nagy elégedettség érzése..

Abban a pillanatban, ahogy teljesen ura lett önmagának, kétségbe esve kezdte keresni fürdőruhája alsó részét. Pár méterrel odébb meg is találta, a buborékok jó messzire elsodorták. Körülnézett. Úgy tűnt, neki sem vett észre semmit, mindenki csukott szemmel napozott, vagy éppen szunyókált az árnyékban.
Aztán észrevette a tó túlsó felén a búvárklub autóját... és nagyon meglepődött, amikor meglátta, hogy a vízből éppen akkor kászálódik ki három sárga-fekete ruhás búvár, akik a tó közepe felé mutogatva valamit nagyon-nagyon magyaráztak társaiknak... De az igazi meglepetés csak akkor érte, amikor a háta mögül a partról hirtelen barátja hangját hallotta, aki az ő nevét kiabálta...
- Nesze neked meglepetés... – mormogta csöndesen maga elé fogai között, amikor kilépett a vízből, és nem a hatalmas fagyitortára gondolt, amit a barátja tartott az egyik kezében felé nyújtva, széles vigyorral mondva, hogy „Meeeglepetééés”..... hanem arra, hogy ott állt előtte, pólóban és strandnaciban, teljesen szárazan...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pucza ·
Mikorra ezt is elolvastam, már kész voltam... De ez is tetszett! Hol van a többi írásod? Azt ígérted, jön a többi! Várom őket!

CmonCity ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: