Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pezsgő és Eper

Dilidongónak ;)))

Pezsgő és Eper

Bő egy hónap telt el legutóbbi kalandom óta. A „masszőrnővel” néha összefutottunk, jókat dumcsiztunk, de erotikus kapcsolatunk nem folytatódott. Barátnőmmel, Dórával nem beszéltünk a közöttünk történtekről. Ez olyan élmény lehetett számunkra, mint a gyerek, amikor az első szelet csokoládéját elemeli az üzletből, miközben van pénz a zsebében. Csak az izgalom miatt. A példa talán nem a legjobb, de kit nem vonzott még a tiltott gyümölcs!?

Június eleje volt, mikor egy sikeres szervezésnek köszönhetően Dórával egy csoportba kerülhettem egy többnapos vidéki továbbképzésre. Már útközben a vonaton azon vihorásztunk – mint két tinédzser – hogy mivel fogjuk tölteni „szabadságunkat”. Amint elkezdődött a tanfolyam már rögtön kiderült, hogy ez inkább csak egy csapat-összekovácsoló tréning, mely igazából felér egy valódi üdüléssel. Ebéd bő választékkal, svédasztalos reggeli és vacsora, kellemes szállás egy kitűnő hotelban.

Természetesen úgy intéztük, hogy barátnőmmel kerültünk egy szobába. Vacsora után teljesen bezsongva mesélte, miként szemezett egyik fiatal, 30 körüli oktatónkkal. Jókat derültem rajta, ahogy szinte első szerelmesként ecsetelte terveit és elképzeléseit a sráccal, különös tekintettel szexuális téren. Fantáziálás közben, ahogy térült-fordult a minibárból előkapott egy üveg pezsgőt és kezdte lehántani a csomagolás a dugóról. A kellemes hőmérsékletű pezsgő szelíd durranással jelezte, hogy már csak fogyasztásra vár. A szobában talált két, hagyományos vizespohár kissé rontotta az idillt, de Dóra előkapott táskájából egy műanyag dobozt, melyből érett és izgató eper villant elő.

Néhány szem epret feldaraboltunk és a pezsgőbe kezdtük áztatni. Úgy a fél üveg pezsgőn és a fél tál epren lehettünk túl, mikor szobatársam felugrott felkapta táskáját és beugrott az apró fürdőszobába. Az ajtóból még visszaszólt, hogy van egy kis meglepetése számomra, és eltűnt az ajtó mögött. Az elfogyasztott pezsgőtől és a korai utazástól kimerülten végigdőlten az ágyon és a poharamból kihalászott eperdarabból lassan, mintha jégkockát szopogatnék nyelvemmel kipréseltem a folyadékot. A fürdőből hallottam, ahogy barátnőm tusolni kezd…

… a fürdőszobaajtó nyílására eszméltem. A szobában félhomály volt, csak a két ágy fölötti olvasólámpa világított, azok is a plafon felé fordítva a hangulat miatt. A fürdőszobából kiszűrődő fényben először csak körvonalait láthattam. Lágyan felém lépdelt. Felkönyököltem. Egy fehér melltartó volt rajta, melynek olyan vékony volt az anyaga, hogy sötétlő mellbimbói, mint két halvány-barna csokifolt átsejlett rajta. A bugyija hasonló anyagból készült, valószínűleg együttes, de nemi szőrzetét nem tudtam tisztán kivenni. Mindkét lábán hófehér combfixet viselt, melynek felső gumírozott része enyhén csipkézett volt. Útközben felém belenyúlt poharába és egy eperdarabot vett szájába. Ágyam mellé lépett és lovagló ülésbe csípőmre ereszkedett. Kezemmel megfogtam bokáját és lágyan végigsimítottam lába mentén egészen fel a melléig. Lassan arcát arcomhoz közelítette. Benedvesítettem ajkaimat és csukott szemmel vártam a csókot. Először illatos leheletét éreztem meg, majd ajkai megcsiklandozták ajkaimat. Lassan körözve szétnyitotta számat és nyelvével óvatosan áttolta az akkor már felforrósodott eperdarabot. Egy darabig egymás szájából ízlelgettük, majd kettéharapva lenyeltük.

Melltartón keresztül vettem számba mellbimbóit és szenvedélyesen, de lágyan harapdálni kezdtem. Felváltva kényeztettem mindkét barnás halmocskáját, míg a fehérnemű már teljesen átnedvesedett és teljesen mellére tapadt. Feneke alá nyúlva megemeltem csípőjét és hasát, valamint köldökét terítettem be forró és nyálas csókokkal. Éreztem, ahogy hasizma egy-egy csóktól összerándul. Szemérem dombját erőteljesen mellkasomnak dörzsölte. Óvatos mozdulattal arcom fölé emeltem, amennyire csak tudtam kinyitottam a számat szinte egész dombját beleeresztettem. Erősen szívni kezdtem közben nyelvemmel fürgén, megtornáztattam a kéjtől megduzzadt csiklóját. Lenyúlt és vadul félrerántotta bugyiját, így előtűnt az élvezettől tüzelő, forró barlangja. Nyelvemet gondolkodás nélkül belemélyesztettem és ahol csak értem izgattam. Néhányszor megrándult a teste, izmai megfeszültek és éreztem, ahogy a kissé pezsgő ízű nedű önti el a számat. Egy darabig még szorította arcomat combjai között, aztán végleg elernyedt. Lecsúszott testemről és éreztem, ahogy ruhámon keresztül csókolgatva combjaim közé tart.

Erőt vettem magamon, arcát két kezembe fogva megállítottam. Felkeltem és kézen fogva bevezettem a fürdőbe. Mosolyából láttam megértette mit akarok. Megnyitottam a zuhanyt, míg lassan gombolni kezdem blúzomat. Ő eközben szoknyámtól szabadított meg. Bugyimmal együtt tolta le a földre. Ezalatt fenekemtől elindulva végigcsókolta combomat, vádlimig és a másik lábamon vissza. Együtt álltunk a zuhany alá, lágyan csókolóztunk, majd melleimet vette kezelésbe. Tarkóját simogatva arcát melleimhez préseltem, majd ellenvetést nem tűrve fejét ágyékomhoz szorítottam. Először csiklómat harapdálta finoman, fogai közé vette és óvatosan meghúzogatta. Fantasztikus volt. Ujjait hüvelyembe mélyesztette egyre nagyobb tempóban mozgatni kezdte. A csúcsra érve szinte beleültem kezébe és tátott szájjal, szinte hang nélkül élveztem el.

Miután lemostuk egymásról a kéj nyomait egy ágyban aludtunk reggelig mint a bunda. A fennmaradó két napban nem történt olyan, ami erre a lapra való, hacsak az nem, hogy másnap éjszaka Dóra nem aludt a szobánkban. De ez az Ő története, erről írni nem tudok, majd megpróbálom rávenni az írásra.

Ezen történetek óta nem történt semmi hasonló, lehet, hogy csak alkalom nem adódott! :-) Ígérem, ha történik valami megosztom veletek!

Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
standby ·
A három közül ez volt a legjobb.
Ha nem történik sokáig semmi izgalmas,én itt vagyok...:))))) :grinning:

May33 ·
Anyám ugy látom DIVAT leszbinek lenni...!! :flushed:
Amugy hogy lehet egy gyümölcs főleg egy eper izgató??
Mert mondjuk a banánt meg ezeket értem de az EPRET :smile: . :hushed:

football star ·
az eper hidd el igen is jó.. több ember tuti tudja igy én is.. szvll nem leszólni az epret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: