Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pénz



A történet amit elmesélek kb. másfél éve kezdődött.
Nem tartozom azon pasik közé, akik a nők álma, de azért ritkán fordult elő, hogy egy-két hónapnál hosszabb ideig ne legyen barátnőm. Körülbelül két éve kezdtem el dolgozni, és mivel szüleim addig is mindent megadtak (lakás, autó) a munkával – és persze az azzal keresett pénzzel együtt – az életem egyre jobbá vált. Minden jól ment, de mivel dolgoztam a szabadidőm kevés volt, ami a magánélet rovására ment. Nem jártam annyit bulizni, és a barátnőmmel is szakítottam, no de volt már így, majd lesz másik – gondoltam. Egy szép napon a munka végeztével elindultam az egyik haveromhoz. Már esteledett. Az egyik buszmegállóban megpillantottam egy lányt, egy régi ismerőst. Még amikor gimnáziumba jártam sokat buliztunk együtt, de hát azóta már több év is eltelt, azóta csak ritkán találkoztam vele. Megálltam, hogy köszönjek neki. Pár szót beszéltünk és telefonszámot cseréltünk.

Pár nap múlva néhány haverom feljött hozzám. Beszélgettünk, iszogattunk. Egyszer csak megszólalt a telefonom. Anikó keresett (a rég nem látott lány), kérte, hogy találkozzunk.
Másnap feljött hozzám munka után. Másfél órát beszélgettünk, elmesélte, hogy rosszul megy a sorsa, egyedül él, keveset keres meg ilyenek. Különösebben nem figyeltem arra, amit mond csak a testét, különösen combjait bámultam. A mellei is igen formásak voltak. Azon tűnődtem, hogy annak idején miért nem fektettem meg. Ahogy kikísértem kinyögte, hogy végül is mit akart: kölcsönkérni. Végiggondoltam, hogy milyen helyzetben is lehet, ha egy olyan rég nem látott „baráttól” kér kölcsön, akivel csak most futott össze.
- Mennyi kell? –kérdeztem
- Hát tizenötezer.

Aztán még mondott valamit, hogy nem tudja kifizetni a számláit, meg hogy megadja ha kap fizetést, de annyira már nem figyeltem. A farzsebből előkaptam pénz és odaadtam neki. (Lehet, hogy nagyképűségnek hangzik, de ez a pénz számomra nem egy hatalmas összeg, egy bulizós hétvégén ennél többet is elvertem már.) Elköszöntünk egymástól majd elment.
Ez az eset aztán többször előfordult, Anikó szabadkozott, hogy megadja, engem viszont kerek kis popsija, meg a feszes kis melle foglalkoztatott. Egyszer aztán elhívtam moziba, gondoltam rápróbálkozom, hátha sikerül gerincre vágni. Kedvesen és aranyosan, de visszautasított. Nem volna igaz, ha azt mondanám, hogy nem esett rosszul, de mit tudtam volna csinálni. Egy darabig nem próbálkoztam. „Járni” amúgy sem akartam volna vele, valahogy nem tudtam elképzelni, hogy bemutatom a szüleimnek… Most visszagondolva szerintem szégyelltem volna őt a szüleim, a rokonaim előtt. A család előtt már amúgy is fekete bárány voltam (hogy miért az hosszú történet….), és az orrom alá dörgölnék, hogy miért egy ilyen „alacsony származású” csajjal járok (Anikónak még érettségije sincs).

Ő újra és újra kölcsönkért, az összeg, amivel tartozott már meghaladta a százezret, de különösebben nem izgatott a dolog. Jobban foglalkoztatott, hogy már 4-5 hónapja nem voltam nővel. Nagyon szar érzés, eldöntöttem, hogy befizetek egy jó kurvára és végre kihancúrozom magam, ha már nincs barátnőm. És ekkor mocskos ötletem támadt. Felhívtam Anikót, hogy beszélni szeretnék vele és jöjjön fel ma este hozzám.
Hétre beszéltük meg, ő pontos volt. Leültünk a nappaliban a kanapéra. Megkínáltam egy itallal (már nem emlékszem mivel, az előző haveri kártyapartiból maradt készletből). Finoman rápróbálkoztam újra, megpróbáltam megcsókolni. Nem tiltakozott. Két-három percen át csókolóztunk. Teljesen beizgultam. A pulóvere alá nyúlva finoman simogatni kezdtem a melleit, de ő ekkor eltolt magától.
- Most nem akarom. –mondta elcsukló hangon.
Teljesen beindultam már és nagyon rosszul esett hogy leállított. Elszállt az agyamból a vér és csak „arra” tudtam gondolni.
- Te tartozol nekem, ugye tudod?
- Igen.
- Abból a pénzből, amit neked adtam egy hetet tölthetnék a legjobb bordélyban. (tudom, hogy százezer forintból ezt nem lehet, nem is tudom miért mondtam ezt). Na holnap estig hozd el a pénzt, vagy törleszd az adósságod másként.

Láttam az arcán, hogy nagyon meglepődött, nem ezt várta tőlem. Egyből tudta mire gondolok. A pénz nem tudja előteremteni, úgyhogy „másként” kell törlesztenie. Megállapodtunk abban, hogy az adóssága fejében 10 éjszakát tölt el velem akkor, amikor én mondom, és azt csinálunk, amit én akarok. Ma visszagondolva erre nagy bunkóság volt, lehet hogy tönkreteszem az életét ezzel, de már teljesen a farkam vezetett.
Másnap délután aztán csengettek, ajtót nyitottam. Anikó állt ott testhez simuló szürke farmerban és sötét pulóverben. Idegesen harapdálta a szája szélét nem igazán tudott mit mondani.
- Gyere be! Már vártalak.
Bejött levetette a cipőjét. Én kapásból nekiestem, elkezdtem csókolni. Ő visszacsókolt, de ez valahogy nem volt az igazi. Finoman megszabadítottam pulóverétől. Egy testhez simuló pólót viselt alatta.
- Vedd le! –mondtam neki. Ő engedelmeskedett. Kerek melleit fehér melltartó borította.
Behúztam a nappaliba, és ott a kanapéra ültettem. Kigomboltam a nadrágját és finoman lesegítettem róla.
- Lazíts már egy kicsit! –mondtam neki
- Még sohasem csináltam ilyet.
- Nem voltál még férfival?
- De te hülye, csak nem pénzért.

Anikó ekkor még nem volt húsz. Tökéletes volt a teste. Mennyivel jobb volna vele úgy lefeküdni, hogy ő a barátnőm. Nem igazán érdekelt, hogy neki is „jó” legyen. Valahogy megvadított a dolog, hogy most pénzért csinálja. Úgy éreztem mindenben felette állok… Kikapcsoltam a melltartóját és nyalogatni kezdtem a melleit, közben bal kezemmel a bugyijában matatva óvatosan ujjazni kezdem. A lélegzete egyre szaporábbá vált, mintha élvezte volna.
- Gyere játssz kicsit a farkammal.
Kigomboltam a sliccem és letoltam a nadrágom. Ő elővette a keménnyé duzzadt faszt és finoman húzogatni kezdte rajta a bőrt, majd adott rá egy puszit és azután a szájába vette. Ekkor már biztos voltam benne, hogy ő is élvezi ami most történik. Nagyon jól csinálta. Én finoman eltoltam magamtól és kezébe adtam egy óvszert.
- Húzd fel!
Szót fogatott, látszott, hogy nem először csinál ilyet. Finoman kibontotta a zacskót, majd az ágaskodó farkamon hátrahúzta a bőrt. A kibontott óvszert óvatosan végiggörgette a farkamon.
- Állj négykézláb a kanapén és fordíts hátat nekem.

Szót fogadott. Én mögé álltam és finoman lehúztam a bugyiját. Ott volt előttem meztelenül. Óvatosan belényomtam a farkam puha lucskos kis puncijába. Ó egyre hangosabban és szaporábban lihegett és nagyokat nyögött. Nagyon élveztem a dolgot. Kefélés közben széthúztam a popsiját és elém tárult popsijának bejárata. Kihúztam a farkam a nedves puncijából, és popsijához érintettem. A puncijában megnedvesített farkamat óvatosan benyomtam a popsijába. Nagy nyögések közepette sikerült teljesen belényomnom a farkam. (Nem mondhatott nemet, hiszen megállapodtunk, hogy azt csináljuk amit én akarok és én most ezt akarom.)
- Ahhhhh Nagyon fáj!!! Csináld kicsit óvatosabban!
A hörgése egyre jobban felizgatott. Éreztem, hogy közel a vég. Egyre szaporábban mozgattam a faszom a popsijába. Hatalmasat élveztem. Ahogy abbamaradt a popsija ütemes lökdösése elhallgatott. Egy kis ideig még bennehagytam a seggébe a farkam, de azután kihúztam. Meg a sok ondótól az óvszerből is kezdett kicsúszni a lankadó farkam, ezért az ujjaimmal finoman segítettem kihúzni az óvszert is.

Anikó a hátára feküdt és úgy pihegett. Jól megbasztam a seggét, látszott rajta, hogy nagyon fáj neki, de azért élvezte.
- Nyald el a farkam! – mondtam neki, és ő engedelmeskedett. Finom óvatos mozdulatokkal tisztította meg a maradék gecitől az egyre zsugorodó faszt.
Melléfeküdtem és úgy pihentünk. Az éjszakát – a megállapodásunknak megfelelően – velem töltötte. Azon az éjjelen még négyszer szeretkeztünk.
Anikó minden este amikor csak hívtam (úgy heti rendszerességgel) feljött és mindent megtett amit csak kívántam tőle. A harmadik-negyedik alkalommal már ő ajánlotta fel kerek kis popsiját, hogy basszam meg.
Később aztán egy barátomnál tartott házibuliban összejöttem egy lánnyal, akivel azóta is együtt vagyok, úgyhogy nem volt szükségem Anikó szolgáltatásaira.
Három-négy hete találkoztam utoljára Anikóval. Beszélgettünk egy keveset aztán ő így búcsúzott:
- Még tartozom két éjszakával! –mondta és nevetett.
Úgy fél éve lakást bérel egy panelházban és újságban hirdeti magát. A kiscsaj húsz évesen kurva lett és én voltam az első kuncsaftja. Talán pont miattam lett prostituált…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lindy ·
Háát,mit mondhatnék...
Már megbocsáss,de ez egy nagy kalap szar!! Ha Te arra vagy büszke,hogy ez a szerencsétlen lány miattad lett prosti,akkor ezt már gyógyítani kell...ilyen embert se láttam még!hát tényleg egy jó nagy f*** vagy! :angry:

csarkuz ·
Te egy undorító féreg vagy aki csak kihasznál más embereket. Ha kellett az a rohadt pénz neked minek adtál kölcsön. Szerencse, hogy én még nem találkoztam még ilyen pasival. Bár lehet az ilyen embert pasinak nevezni? Vagy egyáltalán embernek? Gondolkoz el ezen. Ami engem illet ha lehetne -100 pontot adnék a sztoridra.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: